Şimdi Ara

dizel minivan ve vanlar hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
22.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aynı fiyatlarda olan peugeot partner outdoor 115 hp,vw caddy 1.6 dizel,renault kangoo 1.5 dci,citroen berlingo hakkında düşünceleriniz nedir?bu araçların yakıt tüketimi,motor çekiş ,konfor ve yol tutuş hakkında bilgisi olan var mı?bilginiz ve tecrübeniz varsa paylaşımlarınızı bekliyorum.



  • güncel
  • normal bir binek otomobil mi yoksa bu yukarıdaki araçları mı tercih etmeliyim?
  • Kullanım amacına göre değişir onu belirtin önce bizde yorum yapalım
    Amcam da kangoo 1.5 DCİ var 85 Hp
    performans iyi
    Yol tutuş zayıf
    Ses sistemi zayıf
    Koltukları rahat
    Frenler iyi
    Extreme paket abs-hava yastığı direksiyondan kumanda hız sabitleyici var oldukça geniş ve rahat bir araç yakıt tüketimi ni bilmiyorum
    CD çalar yol bilgisayarı(sadece dijital ekranda olabılır incelemedim)

    Bizde 1.6 TDİ caddy var en düşük paket
    CD çalar hava yastığı ABS ESP BAS vs var
    Ses sistemi çok daha iyi
    Yol tutuş çok daha iyi (ESP nin de çok büyük faydası var)
    Frenler çok iyi
    performans çok iyi
    Yakıt 5 ila 7 arasında kullanıma göre
  • partner tepee outdorr bildiğim kadarıyla 92 beygirdi.allure ve zenith modelleri 115 diye biliyorum.partner tepee kullanıcıları araçlarından oldukça memnun
  • ESP nin yol tutuşa nasıl bir faydası var anlamıyorum. ESP sık sık devreye giriyorsa demek ki araç yola iyi tutunamıyor.

    Ben mi yanlış düşünüyorum???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    ESP nin yol tutuşa nasıl bir faydası var anlamıyorum. ESP sık sık devreye giriyorsa demek ki araç yola iyi tutunamıyor.

    Ben mi yanlış düşünüyorum???

    +1
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tabiki geniş iç hacim performans ve yakıt tüketimi yol tutuş.sıralayacak olursak nasıl bir sıralama yapabiliriz.bir de bu araçlar normal binek otomobillerden ne farkı var?artısı ve eksileri neler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    ESP nin yol tutuşa nasıl bir faydası var anlamıyorum. ESP sık sık devreye giriyorsa demek ki araç yola iyi tutunamıyor.

    Ben mi yanlış düşünüyorum???

    Elektronik sistemlerin yol tutuşa etkisini videodan görebilirsiniz, en ufak stabilite bozukluğunda devreye girer ama siz bunu hissetmezsiniz. İlk turda tum sistemler açık, ikinci turda hepsi kapalı..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 24 Şubat 2013; 0:09:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o zman esp oldukça önemli bunu görüyoruz
  • yani normal bir sedan binek otomobile göre bana bu vanları önenir misiniz?
  • BU CADDY VE PARTNER ARASINDA KALDIM.HANGİSİ SİZCE
  • http://forum.donanimhaber.com/getQuotes_ajax.asp?rd=yes&t=34104487

    bu başlıkta tepee ve berlingolar hakkında çok geniş bilgiyi bulabilirsin. yinede kısa bi özet istersen,

    4-5 ay öncesine kadar 2004 model kangoo kullanıyordum. tam 5.5 yıl kullandım. şidmi 2012 model citroen berlingo var bende. ikisini kıyas etmek at ile eşşeği kıyas etmek gibi. kendi aracımdan bahsedeyim,

    Yakıt tüketimi : sakin ve ekonomik kullanım koşullarında 5 litre civarında yakar. yer yer 4.3 litre gösterir yer yer 5.5 falan ama ortalama yakıt tüketimi 5 litreyi geçmez. bu pompadada yol bilgisayarındada aynı. performanslı kullanımdada şöyle diyim 524 km idi yanlış hatırmalıyorsam dip gaz gittim geldim. km de 295 kuruş yakmıştım. mazot 4.3s0 liraydı.

