Şimdi Ara

DİKKAT! Yedek hatlarınızın simkartları sizden habersiz değiştirilmiş ve kullanılıyor olabilir! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
6
Favori
8.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gollum2 kullanıcısına yanıt
    Aslında kimlik veya herhangibir kişisel veri alan firma bunu saklamak saklayamadığında doğan ve doğacak zararları misli ile karşılamak zorunda ama kimse yasaya şuna buna bakmakçz güçlü olana bakıyor devlet dur diyemiyor demekki devlette bazı yerlerde dur demesi.gerekenlerin bir çıkarları var yada çalışmıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat almak icin kimlik fotokoposi ve imza lazim hadi kimlik fotokoponi biri buldu diyelim ya imza isi nasil olacak demek ki bu isin icinde direk bayiler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savcılığa dilekçemi verdim. Sonuçları ilerleyen zamanlarda burada paylaşacağım. Ayrıca BTK ya şikayet edeceğim.
  • Bu olay hakkında araştırma yaparken şikayetvar.com da bir kaç şikayete rastladım



    Avea Hattım Bilgim Dışında Kısıtlama Yapılmış, Hiçbir Yetkili Açıklama Yapmıyor.
    Sibel B. | 21 Ocak 2016 16:43
    Avea hattım bilgim dışında sim kart değişikliği adı altında kısıtlama yapılmış. Sim kart değişikliğine dair herhangi bir talebim olmadı. Avea müşteri hizmetlerini 14.01.15 tarihinde talep oluşturdum. 48 saat içerisinde dönüş yapacaklarını ilettiler fakat ne arayan oldu ne de hattımı açan. Daha sonrasında 2 defa daha müşteri hizmetleriyle görüşerek tekrar talep açtılar. Talep açmaktan sorunu çözemiyorlar. Avea yetkili bayii ise bu duruma cevap veremiyor. Hattın yasal sahibiyim, kısıtlamadan dolayı hat üzerime kayıtlı gözükmüyor. Bu durumu ne açıklayan bir yetkili var ne de çözüme ulaştıran.








    Aşağıdaki daha vahim hat sahibi sim kart değişikliği talebiniz alınmıştır mesajını alıyor anında hattı kapanıyor:





    Turkcell Haberim Ve İznim Olmadan Sim Kart Değişikliği Yaptı.
    Hakan S. | 16 Nisan 2015 11:15
    15.04.2015 tarihinde akşam 19:30 sularında cep telefonuma "sim kart değişikliği talebiniz alınmıştır" şeklinde mesaj geldi ve hattım kapandı. Hemen aradım ve durumu anlattım. Sinyal gönderince durumun düzeleceğini söyledi. Söylediğini yaptım, tabii ki hattım açılmadı.

    Hemen TİM'e gidip durumu anlattım. Yeni sim kart alınca hattım açıldı. Hattım açılır açılmaz "Cihaz kampanyası" ile alakalı bilgilendirme mesajı ve şifre mesajı geldi. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım, cihaz kampanyası ile iPhone 6 aldığım söylendi. İtiraz için müşteri hizmetlerine dilekçe ve kimlik fotokopimi mail attım. Turkcell gibi bir firma habersiz-izinsiz bu işlemleri nasıl yaptı anlamıyorum.




  • Benim üstüme vodafone da 10 sularında hat vardı açmışlar sonra kapamışlar başka işlem yok. Şikayet ettim bayinin kota doldurmak için bu işlemi yaptığı ve bayiliğinin elinden alındığını öğrendim. Bayiyle konuşmaya gittim onlarda bunu bir elemanın yaptığını söylediler. Sonra o bayi avea bayisi oldu. Sadece hat açıp kapattıkları için şikayetçi olmadım ama bundan sonra daha dikkatli olmakta yarar var.

