Şimdi Ara

dota 2 vs lol (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
389
Cevap
2
Favori
26.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • *loldeki gibi dc olunca yada çıkınca tekrar oyuna geri dönebiliyorsunuz ancak 5 dakika içinde dönmezseniz takımdakiler sizin itemlerinizi satıp paranızla item yapabiliyor 4v5 oyunda denge kurma konusunda güzel bir yöntem

    bak bunu beğendim
  • Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil
  • Her ikiside oynanmasi gerken oyunlar. Birisi oynanabilirlik ve populerlik bakimindan dunya lideri, digeri ise tam bir kult oyun. Bu tarz oyunlari n atasi oldugunu belli edercesine buram buram kalite ve zorluk kokuyor.

    Not: Favorim BroodMother :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    AD heroları geçtim mage herolara alınan itemlerin yarısından çoğunun aktif skilli var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...




  • @Çalışan Ağustos Böceği
    İkinizin yazdıgıda farklı yönlerden doğru.Dotada karsısında oynadıgın heronun 1k fazla para kasması koridorda farm yapmanı cok etkilemez.Lolda topdaki adamın 2 tane dorans blade'i varsa fazladan,herolarda esitse,jungle gelene kadar cok zor farm yaparsın,jungleda gelmediyse laneı kaybedersin.Bu yüzden lolda ünlü clanların maclarını izlerken 3-4k gold farkı yapan takım oyunu yüzde 90 kazanıyo.Dotadada hex gibi oyunun gidisatını bi anda degistirebilcek itemler kasıyosun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    Dotayı ne kadar oynadın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çalışan Ağustos Böceği -- 15 Temmuz 2012; 5:16:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    "özet:oynayamıyorum" yazsan daha iyi olurdu bu kadar uzun yazmana gerek yoktu

    böyle bir QQ mesajını ilk defa görüyorum.yani "carry çok vuruyooooo" diye yakınmak nedir be hocu adı üstünde carry.bir maginanın kasması bir gravesin kasmasınadan çok daha zordur.lolde dk40+ dan sonra 10 kişi full build dolaşıyor.dota da ise öyle kolay değil.bak sen de diyorsun dotada adamı öldürünce rakibin parası gider.be adam elin armut mu topluyor earlysi aşırı güçsüz olan maginayı ölürün siz de kasamasın.feedle feedle sonra magina çok güçlü diye ağla olmuyor bak kızıyorum sonra gürsel mesajlarımı siliyor

    maginanın kasması da cidden zordur.uzaktan vuran skilli yok,melee,squishy,ultisi dışında damage vuran skilli de yok :o tam bir gariban hero tabi dotada farm yapmanın lolden rahat bir 10 kat zor olduğunu ve deny faktörünü de eklersek e=mc^2
     dota 2 vs lol
    sen nabsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.

    ne uğraşacağım fark bulmak için bunlar çok rahat göze çarpan lolun suckss dotanın rocksz olduğu gerçeğinin kanıtları.evet item kasmanın eğlenceli olması gerekiyor ezbere build gitmenin hiçbir manası yok benim için yahu bir oyunda 20 tane heroya tıpatıp aynı item kasılması normal mi sence?rune,mastiri ve speller de suckss yani bir ad carry her zaman ya +15 ad rünleri ile oynar ya yarısı armor pen yarısı ad rünleri.bunun hiçbir farklılığı yok sadece statları yükseltiyor.yani demek istediğim şu 1=1 dir 3=3 tür.rünsüz adam rünsüz adama eşittir;rünlü adam rünlü adama eşittir.

    mastiriler aynı şekilde gameplay e %2 etkisi dokunan bir şeyi neden oyuna eklerler anlamam zaten

    ama blue ve red buff olayı benim de hoşuma gidiyor

    roshanı kesenin 800 gold takımının 200 gold kazandığını düşünürsek roshan=dragon+baron diyebiliriz gold anlamında.roshandan düşen aegis of immortalın lolde bir itemde bulunması işlevsellik falan değil,güzelim özelliği ayağa düşürmüşler.canı sıkılan yeniden doğuyor.dota da aegis of immortalı shoptan alabilseydik bu QQ konuları daha da artardı "mortred çook vuruyooo ama ölmüüyoodaaa ölüüüyoo sonraaa tekrar kalkıyo op op op !!1" birçok insan oyunun her dakikası aegisle gezen bir carry görmek istemeyecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.

