Şimdi Ara

Disney'in Netspeed ile bağlantı sorunu var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evimde netspeed ile internete bağlanıyorum, lg webos tv de uygulama kod 73 hatası veriyor. Bilgisayardan satın alma linkine tıkladığımda boş sayfada kalıyor. Sadece telefonun lte şebekesi üzerinden(turkcell) linki tıkladığımda açılıyor. Bu sorunu yaşayan birkaç kişi daha varmış, çözüme ulaşabilen var mı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eraygider -- 14 Haziran 2022; 22:15:7 >



  • Modem resetleme yaparmısınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Birkaç defa yaptım, sonuç hep aynı..

  • Benimde aynı. netsspede arayınca sucu disneye atıyorlar. Aynı hata bende akakçede var onada giremiyorum. Başka sağlayıcıya geçeceğim artık.

  • Bende böyle bir sorun çıkmadı. Fakat bende çok önemli bir fark var. Ben statik IP kullanıyorum. Sorun yaşayanların çoğu muhtemelen CGNAT kullanıyor diye tahmin ediyorum.


    Eğer Netspeed kullanıyorsanız ve Disney+'a erişmekte sorun yaşıyorsanız statik IP kullanıyor musunuz yoksa CGNAT arkasında mısınız?

  • Netspeed ile bende evde bağlantı sorunun yaşıyorum. Hata kodu 73 uyarısını alıyorum. Görünüşe göre ip'mi Türkiyeden değil de henüz Disney+ ın hizmet vermediği bir ülkeden alıyorum..
    Netspeed'in bu konuyu seri bir şekilde çözmesi gerek.
    @netspeed

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de netspeed kullanıyorum ve sitenin oturum aç ya da üye ol kısımlarına giremiyorum. Siyah ekranda kalıyor. En sonunda değiştirecem netspeed'i az kaldı. Dünden beri uğraşmadığım yöntem kalmadı.

  • Ben geçici bir yöntem ile aşabildim. Telefonun mobil verisiyle üye olup uygulamasına(ios) giriş yaptım, daha sonra wifi'a bağlanınca çalışmaya devam etti. Şuan telefonda sorunsuz çalışıyor.

    TV kısmına gelince LG Webos işletim sistemli cihazda uygulama kod 73 hatası veriyordu. Yine aynı şekilde telefonumdan internet paylaşımı açtım ve tv yi bu ağa bağladım. Uygulama çalışınca giriş yapıp tekrar evin wifi ağına geçiş yaptım ve sonuç mükemmel çalışıyor :)

    Ancak hüsran noktasına gelirsek; tv deki uygulamayı kapatıp açınca tekrar kod73 hatasına düştü sistem. Yani telefndaki gibi daimi şekilde kanmadı. Ancak bir kere mobil ağ ile açılırsa daha sonrasında evin wifi ağına geçiş yapıldığında uygulama çalışıyor ve içerikler açılıyor. Uygulamayı veya tv yi kapattığınız anda aynı işlemleri tekrarlamak gerekiyor maalesef.

    Bu sorunu kökünden nasıl çözeriz hala araştırıyorum. Ama bu aklıma gelen yöntemden başka bir şekil bulamadım.





  • Bende Vodafonenet Fiber kullanıyorum bende de hata kodu 42 veriyor, muhtemelen benimkisi de Vodafonenet yüzünden, çünkü bazen telefondan da girmiyor mobil veri ile girip sonra Wifi a geçiyorum

  • Nalet olsun bendede comnet var girmiyor iki tarafta sucu birbirine atıyor ne yapacağımı anlamadım kafayı yicem bir türlü çözemedim bu sorunu çözen bir arkadaş varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum

  • Müşteri hizmetlerini arayıp, "Netspeed abonesiyim, ip adresimi günceller misiniz" dediğinizde, güncelleme yapıyorlar, düzeliyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.