    Banka hesabı diyenler olmuş asıl konuya o sebeple girdim benim adıma 11 sene önce banka hesabı açılmış ve kullanılmış. 10 sene hareketsiz duran hesaplar hazineye devrediliyormuş bu sebeple banka beni aradı hesabınızdaki bakiye hazineye devredilecek dedi bende hesabım yok dedim tamam dediler kapattılar. 1 ay sonra içine kurt düştü konuyu araştırayım dedim gerçekten adıma hesap varmış ve hesap iptal olmuş. Kim açtı niye açtı ne işlem yaptı belli değil suç duyurusunda bulundum ama evrak yetersizliğinden ne olduğu ortaya çıkmadı.

    İlerde bizaman şu tarihte para kaçırmışsın dese elimde ne kanıt var ne bir belge.




  • Benzer durum hatta aynısı başıma geldi. Şu anda Savcılığa Yapılacak suç duyurusu için delil toplama- hazırlık aşaması devam ediyor. Ayrıntılar hakkında fazla yazıp çizmeyeceğim.

    Mağdur arkadaşlardan ricam gelişmeleri sürekli olarak paylaşmaları. Gerekirse diğer şikayet dosyalarını soruşturma numarası vererek kendi şikayet dosyalarımızda delil olarak gösterebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 4 Şubat 2016; 16:08:04 >
  • DİKKAT YENİ DOLANDIRICILIK YÖNTEMİ!!!
    Türkiyedeki hatların simkartlarının yenisini cıakrıp konusması bol paketler satınalınıyor.
    Siz hattı kısıtlasanız bile içindeki dkları kullanabiliyorlar.
    Almanyadan Türkiyeyi arama paketi satınalıyorlar.
    Sattıkları bu sözde paketlerle, kopyaladıkları hatlar üzerinden, yükledikleri bakiyeler bitene kadar konusturuyorlar.
    Özellikle Almanyada bu paketi satınalanlar Türkiyeyi her aradıklarında, aradıkları kişinin ekranında farklı bir numara görünüyor.
    O farklı numaralar da klonlamıs oldukları numaralar oluyor zaten....
    Yedek ve aktif kullanmadıgınız hatları düzenli kontrol edin... Hattı kısıtlasanız da kopyalanan numara üzerinden görüşme yapılabiliyor!.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gollum2

    zaten bu kimlik fotokopisi sacmalıgı bir tek bizim ülkemizde var sanırım. kim hangi akılla icad ettiyse artık...
    tamamen işgüzerlık. forma, belgelere veya ilgili yerelere kimlik bilgilerini doldurmamak için fotokopiyi iliştiriyorlar, ya da fotokopi ile işlemi kimlik sahibi yaptı diye akıllarınca kendilerini garantiye alıyorlar.
    ne yazık ki kimlik fotokopisiyle şirket acıp kimlik sahibi kişiler magdur ediliyor. kimse de kimliğin aslı, imza yok demiyor, fotokopiyle şirket kuranın değil, kimlik sahibiinin pesine düsüyor.
    made in turkey..

    Gerçekte kimlik fotokobisi alınmamalı, oldugu gibi sisteme işlesinler gereken bilgiyi ama fotokobi hiçbir yer almamalı.
  • Konuyla ilgili verdiğim soruya verilen cevap. Noktasına virgülüne pikseline dokunmadan yorumsuz olarak paylaşıyorum. Yarın öbürgün savcılık müzekkeresine de bu şekilde cevap verirler umarım...
    Bu mesaja eklenen görseller:

     DİKKAT! Yedek hatlarınızın simkartları sizden habersiz değiştirilmiş ve kullanılıyor olabilir!




  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt
    Gönderdiğiniz şikayet metni gayet yerinde , açık ve net olmuş, cevabı yazan herkimse ilkokul terk olmalı veya bir idrak sorunu yasıyor olmalı.
    dediğiniz gibi umarım okkalı bir savcıya denkgelirler de bu sekilde gayriciddi cevap verirler.
    resmen komedi. yazıklar olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gollum2

    Gönderdiğiniz şikayet metni gayet yerinde , açık ve net olmuş, cevabı yazan herkimse ilkokul terk olmalı veya bir idrak sorunu yasıyor olmalı.
    dediğiniz gibi umarım okkalı bir savcıya denkgelirler de bu sekilde gayriciddi cevap verirler.
    resmen komedi. yazıklar olsun..