    ne uğraşacağım fark bulmak için bunlar çok rahat göze çarpan lolun suckss dotanın rocksz olduğu gerçeğinin kanıtları.evet item kasmanın eğlenceli olması gerekiyor ezbere build gitmenin hiçbir manası yok benim için yahu bir oyunda 20 tane heroya tıpatıp aynı item kasılması normal mi sence?rune,mastiri ve speller de suckss yani bir ad carry her zaman ya +15 ad rünleri ile oynar ya yarısı armor pen yarısı ad rünleri.bunun hiçbir farklılığı yok sadece statları yükseltiyor.yani demek istediğim şu 1=1 dir 3=3 tür.rünsüz adam rünsüz adama eşittir;rünlü adam rünlü adama eşittir.

    mastiriler aynı şekilde gameplay e %2 etkisi dokunan bir şeyi neden oyuna eklerler anlamam zaten

    ama blue ve red buff olayı benim de hoşuma gidiyor

    roshanı kesenin 800 gold takımının 200 gold kazandığını düşünürsek roshan=dragon+baron diyebiliriz gold anlamında.roshandan düşen aegis of immortalın lolde bir itemde bulunması işlevsellik falan değil,güzelim özelliği ayağa düşürmüşler.canı sıkılan yeniden doğuyor.dota da aegis of immortalı shoptan alabilseydik bu QQ konuları daha da artardı "mortred çook vuruyooo ama ölmüüyoodaaa ölüüüyoo sonraaa tekrar kalkıyo op op op !!1" birçok insan oyunun her dakikası aegisle gezen bir carry görmek istemeyecektir

    Hala kasıyorsun.Aynı item olayı diye birşey yok,ad carrye ie ve bt veya phantom e full item mi oluyor böyle bunun yanında destek olarak farklı itemlar da kasabilir.Ki(!) senin üzerinde durduğun sadece ad carry,ap support ve offtanka çeşitli buildler mevcut.Kısaca dota lole göre çok sınırlı,oynanabiliriği kısıtlı.Oyunun eksi bir yanı değil bu zaten böyleydi bundan sonra geliştirirlerse gelişir elbette.Popülarite de ortada zaten bu konu bile gereksiz,vs vs diye karşılaştırmakla vakit kaybettiğimiz gerçek isteyen istediğini oynuyor,görüldüğü gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.

    ne uğraşacağım fark bulmak için bunlar çok rahat göze çarpan lolun suckss dotanın rocksz olduğu gerçeğinin kanıtları.evet item kasmanın eğlenceli olması gerekiyor ezbere build gitmenin hiçbir manası yok benim için yahu bir oyunda 20 tane heroya tıpatıp aynı item kasılması normal mi sence?rune,mastiri ve speller de suckss yani bir ad carry her zaman ya +15 ad rünleri ile oynar ya yarısı armor pen yarısı ad rünleri.bunun hiçbir farklılığı yok sadece statları yükseltiyor.yani demek istediğim şu 1=1 dir 3=3 tür.rünsüz adam rünsüz adama eşittir;rünlü adam rünlü adama eşittir.

    mastiriler aynı şekilde gameplay e %2 etkisi dokunan bir şeyi neden oyuna eklerler anlamam zaten

    ama blue ve red buff olayı benim de hoşuma gidiyor

    roshanı kesenin 800 gold takımının 200 gold kazandığını düşünürsek roshan=dragon+baron diyebiliriz gold anlamında.roshandan düşen aegis of immortalın lolde bir itemde bulunması işlevsellik falan değil,güzelim özelliği ayağa düşürmüşler.canı sıkılan yeniden doğuyor.dota da aegis of immortalı shoptan alabilseydik bu QQ konuları daha da artardı "mortred çook vuruyooo ama ölmüüyoodaaa ölüüüyoo sonraaa tekrar kalkıyo op op op !!1" birçok insan oyunun her dakikası aegisle gezen bir carry görmek istemeyecektir

