Şimdi Ara

Dizel araba önerisi olan ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Su an kullandığım araba 2004 model 1.6 VW Bora Pasific Otomatik Vites. Arabamdan gayet memnunum ancak cok benzin harcıyor. Bunu satmadan yanına biraz daha konfordan uzak dizel bir araba bakıyorum 2. el. Öneriniz var mıdır ? Benim ilk aklıma opel corsa geldi eski kasa. Ya da Bora yı da satıp 40-50 bin tl arası yine en az VW kalitesinde bir dizel araba alabilirim
    Önerileriniz için şimdiden teşekkürler
    Not: Önerdiğiniz arabaların fiyat ve tüketimlerini belirtirseniz sevinirim



  • 40-50 bin tl arasında dizel düşünüyorsanız C5 alabilirsiniz ortalama yakıt tüketimi 5.6 lt şehir içi 7.3 lt o sınıf bir arabaya göre gayet normal

    ama şehir içi 5 lt civarı yaksın diyorsanız c sınıfı bir araç bakmanız daha iyi olur ford focus tavsiye ederim oldukça kaliteli bir araç üzmez sizi
  • en az vw kalitesi dediğniz için yine vw bakmanızı öneririm...
    daha düşük kalite isterseniz... c sınıfı dizeller sizin işnizi görür..
    ford focus,opel astra,citroen c4,pejo 308,toyota corolla,reno megane..bunların ortalama tüketimleri 5 lt civarıdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hightech33 -- 29 Mart 2009; 15:55:10 >
  • Bir düşüneyim...

    Yeni evli ve/veya 1 çocuklu olsaydım (10 yıl öncesinden söz ediyorum) kesinlikle FORD FOCUS 1.6 TDCI TITANIUM HatchBack veya Sedan alırdım. VW'nin 1.6 TDI motorunun olmamasının faydasını özellikle 1.6 TDCI motorlara sahip diğer markalar görüyor. Ancak FORD'un aynı 1.6 TDCI motoru MONDEO'ya da koyabilecekken bunu yapmaması ve PASSAT gibi 2.0 litre hacim bandından gitmesini de doğru bulmuyorum. Madem DOWNSIZING yapılıyor, bu BENZİNLİ motorlarla sınırlı kalmamalı, DİZEL motorlarda da aynı trend yakalanmalıdır.

    VW sözünü tutar ve 1.6 TDI 16V DOHC CR 140 HP (!) motor geliştirirse kaybettiği pazarı hızlı adımlarla yeniden ele geçirebilir ama bu defa da DOĞUŞ OTOMOTİV'in baltalama politikasının kurbanı olur...

    Vay be...

    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Bir düşüneyim...

    Yeni evli ve/veya 1 çocuklu olsaydım (10 yıl öncesinden söz ediyorum) kesinlikle FORD FOCUS 1.6 TDCI TITANIUM HatchBack veya Sedan alırdım. VW'nin 1.6 TDI motorunun olmamasının faydasını özellikle 1.6 TDCI motorlara sahip diğer markalar görüyor. Ancak FORD'un aynı 1.6 TDCI motoru MONDEO'ya da koyabilecekken bunu yapmaması ve PASSAT gibi 2.0 litre hacim bandından gitmesini de doğru bulmuyorum. Madem DOWNSIZING yapılıyor, bu BENZİNLİ motorlarla sınırlı kalmamalı, DİZEL motorlarda da aynı trend yakalanmalıdır.

    VW sözünü tutar ve 1.6 TDI 16V DOHC CR 140 HP (!) motor geliştirirse kaybettiği pazarı hızlı adımlarla yeniden ele geçirebilir ama bu defa da DOĞUŞ OTOMOTİV'in baltalama politikasının kurbanı olur...

    Vay be...

    Taner Göde


    Fikir&düşünce benimkiyle aynı,yeni evli 1 çocuklu ve FOCUS TDCI TITANIUM HATCHBACK li biriyim aynı zamanda.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    Bir düşüneyim...

    Yeni evli ve/veya 1 çocuklu olsaydım (10 yıl öncesinden söz ediyorum) kesinlikle FORD FOCUS 1.6 TDCI TITANIUM HatchBack veya Sedan alırdım. VW'nin 1.6 TDI motorunun olmamasının faydasını özellikle 1.6 TDCI motorlara sahip diğer markalar görüyor. Ancak FORD'un aynı 1.6 TDCI motoru MONDEO'ya da koyabilecekken bunu yapmaması ve PASSAT gibi 2.0 litre hacim bandından gitmesini de doğru bulmuyorum. Madem DOWNSIZING yapılıyor, bu BENZİNLİ motorlarla sınırlı kalmamalı, DİZEL motorlarda da aynı trend yakalanmalıdır.

