Avrupada bitmedi. Daha yeni lansmanı yapılan yeni Bmw 4 serisinin bile dizel motorlu versiyonları piyasaya sunuldu. Türkiye'ye gelmeyince bitti zannediyorsunuz. |
Dizel devri yavaş yavaş bitiyor!! (8. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: bpsAvrupada bitmedi. Daha yeni lansmanı yapılan yeni Bmw 4 serisinin bile dizel motorlu versiyonları piyasaya sunuldu. Türkiye'ye gelmeyince bitti zannediyorsunuz.
Alıntıları GösterBitmemesi imkansız ,Almanya, Fransa , Danimarka herkes karar aldı.
Önümüzdeki yıllarda üretimi bitecek ilk motor dizel motordur, 1 yıl 10 yıl farketmez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterHiç dizel araç sahibi olmadım, hep benzin tercih ettim. İmkanım olsa elektrik tercih ederim.
Bir kaç kez dizel denedim, test ettim, en son yılbaşında araç alırken yine test ettim.
Dizelin savunulacak bir tarafı yok maalesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünyada dizel biter ama bizde altın gibi kıymetli olur
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-2496D2A71
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göstervalla o passatın adiliği. benim latitude de camlar açıkken bile motorun sesini duymak zor passatta duyuluyorsa vw birşeylerden çalıyor demektir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: aserkangBitmemesi imkansız ,Almanya, Fransa , Danimarka herkes karar aldı.
Önümüzdeki yıllarda üretimi bitecek ilk motor dizel motordur, 1 yıl 10 yıl farketmez
Alıntıları GösterFosil yakıtlı araçlar bitecek doğru ama ne zaman. Bittiğinde hepsi biter yani hem benzinli hemde dizel biter. Yeni BMW 3 serisinde 6 farklı dizel motor seçeneği var. Madem Almanya'da yasak neden üretiyor o zaman. Diğer ülkeler için demeyin zira baktığım site BMW Almanya sitesi. Kaldı ki bütün ağır araçlar, Otobüsler ve minibüsler iş makinaları dizel. Eğer tüm bunlar elektrikli olursa zaten benzinli ondan önce biter.
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterBu forumdaki arkadaslar her gun otomotiv sektorunde cigir acacak seyler oneriyorlar hocam
.Dizel arac kotu diyorlarsa kotudur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fosil yakıttan geçiş bir anda olmayacak çünkü ülkelerin neredeyse hiç birinin bu kadar araca elektrik gücü üretecek altyapısı yok henüz. Evet dizel ilk kapatılacak defter olur.
Dünya genelinde günlük araç kullanım mesafesi yaklaşık 37 km diye bir istatistik okumuştum zamanında. Benim işim evim arası da toplam 35 km civarı mesela.
Şu an geçiş sürecinde, tam elektrikli aracın dezavantajlarından sıyrılmak adına plug hybrid ev araçlar üretiyorlar mesela. Sadece elektrik bataryaları yarım saatte full doluyor , 60-70 km tam elektrik gidebiliyor . Bunun yanında benzin motorları da var tabii ki ve uzun yolda rahatlıkla yolculuk yapıyorsunuz.
Şarj süresi çok kısa, işe git gel, şehir içi ufak mesafelerde hep elektrik. 2 işi bir arada görüyor. Tabi tr de zor görürüz o modelleri artık. En yakın Audi a3 tanıtıldı mesela bir kaç gün önce. 64 km menzil , 1,5 150 HP motor ile entegre
Bizim ülkemizde dizel daha çok uzun süre gider.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Akıl var mantık var dizel bitmesi demek lojistik sektörünün bitmesi demek. Saçma sapan konuşuyorsunuz. Binek otomobilciler üretimi benzine kaydırıyor o kadar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizeli pat diye birden bitirilmesi çok zor,ancak dizelin kullanımının azaltılması isteniyor ise senelik dizele extra 500₺ vergiyi koyarsın millet akın akın geçer.
500₺ için mi .diye soranlar olacak. Evet sırf bu veya bundan az bile olsa dizele uygulanacak extra bir vergi veya bir kalem derhal azaltmaya veya kararsızları benzinli araçlara zaten yönlendirir.
Zaten simdilerde yeni nesillerde birde ad blue maliyeti eklendi...
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Dizel vergilerin astronomik yerlere çıkması lazım ki kökü kazınsın bu aşırı zararlı yakıtın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-2496D2A71
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster8v renault dizellerinde güç patlama halinde gelmez daha ziyade lineer şekilde geldiği için toplamada da sıkıntı yaşamıyor ses kirliliğinde de.
-
Son nokta. Sayfalarca yazmaya gerek yok dizel bitse bitse böyle biter Türkiye 'de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupa'daki firmalara sesleniyorum. Lütfen getirin biz alırız dizel araçlarınızı. Parası neyse verelim, vergi muafiyeti sağlattırın yeterli.
Bu devlete kalırsa hiç bir şey sahibi olamaz bu millet. Bize araba sat Avrupa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bitti zaten. Marka vermeyecegim dün tr nin en cok satan markalarindan birinin bolge muduru misafirimdi. D segmentteki modelde, fabrikadan cikmak zorunda olan tum dizel otomatikleri tr pazarinda eritme teklifi gelmis almanyadan. Dizeller bitene kadar ozel siparis disinda benzinli getirmeyeceklermis. Dizelin fisini cekti almanya diyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: texjrwillerjrvalla o passatın adiliği. benim latitude de camlar açıkken bile motorun sesini duymak zor passatta duyuluyorsa vw birşeylerden çalıyor demektir.
Alıntıları GösterBenim o latitutelerden duyduklarım kuş sesi demek ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X