Şimdi Ara

Dijiturk play sorunsali yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar. 10 agustos 2018 de 1 aylik spor extra paketi aldim. Aldiktan sonra da otomatik yenilemeyi kapattim.
    10 eylul de faturam email olarak geldi ve 0 tl olarak yansidi.

    Sorun su ki kanallarim acik hala ve bugun 15 eylul.

    Bankamla olan odemelerime baktim. Ilk ay 10 agustos da uyelik cekiminden sonra bugune kadar herhangi bir ucret yansimamis.Ve dedigim gibi eylul ayin faturasi da 0 tl olarak email aldim.

    Musteri hizmetlerini aradim. Bana “ suan kanallariniz acik ama ilerleyen gunlerde kesinti olacaktir ve odemeniz kartiniza yansiyacaktir” dedi. Ben halbuki otomatik odemeyi kapatmistim.

    Arkadaslar neler oluyor cidden kafam karisti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cityzens -- 15 Eylül 2018; 15:43:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.