Şimdi Ara

DİZEL ARABAM GİBİSİ YOK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
2.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • son olarak bu benzinli araçları savunan arkadaşlara soruyorum; istatistiklere bakarsanız bu yıl dizel satışı geçen yıla göre %10 daha fazla ve compact sınıfta benzinliden % 10 daha fazla geçen yılda bir önceki yıldan aynı şekilde fazlaydı. yani herkes salakta o yüzdenmi sizin gerçeklerinize rağmen inatla dizel araç alıyorlar. yada neden bu kadar sorunlu masraflı olmasına rağmen bütün şirket araçları dizel. işi ticaret olan insanlar para kaybetme meraklısımı sizce? yoksa sizde bir gerçeği görememe sorunumu var? ayrıca işim gereği sıklıkla yurtdışına özelliklede almayaya gidip geliyorum 2004 yılında frankfurta gittiğimde hava alanından çıkınca etrafa baktığımda hertaraf audi ve bmw ile doluydu ve %80 benzinliydi etraftaki araçlar 2 ay önce gittiğimde ise araçların %90 ı dizeldi. bunu oraya gitmeden çevrenizdeki almancı inanların arabalarındanda anlarsınız. eskiden hep benzinli bmw lerle gelirlerdi yada mersolarla.şimdi herkes dizel araç kullanıyor. yakın zamanda tem de yolculuk yapanlar özellikle farketmiştir. bütün bu insanlar salak sadece bizdeki benzinli aracı olanlar zeki dünyada. zevk meselesi kardeşim deseniz anlarım ama hala avantajını savunmayın. savunanda ne hali varsa görsün. bu konuya ilişkin son mesajımdır. kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_19

    son olarak bu benzinli araçları savunan arkadaşlara soruyorum; istatistiklere bakarsanız bu yıl dizel satışı geçen yıla göre %10 daha fazla ve compact sınıfta benzinliden % 10 daha fazla geçen yılda bir önceki yıldan aynı şekilde fazlaydı. yani herkes salakta o yüzdenmi sizin gerçeklerinize rağmen inatla dizel araç alıyorlar. yada neden bu kadar sorunlu masraflı olmasına rağmen bütün şirket araçları dizel. işi ticaret olan insanlar para kaybetme meraklısımı sizce? yoksa sizde bir gerçeği görememe sorunumu var? ayrıca işim gereği sıklıkla yurtdışına özelliklede almayaya gidip geliyorum 2004 yılında frankfurta gittiğimde hava alanından çıkınca etrafa baktığımda hertaraf audi ve bmw ile doluydu ve %80 benzinliydi etraftaki araçlar 2 ay önce gittiğimde ise araçların %90 ı dizeldi. bunu oraya gitmeden çevrenizdeki almancı inanların arabalarındanda anlarsınız. eskiden hep benzinli bmw lerle gelirlerdi yada mersolarla.şimdi herkes dizel araç kullanıyor. yakın zamanda tem de yolculuk yapanlar özellikle farketmiştir. bütün bu insanlar salak sadece bizdeki benzinli aracı olanlar zeki dünyada. zevk meselesi kardeşim deseniz anlarım ama hala avantajını savunmayın. savunanda ne hali varsa görsün. bu konuya ilişkin son mesajımdır. kolay gelsin...