    İyide dotadaki herolarla loldekiler çok farklı. Leoric yada huskar void gibi OP herolar var oyunun direk en iyi supportu chen vs. Ha bide ölünce para gidiyor ve oyundan düşüyorsun. Zevkler tartışılmaz tamam ama eğer lol sucksss dota ruckzzzz olsaydı lol şimdiye en çok oynanan online oyun olmazdı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.

    ne uğraşacağım fark bulmak için bunlar çok rahat göze çarpan lolun suckss dotanın rocksz olduğu gerçeğinin kanıtları.evet item kasmanın eğlenceli olması gerekiyor ezbere build gitmenin hiçbir manası yok benim için yahu bir oyunda 20 tane heroya tıpatıp aynı item kasılması normal mi sence?rune,mastiri ve speller de suckss yani bir ad carry her zaman ya +15 ad rünleri ile oynar ya yarısı armor pen yarısı ad rünleri.bunun hiçbir farklılığı yok sadece statları yükseltiyor.yani demek istediğim şu 1=1 dir 3=3 tür.rünsüz adam rünsüz adama eşittir;rünlü adam rünlü adama eşittir.

    mastiriler aynı şekilde gameplay e %2 etkisi dokunan bir şeyi neden oyuna eklerler anlamam zaten

    ama blue ve red buff olayı benim de hoşuma gidiyor

    roshanı kesenin 800 gold takımının 200 gold kazandığını düşünürsek roshan=dragon+baron diyebiliriz gold anlamında.roshandan düşen aegis of immortalın lolde bir itemde bulunması işlevsellik falan değil,güzelim özelliği ayağa düşürmüşler.canı sıkılan yeniden doğuyor.dota da aegis of immortalı shoptan alabilseydik bu QQ konuları daha da artardı "mortred çook vuruyooo ama ölmüüyoodaaa ölüüüyoo sonraaa tekrar kalkıyo op op op !!1" birçok insan oyunun her dakikası aegisle gezen bir carry görmek istemeyecektir

    Hala kasıyorsun.Aynı item olayı diye birşey yok,ad carrye ie ve bt veya phantom e full item mi oluyor böyle bunun yanında destek olarak farklı itemlar da kasabilir.Ki(!) senin üzerinde durduğun sadece ad carry,ap support ve offtanka çeşitli buildler mevcut.Kısaca dota lole göre çok sınırlı,oynanabiliriği kısıtlı.Oyunun eksi bir yanı değil bu zaten böyleydi bundan sonra geliştirirlerse gelişir elbette.Popülarite de ortada zaten bu konu bile gereksiz,vs vs diye karşılaştırmakla vakit kaybettiğimiz gerçek isteyen istediğini oynuyor,görüldüğü gibi.

    abi fanboy falan değilim zamanında lolü de çok savunurdum ama dota gerçekten de çok daha güzel geliyor bana

    zaten ie bt kasan full build olmuştur diyemeyiz ama klasik ad carry buildi:attack speed bot+ie+pd+bt+qss+lw+ga aksini iddia eden var mı?

    neyse bu tartışma bir yere varmayacak herkes istediğini oynasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`



    quote:

    Orijinalden alıntı: hikayeci51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çalışan Ağustos Böceği

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arch Enemy`

    Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil.Skiller hep aynı hasarı verir öyle arttırma gibi şeyler yok.Herolara bağlı bir yerde.

    "Dota'da itemlar loldeki kadar ön planda değil"

    şakaysa çok komik ciddiyse hiç komik değil

    Ciddi olup hiç komik olmaması sorun değil,zaten komik olsun diye yazmamıştım.Lolde itemlar daha ucuz ve daha etkili.Aynı etkiyi alabilmek dotada daha zor bu zorluk da itemları geri planda bırakıyor.Şimdi skilelr hep aynı dedim sen dotada ap ad gibi kavramlar yok ama str int var dersin ama gene intsen int kasınca hasar artıyor fakat skillere kadar etki etmiyor bu sadece temel özellikler.

