Şimdi Ara

Dizel motorlu 2018 Honda Civic sedanın Türkiye fiyatı belli oldu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
20.134
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C sınıfı bir araç için cidden fiyatlar çok uçuk. Bunun yanında Golf Astra Ceed İ 30 vs vs gibi araçların da fiyatları çok uçuk. Premium arabalar da değil hem. Yurt dışında 20 bin liralık alt seviye arabalar Türkiye de 150 bin lira oluyor. Vergilendirme yüzünden ciddi paralar veriyoruz şu araçlara.



    Civic biraz odun bir araç. Bizzat kullanıyorum. Honda motoru sağlamdır. Ama gerek malzeme kalitesi gerek özellikleri iyi seviyede değil. 130 140 bin liraya c sınıfı sıfır araç alınacağına 2015 2016 model BMW 3 serisi , Mercedes c serisi çok rahat alınabilir. 2 yaşında ki BMW Mercedes inanın bu arabaların sıfırından çok daha iyidir. Premium bir araca biniyorsunuz en azından. Servis desen artık eskisi gibi değil. Birine 800 verirken diğerine en fazla 900 1000 vereceksin. Vergilendirme zaten ortada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spirituals -- 22 Şubat 2018; 21:39:29 >
  • 121 bin TL nedir ya. C sınıf araba üstelik kusurlu araç. Çöp.

  • İnternette 450 watt ses sistemi, arka koltuk ısıtma, kablosuz şarj gibi özellikleri gördüm de bi an honda avrupaya göndereceği araçları yanlışlıkla Türkiyede mi satışa çıkarmış dedim...



    Yanılmışım çok şükür.. Yokmuş bize öyle şeyler..



    Elegance ta ufak bi ayarlama olmuş sadece.. Ekran 5 inc ten, 6.2 ye çıkmış.. Gösterge de executive le aynı olmuş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 120 bg ama bu optimum yakışı elde etmek için diye düşünüyorum. 1.6 160 bg olanı var. Senelerce dizele dokunmayan honda 160bg 350 nm ile epey başarılı çıkış yaptı. Dizelin asıl amacının ekonomi olduğu unutulmasın. Dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanan gariban türk halkı olarak aldığımız araçtan hem performans hem de yakıt ekonomisi bekliyoruz. Adamlar belirli performans isterini karşıladığı sürece ne kadar ekonomik olabilir diye uğraşıyor.
  • Aynı sınıfta benzer donanımda daha uygun 2018 model bir öneriniz var mı?
  • Auris hibrit var. 120binlere premium veriyorlar. Executive civic'e göre daha dolu olabilir. Toyota safety sense falan da var.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    İnceledim, kendimce TR piyasasinda genel anlamda en başarılı ioniq olarak görsem de, dizel bir aracin yerini tutmuyor Plug In olmadikca.



    Zaten ben gibi gorup begenip almak isteyenlerin cogunda bir 2.el ve servis kaygisi mevcut. Çok da tuketim olarak birsey degismedigi icin genelde dizel otomatik modeller onde.



    Bu dizel kötüdür denilen dizellerin cogu Eu4 ve öncesi dizeller. Gunumuzde euro6 normlari mevcut ve isi bilen adam da petrol istasyonlarinin kendi bayilerinden belli bir duzen de yakit alarak ve dogru yağ kullanimina dikkat ederek, DPF filtresiyle de mutlu olabiliyor.



    Bu nedenle Hybrid icin cok erken olsa da dizel icin henuz cok gec değil. Denetim gelecekse once Kamyon Otobus gibi standart araclarin 10-20 kati yakit tuketimi olan ince yağ bile calistiran hem zehir hem tehlike sacan makinalara ve fabrikalara gelmeli.

    Yukaridakilere ek Auris kullandiniz mi veya incelediniz mi bilmiyorum ama Civic ile auris arasinda segment farki yok ama her konuda daglar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 23 Şubat 2018; 8:56:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Aynı sınıfta benzer donanımda daha uygun 2018 model bir öneriniz var mı?

    Kia cerato, hyundai elantra.
  • Ağırlıklı şehir içinde kullanılıyorsa dizelden her türlü daha iyi bir seçim olur hibritler. Şehir içinde tüketimi çok ekonomik, aynı zamanda çok konforlu. Kalkış anlarında, dur kalklarda vs gaza basılmadıkça elektrikli motor devrede ve herhangi bir ses, titreşim vs yok. Bu açıdan dizellerin önüne çok rahat geçiyor. Ama uzun yol çok yapan birisi için dizel daha ekonomik bir seçim olur.