    Azına sağlık pardon parmaklarına ii yazmısın




  • Dostlar yazılanları lütfen tam okuyunuz. Ben dizel karsıyım dedimmi hayır. İllaki benzinmi diyorum hayır. Dizelle ilerde aradaki fark kapanıyor vs diyorummu evet. Her şeyin bir amacı varmı evet. Dizeldeki amaç nedir ekonomi evet. Benzin kullanıyorum iki satır birşey yazdık diye düşmanmı olcaz hayır olsakmıki Ben kendimi kasmadan kullanırım yerine göre ne varsa basarım ş.içinde 600 km civarı uzunda 750 km civarı yol yaparım(araç imzada). Kendimi kastıktan sonra aman çok yaktı dedikten sonra benzin değil dizele gene binmem
    Şirketlerin amacı zaten az yaksından (burda kullanıcı faktörü önemli unutmayalım nasılsa şirket aracı diyerek kullanan sayısı %99 ) öteye gitmez arac 100.000 oluncada zaten satar geçer bakımıymış arızasıymış uğraşmazki. TSI işindede dizeldede turbo arızası olduktan sonra zaten aynı masraf farkı yokki. Dizel dizel olmadıktan sonra zaten anlamıda yok. LPG işide zaten ayrı bir dünya. Ne varsa orjinalde var. Elbette dizel benzinden az yakar ama teknoloji ve ekonomi yapmak için kendini strese sokan insanlarımız sayesinde (Kimse üzerine alınmasın). Onun haricinde normal kullanım şartlarında benzinle dizel arasındaki rakam farkı öyle anlatıldığı gibi %50 lerde değildir. %15-20 oynar oynamaz onuda zaten 50-60 bin kmde amorti eder. Daha sonra dizel gene karlıdır.
    Tork işi güzel ama oda biryere kadar. Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Dostlar yazılanları lütfen tam okuyunuz. Ben dizel karsıyım dedimmi hayır. İllaki benzinmi diyorum hayır. Dizelle ilerde aradaki fark kapanıyor vs diyorummu evet. Her şeyin bir amacı varmı evet. Dizeldeki amaç nedir ekonomi evet. Benzin kullanıyorum iki satır birşey yazdık diye düşmanmı olcaz hayır olsakmıki Ben kendimi kasmadan kullanırım yerine göre ne varsa basarım ş.içinde 600 km civarı uzunda 750 km civarı yol yaparım(araç imzada). Kendimi kastıktan sonra aman çok yaktı dedikten sonra benzin değil dizele gene binmem
    Şirketlerin amacı zaten az yaksından (burda kullanıcı faktörü önemli unutmayalım nasılsa şirket aracı diyerek kullanan sayısı %99 ) öteye gitmez arac 100.000 oluncada zaten satar geçer bakımıymış arızasıymış uğraşmazki. TSI işindede dizeldede turbo arızası olduktan sonra zaten aynı masraf farkı yokki. Dizel dizel olmadıktan sonra zaten anlamıda yok. LPG işide zaten ayrı bir dünya. Ne varsa orjinalde var. Elbette dizel benzinden az yakar ama teknoloji ve ekonomi yapmak için kendini strese sokan insanlarımız sayesinde (Kimse üzerine alınmasın). Onun haricinde normal kullanım şartlarında benzinle dizel arasındaki rakam farkı öyle anlatıldığı gibi %50 lerde değildir. %15-20 oynar oynamaz onuda zaten 50-60 bin kmde amorti eder. Daha sonra dizel gene karlıdır.
    Tork işi güzel ama oda biryere kadar. Saygılar


    marea8875 merakımdan soruyorum sen ne kadar basıyorsun ve yakıt tuketimin ne kadar yazarmısın bende yazacağım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: happycar


    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    İYİ KENDİNİZİ KANDIRMAYA DEVAM EDİN 0 130 HIZLANMADA BİLE BENZİN DİZELE NERDEYSE 3 SN FARK ATIYO HALA BEN GEÇTİM DİYOSUNUZ.SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ DONMUŞ VAZİYETTE NE SÖYLESEM BOŞ.NEYSE SİZ KAR YAPTIĞINIZI SANMAYA DEVAM EDİN.SANIRIM HALA 2006 YILINDA YAŞIYOSUNUZ.MADEM YAKITI BU KADAR SORUN EDİYOSUNUZ LPG TAKIN.AMAAAN 100 DEFA ANLATSAM GENE BOŞ GENE BOŞ.BEN KESİCİDE ARKANIZDAN GELİRKEN SOL ŞERİDİ KAPATMAYIN YETER....