    dotadaki itemler oyunu loldekilere oranla çok daha fazla etkiliyor bunun sebebi aktif item sayısının çok daha fazla olması.ve işin güzel tarafı loldeki gibi örneğin tüm ad carrylere kasılması zorunlu olan attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer gibi itemler yok.bu itemleri kullanmayan(attack speed bot,ie,bloodthirister,phantom dancer) bir ad carry oyunda göremezsin,tüm ad carryler bu itemleri almak zorundadır.dotada ise öyle değil.itemler classa göre değil heroya göre kasılır ki heroya kasılan itemler de çok fazla farklılık gösterebilir

    evet casterların skilleri ratiodan etkilenmiyor,hep aynı hasarı veriyor.bence bu çok güzel bir özellik.lolde support,sıkıcı sucksxx classken dotadaki support yani casterlar oyunun en eğlenceli classı.

    support olarak bugün bir dazzle attım. hiç de öyle zevk flan almadım oyundan

    ayrıca ilk söyleyen doğru söylemiş itemlerin etkisi anca devede kulak kadar. önemli olan level kasmak dotada. misal anti mage 25 lvl e kastığında en fazla 2 itemi(1i kesin can çekme) bile olsa alt+f4 çek gitsin... konunun en başındada dengeden bahsedilmiş, lol denge konusunda aşmış bir oyundur. ama dota da dengenin d si bile yoktur. ölünce paran gider, ezilen 1 kere değil 3 kere geriye düşer. zamandan, paradan ve lvldan geride kalır. sen daha 11 lvl olmaya çalışırken karşındaki 23 lvl olmuştur bile... oyun başında 1 kez ölmek alt+f4 çekmek için neredeyse yeterli bir sebep. ama lolde bu tarz bişi asla göremezsiniz.

    tabi dota 2 de güzel oyun ancak sinir etme konusunda üstüne yoktur sanırım.

    bir fark da ben söyleyeyim.

    lol de adamları skiller ile kesersiniz dota 2 de normal vuruşlarınızla...

    +1.Ben dotayı 1 sene oynadım daha bile fazladır dota 2yi de 3 haftadır falan oynuyorum o da tek arkadaşlarla girmek için.Dotada oynanabilirlik lole göre çok çok az birde.Stabil bir durum yok yani heroları yönetmek oldukça zor yapılmış,o yüzden çoğu zaman auto-attack ile oynuyoruz.Ayrıca lolde ad carrye ie veya bt almasan olmaz demişsin ama işte benim dediğim de o,bt veya ie ne kadar fark ediyor bir düşün,bir de dotadaki o çeşitli* itemlar.Yani dotada item çok uçmadıktan sonra kafana göre kasıyorsun ve gene birşey değişmiyor,demek istedim.

    abi nasıl bir şey değişmiyor?bir blink dagger kasmadan oynarsın skorun 5 8 6 olur blink dagger kasıp oynarsın skorun 7 4 10 olur.dotadaki itemler çok daha işlevsel

    aynı olayı eul için de söyleyebiliriz


    bt ve ie yi olmazsa olmaz yapan onların mükemmel itemler olmaları değil alternatiflerinin olmamaları.şimdi doğru söyle sen her oyun her ad carrye yada her ap carrye aynı itemleri kasmaktan sıkılmıyor musun?

    edit:öff be hacı gürsel mesajımı silmişsin şimdi hikayeciyi tekrar alıntılayıp yazmam gerekecek.uğraştırma be hacı

    Sen fark bulmak için kasıyorsun bence.İtem kasmanın sıkıcı veya eğlenceli olması mı gerekiyor?Söz konusu sıkılma ise dotadaki pahalı itemlar ve aniden ölünce paranın gitmesi insanı canından bezdirmesi lazım?İşlevsellik diyorsun ama loldeki bufflar,drake,rune,mastery ve spell de işlevsellik içine giriyor.Hatta roshan itemi ve onun işlevinin lolde sadece bir itemda olması falan da çok işlevsel hani.Dotanın zevki ayrıdır birşey demem ben de zevk alırım da oynanabilirlik yönünden şahsen ben lol varken dotayla ciddi anlamda uğraşmam.

