< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 0:16:17 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 0:16:17 > |
iki şey söyleyeceğim. ilki yazışma diye attığın link konuyla alakalı değil.
ikincisi servis point pişmanlıktır. resmi olarak pentanın web sitesinde 3 yıl garantisi gözüken ekran kartını garantisi dolmuş garanti dışı işlem yaparız arıza tespit ücreti olarak da 250₺ alırız şeklinde başlayan konuşmalarımız çok tatlı sonlanmadı. bu olay yaklaşık olarak 1 ay önce başıma geldi. bu mağduriyeti yaşayan ne ilk kişi benim ne de son kişi sen olacaksın. ve bu sorunu o serviste olan sabit "iki" kişi ile yaşıyorsunuz. kendileri herkesten daha çok biliyorlar ya da konuda bahsedildiği gibi "hırsızlar" aslında tr nin çok basit bir özetidir servis point. kraldan daha çok kralcı bu servisteki arkadaşlar (isim vermek istemiyorum). asgari ücretle çalışıp babalarının şirketi gibi firmayı savunmasını da hiç bir zaman anlamayacağım. artık ben servis point ile uğraşmıyorum arızalı ürünümü garanti veren firmaya gönderiyorum sonrasında hangi servise verirler beni ilgilendirmiyor bu şekilde de kafam rahat oluyor. bir ihtimal olur da belki bu forumda takılanı edeni vardır yada okuyanı vardır o serviste çalışan arkadaşların. umarım yarın yaptığınız herhangi bir alış verişte garantilik sorun yaşarsınız ve "it" gibi sürünürsünüz. |
Burada çok fazla yalan ve yanlış bilgi var.
1. si bu ülkede MSI marka hangi ürünü alırsanız alın arızalandığında ona bakacak tek bir firma var o da Serviis Point. Başka yerin bu ürünü müdahale hakkı yok yoksa otomatikman garanti dışı kalır. 2. si verdiğiniz linkte MSI Türkiye (ki kendilerini zerre sevmem ama bu olay için haklı olanı iyi bilmek lazım) bunları yazan kişiye seri no ve fatura sormuş ama karşılığında yine MSI firmasını kötüleyen yorumlar almış. Olayın gerçek olma ihtimali çok düşük geldi bana. Yok sahte belge düzenlenmiş, yok polis gidip depolarında ürünü bulmuş (ki polisin böyle bir yetkisi yok böyle bir konu için de mahkeme kararı çıkacağını sanmam) MSI Türkiyenin hataları yok mu elbet var. Öncelikle arkalarını Vatan PC ye dayadıktan sonra bir daha içinden çıkmadıkları bayilere uğramaz oldular vatan da bunları istediği gibi kullanır oldu bunlar da ne servislerini düzelttiler ne satıl politikalarını. Servisi arıyorsunuz sanki ev telefonunu arıyormuşsunuz gibi bir stajer çocuk açıyor alo diyor. Santral diye bir şey var 2019 ylındayız aloo. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rylai2113 -- 12 Ocak 2019; 12:12:1 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CAFE96FA5 -- 12 Ocak 2019; 14:34:36 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 6 Eylül 2019; 0:46:40 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |