Şimdi Ara

Dizel otomatiklerden hangisi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RENAULT Megane 1.5 DCi 110 BG EDC , SKODA Octavia TDi CR 105 HP DSG , CİTROEN 1.6 e-HDi MCP 112 HP , KİA 1.6 CRDi 115 BG . Dizel otomatikler arasından tercihiniz hangisi olurdu ?



  • Citroen'inki robotize diğerleri daha konforlu olur kanaatindeyim.
  • Çift kavramalı olanların daha ekonomik, konforlu ve performanslı olduğu söyleniyor. Kullanmadım ama alacak olsam öncelikle bunlara bakardım..
  • Kia ve hyundai'nin dizel otomatikleri klasik otomatik olduğu için fazla yakıyor. Diğerlerine göre enaz 1.5lt fazla tüketmeyi göze alıyorsanız en sarsıntısız ve yumuşak vites geçişini klasik otomatik gerçekleştirir. Citroen'de kullanılan otomatikleştirilmiş manuel şanzıman ise tek balatalı bir sistem olduğu için geçişlerde yavaş kalır ve yokuşlarda silkeler. En yeni ve mantıklısı renaul ve vw grubunda kullanılan çift balatalı sistemlerdir. Bu sistemler hem az tüketir hemde vites geçişlerinde hızlıdır. Bence skoda ile renault arasında karar verin.
  • C4 MCP otomakleştirilmiş düz şanzuman, KİA tam otomatik 4 ileri, EDC ve DSG çift kavramalı...
    tercihim EDC yada DSG olurdu... araç tercihinde ise skoda octavia daha ağır basar....
  • seçenekler arasında octavia
  • Kia Ceed Modeline yeni dizel motor getirmiş.

    cee'd Hatchback CONCEPT Otomatik Vites 1.6 Dizel 128 ps 45.150 TL
  • EDC megane hb sahibiyim,fiyatları aşırı arttırdılar50.000+verilmez,octavia daha ucuzsa onu seçerdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Kia ve hyundai'nin dizel otomatikleri klasik otomatik olduğu için fazla yakıyor. Diğerlerine göre enaz 1.5lt fazla tüketmeyi göze alıyorsanız en sarsıntısız ve yumuşak vites geçişini klasik otomatik gerçekleştirir. Citroen'de kullanılan otomatikleştirilmiş manuel şanzıman ise tek balatalı bir sistem olduğu için geçişlerde yavaş kalır ve yokuşlarda silkeler. En yeni ve mantıklısı renaul ve vw grubunda kullanılan çift balatalı sistemlerdir. Bu sistemler hem az tüketir hemde vites geçişlerinde hızlıdır. Bence skoda ile renault arasında karar verin.

    ++





    Kiadaki şanzumanın 100 km de 1.5 lt fazla yakması tek sıkıntısı.

    Ama çift kavramalı sistemlerde bulunan çift baskı balatanın değişimi 2200 TL civarında.!!!


    Tam otomatiklerde baskı balata değişimi yok, sadece şanzuman yağı değiştirilerek neredeyse araç ömrü kadar uzun ömürlüdür bunlar.



    Haluk




  • 0 km alınacaksa skoda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    0 km alınacaksa skoda


    +1967
    Hemi de beyaz olanı
  • Reno megane dci.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    0 km alınacaksa skoda


    +1967
    Hemi de beyaz olanı

    +1907 tsi beyaz octavia kullanıyoruz her yönüyle mükemmel araba dsg çook iyi cidden




  • ben olsam citroen alırdım
    fiyat eder endeksi daha ağır basıyor (mümkünse c5)
  • ben olsam citroen alırdım
    fiyat eder endeksi daha ağır basıyor (mümkünse c5)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Kia ve hyundai'nin dizel otomatikleri klasik otomatik olduğu için fazla yakıyor. Diğerlerine göre enaz 1.5lt fazla tüketmeyi göze alıyorsanız en sarsıntısız ve yumuşak vites geçişini klasik otomatik gerçekleştirir. Citroen'de kullanılan otomatikleştirilmiş manuel şanzıman ise tek balatalı bir sistem olduğu için geçişlerde yavaş kalır ve yokuşlarda silkeler. En yeni ve mantıklısı renaul ve vw grubunda kullanılan çift balatalı sistemlerdir. Bu sistemler hem az tüketir hemde vites geçişlerinde hızlıdır. Bence skoda ile renault arasında karar verin.

    ++





    Kiadaki şanzumanın 100 km de 1.5 lt fazla yakması tek sıkıntısı.

    Ama çift kavramalı sistemlerde bulunan çift baskı balatanın değişimi 2200 TL civarında.!!!


    Tam otomatiklerde baskı balata değişimi yok, sadece şanzuman yağı değiştirilerek neredeyse araç ömrü kadar uzun ömürlüdür bunlar.



    Haluk



    100 km de 1.5 ise 100.000km de 1500 lt mazot yapar .5.500 tl gibi bir rakam çıkıyor ortaya araç 100.000km garantili zaten .3.000 tl kardasınız 101.000 kmde bozulsada.


    süperb 1.6 tdi dsg yada megane st 1.5 dci edc hangisi önce çıkarsa onu alıcam.

    octavia yada megane arasında gider gelirdim hangisi ucuzsa onu alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 9 Nisan 2011; 0:35:23 >




  • dizel otomaitkte işler zor ben benzinli otomatik almaya meyillendim. çünkü 2. el benzinliler fiyat olarak avantajlı ve misal sıfır 1.6 tdi dsg goolf ile 2010 model 1.4 tsi dsg highline golf kıyaslanırsa 20.000 tl fark oluyor nerde kaldı ekonomiklik
  • citroen ve kia sayma bile onlar otomatik vites konusunda çok iyi değiller skoda octavia yada megane edc bence tercih sana kalmış
  • saydığınız araçlar içinde skoda oktavia 1.6 tdi 7-dsg tek tavsiyemdir..yeni oktavia 1.4 tsi dsg kullandım,oldukça rahat konforlu bir araç..eğer arka koltuk ortadaki bir miktar yüksek olan şarft çıkıntısını önemsiz sayarsanız kesinlikle dizel bir oktavia sizi mutlu mesut eder..
  • Yeni C4 MCP i gidin bir test edin bence.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.