    ne uğraşacağım fark bulmak için bunlar çok rahat göze çarpan lolun suckss dotanın rocksz olduğu gerçeğinin kanıtları.evet item kasmanın eğlenceli olması gerekiyor ezbere build gitmenin hiçbir manası yok benim için yahu bir oyunda 20 tane heroya tıpatıp aynı item kasılması normal mi sence?rune,mastiri ve speller de suckss yani bir ad carry her zaman ya +15 ad rünleri ile oynar ya yarısı armor pen yarısı ad rünleri.bunun hiçbir farklılığı yok sadece statları yükseltiyor.yani demek istediğim şu 1=1 dir 3=3 tür.rünsüz adam rünsüz adama eşittir;rünlü adam rünlü adama eşittir.

    mastiriler aynı şekilde gameplay e %2 etkisi dokunan bir şeyi neden oyuna eklerler anlamam zaten

    ama blue ve red buff olayı benim de hoşuma gidiyor

    roshanı kesenin 800 gold takımının 200 gold kazandığını düşünürsek roshan=dragon+baron diyebiliriz gold anlamında.roshandan düşen aegis of immortalın lolde bir itemde bulunması işlevsellik falan değil,güzelim özelliği ayağa düşürmüşler.canı sıkılan yeniden doğuyor.dota da aegis of immortalı shoptan alabilseydik bu QQ konuları daha da artardı "mortred çook vuruyooo ama ölmüüyoodaaa ölüüüyoo sonraaa tekrar kalkıyo op op op !!1" birçok insan oyunun her dakikası aegisle gezen bir carry görmek istemeyecektir

    Hala kasıyorsun.Aynı item olayı diye birşey yok,ad carrye ie ve bt veya phantom e full item mi oluyor böyle bunun yanında destek olarak farklı itemlar da kasabilir.Ki(!) senin üzerinde durduğun sadece ad carry,ap support ve offtanka çeşitli buildler mevcut.Kısaca dota lole göre çok sınırlı,oynanabiliriği kısıtlı.Oyunun eksi bir yanı değil bu zaten böyleydi bundan sonra geliştirirlerse gelişir elbette.Popülarite de ortada zaten bu konu bile gereksiz,vs vs diye karşılaştırmakla vakit kaybettiğimiz gerçek isteyen istediğini oynuyor,görüldüğü gibi.

    abi fanboy falan değilim zamanında lolü de çok savunurdum ama dota gerçekten de çok daha güzel geliyor bana

    zaten ie bt kasan full build olmuştur diyemeyiz ama klasik ad carry buildi:attack speed bot+ie+pd+bt+qss+lw+ga aksini iddia eden var mı?

    neyse bu tartışma bir yere varmayacak herkes istediğini oynasın

    Ad carry buildinden ne istiyorsun hala anlamadım,Sana dotanın güzel gelmesi anormal birşey değil zevk meselesi ama lol dotaya göre yetersiz ve kötü bir oyun kaldığı için dota oynuyorum demen saçma olur işte.Dota 2 milleti bekletmesi ve sadece dota 1in yerini almasından sonra inşallah bir şeyler eklerler oyuna da eline savuncak birşey geçer seninde.




  • Zaten Dota ile karşılaştırmak mümkün değildir. Unutmayın ki Dota bütün firmaların fikrini çaldığı efsane bir oyundur. Ne Dota 2 ne HoN ne de LoL, orjinal Dota ile kapışamaz.

    Şuan Dota 2 ve LoL açısından karşılaştırma yapıyorum.



    Kazanan - Kaybeden


    Champ/Hero = Dota 2 - LoL

    Grafikler = Dota 2 - LoL

    Oynanabilirlik = Dota 2 - LoL

    NC Sistemi = Dota 2 - LoL

    Kurye Sistemi = Dota 2 - LoL

    Eşyalar = Dota 2 - LoL

    Yetenekler = Dota 2 - LoL

    Skin/Dükkan = Dota 2 - LoL

    Deny Sistemi = Dota 2 - LoL

    Creep Block Sistemi = Dota 2 - LoL


    Dota 2'nin öne geçtiği diğer dallarda sürer gider...

    2 ay boyunca Beta Key aradım ve oyunu oynadım ama sırf oynanabilirlik açısından eski Dota tadını kaybettiği için Dota 2'yi sildim ve bir daha yüklemem !

    LoL daha basite indirgenmiş bir oyun olduğu için hoşuma gitti.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.