4ileri klasik olduğundan ceed biraz fazla yakar diğerlerine göre. ama sorunsuz,rahattır. 128lik otomatik dizeli öneririm performansı iyidir.
octavia eger fulu alınabiliyorsa...
i30 dizel otomatik bile 47000 olmuş dizel otomatik işi çok zor. 53000 lik jettaya pahalı diyoruz ancak alınacak aynı sınıfta araç yok. tam otomatik veya çift kavrama olacak.
Yakıt 1-2 litre fazla yakması önemli değilse Kia cee'd, Yoksa renault EDC... Ayrıca Kia nın 115 hp den 128 hp ye olması euro 5 e geçmiş olmasıyla ilgili...
Octavia aşırı dar, C sınıfında dingil mesafesi en kısa araç, Fluence ise en genişi (1 mm farkla Astra Sedan'ı saymazsak) 12.4 cm fark var Octavia ile Fluence arasında.
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
quote:
Orijinalden alıntı: Akhilleus
0 km alınacaksa skoda
+1967 Hemi de beyaz olanı
Bence de Octavia, ama 0 beyaz arabaya bineceğime 20 yıllık başka renk bir arabaya binmeyi tercih ederim...:) Bir insan beyaz arabanın nesini sever ya... şirket arabası gibi:) özellikle yeni E-Serisini beyaz olarak gördüğümde içim yanıyor, yazık oldu paralara diyorum hep:)
quote:
Orijinalden alıntı: erdula_5
RENAULT Megane 1.5 DCi 110 BG EDC , SKODA Octavia TDi CR 105 HP DSG , CİTROEN 1.6 e-HDi MCP 112 HP , KİA 1.6 CRDi 115 BG . Dizel otomatikler arasından tercihiniz hangisi olurdu ?
kardeş dsg al
DSG vites mükemmel birşey kesinlikle DSG.....
Passat 1.4 tsi dsg test ettim mükemmel ötesinde araç 3 vites atıyor irkilme hiç birşey yok araç hep 1250-1750 devir arasında tutuyor ben o kadar ekonomik kullanamam araç 80 ile giderken 7. viteste........... Aracı 2. vitese aldım yine 1 gram irkiltme yaşatmadı.......
quote:
Orijinalden alıntı: ehed
Citroen'inki robotize diğerleri daha konforlu olur kanaatindeyim.
Citroen ve peugeot dışında tek balatalı otomatikleştirilmiş şanzıman satan kalmadı. diğer tüm üreticiler tek balatanın hızlı aşınması nedeniyle gelen şikayetler nedeniyle bu sistemi terk ettiler.
Tek balatalı sistemde en dikkatli kullanıcılardan birisi olmama ragmen easytronic corsada 57000'de baskı balata volan değiştirmiştim. Tek balatalı sistemde sıfır aracı haftasında balatayı yakıp bayiye getirenler vardı. Araç ağırlığı artınca bu sistemler balatayı çabuk bitirmeyi kaçınılmaz yapıyor. Hele grand picasso gibi 1500kg bir araçta, en büyük şikayet en düzgün kullanımda bile 30000'de en az 1000-1500TL tutan baskı balata değişimi kaçınılmaz oluyor.
Hyundai ve kia en problemsiz klasik otomatiği kullanıyorlar hem vites geçişlerini hissetirmez hemde düzgün kullanımda 250000-300000km sorun çıkartmaz. Bu şanzımanın dezavantajı yüksek tüketim ülkemiz gibi yakıt fiyatları abartı olunca malesef cazibesini kaybediyor.
Çift balatalı sistemlerde şu anda öpme veya kucağa oturtma durumu söz konusu, balata değişimlerde değişen sadece iki balata için 1200-1500TL gibi rakamlar duyuyorum. İki yıl sonra parçaları yan sanayiye düşünce fiyatları mantıklı olacaktır. Bu sistemin en iyi yanı ise düşük tüketimi ve ızlı vites değişimini yakalaması.
Fiyatlar bu seviyede oldukça dizel otomatik alınmaz asla ekonıomik değil min. 12.000 tl fiyat farkı var buda demek oluyorki min. 120.000 kmde amorti edilip kara geçileceği, maalesef tavsiyem klasik otomatik vites benzinli araç alıp LPG dönüşümü yapmak... Bu sayede nerdeyse dizele yakın yakıt tasarrufu yapar ve 10.000 ila 20.000 km içinde sistem kendini amorti eder ve bakım masrafları dedi olmaz ve klasik ov olacağı için baskı balata masrafları çıkmaz karşısınıza Evet bende çok araştırdım ama maalesef durum böyle keşke fiyatlarda madem dizel alıyor bari iyice öpeyim durumu olmasa rahatça alınabilse...
dizel c sınıfı fiyatına d sınfıı süper arac alınabiliyor bu cok muallakta bırakan bir duurm maalsef.
