Şimdi Ara

DOBLO HAKKINDA BİLGİSİ OLAN LÜTFEN YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamın Aleyküm arkadaşlar. Biz bi kaç gün içinde 20 bin tl bütçe ile hafif ticari araç almayı düşünüyoruz bu hafta kredi çekip, 1 hafta içinde arabayı almayı planlıyoruz. Yaklaşık 120 bin km civarında ağır bakımları yapılmış 06-09 arası bi Doblo düşünüyorum ben 1.3 multijet 75 veya 85 hp olanından. yakıtının 1.3 lük linealardan 100 kmde aşağı yukarı 1 litre civarı fazla yaktığını biliyorum performansı devirli kullanıldığında yeterli oluyomuş 190 nm tork var diye biliyorum benim işimi göreceğini düşünüyorum. Çok elektronik bi araç olmadığından çokta masraf çıkarmaz diye düşünüyorum. Fakat aracın hakkında bildiklerim bu kadar. Bu fiyatlara partner falanda buldum fakat motorunun sorun çıkarmaması önemli benim için özellikle doblolarda kayış yerine zincir olması daha da işime geliyo. Ben 5 kişilik aile için, arada sırada uzun yola çıkabilmek için, tekstil işi için kullanabileceğim bi araba arıyorum sizce doblo doğru bi karar mıdır ? Bu araç hakkında bilgi sahibi büyüklerimin, sizlerin bilgilerinizi paylaşmanızı, fikirlerinizi söylemenizi isterim şimdiden teşekkürler..







  • doblonun 1.9 ve o yaşlarda 1.3 ünü kullandım iyi yol tutuyor. yakıtı aa çok az yakıyor denilecek kadar değil. bunun dısında güzel araç. kangoo dan iyidir en azından. birde o bütçe ile ford connet de bulunabiliyor diye biliyorum bakın isterseniz.
  • Connect 90 ps olanları çok beğeniyorum yakıt dışındaki her açıdan ama yakıtı çok çok fazla. Doblo normalden az yakıyo benim için yakıt çok önemli kangooyla doblo arasında kalıp doblonun motorunun daha sağlam olmasını göz önüne alarak seçimimi doblodan yana kullandım. Partnerlerde çok yakmıyo ama elektronik araba olduğu için sorun çıkartırmı üzer mi diye düşünmüyo değilim 1.3 multijet kendini ispatlamış bi motor sonuçta
  • Biz bahsettiğiniz araca sahibiz. Motor sorunsuz bir motor doğru fakat ısıtma bujisi kolay patlatİr. O da 30 tl gibi birsey. Yeter ki buji motora kaynaMasin. Bu motora kaynadi ise motorun açılması gerekli. Buna da değmez. ama buji sadece kışın daha az Mars çevirmeni sağlar. Neyse bunun dışında hor kullanımda sağında solunda tikirti oluşabilir ama araç kolay kolay arıza vermez. Efsane kasa Corolla gibidir Sorhnsuzluk konusunda. Tabi bakımları yapılmak kaydı ile. Frenler connecte göre kötü. Yol tutuşta connecte göre kötü. Yakıt istanbul şehir içi bu havalarda 7-7.5 lt. yazın 6 ya kadar düşebilir ama gaza gerçekten az basmak gerek. Gaza biraz basınca araç içiyor. On koltuklar rahat arkalar hop hop hoplatir düz yolda bile. Parçaları bedava. 20 ye boş paket bulursunuz temiz olarak. Premio lar pahali. Ses sistemi düşük seste iyi sayılır ama ses arttıkça igrenclesiyor. Vites konumu iyi. Pedallari yumuşak direksiyonu da öyle ve cok iyi dönen bir arac. Birinci viteste devir 3000 e gelmeden ikiye atarsanız bayılır. Kalkarken biraz gaz ister. Devir li kullanım ister. 2000-2500 arası kullanım idealdir ama alt devirlerde içeri fazla ses girmezken üst devirlerde çok fazla ses alır. Rüzgar sesi 90 da falan başlıyor. Keskin virajlarda araç çok yatıyor. Ama daha Bayıra gider altı yüksek bir araç. kaloriferden hareket etmezken egzoz kokusu gelebilir. Ya da yanık plastik kokusu. Debriyaj kavrama noktası çok iyi ne çok aşağı ne çok yukarıda. Vergisi sigortası pahali ama kaskoşu uygun. Olumsuz yanlarını ve bazı olumlu yanlarını aklıma geldiğince yazdım. Ama kesinlikle ticari sınıfta alınacak tek araç. Tabi benim param var be ille ticari araca bincem diyeceksiniz Ayrı. Hadi hayirli olsun. Bu sınıfta bu bütçeye başka araç önermem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 bin tl civarı bi çok full model buldum çift airbagli bu hafta krediyi çekip bulduğum 5-6 aracı tanıdığım ustama göstercem dügzün olanı almayı planlıyorum beklediğimde tamda bunun gibi bi bilgilendirmeydi çok teşekkürler. İşim gereği bi araca kesinlikle ihtiyacım var işimi görür bu sınıf hafif ticariler. Bu bütçeyle zaten city van hem çok zor bulunur, masrafıydı vergisiydi sıkıntı yaratır. Ben bi iki yıl falan beni idare edecek işlerimi düzeltmeme yoluna koymama yetecek bi araba arıyorum.
  • bizde 2006 doblo var, 120binde aldık şu an 440binde, 240binde turbosu bitti 600tlye yaptırdık başka da ağır masrafı olmadı, 1.3 multijetin yetersiz kaldığı bi durumla karşılaşmadık, hatta bazen şaşırıyorum bu araba burayı bu yükle nasıl çıkıyor diye, ben uzun yolda 4.3 lt yaktırdım, yeri geldi 5 kişi full yükle bütün ankara-ist otobanını 160la geçtim, düz yolda 165i geçmez ama 180 görmüşlüğüm var
    o paraya daha iyisi olur mu zannetmiyorum, hafif ticari de genel olarak 3 kriter vardır;
    ailen için alıyorsan caddy
    iş için alıyorsan connect
    aile-iş karışıksa doblo
  • gönül ister 2011 1.6 multijet 105 hp premio : 1.3 75 hp dobloyla düz yolda 175 eğimli yolda 200 net yapan bi kaç kişi duydum. Siz yaklaşık ne kadar yükle nasıl yollara giriyosunuz ? ben yeri geldiğinde tıka-basa alabildiğine ağır yükleme yapıp, orta derece dik yokuşlardan çıkmam gerekecek, istanbulda oturuyosan bilirsin güngören yokuşunu ben zeytinburnunda oturuyorum çırpıcıda o güngören yokuşundan daha dikinden (yaklaşık 60 metre uzunluğunda bir yokuş) sürekli geçme durumum olcak. mitsubishi L300le o yokuşu 1. viteste zar zor çıkıyordum, durunca kalkış yapamadığından arabayı salıp bayagı öteden ilerden dolaşıyodum
  • Bu tip arabalar da kamyonet geçer hepsi ticaridir 1- Caddy 2-connect 3-Doblo 4-kango

