Arkadaşlar, devamlı şu donanım iyi ,şu güzel , diğeri şöyle diye üreticiler yönünden değerlendirmeler yapıyoruz. Reklamlarını yapıyoruz.
Kendi mağduriyetimizi neden gündeme getirmiyoruz,mesela bir donanım aldım; bunu satan fırma arkasında duruyormu,garantı kapsamında yapılan işlemler yeterlimi veya tüketiciye tamirat suresinde bilgi veriliyormu?, bence bunlar çok önemli, çünkü parayı ödeyen biziz,mağdurolan yine biz.Kazanan satıcı firmalar ve aracılar.
Benim başıma gelen konu ; parça arızalı çıkıyor, satın aldığım firma kanaliyle ithalatcısı ve servisine gönderiliyor, şuanda 25 gün geçmiş olmasına rağmen ses yok.İlgili servisle görüşmek istiyorum,muhatabım değilsin,biz bakmıyoruz diyor,firmaya soruyoruz,bekliyoruz diyor.EEE bizde parayı vermişiz ya ker..z misali bekliyoruz,senin sitemin bir aydır bekliyor kimin umrunda,senin işin kalmış,ona ne
Şimdilik firma ismi vermeyeceğim ama ilerde yazmayı düşünüyorum.
Arkadaşlar ben bilgisayarı, işte kullanıyorum , muhasebe ve muhendislik işlerinde, bu konuda fikirlerimizi başlaşacağımız Donanımhaber formunda bölüm varmı, o kısıma yazalım.
bu konuda çok haklısın fakat sanmıyorumki övülen parçanın tüm satıcıları böyle yapsın eğer 25 gün 30 iş gününe gelirse sıfırı ile değiştirilme hakkınız doğuyor eğer bu durumda halen serviste diyerek oyalamaya çalışırlarsa tüketici haklarından faydalanarak şikayet edip sıfır alma hakkınız var buna hiç bir satıcı engel olamaz