Gizli oda var oraya bakman gerek oraya girdiğin halde ara sahne girmiyorsa son kayıttan tekrar yükle. |
Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU (25. sayfa)
-
-
3.denememde oldu hocam,şatoya girince müzik başlaması gerekiyormuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Capcom, Dragon's Dogma 2'nin dünya çapında 2,5 milyondan fazla sattığını duyurdu!
Kaynak : https://www.capcom.co.jp/ir/english/news/html/e240402.html
-
Oyun şuan alınabilir seviyeye geldimi benşm 60 fps takıntım yok bu arada son güncelleme ile düzelme oldumu iyi şuan bilgilendirirseniz sevinirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
tüm oyunları bir yana rpg leri bir yana koyan biri olarak bu oyun beni bir türlü içine çekemedi ne yaptıysam sevemedim ve bıraktım.. ne yetenek sayısı ne zırh ne silahlar ne düşman çeşitliliği ne oyunun renk paleti canlılığı ne kombat sistemi ne npc lerin ruhsuzlukları ne de bizim karakterin konuşmaması, kendimce say say bitmez zaaflaları benim açımdan.. yürümekten sıkıldım bir yere gittim hadi geri dönmesi ayrı zulüm, kamp yapması bambaşka bir problem.. oyunu sevip oynayanlara sözüm yok ama bana souls oyunlarında yaşadığım eziyeti yaşattı maalesef..
-
Thief için heavens key bladeleri oyunu bitirmeden açamıyor muyuz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu oyun cross platform destekliyor mu . Bende ps5 var arkadaşda xbox birlikte oynayabilir miyiz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Oyun single player.
-
Thief karakter oynayıp ilerleyen var mı ? Oynanış combat zevkli mi ? Dikkat edilmesi gereken birşey var mı ?
Oyunu belli noktasına gelip , sıkılıp yeni sınıf açmak istemiyorum. Hangi karakter uygun başlangıç için ?
-
Ben oynadım ve maxladım. Keyifli bence ama tüm oyunu tek sınıf ile oynamanızı tavsiye etmem. Çünkü geçiş kolay, karakter seviyeniz duruyor. Ve rank kasmak kolay sınıflarda. Sırasıyla thief, sorcerer oynadım. Şimdi de mystic spearhand oynuyorum. Advanced sınıflar ayrı bir deneyim zaten. Sorcerer pek sevmedim normalde severim ama çok savunmasız bırakıyor bu oyunda ve biraz hantal. Thief epey dinamik ama dikkatli oynamak gerekiyor.
-
Zaman sıkıntısı olduğu için sormak istedim tesekkru edeirm
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dragon's Dogma 2 satışlarının %60'ından fazlası PlayStation 5'te gerçekleşti.
-
İyi iyi, o halde ps5 sürümünün performansını düzeltmeye başlamalılar biran önce.
-
Bitirdim oyunu. Dövüş, sınıf sistemi ve keşif (en azından bir yerden ilk geçerken) güzeldi. Onun dışında teknik olarak sıkıntılı ve eski hissettiriyor, senaryo kötü, anlatım kötü. Karakter yok gibi bir şey. Bir ay sonra sorsan birinin ismi gelmez aklınıza hiçbirinin bir önemi, derinliği yok. Endgame pek olmamış. Kombat ve keşif için oynattı. Genel olarak 6,5/10'luk bir oyun bence. Goty falan hikaye aday bile olacağını sanmam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 15 Nisan 2024; 9:12:52 > -
Bazen tek bir Platform üzerine yoğunlaştıklarında sorunsuz ve düzgün çıkıyor oyunlar. Birden fazla platform olduğunda ki PC en sorunlu olarak geçebiliyor. Çünkü yüzlerce ayar yapılıyor herkesin sistemi farklı onun için ayrı bir güncelleme vs. derken Oyunun sağlam çııkacağı varsa da çıkmıyor maalesef. Her zaman öncelik tek bir platform üzerinde olmalı ki sonradan diğer Platformlara çıktığında daha az veya sıfıra yakın hatasız bir oyun sürülmeli.:)
-
Bence bunlar bahane olmamalı firmalar için. Düzgün yapan yapıyor. Hepsini aynı anda çıkarmalılar exclusive oyun olmadıkça. 1-2 sene beklememeli kimse firmaların beceriksizliğinden kaynaklı. Esas başarı da pc'ye yapabilmek zaten bence. O noktada geliştiricilerin kalitesi belli oluyor. Milyon dolarlık firmalar, yüzlerce insan çalışıyor bir zahmet yapsınlar. Pc denen cihaz daha dün çıkmadı ya :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 9 Nisan 2024; 22:22:23 > -
Düzgün çıkan pek oyun yok hocam çünkü Firmalar bazen bunu bilerek yapıyor bakın biz bu hataları gördük üzerinde çalışıyoruz gibisinden. Hanesine bir puan daha yazdırmak için. Bu oyunlar büyük bir testerlardan geçiyor o kadar fps düşüşleri o kadar kaplama sorunlar, loop'a düşen oyunlar, animasyonlarda ki sapıtmalar vs. Kısacası firmalar her şeyin farkında ancak işlerine gelmiyor yada Ellerinde ki çıkış aralığı yada Firmların o anki kazancına dair bir çok etken var. Bunun yanın sıra PR çalışmalar vs derken çokça sorunlar oluyor. Diğer yandan 1 Platforma çıkan oyunlar en az sorunsuz çıkanlar. ve yapılması hızlı oluyor ama Çoklu Platform olduklarında. Her bir cihazın kendine has özelliği, ona göre port etmeleri, eklemeler çıkarmalar, kırpmalar, fps değerlerinde ki düşüş ve çıkışlar. PS4,PS5,Xbox One, PC, Switch, Steam Deck ve benzeri şimdi her birisine ayrı optimizasyon her birine ayrı ayrı güncellemeler buda demek oluyor ki geliştiricilerin daha fazla çalışma süreleri daha fazla iş günü demek oluyor. Yakın zamanda bunun da önüne geçeceklerdir elbet ama yıllardır bunun gibi binlerce oyun sıkıntılı süreç yüzünden heba olup değere binmişti. :)
-
Bir yerden bir yere gideceğim zaman 10-15 defa yaratıklarla karşılaşıp savaşmak zorunda olmak çok sıkıcı gerçekten. O mesafeleri gitmek değil de savaş bittikten sonra 10-15 saniye yürüyüp yine başka bir savaşa girmek aşırı bunaltıyor bazen.
-
Özellikle Battahl'da berbat bu durum. Hep aynı yaratıklar aynı şekilde saldırıyor. Gelen bosslar bile hep aynı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 10 Nisan 2024; 17:56:3 > -
Evet beni sıktı biraz bu durum. Güncelleme bekleyeyim belki 60fps olur en azından oyun.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X