Şimdi Ara

DİREKSİYONU EN RAHAT DÖNEN A VE B SEGMENT ARAÇLAR (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
2.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i20' nin direksiyonuda çok hafif ondan inip başka araca binince kara düzen direksiyonmuş gibi geliyor. City modlu fiat kullanmadım ama hiç karşılaştıramayacağım.
  • Bir zamanlar hem fiat panda hemde toyota yaris kullanıyordum. Ben şöyle birşey farkettim. Fiat'taki city modu çok hafifleştiriyor direksiyonu ama açmak için bir tuşa basıyorsunuz ve belli bir hızın üzerinde devreden çıkıyor. Park yaparken vs. o tuşa basmanız gerekiyor. Ama toyota yaris'te belli bi hızın altında otomatik olarak direksiyon ciddi şekilde yumuşuyor, o hızı geçince tekrar normal seviyesine dönüyor. Baktığınız zaman city mode gibi bir isimde koymamış adamlar. Ama aynı işlevi siz farketmeden yapıyor. Bana daha akılllıca geldi.
  • punto city direksiyon
  • Bir direksiyon yuzunden insan araba alir mi? Biraz arastirin bence 1 2 bin tl civarina araciniza direksiyonu daha rahat dondurecek direksiyon kutusu sistemi vs takabilirsiniz.

    Arabanin aynasi kirilsa yeni araba alir miydiniz merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığım araçlar içinde en rahat fiat punto da. (city modu açıkken)
  • Fiat punto cidden boşa dönüyor gibi.. ilk çevirdiğimde arızalı sanmıştım..

    Fiesta şehir içi 30-40 km kullandım.. Punto kadar hafif değil, ama benim eradan çok daha hafif..

    Bu konuda en kötüsü (kullandıklarım arasında) son kasa symboldü..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Bir zamanlar hem fiat panda hemde toyota yaris kullanıyordum. Ben şöyle birşey farkettim. Fiat'taki city modu çok hafifleştiriyor direksiyonu ama açmak için bir tuşa basıyorsunuz ve belli bir hızın üzerinde devreden çıkıyor. Park yaparken vs. o tuşa basmanız gerekiyor. Ama toyota yaris'te belli bi hızın altında otomatik olarak direksiyon ciddi şekilde yumuşuyor, o hızı geçince tekrar normal seviyesine dönüyor. Baktığınız zaman city mode gibi bir isimde koymamış adamlar. Ama aynı işlevi siz farketmeden yapıyor. Bana daha akılllıca geldi.

    City mod 20 km uzeri otomatik kapanir 20 km ve altinda otomatik acilir city tusunu kapatirsaniz acilmaz her seferinde basmaya gerek yok mesela 100 bin km dir basmadim o tusa yani kapamadim kapamayida dusunmuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Bir zamanlar hem fiat panda hemde toyota yaris kullanıyordum. Ben şöyle birşey farkettim. Fiat'taki city modu çok hafifleştiriyor direksiyonu ama açmak için bir tuşa basıyorsunuz ve belli bir hızın üzerinde devreden çıkıyor. Park yaparken vs. o tuşa basmanız gerekiyor. Ama toyota yaris'te belli bi hızın altında otomatik olarak direksiyon ciddi şekilde yumuşuyor, o hızı geçince tekrar normal seviyesine dönüyor. Baktığınız zaman city mode gibi bir isimde koymamış adamlar. Ama aynı işlevi siz farketmeden yapıyor. Bana daha akılllıca geldi.

    City mod 20 km uzeri otomatik kapanir 20 km ve altinda otomatik acilir city tusunu kapatirsaniz acilmaz her seferinde basmaya gerek yok mesela 100 bin km dir basmadim o tusa yani kapamadim kapamayida dusunmuyorum

    O zaman güzel ama fiat panda da öyle değildi. Araç kapanınca tuş kapanıyordu. Tekrar binişte tekrar açmak gerekiyordu.




  • punto piyasadan kalkmamışmıydı?
  • Tartışmasız punto

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    O kadar mı ağır direksiyonu?

    Ben 2gün yeni kasasından kullandım direksiyonu avuç içiyle döndüremedim park ederken bile iki elimle çevirmek durumunda kaldım direksiyonu.
    Araç daha çok tazeydi 1.000Km bile yoktu.
  • Yaris bariz yumuşak ama bahsedildiği gibi hızlandıkça biraz sertleşsede gerektiği kadar sertleşmiyor. Yani yüksek hızlarda tehlikeli oluyor.
    Fiat+ city m. iyice yumuşatıyor.
    Fiestanın direksiyonuna yumuşak diyenler muhtemelen bu sınıfta yaris, punto, i20 gibi araçları kullanmadıkları için öyle diyor.
    Fiestanın direksiyonu olması gereken kadar yumuşak daha fazla değil, Poloda aynı şekilde.
  • Puntonun city modunun kronik arizasinin oldugunu bir cok fiat forumunda gordum. Punto alacaktim cok arastirdim. 207 direkaiyonu tukursen donuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • utQ94 kullanıcısına yanıt
    Adamlar 12 torostan kopamamış henüz teknoloji olarak heralde.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle oralarda kalmışlar
    Hele Auristen sonra o direksiyon odun gibi geldi.
  • Puntonun super

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 392012

    punto piyasadan kalkmamışmıydı?

    ne alaka
  • Punto cıty mod - Fıesta - Peugeot 208 bildiğim sadece bunları..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle toyota yaris 2006 symbol den sonra kullanınca tüy gibi gelmişti direksiyon
  • fabia dan memnunum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.