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkptann

    Connect 90 ps olanları çok beğeniyorum yakıt dışındaki her açıdan ama yakıtı çok çok fazla. Doblo normalden az yakıyo benim için yakıt çok önemli kangooyla doblo arasında kalıp doblonun motorunun daha sağlam olmasını göz önüne alarak seçimimi doblodan yana kullandım. Partnerlerde çok yakmıyo ama elektronik araba olduğu için sorun çıkartırmı üzer mi diye düşünmüyo değilim 1.3 multijet kendini ispatlamış bi motor sonuçta

    Yaw Ford çok yakmıyor basınca yakıyor ama yaptığının hakkını veriyor
    O 75lik doblo basınca Connectten çok yakar ayrıca gitmez. Heleki yük vurunca hiç gitmiyor. Ama Ford öyle değil 1ton bile atsan arabaya seni bunaltmiyor doblonun 1.9jtdsini bulabilirsen onu al o motor gerçekten güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Bende 1.9 jtd mevcut. Üzerinde ki motor Alfa motorudur. Daha geçen yaz 4,2 ortalama gördüm Ankara-Aydın arası. 70 binde aldık şu an 210 binde daha tık demedi. Ustamızda 350 bin rahat görür sonrasına bakarız diyor. Tavsiye ederim.
  • Ben 1.3 mJ 08-9 model düşünüyorum JTD çok düşündüm fakat mJ motor daha sağlam olduğundan mJ de karar kıldım motorun 7 lt den az yakması ve sorunsuz olması önemli benim için. Hız yapmak için hafif ticari alınmaz. Benim işimi görsün yeter ki L300 den kat kat daha az yakıp daha performanslı olup, yükte de çokta sorun çıkarmıycagını düşünüyorum. Bi arkadaşın yakınında var 1.3 75 doblo benzer işi yapıyoruz beklentilerimiz benzer ve adam gayet memnun
  • ankarada şentepeyi bilen bilir yokuşlu ve dar doblo ile 5 arkadaş o yolları zorlanmadan çıktı araç dolu iken yol tutuşu iyi boşken berbattır 1. vitesi alışana kadar canım çıktı 1.3 olmasına rağmen düz yolda 160 falan zorlanmadan görüyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hondacıdeli_06 -- 11 Şubat 2015; 12:30:17 >
  • 2009 model özel seri 1.3 multijet carioca aldım, bi kaç ufak tefek sıkıntısı var aslında sorun yaratmıyacak şeyler ama ben biraz takıntılıntıyımdır o yüzden yaptırıyorum. Carioca modelinin artıları polen filtreli klima elektrikli yan aynalar sesli park sensörü sistemi ve tam emin değilim ama bide bi kaç kişiden duyduğuma göre motorda diğer doblolardan ufak tefek farklılıklar olduğundan bi yarım litre kadar az yakıyomuş. eksileri ise jant kapaklı olması ve tek sürgülü kapı olması. 150.000 kmde 18 bin tlye aldım. adam 19 dan aşağı inmiyodu üç farklı yere gösterdim aracı ufak tefek toplamda 250 tl lik masrafı var diye adama baskı yaptım 18e bıraktı. ağır bakımları yeni yapılmış 4 mevsim lastik ve üzerinde kış lastiği ile aldım. değişen yok 2-3 parça lokal boya var sürtünmeden dolayı. ilk sahibi ve bankacı olduğundan aile için kullanılmış yük görmemiş araç. bu fiyata 1.3 mJ en fullerdende bulmuştum bi kaç tane ama en son bunda karar kıldım. ve bir kez daha internette fiyatların ölümüne şişirildiğine şahitlik etmiş oldum. internette 24e falan satılıyo böyleleri adam 21.000 tlye koymuştu ben şişirmiyorum fitayı diyodu. sıkı bi pazarlık yaparak 2 bin tl düşürdüm en son da işte sanayide bin tl daaha düştü fiyat. aracın bakım masrafları yakıtı performansı hakkında tüm bilgileri yazıcam zaten bu arada doblo hakkında bilgi veren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.