Şimdi Ara

Dizelcilere: Aracınızın markası modeli ve km si nedir, bu km ye gelene kadar bakım dışı masraf?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
15.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Epeydir burada bi dizel tartışması var. Pek çok insan dizellerin sorunlu, masraflı veya kısa ömürlü olduğunu savunuyor. Pek çok insansa dizellerin bakım masraflarının benzinlilerden bile daha az olduğunu yazıyor. Benim şahsi kanaatim Türkiye genelinde yeni nesil dizellerle ilgili herhangi bir yargıya varacak kadar yeterli deneyimlerimizin henüz oluşmadığı yönünde. Şimdi buradan tüm dizel sahibi DH ahalisine soralım:

    Dizel aracınızın markası ve modeli nedir? Aracınızla ne kadar km yaptınız, ve bu süre içersinde normal bakım harici (periyodik rutin bakım haricinde) herhangi bir sorun veya masrafınız oldumu? Olduysa nedir ve ne kadar tuttu?

    Ha bu arada ben ilk örneği kendim yazayım.

    2004 model VW Transporter T5, 2.5lt 130bg. Bu benim babamın arabası. Şu an araç 45 bin km de. Henüz masraf yapmadı ama iki defa yolda turbo kesti. Servis turboya kurum gelmiştir diyor. Heralde carbon clean yapılıp bakılacak, bu da galiba bi 60 ytl felan civarı tutar. 50 bin bakımında bu işlem gerçekleştirilir galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilmaz101 -- 6 Kasım 2006; 0:46:45 >







  • peugeot 1.6 hdi 110 hp 2005 model.
    15 bin km de bir bakıma giriyorum.şu an araç 50000 de.
    bugüne kadar hatırladığım;yağ ve filtreler dışında Allah'a şükür hiç bir şey değişmedi.3 kere bakıma girdim;toplam 500-600 ytl verdim.bana göre masrafsız bir araç
  • oncelikle onceki aracim olan 2002 tdi passattan baslayayim.(su anda yegen kullaniyor.yani elimizde hala satmadik)
    aracimiz su anda yanilmiyorsam 136 bin km de.
    bakimlarin haricinde 2 kere turbo arizasi vardi.
    daha dogrusu turbo hortumunun gevsekligi ve temassizligindan dolayi turbo devre disi kaldi.
    bu arizalarin birini garanti birini kasko yaptirdi.
    cebimden kurus para eksilmedi.
    2-3 kerede klima arizasi verdi.klima gaz kaciriyordu bunu da yaptilar.
    bunun haricinde hicbir sorun yasamadim.

    su anki kullandigim 2006 passat tdi dsg-tptronikte yaklasik 9 bin km de aracin elektronik unitesinde fis diye adlandirilan parca malum tr yollarinda biraz temassiz kalmis.sehirdisinda giderken aracimin hizi birden dustu.
    sebebi:elektronik unitenin calisamamasi ve turboyu devre disi birakmasiymis.
    yani turbo arizasi degil elektronik uniteden kaynaklanan bi ariza cikardi.bunu da yarim saatte hallettiler sagolsunlar.
    bu arizayi cikardiginda serviste baktik arac biraz yag eksiltmis.
    adamlar 10 bin bakiminda degistiririz dediler.
    arac su anda 11 bin km de.
    10 bin bakiminda 280 ytl para verdim.
    bunun disinda hicbir ariza yasamadim.

    4 senedir dizel kullaniyorum.benzinli araclardan daha ekonomik ve daha performansli.bunlari bize sunarken ayriyeten istenen bisey de yok.
    zaten uzun yol yapiyorum.
    sonuc dizel kullandigim icin mutluyum.ama tr deki petrol ofisleri dizel yakitlara biraz daha onem vermeli diye dusunuyorum...

    selam ile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvansı Terlik

    oncelikle onceki aracim olan 2002 tdi passattan baslayayim.(su anda yegen kullaniyor.yani elimizde hala satmadik)
    aracimiz su anda yanilmiyorsam 136 bin km de.
    bakimlarin haricinde 2 kere turbo arizasi vardi.
    daha dogrusu turbo hortumunun gevsekligi ve temassizligindan dolayi turbo devre disi kaldi.
    bu arizalarin birini garanti birini kasko yaptirdi.
    cebimden kurus para eksilmedi.
    2-3 kerede klima arizasi verdi.klima gaz kaciriyordu bunu da yaptilar.
    bunun haricinde hicbir sorun yasamadim.

    su anki kullandigim 2006 passat tdi dsg-tptronikte yaklasik 9 bin km de aracin elektronik unitesinde fis diye adlandirilan parca malum tr yollarinda biraz temassiz kalmis.sehirdisinda giderken aracimin hizi birden dustu.
    sebebi:elektronik unitenin calisamamasi ve turboyu devre disi birakmasiymis.
    yani turbo arizasi degil elektronik uniteden kaynaklanan bi ariza cikardi.bunu da yarim saatte hallettiler sagolsunlar.
    bu arizayi cikardiginda serviste baktik arac biraz yag eksiltmis.
    adamlar 10 bin bakiminda degistiririz dediler.
    arac su anda 11 bin km de.
    10 bin bakiminda 280 ytl para verdim.
    bunun disinda hicbir ariza yasamadim.

    4 senedir dizel kullaniyorum.benzinli araclardan daha ekonomik ve daha performansli.bunlari bize sunarken ayriyeten istenen bisey de yok.
    zaten uzun yol yapiyorum.
    sonuc dizel kullandigim icin mutluyum.ama tr deki petrol ofisleri dizel yakitlara biraz daha onem vermeli diye dusunuyorum...

    selam ile...
    ford mondeo tdci 110000km
    vw t5 32000km
    hyundai starex crdi 190000km (sirket araci)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cayenne

    ford mondeo tdci 110000km
    vw t5 32000km
    hyundai starex crdi 190000km (sirket araci)

    Alıntıları Göster
    renault clio 2004 dci ,, 19.700 km deyim daha sene sonunda 30.000 i hedefliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tufan50

    renault clio 2004 dci ,, 19.700 km deyim daha sene sonunda 30.000 i hedefliyorum

    Alıntıları Göster
    Hyundai Getz 1.5 CRDi VGT
    11.280 km'de.

    Bakımları 15 binde bir ve 230 YTL civarında.

    Şimdiye kadar hiç bir motor ve çalışması ile ilgili bir sorun yaşanmadı. Performans süper, yakıt tüketimi son derece az.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 6 Kasım 2006; 9:21:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihg70

    Hyundai Getz 1.5 CRDi VGT
    11.280 km'de.

    Bakımları 15 binde bir ve 230 YTL civarında.

    Şimdiye kadar hiç bir motor ve çalışması ile ilgili bir sorun yaşanmadı. Performans süper, yakıt tüketimi son derece az.

    Alıntıları Göster
    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihg70

    Hyundai Getz 1.5 CRDi VGT
    11.280 km'de.

    Bakımları 15 binde bir ve 230 YTL civarında.

    Şimdiye kadar hiç bir motor ve çalışması ile ilgili bir sorun yaşanmadı. Performans süper, yakıt tüketimi son derece az.

    Alıntıları Göster
    Motorla ilgili problem sormuşsunuz. O yüzden cevap veremiyorum. Yalnız bugün yarın 10.000 bakımı var. Fiyatını yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.

    Alıntıları Göster
    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xbagci

    Motorla ilgili problem sormuşsunuz. O yüzden cevap veremiyorum. Yalnız bugün yarın 10.000 bakımı var. Fiyatını yazarım.

    Alıntıları Göster
    130 ytl
    quote:

    Orjinalden alıntı: xbagci

    Motorla ilgili problem sormuşsunuz. O yüzden cevap veremiyorum. Yalnız bugün yarın 10.000 bakımı var. Fiyatını yazarım.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    130 ytl
    quote:

    Orjinalden alıntı: xbagci

    Motorla ilgili problem sormuşsunuz. O yüzden cevap veremiyorum. Yalnız bugün yarın 10.000 bakımı var. Fiyatını yazarım.




    Alıntıları Göster
    2006 palio mj 16 bin küsürde, 10000 km bakımı dışında bir masraf yapmadım,haziranda 69 ytl idi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.


    Alıntıları Göster
    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakki

    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.




    Alıntıları Göster
    Şimdi Nataş'ı aradım. 230 ytl fiyat verdiler. Aradaki fark neden kaynaklanabilir diye sorduğumda kullanılan yağdan kaynaklıyor falan dedi. Faturada yağ için 70 ytl yazmışlardı. Tek sebep bu olamaz. Tarabya ile papaz olucaz anlaşıldı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakki

    Şimdi Nataş'ı aradım. 230 ytl fiyat verdiler. Aradaki fark neden kaynaklanabilir diye sorduğumda kullanılan yağdan kaynaklıyor falan dedi. Faturada yağ için 70 ytl yazmışlardı. Tek sebep bu olamaz. Tarabya ile papaz olucaz anlaşıldı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    Evet aynı motor.
    Yağ değişimi, hava filtresi, yakıt filtresi ve normal bakım dışında değişen birşey yok. Tarabya otomotivde yaptırdım.şimdi başka servisleri arayıp soracağım eğer dediğin rakam çıkarsa artık mahkemelik oluruz kendileri ile.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    ayni motoru kullaniyoruz 20.000 bakimini servise sordum 190 ytl dediler senin sanirim balatalar değismis yada baska birsey yapilmis okadar pahali değil 20.000 bakımı...