    Sol şeridi rampada kapatanlar torku düşük kalan benzinliler





  • Tabiki dostum yazarım
    Ş.içinde normal kullanırım (bunun %30-40 civarı gazlamalı) malum araç (2.0 20v) insanı takrik ediyorbununla beraber şuanki yakıt tüketimim %50 oranında klima açmak şartıyla (Antalya)35-40 kuruş arasında değişiyor. Uzun yolda ise en son İzmir yaptım (Toplantımız vardı MAREA'cılarla ) Antalya-Niğde-Nevşehir-Çankırı-Ankara-İzmir-Antalya yaptım. Toplamda 3000 km yol gidip geldim. Bagaj yüklü Klima 1000 km kadar açık sürat ortalamam130-140 km otoban ve müsait bulduğum yerlerde 200 üzeri toplam yakıt 750 lira benzin. Yani bu şartlar altında km başı 25 ykr
    quote:

    Orjinalden alıntı: dartanyan5
    marea8875 merakımdan soruyorum sen ne kadar basıyorsun ve yakıt tuketimin ne kadar yazarmısın bende yazacağım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: marea8875

    Tabiki dostum yazarım
    Ş.içinde normal kullanırım (bunun %30-40 civarı gazlamalı) malum araç (2.0 20v) insanı takrik ediyorbununla beraber şuanki yakıt tüketimim %50 oranında klima açmak şartıyla (Antalya)35-40 kuruş arasında değişiyor. Uzun yolda ise en son İzmir yaptım (Toplantımız vardı MAREA'cılarla ) Antalya-Niğde-Nevşehir-Çankırı-Ankara-İzmir-Antalya yaptım. Toplamda 3000 km yol gidip geldim. Bagaj yüklü Klima 1000 km kadar açık sürat ortalamam130-140 km otoban ve müsait bulduğum yerlerde 200 üzeri toplam yakıt 750 lira benzin. Yani bu şartlar altında km başı 25 ykr
    quote:

    Orjinalden alıntı: dartanyan5
    marea8875 merakımdan soruyorum sen ne kadar basıyorsun ve yakıt tuketimin ne kadar yazarmısın bende yazacağım




    Benim ş.dışı oratlamam 90-100 km/h surate 4,2 cıvarında 130km/h ile sabit 5 veya 5,5 litre 100 km de eyer 150-170 kovalarsam 6-6,5 olur
    ş.içinde ise normal kullanım 5 lt 100 km de




  • performans için tercih benzinli olmali ben de dizel kullaniyorum benzinli kullaniomus gibi basarsan bayagi fazla yakiyo
  • Dizel araba gerçekten çok avantajlı. Araç alırken satış temsilcileri, benzinli aracı satmak için ( dizel daha pahalı olduğundan, alınamıyabiliniyor ), yok efendim senede kaç km yapıyorsunuz igib sorular sorarak insanı benzinliye kaydırıyorlar. Bütün problem burdan kaynaklanıyor.
    Benzinli aracım 10-11 lt yakarken şimdiki aracımla 5,6 lt şehir içi ortalama yapıyorum. Neredeyse yarı yarıya fark var. Arabamı satarken de benzinlisine göre daha pahalı satacağıma göre neden yılda kaç km yaptığımı hesaplayayım ki?



  • YA BEN ÇOK YOL YAPAN İÇİN BİŞEY DEMİYORUM AMA TOPİĞİ AÇAN ADAMIN YAZDIĞINA BAKARSANIZ YILDA 7000 KM YAPIYOMUŞ.


    YILDA 7000 KM YAPAN İÇİN DİZELİN NERESİ AVANTAJLI.BANA CVP YAZAN ARKADAŞ 30 BİN YAPIYOMUŞ EVET ONA DİZEL NORMAL AMA 7000 KM İÇİN ÇOK KOMİK.

    BENZİNLİ ÇOK YAKIYO DİYOSUNUZ BENDE 1.6 FOCUS VAR.SÜREKLİ KESİCİDE,TAM GAZ.GİDİŞ GELİŞ 20 TRAFİK LAMBASI.TAM GAZ GİTTİĞİMDE BİLE (TAM GAZ DEDİĞİM ÖYLE 120 FALAN DEĞİL SON HIZLARA YAKLAŞTIĞIM OLUYO ANLIK TABİKİ) 10 LİTREYİ GEÇMİYO.BAZEN DENEME AMAÇLI EKONOMİK SÜRÜYORUM 6.5 LİTRE CİVARI.SİZCE BU ÇOK MU????TABİKİ DİZEL ALANLAR SALAK DEĞİL BİZ KİMSEYE ÖYLE BİŞE DEMİYORUZ AMA ÇOĞUDA SIRF DİZEL OLSUN DİYE DİZEL ALIYO HESAP KİTAP YAPMADAN.ÖZELLİKLERİNİ KULLANMASINI BİLMEDEN.......


