Şimdi Ara

dizel minivan ve vanlar hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
22.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ağustos ayında bende benzer arayış içindeydim. kangoodan sonra 7 kişilik binek araçlara baktım ama onların ikinci el ve 100.000 km civarındaki araçlara istedikleri paraya ben sıfır km hafif ticari satın aldım. aracın tek olumsuz gördüğüm tarafı üst mesajda bahsettiğim Z-rot muhabbetidir başkada bir olumsuzluğunu görmedim. forumdaki diğer kullanıcılarda aynı fikirde konu başlığını vermiştim ordan okuyabilirsiniz.

    Şimdi bana sorsalar berlingonun rakiplerinen ne üstünlüğü var ciddi anlamda 3 tane özellik sayarım.

    1- Cam tavanlı oluşunun verdiği hem gösteriş hem ferahlık
    2- mükemmel yol tutuşu
    3- arka koltuktaki genişlik

    rakiplerinden geri kalan nesi var diye sorarlarsa donanım olarak olsun kalite olarak olsun hiç birinden bi geri kalmışlığını göremedim.
  • bence de haklısınız hele bu bağımsız süspansiyonları görünce fikrim iyice değişti.hayırlısıyla inşallah doğru bir kararla istediğim araca sahip olurum siz ve sizin gibi yardım edenlerin katkısıyla.yalnız şunu öğrenmek istiyorum bu esp yan hava yastıkları yokuş kalkış cam tavan destek ayrıca paket ile alınıyor.acaba ne kadar fazla daha vermem gerekir.
  • Citroen in sitesinde
    Combi 1.6 hdi 115Hp Selection modeli için fiyat olarak 42.950 yazıyor.

    Selection en full olarak geçiyor ve buna iki adet opsiyon eklenebiliyor bunlar
    1- Güvenlik paketi : ESP ve yan hava yastıkları - 900 lira
    2- Modutop cam tavan paketi - 1900 lira

    42950 + 900 + 1900 = 45.750 lira liste fiyatlı temin edebilirsiniz aracı. lakin bayii ile yapacağınız pazarlık çok önemli zira ben aracı alırken tüm opsiyonlarla liste fiyatı 46 bin civarındayken 40 bin lira nakit ile aracı satın aldım. üstelik orta konsola dvd navigasyon geri görüş kameralı double din ekranlı teyp taktırdım. servis bunun için 2000 lira ekstra para alıyor. yani demem odur ki liste fiyatının çok altında araç almanız mümkündür. sadece tek bir servisle değil diğerleriylede görüşün. aracı teslim alırken 50 lira da yakıt parası koparmıştım

    ha unutmadan plaka masrafları dosya bilmem ne sigorta da dahil onlara itelemiştim :) adam illallah demişti ama sonuçta parayı koolay kazanmıyoruz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askvesen -- 25 Şubat 2013; 20:25:53 >




  • BU NAVİGASYON SİSTEMİ GERÇEKTEN GÜZELMİŞ.FİYATI DA BİR OKADAR MAKUL OLMUŞ.KAZASIZ BELASIZ ALLAH KULLANMYI NASİP ETSİN.DARISI BİZİM BAŞIMIZA.ZAMAN GEÇTİKÇE SABIRSIZLANIYORUM BEN DE.
  •  dizel minivan ve vanlar hakkında


    bu benim aracın içi mesela.