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakki

    corolla d4-d
    10.000 km.bakımı: 158 ytl
    c.tesi günü 20.000 km bakımını yaptırdım: 320 ytl
    rutin kontroller dışında herhangi bir sorun yok.






    Alıntıları Göster
    2005 Model Palio 1.3 Multijet 4.4584 KM de. bugüne kadar asla servise bakıma sokmadım. Hertürlü bakımını fren değişimi yağ değişimi filtrelerin değişimi kendim yapar veya bir ustada yaptırırım. Hiçbir sorunum yok. Yola devam ediyorum

    Yakıt olarak EURO 1 normal Motorin kullanıyorum. Yağ olarak Selenia 5-W40 yağ kullanıyorum. filtreleri orjinal alırım. Fren sistemi tamamen Bosc kullanırım. Zaten orjinalleride böyle.

    8000 KM de bir yağ+yağ filtresi+hava filtresini değiştiririm. (TOPLAM 46 YLT)
    3000 KM de bir mazot filtresindeki musluktan suyu boşaltırım 5 dakikamı almaz. (BEDAVA)
    5000 KM de bir radyatör suyunu değiştiririm. %50 paraflu + %50 su (SON ALDIĞIM PARAFLUNUN 3 LİTRESİ 12 YTL YE ALDIM. HALA 1 LİTRE VAR)
    30000 KM de ön frenleri değiştirdim. 60000 de arka + Ön değiştiricem (45 YTL)
    18000 KM de bir mazot filtresini değiştiririm. Bugüne kadar 2 kere değiştirdim. 48000 de 3. kez değiştiricem. (28 YTL)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MULTIJET13 -- 6 Kasım 2006; 10:30:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MULTIJET13

    2005 Model Palio 1.3 Multijet 4.4584 KM de. bugüne kadar asla servise bakıma sokmadım. Hertürlü bakımını fren değişimi yağ değişimi filtrelerin değişimi kendim yapar veya bir ustada yaptırırım. Hiçbir sorunum yok. Yola devam ediyorum

    Yakıt olarak EURO 1 normal Motorin kullanıyorum. Yağ olarak Selenia 5-W40 yağ kullanıyorum. filtreleri orjinal alırım. Fren sistemi tamamen Bosc kullanırım. Zaten orjinalleride böyle.

    8000 KM de bir yağ+yağ filtresi+hava filtresini değiştiririm. (TOPLAM 46 YLT)
    3000 KM de bir mazot filtresindeki musluktan suyu boşaltırım 5 dakikamı almaz. (BEDAVA)
    5000 KM de bir radyatör suyunu değiştiririm. %50 paraflu + %50 su (SON ALDIĞIM PARAFLUNUN 3 LİTRESİ 12 YTL YE ALDIM. HALA 1 LİTRE VAR)
    30000 KM de ön frenleri değiştirdim. 60000 de arka + Ön değiştiricem (45 YTL)
    18000 KM de bir mazot filtresini değiştiririm. Bugüne kadar 2 kere değiştirdim. 48000 de 3. kez değiştiricem. (28 YTL)

    Alıntıları Göster
    2005 model Clio 1.5 dci 65 bg arabam 20000 km de.Ben sıfır almıştım.Motordan herhangi bir sorun yaşamadım.İlk harekette veya hızlanmada motorun soğuk veya sıcak olmasınada bu güne kadar pğek dikkat etmedim.15000 de bir bakıma girer(veya 1 yıl da)clio var sorun yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1şahıs

    2005 model Clio 1.5 dci 65 bg arabam 20000 km de.Ben sıfır almıştım.Motordan herhangi bir sorun yaşamadım.İlk harekette veya hızlanmada motorun soğuk veya sıcak olmasınada bu güne kadar pğek dikkat etmedim.15000 de bir bakıma girer(veya 1 yıl da)clio var sorun yok

    Alıntıları Göster
    2006 model a6 3.0tdi var pederde araba 30 bin km de şuana dek 1 kere bakıma gitti,şimdide kış bakımına gidecek 30 bin km bakımı ,doğus otoda yapılıyor bakım ama cok kazıklar bu konuda , bakıma girip cıkması en az 600 ytl falan olması lazım
    şuana kadar bakım dışı masraflarımız olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malikguzel -- 6 Kasım 2006; 11:53:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MULTIJET13