    NEYSE ZATEN HERKES ARABADAN ANLASA KALİTESİZ ,PERFORMAN YAKIT ORTALAMASI KÖTÜ OLAN ARAÇLAR SATILMAZDI......

    DİZELLERİN ARASINDA EN İYİLERDEN BİRİ FOCUS.KİMİ ZEVK İÇİN ALIR KİMİ KAR İÇİN.AMA YILDA 7000KM YAPIPTA KAR YAPTIĞINIZI SANMAYIN.EN AZINDAN BÖYLE TOPİKLER AÇIPTA BİLMİŞ BİLMİŞ DAVRANMAYIN.


    TEKRAR SÖYLÜYORUM ÇOK KM YAPANLARA LAFIM YOOOOOOOOOOOOOOKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AYRICA ÇOKK DİZEL ARAÇ SÜRDÜM MERAK ETMEYİN. 1.5DCİ DEN TUTUN 5.20D YE KADAR......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor

    Dizel araba gerçekten çok avantajlı. Araç alırken satış temsilcileri, benzinli aracı satmak için ( dizel daha pahalı olduğundan, alınamıyabiliniyor ), yok efendim senede kaç km yapıyorsunuz igib sorular sorarak insanı benzinliye kaydırıyorlar. Bütün problem burdan kaynaklanıyor.
    Benzinli aracım 10-11 lt yakarken şimdiki aracımla 5,6 lt şehir içi ortalama yapıyorum. Neredeyse yarı yarıya fark var. Arabamı satarken de benzinlisine göre daha pahalı satacağıma göre neden yılda kaç km yaptığımı hesaplayayım ki?




    NE SAÇMA Bİ DÜŞÜNCE ASIL DİZEL SATMAK DAHA KARLI.PARÇASI PAHALI,BAKIMI PAHALI.FİYATI PAHALI ARABAYI SATMAK VARKEN NİYE BENZİNLİ SATSIN.ADAM ORDA İŞİNİ YAPIYO YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIYO.SİZDE BÖYLE ORTAMLARDA ONLARI ÇEKİŞTİRİYOSUNUZ NE AYIP




  • UNUTMAYIN MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR.

    varsın taşlasınlar.
    9 ayda 18000km yaptım yenı aracımla benzınlı alsamda aynı yolu yapacaktım.geçen yıl kasım ayı sonunda arada 2.500ytl fark vardı benzınlı 307 ıle dıesel 307 arasında.(benzınlı 307 alsaydım en azından 1.500 ytl lık bır kalıtelı sıralı sıstem taktırmam gerekecektı ve aradakı fark kaldı 1000 ytl.tabı lpg taktırdın mı yok ayarı yok sogukta calısmıyor cart curt bissuru dert kafam rahat. ben zaten şuanda kapattım aradakı 1000ytl farkı ne 70000km sınden bahsedıyorsunuz)

    bidaha araba alacak olsam yıne dızel alırım. c sınıfı 1250 kıloluk arabayla şehir dışı 3.5 lt/100km şehır içi 4.3 lt/100km normal kullanımda,2.9lt/100km ye kadar düşürdüğüm zamanlar oldu şehir dısında kımse gelıpte dıesel soyleymıs boyleymıs demesın.sizi tatmın ıcın hıc mı yakmasın.allaha şükür mutluyum bır sonrakı arabamda dıesel olacak buna emınım.

    birde bakımı pahalı demiş arkadaşın bırı ben 15000bakımında 160 ytl verdım ve 6 taksıde bolduler.benzınlı olsa 50 mılyona mı yapcaklardı bakımını?

    rampada kamyon sollarken tork neymış dıesel neymış anlıyosun.
    dizelin varsa rampalar sana düz, sol şeritler sana ucuz.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HELICOPTERPILOT -- 20 Ağustos 2008; 21:52:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cenkmavi

