Şimdi Ara

Donanım Garanti ve destek hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, devamlı şu donanım iyi ,şu güzel , diğeri şöyle diye üreticiler yönünden değerlendirmeler yapıyoruz. Reklamlarını yapıyoruz.

    Kendi mağduriyetimizi neden gündeme getirmiyoruz,mesela bir donanım aldım; bunu satan fırma arkasında duruyormu,garantı kapsamında yapılan işlemler yeterlimi veya tüketiciye tamirat suresinde
    bilgi veriliyormu?, bence bunlar çok önemli, çünkü parayı ödeyen biziz,mağdurolan yine biz.Kazanan
    satıcı firmalar ve aracılar.

    Benim başıma gelen konu ; parça arızalı çıkıyor, satın aldığım firma kanaliyle ithalatcısı ve servisine gönderiliyor, şuanda 25 gün geçmiş olmasına rağmen ses yok.İlgili servisle görüşmek istiyorum,muhatabım değilsin,biz bakmıyoruz diyor,firmaya soruyoruz,bekliyoruz diyor.EEE bizde parayı vermişiz ya
    ker..z misali bekliyoruz,senin sitemin bir aydır bekliyor kimin umrunda,senin işin kalmış,ona ne

    Şimdilik firma ismi vermeyeceğim ama ilerde yazmayı düşünüyorum.

    Arkadaşlar ben bilgisayarı, işte kullanıyorum , muhasebe ve muhendislik işlerinde,
    bu konuda fikirlerimizi başlaşacağımız Donanımhaber formunda bölüm varmı, o kısıma yazalım.







  • bu konuda çok haklısın fakat sanmıyorumki övülen parçanın tüm satıcıları böyle yapsın eğer 25 gün 30 iş gününe gelirse sıfırı ile değiştirilme hakkınız doğuyor eğer bu durumda halen serviste diyerek oyalamaya çalışırlarsa tüketici haklarından faydalanarak şikayet edip sıfır alma hakkınız var buna hiç bir satıcı engel olamaz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.