    yol tutuşu : bu sınıf olsun binek otomobiller olsun neredeyse sürüp test etmediğim piyasa aracı kalmamıştır. buna mercedes bmw otomobilleride dahil. Berlingonun yol tutuşunu sınıfındaki araçlarla kıyas etmekte bir o kadar yalnış olur. C sınıfı araçlara kafa tutacak seviyede çok çok iyi bir yol tutuşuna sahip. bu yol tutuşuna etken olan 1.5 ton ağırlık. 16" geniş taban lastikler ( 215/55/16 ). sert süspansiyon ve ağırlık merkezinin şasiden oluşu çok büyük etki ediyor.

    Ferahlık : aracın içi çok geniş. bu sınıftaki dğer araçlarıda kullanıp denemiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim. aracın sürüş keyfi oldukça iyi. ama diğer rakiplerinden bu konuda üstün olduğu 2 nokta var. bir tanesi arka koltuktaki diz mesafesi rakiplerinin çok iyi. 1.75 boyunda 87 kilo civarında olmama rağmen ben o diz mesafesinin yerinde yatarak yolculuk ettim var sen düşün orasını. arka koltuğa binen herkes bu ne ya yayla gibi burası diye tepki verdi. ikinci üstün olduğu husus ta cam tavanlı oloması. sınıfında tek bu araçlarda var. ve inan bana mükemmel bir görüntüsü var. hem içerden hem dışardan gören herkes bayılıyor. kullanışlı ve çok ferah bir görüntü sunuyor.

    İvmelenme : benim aracım 90 bg hızlanması çok tatminkar. ama faha performanslı istiyorsan şiddetle 115bg olanları tavsiye ederim. onların hızlanması ve son süratleri çok çok daha iyi. düz yolda 170, hafif eğimli yolda 195 km hıza ulaştım hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    Yol sesi : Araçla ortalama 130-140 km hıza kadar yol sesi lastik sesi falan duyamazsın. aracın yalıtımı çok başarılı. o hızlardan sonra rüzgar sesi ile motor sesini biraz duymaya başlıyorsun hızlandıkça bu ses artıyor.


    Aracın kullanıcılarının ortak olduğu bir tek sorun var. bunuda yazayım onun haricinde ben bir olumsuzluk görmedim araçta, bozuk yolları pek sevmeyen araç Z-ROT adı verilen parçayı kolay bozuyor. bozuk yollarda dikkat etmezsen ön takımdan luk luk ses gelir buda Z-ROT u değişince düzelir. Z_ROT ortalama 50-60 lira dolaylarında bi parça.

    ( buna benzer ön takım problemleri yeni kangoo dada vardı yanlış hatırlamıyorsam, birde caddy de aynı şekilde bozuk yolları sevmeyen bir araçtır. bu konuda en başarılı olanı connect. onunda yakıtına vereceğin farkla 20 yıllık Z-rot parasını toparlarsın :) benim aracım 10 bin i geçti henüz değiştirmedim z-rot u köy şehir karışık kullanıyorum )