    Yaris, Auris, c-hr, rav4 hepsinin hibrit modellerini test ettim. Honda civic hb modelini de test ettim. Hondanın sürüşü, yol tutuşu, hissi daha başarılı, iç hacmi, bagajı daha geniş, üst sınıf gibi. Yalıtım, konfor olarak da auris daha iyi. Servis gibi durumlarda da toyota daha iyi. Fiyat olarak da auris avantajlı. Dizel otm civic yok ama muhtemeln 15-20bin daha pahalı olacak.
  • Elantra elite 1.6 crdi 113.700tl,
    Honda civic 1.6 elegance 121.000tl.

    Hyundai tüketim 4.5 litre, civic 3.4 litre. Hyundai daha güçlü ama honda daha performanslı. İkinci el olayına hiç girmiyorum. Donanım olarak da civic bir tık iyi gibi. Elantra 2017 model, civic 2018 model. Ne kadar da olsa fiyat farkı oluyor. Elantra gibi tutulmayan modeller uyguna gidebiliyor.

    Liste fiyatı üzerinden gidersek elantranın hiç şansı yok. Eğer 95-100binlere verirlerse mantıklı olur.
  • Bu fiyata çıkarsa ve bu özelliklerle kapış kapış gider. Ancak hondanin ilk dizel aracı ise temkinli olmak gerekli çünkü ilk modeller hep deneme amaclı yapılır. En az 3 sene gelişmesini beklemek mantikli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi classlord -- 23 Şubat 2018; 9:50:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Elantra elite 1.6 crdi 113.700tl,
    Honda civic 1.6 elegance 121.000tl.

    Hyundai tüketim 4.5 litre, civic 3.4 litre. Hyundai daha güçlü ama honda daha performanslı. İkinci el olayına hiç girmiyorum. Donanım olarak da civic bir tık iyi gibi. Elantra 2017 model, civic 2018 model. Ne kadar da olsa fiyat farkı oluyor. Elantra gibi tutulmayan modeller uyguna gidebiliyor.

    Liste fiyatı üzerinden gidersek elantranın hiç şansı yok. Eğer 95-100binlere verirlerse mantıklı olur.

    Birinin kaportasi prefabrik diğeri metal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gidakontrol G kullanıcısına yanıt
    tamam
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Şehir içi konusunda yakit tuketimi farkini birim fiyat ile kaybediyor hibrit o nedenle her kosulda daha ustun olmuyor Elantra ile ioniq kiyas edilirse 20 lirada baslatma maliyeti var elektrik ve benzin motorun çalışma konforu var ama kisitli kalıyor şehir disi olumsuzlugu da cabası, pil masrafu ve 2.el konusunda yorum yapmadim henuz.

    Bir tesr surusunden ziyade bir kac gün test etmek daha saglikli bir karar vermenize yardimci olur.

    Elantra ile Civic konusunda Elantra cok eski ve eksik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 23 Şubat 2018; 14:41:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha neler görcez nekadar yükselcek daha bu fiyatlar

  • Eli boyu 20.000$ araba, vay be...
  • Fiyat yüksekt tamamda hadi c segmenti audi bmv mersedes(Dci) fiyatlarına bakın yada hiç morelinizi bozmayın işimizebakalım reno opel fort pejo woswogen bakın 70-80 binliraya 0 arabayı kim veriyo 90binliraya arabamı kaldı zamanında porje mersedeste hata yapmadı hemde kaçyıl sonra geri çağırıyo Yok rüzgardan yok su da havadan kaporta yamulmuş Yan yatmış yere batmış servisler kabul ettimi etti olacak iş bak Bende nedense yok bana özel göndermişler heralde ama adı çıktı artık 180 le yanulmuş ben 205 i gördüm taş gibi bigün yamulursa hava boşluğuna düştüm der yaptırırım artık

  • Aaa olur mu? Dizeli herkes yasaklıyor. Dizeller elinizde kalacak. Kimse dizel almaz artık. Bir sabah kalkmışsın dizel yasaklanmış....

    Forumun bi tarafı bu kafada. Honda yeni dizel getiriyor. Ne iş:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sepulnation S kullanıcısına yanıt
    7 yıl sonra üretimi sonlanacak. 7 yıl sonra bile dizel gelecek yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://tinypic.com/m/k2im4k/2
    Daha yeni galeriye gelmiş 2018 dizel de c sütunu dalgalanmasını videoya almışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uk79 -- 1 Mart 2018; 12:46:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.