    2005 Model Palio 1.3 Multijet 4.4584 KM de. bugüne kadar asla servise bakıma sokmadım. Hertürlü bakımını fren değişimi yağ değişimi filtrelerin değişimi kendim yapar veya bir ustada yaptırırım. Hiçbir sorunum yok. Yola devam ediyorum

    Yakıt olarak EURO 1 normal Motorin kullanıyorum. Yağ olarak Selenia 5-W40 yağ kullanıyorum. filtreleri orjinal alırım. Fren sistemi tamamen Bosc kullanırım. Zaten orjinalleride böyle.

    8000 KM de bir yağ+yağ filtresi+hava filtresini değiştiririm. (TOPLAM 46 YLT)
    3000 KM de bir mazot filtresindeki musluktan suyu boşaltırım 5 dakikamı almaz. (BEDAVA)
    5000 KM de bir radyatör suyunu değiştiririm. %50 paraflu + %50 su (SON ALDIĞIM PARAFLUNUN 3 LİTRESİ 12 YTL YE ALDIM. HALA 1 LİTRE VAR)
    30000 KM de ön frenleri değiştirdim. 60000 de arka + Ön değiştiricem (45 YTL)
    18000 KM de bir mazot filtresini değiştiririm. Bugüne kadar 2 kere değiştirdim. 48000 de 3. kez değiştiricem. (28 YTL)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MULTIJET13

    2005 Model Palio 1.3 Multijet 4.4584 KM de. bugüne kadar asla servise bakıma sokmadım. Hertürlü bakımını fren değişimi yağ değişimi filtrelerin değişimi kendim yapar veya bir ustada yaptırırım. Hiçbir sorunum yok. Yola devam ediyorum

    Yakıt olarak EURO 1 normal Motorin kullanıyorum. Yağ olarak Selenia 5-W40 yağ kullanıyorum. filtreleri orjinal alırım. Fren sistemi tamamen Bosc kullanırım. Zaten orjinalleride böyle.

    8000 KM de bir yağ+yağ filtresi+hava filtresini değiştiririm. (TOPLAM 46 YLT)
    3000 KM de bir mazot filtresindeki musluktan suyu boşaltırım 5 dakikamı almaz. (BEDAVA)
    5000 KM de bir radyatör suyunu değiştiririm. %50 paraflu + %50 su (SON ALDIĞIM PARAFLUNUN 3 LİTRESİ 12 YTL YE ALDIM. HALA 1 LİTRE VAR)
    30000 KM de ön frenleri değiştirdim. 60000 de arka + Ön değiştiricem (45 YTL)
    18000 KM de bir mazot filtresini değiştiririm. Bugüne kadar 2 kere değiştirdim. 48000 de 3. kez değiştiricem. (28 YTL)


    suyu tahliye ettirdiğiniz musluk tam olarak nerede, tarif eder misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasd

    quote:

    Orjinalden alıntı: MULTIJET13

    2005 Model Palio 1.3 Multijet 4.4584 KM de. bugüne kadar asla servise bakıma sokmadım. Hertürlü bakımını fren değişimi yağ değişimi filtrelerin değişimi kendim yapar veya bir ustada yaptırırım. Hiçbir sorunum yok. Yola devam ediyorum

    Yakıt olarak EURO 1 normal Motorin kullanıyorum. Yağ olarak Selenia 5-W40 yağ kullanıyorum. filtreleri orjinal alırım. Fren sistemi tamamen Bosc kullanırım. Zaten orjinalleride böyle.

    8000 KM de bir yağ+yağ filtresi+hava filtresini değiştiririm. (TOPLAM 46 YLT)
    3000 KM de bir mazot filtresindeki musluktan suyu boşaltırım 5 dakikamı almaz. (BEDAVA)
    5000 KM de bir radyatör suyunu değiştiririm. %50 paraflu + %50 su (SON ALDIĞIM PARAFLUNUN 3 LİTRESİ 12 YTL YE ALDIM. HALA 1 LİTRE VAR)
    30000 KM de ön frenleri değiştirdim. 60000 de arka + Ön değiştiricem (45 YTL)
    18000 KM de bir mazot filtresini değiştiririm. Bugüne kadar 2 kere değiştirdim. 48000 de 3. kez değiştiricem. (28 YTL)


    suyu tahliye ettirdiğiniz musluk tam olarak nerede, tarif eder misiniz?