    Delil toplama faslı bitince dün ben de Adalet Sarayında soluğu aldım. Savcı Bey sağolsun konu ile ilgili uzun uzadıya ilgilendi, delilleri tek tek inceledi sorular yöneltti, notlar aldı. Toplam görüşme 1 saate yakın sürdü. Ben olan bitenden sonra hattımı başka bir operatöre taşıdım. Avea' nın tahsis ettiği sim kart delil olduğu için saklıyorum. Sim kart içerisinde "telefondan silinmiş olsa bile" cağrı ve SMS kayıtlarının muhafaza edildiğini teknik incelemede bu kayıtlara kolaylıkla ulaşıldığını da öğrendim. Dolayısıyla yapmadığım cağrıların kayıtları da bu sim kartın içinde yok. Konuyu yakından takip ediyor olacağım.




  • Hocam avea'da çok sorun yaşadı aboneler biraz fazla verin ama böyle saçma sorunlarla karşılaşmayın.Ne kadar böyle yasa dışı iş varsa Avea'da anlamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt
    gollum2 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar aynı sorun benim de başıma geldi. Mayıs ayının başında TL yüklediğim ama 1 yıldır kullanmadığım kapalı vınn'da takılı duran hattıma yapılmış. İçinde 30 lira kadar bakiye varmış 12 liralık 3 ayrı sms paketi alınmış. Tarifesi değiştirilmiş, paketler bitmiş olarak görünüyor ancak kullanım detaylarına baktığımda 9221'e handset adlı bir numaraya gönderilen sms dışında hiçbir şey göremiyorum. SMSler kullanılmış olarak görünüyor ama kullanım detaylarında hiçbir şey yok. Normalde ücretsiz olarak kullanılmış da olsa orada çıkması lazımdı. Hat kayıp çalıntıdan dolayı kapatılmış olarak görünüyor, bu sabah 2 müşteri temsilcisiyle görüştüm yurtdışı çağrı trafiği/kötüye kullanımdan dolayı kapatılmış dedi, ben hiç kullanmadığımı belirtince sim kart değişikliği yapılmış dedi ancak online işlemlerden sim kart değişikliğinin evraklarını göremiyorum. Hat ailemdeydi onların da telefonları mikrosim, hat normal sim olduğu için takıp bakamıyorlar çalışıp çalışmadığına.

    Nasıl bir yol izlemeliyiz? Bu konuda yapılabilecek bir şey var mı? Hat babam adına kayıtlıydı gidip savcılığa şikayet etmesi gerekir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende İlk olarak Bimere yazdım Cevap gelmiş Btk ya yönlendiriyorlar.Burada baskalarına yol göstermesi acısından olayları ileriki dönemlerde buraya yazacagım.Hadi hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi visavisa -- 26 Temmuz 2016; 23:40:52 >
  • Sayın E*** Ö**N ,

    Bimer Başvuru Numaranız :798***

    Sayın Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir. Başvurunuzun 5809 sayılı Kanun hükümleri uyarınca Elektronik Haberleşme Sektöründe faaliyet gösteren ve Kurumumuzca yetkilendirilen işletmecilerin neden olduğu tüketici şikayeti kapsamında olduğu değerlendirilmiştir. Başvurunuzda belirtmiş olduğunuz hususların daha detaylı olarak, Kurumumuzca tüketici şikâyetlerinin elektronik ortamda kayıt altına alınarak daha hızlı çözümlenmesi ve şikâyet başvurularının tüketiciler tarafından elektronik ortamda takip edilebilmesi amacıyla kurulan Tüketici Şikayeti Başvuru ve Analiz Yazılım Sisteminehttps://sikayet.btk.gov.tr adresinden elektronik ortamda gönderilmesi halinde şikayetiniz değerlendirilebilecektir. Bilgilerinizi rica ederiz. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü



    İlk gelen cevap bu Simdilik Turk telekomdan cevap yok. Mailerime.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi visavisa -- 26 Temmuz 2016; 23:44:33 >




  • Hattınla suç içeren işler yapılmış olabilir, olmasa dahi savcılığa şikayet dilekçesi vermenizi kesinlikle öneririm.

    BTK ya ise şikayet etmekten kaçınmayın.
  • Btk vasıtası ilgili beleglerle ile Turk telekoma yazdığım mesaj cevabını bekliyorum.İşlerim dolaysıyla ve bu darbe olayları yüzünden daha savcılığa gidemedim.


    396*** - Hattımın bilgim ve isteğim dışında yedek simkartının cıkartılıp dolandırılmam (30/11/-0001 00:00:00)

    10 temmuz 2016 tarihinde akşam saatlerinde hattım şebeke çekmemeye başladı.Durumun düzelmemesi üzerine 11 temmuz tarihinde 4441500 Avea şimdiki hali Türk Telekom müşteri hzimetlerini arayarak hattımın çekmediği bilgisini paylaştım.Müşteri temsilcileri hattınızı baska telefonda deneyin simkartınız bozuktur baska Turk telekom hatları cekiyormu onlara sorun diyerek beni oyaladılar.Durum düzelmedi bende temsilcilere simkart değişikliği varmı diye sordum onunda olmadığını belirttiler.Elimde görüşme kayıtları bulunuyor.Elimdeki simkartın iccd numarasını okudum temsilcilere 1 numara değişikliği varmış şeklinde oyaladılar elimde bunlarında kaydı var.En son şüphelerim artınca sistemin pin puk öğrenme bölümünden öğrendim simkartın değiştiğini çünkü sistem ilk 16 haneyi okuyup son 4 haneyi müşteriden soruyor.Hattı kullanıma kapattırdım.Birçok bayiye gittim yedek simkart cıkartamadılar.Hattım deaktifmiş.Enson gittiğim ve işlemi yapamayan bayiden belge aldım . Döküman ekinde var.Çözümü Turk telekom başbayisnin birinde tarama yöntemi denilen özel bir yöntemle kimlik ve imza alınması ile işlemden 72 saat sonra yani hattımın çalınmasından 1hafta sonunda düzeltirebildim. Hattın yedegini çıkaran dolandırıcı kişi bu arada beni 285 tl dolandırdı.Nasıl kimliğim ve imzam olmadan hattı çıkarttı? oda ayrı bir soru.Şu darbe olayları yatışsın ilk işim bilişim polisi veya savcılığa suç duyurusunda bulunmak olucak.Kişisel verilerimi koruyamayan Türk telekom firmasından zararım tazmini talep ediyorum.




  • Sonucları ve cevapları paylasacagım işin üzerine gidecegim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr5454

    Hattınla suç içeren işler yapılmış olabilir, olmasa dahi savcılığa şikayet dilekçesi vermenizi kesinlikle öneririm.

    BTK ya ise şikayet etmekten kaçınmayın.







    Öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.Aynen bende onu yapacagım ama anladığım kadarıyla arama veya mesaj yapmamış dolandırıcı kişi birebin isimli bahis sitesinde harcama yapmış ve saga sola kontor göndermiş.Yani aslında baya kanıt bırakmış birebin veya bilyoner gibi siteler kayıt sırasında tc no ve banka hesap numarası alır ve tc noları kontrol eder ve parayı o zaman hesaba yatırır.Yani o sitede yapılan harcama hırısız yakalatır diye tahmin ediyorum.Bunlarıda belirticem savcılık dilekcemde aslında kanıt olabilcek seyleri arastrıdığım ve savcılıkta daha fazla kanıt olması için daha beklemekteyim:turk telekom dolandırıcıları koruyor.Ancak görüşme kayıtlarını savcılığa sunacağım nasılsa onlarda kayıt alıyor.Yani gizli kayıt olmadığı için sunacağım görüşme kayıtları suç işlemiş olmayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi visavisa -- 9 Ağustos 2016; 1:55:43 >




  •  DİKKAT! Yedek hatlarınızın simkartları sizden habersiz değiştirilmiş ve kullanılıyor olabilir!
    Firma tarafından arandım ve benden dilekçe istediler.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.