    UNUTMAYIN MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR.

    varsın taşlasınlar.
    9 ayda 18000km yaptım yenı aracımla benzınlı alsamda aynı yolu yapacaktım.geçen yıl kasım ayı sonunda arada 2.500ytl fark vardı benzınlı 307 ıle dıesel 307 arasında.(benzınlı 307 alsaydım en azından 1.500 ytl lık bır kalıtelı sıralı sıstem taktırmam gerekecektı ve aradakı fark kaldı 1000 ytl.tabı lpg taktırdın mı yok ayarı yok sogukta calısmıyor cart curt bissuru dert kafam rahat. ben zaten şuanda kapattım aradakı 1000ytl farkı ne 70000km sınden bahsedıyorsunuz)

    bidaha araba alacak olsam yıne dızel alırım. c sınıfı 1250 kıloluk arabayla şehir dışı 3.5 lt/100km şehır içi 4.3 lt/100km normal kullanımda,2.9lt/100km ye kadar düşürdüğüm zamanlar oldu şehir dısında kımse gelıpte dıesel soyleymıs boyleymıs demesın.sizi tatmın ıcın hıc mı yakmasın.allaha şükür mutluyum bır sonrakı arabamda dıesel olacak buna emınım.

    birde bakımı pahalı demiş arkadaşın bırı ben 15000bakımında 160 ytl verdım ve 6 taksıde bolduler.benzınlı olsa 50 mılyona mı yapcaklardı bakımını?

    rampada kamyon sollarken tork neymış dıesel neymış anlıyosun.
    dizelin varsa rampalar sana düz, sol şeritler sana ucuz.
    saygılar








  • arkadaşlar yanlış bilgilendirme olmaması için bir vurgulama yapmak istiyorum.

    Yeni nesil dizellerin az yakmasının turbo ile direkbir alakası yoktur. Aksine turbosu olan araçlar aynı devirde daha fazla yakıt tüketirler.Olay atamamen püskürtme sisteminin yüksek basınçları ile alakalıdır. Dizellerdeki püskürtme olayı ilerledikçe yakıt tüketimleri düşmektedir.Dikkat ederseniz en az tüketimin olduğu devir genelde turbonun sönük basınçlarının olduğu veya kaba tabirle devrede olmadığı devir (aslında devrededir) aralığında tassarruf sapğlanır.

    Sonuç olarak benzinli olsun dizel olsun turbo varsa ve kullnılıyorsa tüketim ve güç maksimuma vurur.

    Şunu aklınızdan çıkarmayın güç. elde edilmesi için yakıtın fazla tüketilmesi bir zorunluluktur.Bu nedenle az yakıt tüketim cihazlarının tümü koca bir palavradır.
  • ya bu dizel sahipleri ne kadar kırılgan insanlar.YALAN MI OTURUN HESAPLAYIN FOCUS MEGANE GİBİ ARAÇLAR KENDİNİ 70.000 KM DE AMORTİ EDİYO.ben senin araban gibi fiyat farkı az olandan bahsettim mi???????????????



    ben fiyat farkı çok olan araçlardan bahsediyoruuuuummmm.50 defa yazdım hala anlamıyosunuz.torktan başka bildiğiniz bişey yok.sanki sürekli rampada gidiyoruzda yok rampada geçerim bilmem ne.TAMAM DİYELİM RAMPADA GEÇTİN (ki benimle aynı sınıftaki ister dizel ister benzinli geçilmemde) UNUTMAKİ O RAMPANIN BİRDE İNİŞİ VAR.HEM BEN NİYE RAMPADA GEÇİLEYİM GEREKİRSE 3 E TAKARIM GENE GEÇİLMEM.




