Şimdi Ara

Dinde yorum olmaz. Kitabı okursun ve ne anlıyorsan odur. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
1.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bizim gibi toplumlar demek bile başlı başına itiraftır. Dünyada ortadoğu toplumları kadar geri kalmış, tembel, bağnaz vb topluluk varsa bile henüz görmedim. Bilgi olmayınca noktaları da birleştirmek mümkün olmaz. Her ramazan ayında "x olursa oruç bozulur mu, y olursa haram mı" tartışması bitmez. Müslümanlık çok basit başkasının hakkına riayet et, imanın şartlarını sağla, dini vecibelerini yap bu kadar. Falanca hoca şöyle demiş filanca imama göre böyle diyerek yüzlerce yıldır kendi kendini uyutmuş, oyalamış müslüman topluluklar. Olay sadece ülkedeki müslümanlarda da bitmiyor, taklidi ateistlerimiz sağolsun tüm vaktini muhammed şöyle islam böyle demeyle harcıyor. Kabul etsekte etmesekte bunun yegane çözümü ilerlemektir. Okuyan, düşünen ve birşeyler üreten toplum oldukça bu konuların ne kadar sığ konular olduğunu göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dinde yorum olmaz meselesi kasıtlı yanlış yorumla nedeni ile doğru yorumları baltaladığındandır.

    mesela rasulun aleyhisselam bir hadisi; şeytan benden sonra karşınıza fiili olarak çıkamaz der.

    ...................

    şöyle bir şey var. insanımsı türemek için ilahi katta sorun var dedi. şeytan isyan etti diye bir şayiayı kitabın mealine koydu.

    yani ilaha isyankar bir şey olmalıydı. aynı şekilde adem ve kızına adem ve karısı dedi.

    ..........................

    totalde kısaca yazdığım ancak çok önceden oldukça uzun yazılarda beyan ettiğim bu duruma göre tek hak sahibi olan aleyhine iftira edilen şeytandır ve kul hakkı bunundur.

    şimdi ileri sürüldüğü gibi yaratıcıya inanması gereken kişi kafasını eccük kullansa her şeye kadir olan isyanı ben bile eccük aklımla yapmazken ya da yaptırmazken ilahi katta böyle bir isyan olamaz der.

    sorunun bu yönü bakımından kitapta şeytanlar kitabı indiremez buna da güçleri yetmez denir. şimdi şeytan kul hakkı ise ve yerde de ona iftira atılmışsa mesela son peygamberden sonra neden rasul gelemez diye yorum yapalım.

    şimdi hakkını alan şeytan yeryüzünde olsa ve türemede yeri olsa biz nesil olarak bunun devamı olsak(cinsiyet değiştiren, ateş kökenli, anne baba evlat bireyin olmaması nedeni ile dumansız alev ürünü vs.) kitabı da şeytanlar indiremese...

    ...............................

    bi duruma bakalım ve ne oluyor burda diyelim.

    şimdi ayet inemez ve bu nedenle insanlar yaptıkları şeyleri ilaha nispet edemez halde.

    ilahın icadı esasen inanmak için olamazdı. insanlar yaratıcıya inanamazlar!!! i,lah insanlar sapıttıklarında bunnun gerekçesi olan şeydi. yani ilah böyle buyurdu şeklinde topu taça atmaları idi.

    yaratıcı var fakat inanamayız. yaratıcının yaratması dışındaki şey şirkse ve insanın doğumu bir yaratışsa biz zaten şirkin de ürünüyüz. bu konuşlarda çok uzun şekilde anlatılmıştı.

    burda önemli olan şeytanla kul hakkı bakımından cinselliğe varan munasebet varsa kişi sapıttığında topu taca atamaz. ayet yokken ilah nasıl uyduracaksın!!!!


    ........................

    ilahi kudretin kul hakkı varken kitap susar demesinin veya öyle dediğinin rivayet edilmesinin sebebi bu. ortada kitap zaten olamaz zira tek kul şeytan iken o kitabı indiremez ve insan işte ilah şöyle buyurdu şöyle nasip etti felan feşmanı da ileri süremez.

    yorumun tamamı bakımından hadis kitap ve ilim denen şeylerin totali israiliyat denen şeyle doğru karışırsa israiliyat diye kötülenen şeylerin aslında mükemmeliyet olduğu görülür halde olur.




  • Diyalektik dostum diyalektik...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Küçük yaşta kız alımı netçe bunların evlatlık alındığı evlilikle karıştıranın aslında evlatlık alımı olduğunu bildiği bunu yorumlarken çarpıtma halinin ise ya cehalet ya da azgınlık ürünü olduğu doğru yorumdur.

    Bu türden ilişkilerde yaş yükseltmesidurum değiştirmesi yapmak yerine pornosal beyni değiştirmek lazım. Yoksa anlayış diyebi şey oluşmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cübbeli Ahmet Hoca'dan degil miydi ya bu cümle.Kadir Mısıroğlu da mı söylemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nefissiz olma hususu mesela tamamen yanlış anlaşılmış bir şey.

    Bir şey katledilmeyi ölmeyi tecavüzü açlığı kıtlığı soykırımı ya yaparak ya da yapılarak göze almışsa o şey de nefis yoktur. Bu evlenmez yemez içmez def-i hacet yapmaz demek değilse nefis ne yeme içme ne cinsellik ne de insanın bahanesi olan bir şeydir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HADO77 -- 11 Mayıs 2019; 15:4:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.