    Alıntıları Göster
    SELAMLAR. PUNTO MULTIJET LER İLE PALIO MULTIJET LER AYNI MOTOR ANCAK YAKIT FİLTRE DÜZENEKLERİ VE MAZOT FİLTRELERİ AYNIMI BİLMİYORUM. BENİM ARAÇ İÇİN SÖYLERSEM, KAPUTU AÇINCA SAĞ ARKA TARAFTAMAZOT FİLTRESİNİN ÜZERİNDE DÜZ TORNAVİDA (KONTROL KALEMİDE OLABİLİR) BİR MUSLUK VAR. BU MUSLUĞU MOTOR KAPALI İKEN SONUNA KADAR ÇEVİR. MAZOT SU KARIŞIMININ AKTIĞINI GÖRECEKSİN. SONUNA KADAR BOŞALMASINI BEKLE. SONRA VİDAYI TEKRAR ESKİ KONUMUNA SIKIŞTIR. TAMAMEN SIKIŞTIRDIĞINA EMİN OL. SONRA KONTAK ANAHTARINI ÇEVİR ATEŞLEMEDEN ÖNCEKİ KONUMDA MAZOT SU İKAZ LAMBASI (SARI RENKLİDİR.) SÖNMESİNİ BEKLE VE MARŞA BAS. BÜYÜK İHTİMALLE İLK MARŞ TA MOTOR ÇALIŞMIYOR. BUNU 10 SANİYE KADAR BEKLEYİP TEKRARLA. ÇALIŞMAMASININ SEBEBİ HAZNENİN TEKRAR MAZOTLA DOLMASI İÇİN GEÇEN SÜRE. BENİM ARABADA İKİNCİ SEFERDE MOTOR ÇALIŞIYOR. ZATEN TEKNİK KİTAPTA DA BU KONU İLE İLGİLİ UYARI MEVCUT. KİTAPTA HER 3000 KM DE BİR MAZOT SUYUNU BOŞALTMAMIZI TAVSİYE EDİYOR. BOŞALTINCA FARK EDİLİR BİR PERFORMANS ARTIŞI SAĞLIYOR. BU GÜNE KADAR BU İŞLEMİ YAPTIĞIM İÇİN MAZOT FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRİRKEN ESKİ FİLTRENİN ÇOKTA KİRLENMEDİĞİNİ FARK ETTİM. ÇOK SAĞLIKLI BİR İŞLEM. BEN YAPIYORUM. AMA TEKRAR SÖYLİM YENİ GRANDE PUNTOLARDA BU DÜZENEK YOK. PUNTO MULTİJET LERDE VARMI YOKMU BİLMİYORUM!!!!!!!!!!!!!

    SAYGILAR




  • Citroen C3 1.4HDI 90Hp

    35.000 de.
    kar lastigini masraf saymazsak

    15.000 de bir periyodik bakim disinda mekanik bir masrafi olmadi. Klimada icerdeki [havayi cevir - disardan hava al ] dugmesine basinca icerde donen disli kirilmisti garantiden degistirdiler sadece o var.

    15.000 bakimi 150 YTL
    30.000 bakimi 280 YTL tuttu. Mazot filtresi degistiriyorlarmis biraz pahaliymis dediler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safakm

    Citroen C3 1.4HDI 90Hp

    35.000 de.
    kar lastigini masraf saymazsak

    15.000 de bir periyodik bakim disinda mekanik bir masrafi olmadi. Klimada icerdeki [havayi cevir - disardan hava al ] dugmesine basinca icerde donen disli kirilmisti garantiden degistirdiler sadece o var.

    15.000 bakimi 150 YTL
    30.000 bakimi 280 YTL tuttu. Mazot filtresi degistiriyorlarmis biraz pahaliymis dediler...
    quote:

    Orjinalden alıntı: safakm

    Citroen C3 1.4HDI 90Hp

    35.000 de.
    kar lastigini masraf saymazsak

    15.000 de bir periyodik bakim disinda mekanik bir masrafi olmadi. Klimada icerdeki [havayi cevir - disardan hava al ] dugmesine basinca icerde donen disli kirilmisti garantiden degistirdiler sadece o var.

    15.000 bakimi 150 YTL
    30.000 bakimi 280 YTL tuttu. Mazot filtresi degistiriyorlarmis biraz pahaliymis dediler...


    Klima düğmesi, teyp, silecek, far, kapı kolu vs vs gibi arızaları yazmanıza gerek yok. Bunlar dizel-benzinli olmasıyla ilgili şeyler değil.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.