    VW sözünü tutar ve 1.6 TDI 16V DOHC CR 140 HP (!) motor geliştirirse kaybettiği pazarı hızlı adımlarla yeniden ele geçirebilir ama bu defa da DOĞUŞ OTOMOTİV'in baltalama politikasının kurbanı olur...

    Vay be...

    Taner Göde


    Fikir&düşünce benimkiyle aynı,yeni evli 1 çocuklu ve FOCUS TDCI TITANIUM HATCHBACK li biriyim aynı zamanda.



    peki memnunmusunuz focusunuzdan eğer biraz bilgi verirseniz arkadaşada yardımcı olmuş oluruz




  • 40 milyar lira dizel araca bağlanmaz düşüncesindeyim ama keyif sizin tabi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Dizel Araç tavsiyesi..
    11 yıl önce açıldı
    Araba Önerisi
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • focus tdci ve pug 308i öneririm
  • Tdi 1.9 seçeneği var,sesi çok vergisi çok.1.6 tdci sesi çok yüksek,yakıt normal.1.6 hdi sesi düşük,yakıtı çok iyi fakat performansı diğerlerine göre biraz daha geri diye biliyorum,bmw-mercedes-dodge-kia-hyundai gibi markaların kullandığı cdi-crdi motorlar ise sessizdir ve performanslıdır,yakıtı tdi,tdci ile aynıdır,hdi'dan biraz fazladır(fabrika verilerine göre),bir de opel cdti(böyle olması lazım) motor var,1.3,vergi avantajı var,performansı 1.6 lara göre doğal olarak düşük,yakıt tüketimi de.Açıkçası focus alacak olsam tdci almam,benzinli alırım.Ama eğer vaktim var derseniz kia'nın yeni modeli gelecek,forte.Araç audi tasarımcısıyla tasarlandı ve tamamen avrupa standartlarına uygun,çok konforlu bir araç olduğu söyleniyor,1.6 128 hp crdi motora sahip olacak.

    Ama eğer yok bekleyemem derseniz,kesinlikle peugeot düşünün derim...Yeni kasalar dış görünüş olarak çok güzel,şuan en sorunsuz modeli 308 olarak biliyorum ama...Yanlış da biliyor olabilirim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEdition

    1.6 tdci sesi çok yüksek,yakıt normal.1.6 hdi sesi düşük,yakıtı çok iyi fakat performansı diğerlerine göre biraz daha geri diye biliyorum,bmw-mercedes-dodge-kia-hyundai gibi markaların kullandığı cdi-crdi motorlar ise sessizdir ve performanslıdır,yakıtı tdi,tdci ile aynıdır,hdi'dan biraz fazladır(fabrika verilerine göre)

    Komple yanlış;tdci-hdi aynı motor zaten sesi aşağı yukarı aynıdır.İç mekana gelen ses dersen o zman anlarım.Gerçi o zaman da 308-C4-Focus üçlüsünün pek fazla farkı olmuyor.Hdi yani Pug'unkilerin yakıtı şanzımandan dolayı düşük ama bu performansı baltalıyor.Bmw-Mercedes-Hyundai-Dodge gibi markaların 1.6 dizelini olduğunu bilmiyordum,anlayacağınız o ki yakıt-performans-ses karşılaştırması yaparken aynı motor hacmindeki araçları tercih ederseniz objektif olur.Hyundai'ın 1.5 Crdi'sini ele alacak olursak Accent ERA'nın ağırlığı C sınıfı ile karşılaştırılamaz,müsrif bir motor bile olsa ağırlık avantajından daha az yakabilir.Kaldı ki 1.5,1.6 değil.Aynı şey Cerato'nunki için de geçerli.PSA grubunun geliştirdiği 1.6 110-109 motorlar gerçekten az yakan iyi kaçan motorlar.Dci daha az yakar ama aradaki performans farkı kaydadeğerdir.Varsın 0.5lt fazla yaksın.Ayrıca yüksek hızlarda bu fark kapanır...Araç gözetmeksizin ekonomi isteniyorsa Dci alacaksın,biraz daha performans istiyorsan fakat çok küçük bir yakıt dezavantajını kabul ediyorsan Pug,performans ve biraz daha fazla yakıt dezavantajını göze alıyorsan adres Ford'tur...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: quiet_dead

    peki memnunmusunuz focusunuzdan eğer biraz bilgi verirseniz arkadaşada yardımcı olmuş oluruz


    Genelde 3 sene dolmadan aracımı değiştiririm,ilk 2 yılda da hevesim kaçardı.


    Artık araçlardan az çok hevesimi aldım,bu piyasada savurganlık sayılacak bir yaşam biçiminide tasvip etmediğimden Focus u bir süre kullanmayı düşünüyorum ancak bu pekte zor olmayacak gibi,aracı alalı 9 ay oldu hala ilk günkü zevkle biniyorum,hatta yol yapmaya bahane bile uydurduğum oluyor.

    Rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir araç,sürüş kalitesi,kemikli yapısı ve donanımı,dış görselliğinden çok memnunum,sadece genellikle bozuk satıhlara sahip yollarda bir miktar sarsıntı yapabiliyor,yumuşak bir araç değil.

    Bunun dışında kabin içine normal ısıya ulaşmış motorunun sesi çok az geliyor,uzun yolculuklarda ise dışarı bile normal/az seviyede ses veriyor,abartılı gürültülü vs gibi yorumların bir kısmı abartı bir kısmıda eski nesil dizellerden akılda kalmış olsa gerek.

    Zaten araç 5. viteste 160 km hızda 3100devir gibi düşük bir devir çeviriyorki bu esnada motoru duymanız açıkcası kolay bile olmuyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    sadece genellikle bozuk satıhlara sahip yollarda bir miktar sarsıntı yapabiliyor,yumuşak bir araç değil.




    evet aynısı fiestada da var benim süspansiyonlar çok sert yapılmış yol tutuşunu arttırmak için çukuru çok hissettiriyor

    hele bide çukurları bazen farketmeyince hızlıca geçince arabaya bişey oldu sanıyorum ben
  • Çukur konusunda Focus enteresan bir ayara sahip;

    Aracın sertliğine alışınca gözden kaçan sert bir çukurda büyük bir patlama ve sarsıntı bekliyorsunuz,araç ise beklenmedik biçimde çukuru sessiz ve tok bir şekilde pas geçiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Çukur konusunda Focus enteresan bir ayara sahip;

    Aracın sertliğine alışınca gözden kaçan sert bir çukurda büyük bir patlama ve sarsıntı bekliyorsunuz,araç ise beklenmedik biçimde çukuru sessiz ve tok bir şekilde pas geçiyor.




    öylese iyimiş focus ama fiestada küt diye bir ses duyulabiliyor bi kaç kere başıma geldi hemen arabadan inip arabanın sağına soluna bakıyordum
  •  Dizel araba önerisi olan ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackEdition

    1.6 tdci sesi çok yüksek,yakıt normal.1.6 hdi sesi düşük,yakıtı çok iyi fakat performansı diğerlerine göre biraz daha geri diye biliyorum,bmw-mercedes-dodge-kia-hyundai gibi markaların kullandığı cdi-crdi motorlar ise sessizdir ve performanslıdır,yakıtı tdi,tdci ile aynıdır,hdi'dan biraz fazladır(fabrika verilerine göre)

    Komple yanlış;tdci-hdi aynı motor zaten sesi aşağı yukarı aynıdır.İç mekana gelen ses dersen o zman anlarım.Gerçi o zaman da 308-C4-Focus üçlüsünün pek fazla farkı olmuyor.Hdi yani Pug'unkilerin yakıtı şanzımandan dolayı düşük ama bu performansı baltalıyor.Bmw-Mercedes-Hyundai-Dodge gibi markaların 1.6 dizelini olduğunu bilmiyordum,anlayacağınız o ki yakıt-performans-ses karşılaştırması yaparken aynı motor hacmindeki araçları tercih ederseniz objektif olur.Hyundai'ın 1.5 Crdi'sini ele alacak olursak Accent ERA'nın ağırlığı C sınıfı ile karşılaştırılamaz,müsrif bir motor bile olsa ağırlık avantajından daha az yakabilir.Kaldı ki 1.5,1.6 değil.Aynı şey Cerato'nunki için de geçerli.PSA grubunun geliştirdiği 1.6 110-109 motorlar gerçekten az yakan iyi kaçan motorlar.Dci daha az yakar ama aradaki performans farkı kaydadeğerdir.Varsın 0.5lt fazla yaksın.Ayrıca yüksek hızlarda bu fark kapanır...Araç gözetmeksizin ekonomi isteniyorsa Dci alacaksın,biraz daha performans istiyorsan fakat çok küçük bir yakıt dezavantajını kabul ediyorsan Pug,performans ve biraz daha fazla yakıt dezavantajını göze alıyorsan adres Ford'tur...



    Söyledikleriniz de haklısınız fakat bir aracı sesinden tanıyabiliyorum,tüm dizel araçlar commond rail dizel teknolojisini kullanıyor fakat hepsinin sesi farklı.Bu yönleriyle ele aldım,yanlış anlaşılma olmasın




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.