  • SAĞOLUN TEŞEKKÜR EDERİM BU GÜZEL PAYLAŞIMLARINIZ İÇİN.BU ANLATTIKLARINIZ BANA ÇOK YARDIMCI OLDU.BENİM SADECE KORKTUĞUM NOKTA YAKIT TÜKETİMİ.HERKES FARKLI ŞEYLER SÖYLÜYORLAR.BİRİSİ ŞEHİR DIŞI 5-6-7 DİYOR.KAFAM BU KONUDA BİRAZ KARIŞIK.BENİM 1.4 TDİ PD FABİAM VAR ŞEHİR DIŞI 4.5İN ALTINA İNEMİYORUM,ARABAYI SIKIŞTIRMIYORUM 90-100 GİDİYORUM.BU ARAÇLAR AĞIR OLDUKLARI İÇİN YAKIT TÜKETİMİ BENDE SORU İŞARETİ.
  • Gecen İstanbul'a giderken 90-110 gideyim dedim, cok sakin kullandım 5 litrenin altında yaktı. Pompa verisi. Sehir dışı cok fark olmaz ama sehir ici 7-8 litreleri görürsün..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben bu araçları önermiyorum. sebebi ise her yıl muayeneye sokuyorsunuz. 6 yıl 1.6 hacminde 0km bir otomobilin vergisini odüyorsunuz. Sonrada pek düşmüyor zaten. He aracınız 1.6 motor olupta 3 yıl sonra satarsanız binek otomobilden pek farkı olmaz vergi konusunda. yani zarar etmezseniz. ama 1.3 olupta 1.6 vergisi ödemek koyuyor. neyse bu araçlardan yol tutuşu en iyi olanı ford connectir diğerlerinin hepsinin yol tutuşu kötüdür. eğer alacaksanız ESP'li olanları tercih edin. Doblo ve Caddy'de var diye biliyorum diğerlerinden emin değilim. Connect en çok yakanı ayrıca. Ama en iyi gidenide connect en sağlamıda. Caddy en pahalısı Doblo en ekonomiği. Yalnız yeni kasa dobloda da kronik sorunlar mevcut diyorlar. eski kasa doblonun gözünü seveyim bir japondan bile sorunsuzdu.
  • FORD CONNECTLERİ BİLİYORUM.CONNECT DEMEMEMİN SEBEBİ CONNECT ÇOK SERT VE KONFORSUZ BİR ARAÇ.VE ÇOK YAKTIĞINI BİLDİĞİM İÇİN TERCİH ETMEDİM.YENİ DOBLOLARINDA SAĞLAM OLMADIĞINI VE KALİTESİZ OLDUĞUNU BİLİYORUM.
  • berlingo ve tepelerde esp var. yokuş kalkış desteğide var. yalnış bilgilendirme yapmayınız. connect konforsuzdur ama bozuk yollarda en dayanıklısıda odur. çok yakın arkadaşımda 110 luklarından vardı bi türlü kıramadı aracı ordan biliyorum. yakıt konusunda 1.3 multijet az yakıyor ama hiçmi hiç gitmiyor. onuda bayağı bi süre kullandım ordan biliyorum. dobloların az yaktığı gerçek ama kime ve neye göre az yakıyor ? arada 10 kuruş 20 kuruş oynuyor diye tipsiz ve gidişi kötü bir aracı neden tercih edeyim ?

    Yeni 1.6 ları bizim 1.6 lardan daha çok yakıyor bu konuda forumda çok sıkıntı yaşayan arkadaşımız mevcut. en ideal motor ve yakıt 1.5 dci ve 1.6 hdi lerde var. hem gidişi tatminkar hemde yakıt ekonomisi çok ideal.
  • anladım ozaman partner ve berlingoyu ön plana almalıyımı. ne bileyim caddynin vw oluşu aklımı çeliyor.vw kaliteli bir otomobil diye aklımızda kalmış ne kadar doğru bilmiyorum.yani birisi birisinden daha sağlam ve kaliteli.
  • caddy i yakından inceledim. öyle malzeme kalitesi olarak bi fark yok arada. aksine arka koltuk mesafesi çok dar. o konuda berlingo bi kaç adım önde. caddy nin de kendine göre sorunları var. genel anlamda berlingo dan önde olduğu kanısı var piyasada fakat aradaki fiyat farkına değecek hiç birşey yok. sırf logo için onu yere göğe sığdıramayanlar var. ne citroen nede vw babamın oğlu değil ben eylül ayında sıfır araç bakarken hepsine baktım. berlingoyu aldım. caddy de alabilirdim fakat 15 milyarlık bir fark ben göremedim o araçta. ayrıca yeni 1.6 motoru eski motorundan performansızmış kullanıcılar öyle diyor
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.