quote:
Orijinalden alıntı: esenlik
Fiyatlar bu seviyede oldukça dizel otomatik alınmaz asla ekonıomik değil min. 12.000 tl fiyat farkı var buda demek oluyorki min. 120.000 kmde amorti edilip kara geçileceği, maalesef tavsiyem klasik otomatik vites benzinli araç alıp LPG dönüşümü yapmak... Bu sayede nerdeyse dizele yakın yakıt tasarrufu yapar ve 10.000 ila 20.000 km içinde sistem kendini amorti eder ve bakım masrafları dedi olmaz ve klasik ov olacağı için baskı balata masrafları çıkmaz karşısınıza Evet bende çok araştırdım ama maalesef durum böyle keşke fiyatlarda madem dizel alıyor bari iyice öpeyim durumu olmasa rahatça alınabilse...
aynen dizel otomatik macerasında bende aynı duyguları yaşıyorum. kaliteli bir tam otomatik şanzımanlı benzinli araç alıp, lpg takmak ekonomik açıdan mantıklı ancak, psikolojik olarka insan düşünüyor. hem sıfır araç al. ben kıçı kırık bir ustaya her yerini söktür, sonrada o araçla korkmadan uzun yola çık. kapalı otoparklara gireme. yakıt alırken pompacıdan küfür ye. vs.
tamam elinizde mevcut ebnzinli aracınız olsa ve satıp zarar etmek yerine lpg takmak mantıklı oluyor. ancak SIFIR araç alıp direk tüp takmak biraz mantıksız geliyor. ama sizin son paragrafınızdaki mantığınızada katılıyorum çift kavramalı dizel otomatikler şuan aşırı fahiş, tam otomatik kia ve hyundaiden başkasında yok. :)) ne olacak bu dizel otomatik alemi bilmiyorum.
hep sölüyorum. geri zekalı ford veya mazda veya 1.6 dizel kullanan hangi marka model var ise, arkadaş koy 4 ileri klasik şaznımanı isteyen alsın. fazla yakmasına razı gelenler alsın. sanırım bu şanzımanlar verimliliği düşürdüğünden pek tercih etmiyorlar. verimsiz yani teknik olarka verileri kötü üretim yapmak işlerine gelmiyor. onun yerine hiç dizel otomatik satmam dah aiyi diyorlar sanırım.
quote:
Orijinalden alıntı: oquzdag
quote:
Orijinalden alıntı: esenlik
Fiyatlar bu seviyede oldukça dizel otomatik alınmaz asla ekonıomik değil min. 12.000 tl fiyat farkı var buda demek oluyorki min. 120.000 kmde amorti edilip kara geçileceği, maalesef tavsiyem klasik otomatik vites benzinli araç alıp LPG dönüşümü yapmak... Bu sayede nerdeyse dizele yakın yakıt tasarrufu yapar ve 10.000 ila 20.000 km içinde sistem kendini amorti eder ve bakım masrafları dedi olmaz ve klasik ov olacağı için baskı balata masrafları çıkmaz karşısınıza Evet bende çok araştırdım ama maalesef durum böyle keşke fiyatlarda madem dizel alıyor bari iyice öpeyim durumu olmasa rahatça alınabilse...
aynen dizel otomatik macerasında bende aynı duyguları yaşıyorum. kaliteli bir tam otomatik şanzımanlı benzinli araç alıp, lpg takmak ekonomik açıdan mantıklı ancak, psikolojik olarka insan düşünüyor. hem sıfır araç al. ben kıçı kırık bir ustaya her yerini söktür, sonrada o araçla korkmadan uzun yola çık. kapalı otoparklara gireme. yakıt alırken pompacıdan küfür ye. vs.
tamam elinizde mevcut ebnzinli aracınız olsa ve satıp zarar etmek yerine lpg takmak mantıklı oluyor. ancak SIFIR araç alıp direk tüp takmak biraz mantıksız geliyor. ama sizin son paragrafınızdaki mantığınızada katılıyorum çift kavramalı dizel otomatikler şuan aşırı fahiş, tam otomatik kia ve hyundaiden başkasında yok. :)) ne olacak bu dizel otomatik alemi bilmiyorum.
hep sölüyorum. geri zekalı ford veya mazda veya 1.6 dizel kullanan hangi marka model var ise, arkadaş koy 4 ileri klasik şaznımanı isteyen alsın. fazla yakmasına razı gelenler alsın. sanırım bu şanzımanlar verimliliği düşürdüğünden pek tercih etmiyorlar. verimsiz yani teknik olarka verileri kötü üretim yapmak işlerine gelmiyor. onun yerine hiç dizel otomatik satmam dah aiyi diyorlar sanırım.
ikinin yorumuna da imzami ekliyorum arkadaslar. ve bu dizel otomatik sevdamdan benzinli dsg6 sanziman almaya karar vererek vazgecmek uzere oldugumu beyan ediyorum. dizel otomatik icin pesin verecegim fazla parayi, peyderpey benzin icin kullanacagim. lakin sormak istedigim oquzdag'in kaporasini verdigi jetta dizel otomatigi ne yaptigi? (kurt kurt seni gordum seni gordum :) )
bilader, kaporasını verdim ama araç gecikecekmiş salak bu vw ya...
Bunlar daha önce çok konuşuldu. İkinci el satarken, dizel-benzinli araçların sıfırları arasında ne kadar fark bulunuyorsa aşağı yukarı aynı fark oluşuyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme