Şimdi Ara

Dizelcilere: Aracınızın markası modeli ve km si nedir, bu km ye gelene kadar bakım dışı masraf? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
15.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • megane ll hb dizel aracım var.42000 km de.şu ana kadar 3 defa bakıma girdim.500 ytl bakım parası verdim.sadece direksiyon kutusunu değiştirdim.oda çukura düştüm.malum bizim yollarrr...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eldorado06 -- 6 Kasım 2006; 19:05:53 >
  • 2000 model partner 138.000 km de bir tek enjektörmüdür nedir onlar dğişti başka da bi sorun olmadı
  • logan dci 18500 km de hiçbir sorun olmadı

    10.000 de bir bakımı var

    ilk bakımı 87 ytl
  • daha önce vw caravelle kullandım 2000 modeldi 2.5 TDI 102 hp idi. 66binde sattık aracı. bu arac kullandıgım süre içerisinde gayet sağlıklıydı. normal bakımlar hariç ciddi bir sorun çıkarmadı. sadece hava ölçer var elektronik parça o bozulmuştu onu değiştirmiştik.

    şuan 2001 vw bora TDI 110hp kullanıyorum aracı 46bindeyken aldım ve aracım şuan 103binde. bakım masrafları (periyodik) 140 ytl civarı tutuyor. 60bin de triger değişmişti ozaman 500ytl ödemiştik. bunun dışında 90bin civarındaykende hava ölçeri değiştik 180ytl. bunun dışında başka masraf çıkarmadı. ben şuana kadar hep vwnin dizel araçlarını kullandım ve hiçbirinde ciddi sorunla karşılaşmadım( turbo bozulması yakıt pompasının arızalanması gibi).
  • 2005 Volvo S40 1.6 D. 13.800 kilometrede.

    1 yılı doldurduğu için bakıma girdi: 200 YTL. Normalde bakımlar 20.000 km.'de bir.

    Bugüne kadar hiç sorun çıkarmadı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MULTIJET13

    SELAMLAR. PUNTO MULTIJET LER İLE PALIO MULTIJET LER AYNI MOTOR ANCAK YAKIT FİLTRE DÜZENEKLERİ VE MAZOT FİLTRELERİ AYNIMI BİLMİYORUM. BENİM ARAÇ İÇİN SÖYLERSEM, KAPUTU AÇINCA SAĞ ARKA TARAFTAMAZOT FİLTRESİNİN ÜZERİNDE DÜZ TORNAVİDA (KONTROL KALEMİDE OLABİLİR) BİR MUSLUK VAR. BU MUSLUĞU MOTOR KAPALI İKEN SONUNA KADAR ÇEVİR. MAZOT SU KARIŞIMININ AKTIĞINI GÖRECEKSİN. SONUNA KADAR BOŞALMASINI BEKLE. SONRA VİDAYI TEKRAR ESKİ KONUMUNA SIKIŞTIR. TAMAMEN SIKIŞTIRDIĞINA EMİN OL. SONRA KONTAK ANAHTARINI ÇEVİR ATEŞLEMEDEN ÖNCEKİ KONUMDA MAZOT SU İKAZ LAMBASI (SARI RENKLİDİR.) SÖNMESİNİ BEKLE VE MARŞA BAS. BÜYÜK İHTİMALLE İLK MARŞ TA MOTOR ÇALIŞMIYOR. BUNU 10 SANİYE KADAR BEKLEYİP TEKRARLA. ÇALIŞMAMASININ SEBEBİ HAZNENİN TEKRAR MAZOTLA DOLMASI İÇİN GEÇEN SÜRE. BENİM ARABADA İKİNCİ SEFERDE MOTOR ÇALIŞIYOR. ZATEN TEKNİK KİTAPTA DA BU KONU İLE İLGİLİ UYARI MEVCUT. KİTAPTA HER 3000 KM DE BİR MAZOT SUYUNU BOŞALTMAMIZI TAVSİYE EDİYOR. BOŞALTINCA FARK EDİLİR BİR PERFORMANS ARTIŞI SAĞLIYOR. BU GÜNE KADAR BU İŞLEMİ YAPTIĞIM İÇİN MAZOT FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRİRKEN ESKİ FİLTRENİN ÇOKTA KİRLENMEDİĞİNİ FARK ETTİM. ÇOK SAĞLIKLI BİR İŞLEM. BEN YAPIYORUM. AMA TEKRAR SÖYLİM YENİ GRANDE PUNTOLARDA BU DÜZENEK YOK. PUNTO MULTİJET LERDE VARMI YOKMU BİLMİYORUM!!!!!!!!!!!!!

    SAYGILAR

    teşekkür ederim yarın ilk iş denerim tarifinize göre




  • keske yaptirmadan once bikac yerden fiyat alsaydin üzüldüm simdi birton insanla tartiscan simdi

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Şimdi Nataş'ı aradım. 230 ytl fiyat verdiler. Aradaki fark neden kaynaklanabilir diye sorduğumda kullanılan yağdan kaynaklıyor falan dedi. Faturada yağ için 70 ytl yazmışlardı. Tek sebep bu olamaz. Tarabya ile papaz olucaz anlaşıldı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.










  • Ortaköy'e 20.000 bakımında neler yaptıklarını sordum. Tarabya'dan 2 eksik vardı. Polen filtresi değişti bir de dizel yakıt temizleyici diye birşey ekstradan konmuş. Polen filtresi tamam da dizel yakıt temizleyiciyi çözemedim. Carbon clean işlemi midir bu? Euro dizel dışında hiç yakıt kullanmadım..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    keske yaptirmadan once bikac yerden fiyat alsaydin üzüldüm simdi birton insanla tartiscan simdi

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Şimdi Nataş'ı aradım. 230 ytl fiyat verdiler. Aradaki fark neden kaynaklanabilir diye sorduğumda kullanılan yağdan kaynaklıyor falan dedi. Faturada yağ için 70 ytl yazmışlardı. Tek sebep bu olamaz. Tarabya ile papaz olucaz anlaşıldı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.












  • transporter t5 euro dizel kullandık 42000 km de hiçbir sorun çıkarmadı iş mazot kalitesinde.bakım masrafları:300ytl civarı
    2000 berlingo multispace 1,9D 275000 km
    2004 mercedes vaneo 1,7CDİ 92000 km
    hiçbirnde motordan kaynaklı arıza yok
    SELAMLAR
  • burakki

    yok o carbon clean değil.. sanirim deponda pislik vardir filtrede pislik buldularsa o yuzden depoyu temeizlemek icin koymuslardir... polen filtreside kullanima bağli normal ozaman fiyatlar... birde bp tavsiye ederim sana...ultimate dizel....
  • Bu topic "dizeller sorunludur, çok masraf çıkarır" safsatasını gömmeye aday.
  • 2006 Peugeot 206 Hdi Şu an 19.750 km de.

    Araba 4.000 km de iken yağ eksiltti 14-YTL,
    15.000 Km bakımı 152 YTL, bunlar dışında bi masraf çıkarmadı.
  • Citroen C5 1.6 Hdi - 2006 Model - 9.600 km.de

    İlk Bakım : 1.500 km kontrolü yağ tamamlama, aracın suyuna bakma, gevşeyen vidalar varsa bunları sıkma bakımı olsa gerek :-) Yarım litreye yakın yağ eklemişlerdi.

    İkinci bakıma henüz ulaşmadım (15.000 km bakımı) ancak bende yukarıda bir arkadaşın belirttiği gibi yağ + yağ filtresi + hava filtresini 7.500 km.de bir (7500 km yapmasam bile 6 ayda bir) değiştirme taraftarıyım ve tüm arabalarımda uyguladım. 7.500 km bakımı 90 YTL.ye maloldu. Kesinlikle yağ katkısı kullanılması taraftarı değilim. İstasyonlarda satılan yakıta hiç güvenmediğimden 3000 km.de bir mazot katkısı ve su emici katkı kullanıyorum. Bunun dışında ilk hareket etmeden önce 10 sn ve stop etmeden önce de 30 sn beklemeye gayret ediyorum.
  • vay be hayalimde ki araç işte budur ya arabadan anlayan bi kullanıcı helal olsun çok doğru seçişm aracın fotosunu koyarmısın iç ve dış olarak teşk.ler
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    2005 Volvo S40 1.6 D. 13.800 kilometrede.

    1 yılı doldurduğu için bakıma girdi: 200 YTL. Normalde bakımlar 20.000 km.'de bir.

    Bugüne kadar hiç sorun çıkarmadı.


  • Seat İbiza 1.4 TDi

    20.000 km ye yaklaştı. Her 15000 de bir bakımı var. Bir sonraki bakım 30.000 km de.
  • Motor yağı ve filtresi ile hava filtresini zamanından erken değiştirince motor gürültüsü baya azalıyor. Arkadaşlara duyrulur.

    Dizelde yağın temiz ve taze tutulması sesi azaltıyor
  • 2007 focus 11500 km. hic bir sorun yok 15000 km de bakım olacak
  • 2005 Focus II 1.6 TDCİ
    Araç 33.500 Km'de
    15.000 Km Periyodik bakım haricinde motor arıza sebebiyle araç servise gitmedi.
    Şuanlık çok memnunuz, Dizel olmasına rağmen henüz hiç bir şey yok, işallah bir sorun olmaz...
  • 2006 connect şu an 27.000 km de 75 lik genel olarak normal mazot kullandık temiz ve dinlenmiş mazot almaya çalışıyoruz zaten kötü mazot hemen kendini hissettiriyo 2 kez bakıma girdi 15.000 kmde ekstra mazot filtresi değişti normalde 30.000 de değişecek parça su birikmiş aslında o su alınıyo benim bildiğim kadarıyla fakat servisteki eleman değişmesi lazım deyince değişti allaha şükür bugüne kadar bir sorun çıkarmadı açıkçası bende 100.000 km yi hatta daha fazla yol yapmış connectleri merak ediyorum

    Neyse kalın neşeyle
  • ford connect 90ps tdci 50.000km 2006 aracımdan çok memnunum sadece peryodik bakımlarını yaptırıyorum şükür hiç sorun yaşamadım

     Dizelcilere: Aracınızın markası modeli ve km si nedir, bu km ye gelene kadar bakım dışı masraf?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.