    buda standart olanı
     dizel minivan ve vanlar hakkında



    buda yine benim çekimim
     dizel minivan ve vanlar hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askvesen -- 25 Şubat 2013; 21:51:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    ben bu araçları önermiyorum. sebebi ise her yıl muayeneye sokuyorsunuz. 6 yıl 1.6 hacminde 0km bir otomobilin vergisini odüyorsunuz. Sonrada pek düşmüyor zaten. He aracınız 1.6 motor olupta 3 yıl sonra satarsanız binek otomobilden pek farkı olmaz vergi konusunda. yani zarar etmezseniz. ama 1.3 olupta 1.6 vergisi ödemek koyuyor. neyse bu araçlardan yol tutuşu en iyi olanı ford connectir diğerlerinin hepsinin yol tutuşu kötüdür. eğer alacaksanız ESP'li olanları tercih edin. Doblo ve Caddy'de var diye biliyorum diğerlerinden emin değilim. Connect en çok yakanı ayrıca. Ama en iyi gidenide connect en sağlamıda. Caddy en pahalısı Doblo en ekonomiği. Yalnız yeni kasa dobloda da kronik sorunlar mevcut diyorlar. eski kasa doblonun gözünü seveyim bir japondan bile sorunsuzdu.

    Connect kadar dangoz bi araç görmedim.Sıfır olarak 1 sene bindim sadece sabah akşam personeli aldı bıraktı evine birde şehir içi dolaşmalar.19 bin kilometrede değişmeyen alt takımı kalmadı yok denge çubuğu vvsvs.Değişsede bişeye yaramadı.Dangır dungur çok fazla yakan odun gibi bir araç.Ha sorunsuz bilirdik hiçte sorunsuz değilmiş...Bende gaz kesmiştim bal köpüğü rengi olanlara iyiki almamışım diyorum şimdi..




  • ZATEN BU CONNECTLER TAM BİR ESEK.DOĞUDA BU KADAR TUTULMASININ SEBEBİ BU ZATEN.AMA ŞU YUKARIDAKİ NAVİGASYONA BAYILDIM KAFAYI YİYECEM BAYİYE KOŞACAM ARTIK.
  • markası cyclone. araçla birebir uyumludur. orjinal teybi söküp bunu takıyorlar yerine, orjinal teybide size veriyorlar :) direksiyon kumandası olsun diğer fonksiyonlar olsun araçla birebir uyumludur. geri vites kamerası da bu şekilde gösteriyor

     dizel minivan ve vanlar hakkında


    geri görüş kamerası gece de çok güzel gösteriyor ve mükemmel kullanışlı tavsiye ederim :)
  • gerçekten harikaymış.ekran da kocaman bu arabaya mükemmel yakışmış.güle güle kullanın.bu markayı da not edeyim.kesin taktıracağım.
  • teşekkür ederim Hakkınızda hayırlısını dilerim. eminim pişman olmayacaksınız. yinede tekrarlıyorum iki aracıda test edin ve önceliklerinizi göz önünde bulunduurup öyle karar verin. iyi geceler dilerim
  • ben de çok teşekkür ederim değerli vaktinzi ayırdınız.söyledikleriniz bana oldukça faydalı oldu.bu değerlendirmeleri dikkate alacağım.tabi ki otomobili denemeden almam mümkün değil.tahminlerim memnun kalacağım yönünde ama bunu zaman ve deneyimler gösterecek.size de iyi geceler dilerim sağolun.
  • Yeni Kangoo yuda denemeden seçim yapma. 6 vites, orijinal multimedya-navigasyon, elektrikli arka camlar, Scenic üzerine geliştirilmiş bağımsız arka süspansiyonlu kasa, modüler üst bagaj şeklinde kullanılabilecek olan tavan rayları sınıfında hiç bir araçta olmayan özelliklerdir
  • Al bi starex rahatına bak buda ş.içi yakıt tüketimi.Dikkatini çekerim depoyu gırtlağa kadar doldurdum

     dizel minivan ve vanlar hakkında


     dizel minivan ve vanlar hakkında


     dizel minivan ve vanlar hakkında


     dizel minivan ve vanlar hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er76. -- 26 Şubat 2013; 0:11:18 >




  • Zevkler ve renkler tartışılmaz, güzellik görecelidir tabiki, tamamen kişisel fikrimdir doblo ve kangoo tipsizlik konusunda birbiri ile yarış yapıyorlar adeta. 6. vitesi hariç diğerleri bir üstünlük değil benim nazarımda
  • 20000 de connecti pert eden arkadaşa sesleniyorum

    ARACIN ALTINA ÇEKİÇLE FELAN MI GİRİŞTİNİZ
    O connecte o kadar işkence yaptım elimden 3 adet geçti daha banamısın demediler
    senin araç şanssızlıkmış tam
  • renault kangoo evet 6 vites ama gerçekten tipi çok kötü bir otomobil.bir de şu var daha önceki arabam renault clio idi başıma gelmedik kalmadı.bu reno amblemini görünce midem kalkıyor.ya starex de çok yakıyor diye biliyorum.yani starex alacağıma şöyle 40000tlye transporter alırım daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    ben bu araçları önermiyorum. sebebi ise her yıl muayeneye sokuyorsunuz. 6 yıl 1.6 hacminde 0km bir otomobilin vergisini odüyorsunuz. Sonrada pek düşmüyor zaten. He aracınız 1.6 motor olupta 3 yıl sonra satarsanız binek otomobilden pek farkı olmaz vergi konusunda. yani zarar etmezseniz. ama 1.3 olupta 1.6 vergisi ödemek koyuyor. neyse bu araçlardan yol tutuşu en iyi olanı ford connectir diğerlerinin hepsinin yol tutuşu kötüdür. eğer alacaksanız ESP'li olanları tercih edin. Doblo ve Caddy'de var diye biliyorum diğerlerinden emin değilim. Connect en çok yakanı ayrıca. Ama en iyi gidenide connect en sağlamıda. Caddy en pahalısı Doblo en ekonomiği. Yalnız yeni kasa dobloda da kronik sorunlar mevcut diyorlar. eski kasa doblonun gözünü seveyim bir japondan bile sorunsuzdu.

    Connect kadar dangoz bi araç görmedim.Sıfır olarak 1 sene bindim sadece sabah akşam personeli aldı bıraktı evine birde şehir içi dolaşmalar.19 bin kilometrede değişmeyen alt takımı kalmadı yok denge çubuğu vvsvs.Değişsede bişeye yaramadı.Dangır dungur çok fazla yakan odun gibi bir araç.Ha sorunsuz bilirdik hiçte sorunsuz değilmiş...Bende gaz kesmiştim bal köpüğü rengi olanlara iyiki almamışım diyorum şimdi..

    Yok artık. Farklı araçlara mı biniyoruz acaba..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    ben bu araçları önermiyorum. sebebi ise her yıl muayeneye sokuyorsunuz. 6 yıl 1.6 hacminde 0km bir otomobilin vergisini odüyorsunuz. Sonrada pek düşmüyor zaten. He aracınız 1.6 motor olupta 3 yıl sonra satarsanız binek otomobilden pek farkı olmaz vergi konusunda. yani zarar etmezseniz. ama 1.3 olupta 1.6 vergisi ödemek koyuyor. neyse bu araçlardan yol tutuşu en iyi olanı ford connectir diğerlerinin hepsinin yol tutuşu kötüdür. eğer alacaksanız ESP'li olanları tercih edin. Doblo ve Caddy'de var diye biliyorum diğerlerinden emin değilim. Connect en çok yakanı ayrıca. Ama en iyi gidenide connect en sağlamıda. Caddy en pahalısı Doblo en ekonomiği. Yalnız yeni kasa dobloda da kronik sorunlar mevcut diyorlar. eski kasa doblonun gözünü seveyim bir japondan bile sorunsuzdu.

    Connect kadar dangoz bi araç görmedim.Sıfır olarak 1 sene bindim sadece sabah akşam personeli aldı bıraktı evine birde şehir içi dolaşmalar.19 bin kilometrede değişmeyen alt takımı kalmadı yok denge çubuğu vvsvs.Değişsede bişeye yaramadı.Dangır dungur çok fazla yakan odun gibi bir araç.Ha sorunsuz bilirdik hiçte sorunsuz değilmiş...Bende gaz kesmiştim bal köpüğü rengi olanlara iyiki almamışım diyorum şimdi..

    Yok artık. Farklı araçlara mı biniyoruz acaba..

    valla üstat benim bildiğiğm araç lx 2011 modeldi..Araba bir depoyla 600 km yi deviremiyor.Süspansiyon sistemi öyle böyle değil arkada oturanlar zıp zıp zıplıyor kütür kütür.Ha o zaman diyorduk belliki çok ticariye dönük bir araç.arka bagaj kapağı gıcır gıcır ses yapıp oynuyor.mazallah bagajı açtıktan sonra kaparken plaka ile kapağıyla birlikte bir gürültü kopuyor ..Ses sistemi vasatın altında zaten mp3 çalamıyor sadece track.Basslar gazete kağıdı gibi geliyor.O kadar gözümde büyütmüştüm alıcam diye.Yakıtı şu aralar 35 40 kuruştan aşşağı değildir eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    ben bu araçları önermiyorum. sebebi ise her yıl muayeneye sokuyorsunuz. 6 yıl 1.6 hacminde 0km bir otomobilin vergisini odüyorsunuz. Sonrada pek düşmüyor zaten. He aracınız 1.6 motor olupta 3 yıl sonra satarsanız binek otomobilden pek farkı olmaz vergi konusunda. yani zarar etmezseniz. ama 1.3 olupta 1.6 vergisi ödemek koyuyor. neyse bu araçlardan yol tutuşu en iyi olanı ford connectir diğerlerinin hepsinin yol tutuşu kötüdür. eğer alacaksanız ESP'li olanları tercih edin. Doblo ve Caddy'de var diye biliyorum diğerlerinden emin değilim. Connect en çok yakanı ayrıca. Ama en iyi gidenide connect en sağlamıda. Caddy en pahalısı Doblo en ekonomiği. Yalnız yeni kasa dobloda da kronik sorunlar mevcut diyorlar. eski kasa doblonun gözünü seveyim bir japondan bile sorunsuzdu.

    Connect kadar dangoz bi araç görmedim.Sıfır olarak 1 sene bindim sadece sabah akşam personeli aldı bıraktı evine birde şehir içi dolaşmalar.19 bin kilometrede değişmeyen alt takımı kalmadı yok denge çubuğu vvsvs.Değişsede bişeye yaramadı.Dangır dungur çok fazla yakan odun gibi bir araç.Ha sorunsuz bilirdik hiçte sorunsuz değilmiş...Bende gaz kesmiştim bal köpüğü rengi olanlara iyiki almamışım diyorum şimdi..

    Yok artık. Farklı araçlara mı biniyoruz acaba..

    valla üstat benim bildiğiğm araç lx 2011 modeldi..Araba bir depoyla 600 km yi deviremiyor.Süspansiyon sistemi öyle böyle değil arkada oturanlar zıp zıp zıplıyor kütür kütür.Ha o zaman diyorduk belliki çok ticariye dönük bir araç.arka bagaj kapağı gıcır gıcır ses yapıp oynuyor.mazallah bagajı açtıktan sonra kaparken plaka ile kapağıyla birlikte bir gürültü kopuyor ..Ses sistemi vasatın altında zaten mp3 çalamıyor sadece track.Basslar gazete kağıdı gibi geliyor.O kadar gözümde büyütmüştüm alıcam diye.Yakıtı şu aralar 35 40 kuruştan aşşağı değildir eminim.

    Hatalı bir arac denk gelmiş belli ki. Son yazdığınız mesajdaki sıkıntılarda haklısınız. 8lt yakıtı var su anda, taze ölçüm. Bagaj kapağı gicirdamasi normal degil pistonlar yağsız kalmıştır, plakalik kapağın kapanış biçiminden dolayı sallanıyor, yüksek hızlarda titreşim de yapar. Plakayı direk bagaj kapağına yapıştırarak çözdüm. Ses sistemi cok rezil gercekten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu kadar rezalet bir arabayı sırf servisi fazla ,parçası ucuz ve alt takımı sağlam diye alınmaz.tamam ticaret yapsam anlarım ama biz aile için bu tür araçları düşünüyoruz.doğu sadece transit ve transit connect kaynıyor alt takımı sağlam diye.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.