  • üçe takarsın ama yine geçilirsin canım benim, dizel araba uzun yolda otomatik vites gibi 5. vitese at ve git gidebildiğin kadar... dizel kullandım demişsinde, nasıl kullandın?
  • koç moç indirimi bulabiliyorsan dizel çok karlı olur. tadından yinmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    ya bu dizel sahipleri ne kadar kırılgan insanlar.YALAN MI OTURUN HESAPLAYIN FOCUS MEGANE GİBİ ARAÇLAR KENDİNİ 70.000 KM DE AMORTİ EDİYO.ben senin araban gibi fiyat farkı az olandan bahsettim mi???????????????



    ben fiyat farkı çok olan araçlardan bahsediyoruuuuummmm.50 defa yazdım hala anlamıyosunuz.torktan başka bildiğiniz bişey yok.sanki sürekli rampada gidiyoruzda yok rampada geçerim bilmem ne.TAMAM DİYELİM RAMPADA GEÇTİN (ki benimle aynı sınıftaki ister dizel ister benzinli geçilmemde) UNUTMAKİ O RAMPANIN BİRDE İNİŞİ VAR.HEM BEN NİYE RAMPADA GEÇİLEYİM GEREKİRSE 3 E TAKARIM GENE GEÇİLMEM.

    sizin gibi gençleri rampalarda gormek isteriz.

    şaka bir yana;
    dizel benzın mukayesesı yapıyorum dıyıp duruyosun reno ford marka da, pug gırmıyor mu işin içine bizimki marka deıl galıba el arabası

    ama az fark var ama cok o da bır secenek.ortaya bir fikir atıyorsan saglam temellerı olmalı.yok şu dahıl değil bu dahıl demekle olmaz bence.genelleme yaparken dızel araba kendını 70000de amortı eder dıye herşeyı hsaba katmalısın kı fıkrının bır anlamı olsun.

    ben arabamı satarkn bır komşuma,bir akrabama yada bır tanıdıga satacagım ve satacagım kışı bılecek benım nasıl duzgun kullandıgımı,boyasına ne kadar ozen gosterdıgımı,bakımlılıgını ttemızlıgını boylece alırken ödedıgım farkı az cok satarken de koruyacagım.senın hıpotezınde çürümüş olacak tıpkı bır oncekı arabanın muadıllerınden daha yuksek fıyatla satılması gıbı.altımda ford,reno,audi olması fark etmez yıne aynı ozen yıne aynı sürüş.

    çünkü ben 90 la gıderken 5 ten 3 e alma zorunlulugu hıssetmıyorum




  • yaşasın benzinli araç...
  • konu ile çok alakası olmasa da dayananadım yazıyorum,


    evvela bilinmelidir ki yakıt tüketiminden şikayet eden kişilerin çoğu araçlarını çok hızlı kullanmaktalar.. 120-150-200 allah ne verdiyse basmaktalar. 100 kmden sonra her araç çok yakar bu bir..ikincisi bazı kişiler şehir içinde tüketim hesabı yapmaktalar araba ister benzinli ister dizel olsun şehiriçi dur kalklı ve sabit hızla gidilemeyen yollarda 2 katı yakacaktır. gaz pedalını kullanmayı öğrenemeyenler yakıt tüketiminden her zaman şikayet edeceklerdir. kendimden örnek veriyorum imzamda yer alan araçla 1 depo benzinle (yaklaşık 75 litre) 1200 km yok yapıyorum.. bu ne demek biliyormusunuz? bir depo ile ankraya gidip gelip (istanbuldan) üzerine 200 km lik yakıt kalıyor demek. ha kullanım tarzım nasıl mı? araçla 110 km yi geçmem otoyolda 130 u geçmem 4000 devirler üstüne çıkmam... tartışmayı biraz da buradan alevlendirelim bari.. bu rakamlar tamamen gerçektir.

    2000 cc ve 5 silindirli volvo 850 aracım(hem de otomatik vites) 100 km de 5,5 km benzin ile yetinmiştir..


    buyurun buradan yakalım arkadaşlar. yukarıda ilk satırda yazdığım şeyi merak edenler tem de veya ana yollarda dolaşsınlar ne demek istediğimi görecekler. hele hele ticari kullanlar tam evlere şenlik. kendilerini felipe massa ve schumi sananlara da var..

    araçla mümkün olduğu kadar engine brake ile gidilmiştir. özellikle bayır aşağı gidişlerde. cruise control sürekli açıktır.

    saygılar




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.