Şimdi Ara

Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
536
Cevap
24
Favori
20.526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU



    Dragon's Dogma'nın derin, keşfedilebilir fantezi dünyası...

    Dragon's Dogma oyuncuları kendi deneyimlerini seçmeye zorlayan tek oyunculu, anlatı odaklı bir aksiyon-RPG'dir - Arisen'lerinin görünümünden, mesleklerine, partilerine, farklı durumlara nasıl yaklaşacaklarına ve daha fazlasına kadar.


    Yolculuğunuzda, gizemli diğer dünya varlıkları olan Piyonlar size katılacak ve öyle eşsiz bir maceraya atılacaksınız ki kendi maceranızda diğer oyuncular da size eşlik ediyormuş gibi hissedeceksiniz.


    Tüm bu unsurlar, Dragon's Dogma 2'de gerçekten sürükleyici bir fantezi dünyası yaratmak için en son grafikler, yapay zeka (AI) ve fizik teknolojisi ile daha da yükseltiliyor.



    Hikaye!


    Hikaye, Ejderha'nın sesinin kayıp anıların sisinde yankılandığı bir yeraltı hapishanesinde başlıyor.


    Yüksel, Arisen ve bu dünyanın dogmasına uygun olarak en iyisi benim.


    İnsan ve canavarların hükümranlığı arasında, bir kahraman unutulmuş kaderini yerine getirmelidir.


    Kalbin senin gözlerinden hangi dogmayı görüyor?

    Bu, Ejderha'yı öldürüp tahtı ele geçirecek olanın hikayesi.





    Geliştirici : Capcom


    Yayıncı : Capcom


    Çıkış Tarihi : 22 Mart 2024


    Resmi Site : https://www.dragonsdogma.com/2/en-us//



    Duyuru Fragmanı


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUDragon's Dogmayoutube
    Hideaki Itsuno, director of Dragon's Dogma, shares a message for the 10th anniversary of Dragon's Dogma. https://www.dragonsdogma.com/ Twitter: https://twitter.com/dragonsdogma Instagram: https://instagram.com/dragonsdogmagame Facebook: https://www.facebook.com/dragonsdogma ©CAPCOM CO., LTD. ALL RIGHTS RESERVED.
    https://www.youtube.com/watch?v=ndLqGPqeQqM






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 29 Kasım 2023; 0:18:36 >







  • Oyunu geçtiğimiz gün bitirip kaçan ve farklı yapabileceğim şeyler için NG+ oynamaya başladım. Bu oyunu, Itsuno DMC 5'i yaparken gönlümdeki diğer oyun Dragon's Dogma 2 dediğinden beri bekliyorum. İlk oyun tanıtıldığında çok beğenmiştim ve mümkün olan ilk fırsatta ön sipariş verip büyük bir keyifle oynamıştım, bende yeri ayrı olan oyunlardan bir tanesi olmuştu ve hala da öyle. Büyük beklentilerim olan bir oyundu ve beklediğimi aldım; daha fazla ve daha iyi bir Dragon's Dogma. Bu seriyi benim için özel kılan en önemli şey oynanışıydı, bunu koruyup oyunun ölçeğini de daha fazla genişletmişler. İlk oyunun haritası büyük değildi, Dark Arisen ile yeni şeyler gelmişti ama yine de büyük sayılmazdı. Bunda haritayı ciddi oranda büyütmüşler ve tam anlamıyla açık dünya diyebileceğimiz bir hale gelmiş. Görevlerin kalitesi ve işleyişlerinde de büyük gelişim olduğunu düşünüyorum, bunlarda yaşanan gelişme oyunun dünyasını daha dinamik bir hale getirmiş. NPC'ler ile yaşadığınız şeyler bu gelişmelerle daha organik hissettiriyor ve bu sayede ilerleyen bir dünya hissini size çok iyi aktarıyor. Oyunun kendine has mekaniği, Pawn'lar kısmında da gelişmeler var. Artık çok daha fazla oynanışa dahil oluyor ve oynanışa katkıları doğrudan oluyor. Son dönemde birçok oyunda eleştiri alan yan karakterlerin oyuna fazlaca dahil olması ve oynayan kişiye fırsat tanımaması gibi bir durum da olmuyor, beni takip et kafanı çok yorma dediğinizde pawn yardımı kesiyor, hadi buyur derseniz de dile benden ne dilersen moduna giriyor. Pawn'lara verilen komutlar iyi bir şekilde çalışıyor ve kontrolü tamamen size bırakıyor. Genel anlamda oyunun ilkinin birçok yönünü geliştirdiği ve çok daha iyi bir hale getirdiği fikrindeyim.




    Oynanış benim için bu serideki en önemli şey dediğim gibi özellikle son dönemlerde böyle farklı bir oyunun kıymeti daha fazla ortaya çıkıyor diye düşünüyorum. Souls-like tarzı oldukça sevdiğim ve zevk aldığım bir kombat tarzı ama piyasada neredeyse her firmanın From Software'i kopyalayıp aynı tarzda kombat mekanikleri sunması oyunlardaki kombat çeşitliliğini azalttı bence. Bu oyun kökenine sadık kalıp oynanışı çok daha akıcı bir hale getirmiş ve ilkine kıyasla çok daha az hantal hissettiriyor. Kombat anlamında oyun ciddi anlamda bir özgürlük ve çeşitlilik sunuyor. Vocation'ların hepsini denedim, hepsini de beğendim ve benzer olanlar bile genel olarak farklı hissettiriyor bence. En çok Warrior ve okçu sınıflarını kullandım, Warrior genel olarak oyunda düşmanlarla dövüşleri en yoğun hissettiren Vocation'dı. İki okçu sınıfı da mesafeli kombatta yeteri kadar farklılık sundukları için ikisini de uzun süre kullandım. Normal okçuluk çok daha dinamik ve daha fazla hareket ettirmeyi gerektiriyor, Magick ise daha çok büyücü benzeri ama büyücüye kıyasla çok daha hızlı ve çevik bir oynanış sunuyor. Daha az kullandığım Vocation'lardan Mystic Spearhand ve Thief'i NG+'ya saklamayı tercih ettim. Trickster'i de bir süre kullandım ama daha fazla şey denemek için benzer şekilde NG+'ya bıraktım. Oyunun gördüğüm kadarıyla en çok eleştiri alan kısmı düşman tiplerinde yenilik ve fazla çeşitlilik olmaması, dünyanın büyümesiyle de düşmanlarla karşılaşmanın daha sık ve monoton bir hal alması. Düşmanlar konusunda çok bir yenilik getirmedikleri konusuna katılıyorum. Sık sık olan düşman karşılaşmaları ilk oyunda da vardı ama bunda dünya daha büyük olduğu ve aynı yollardan daha fazla geçildiği için daha çok sırıtmış. Bunu bence kendileri de fark etmiş çünkü oyun ilkine kıyasla daha kolay hissettiriyor. Dünyayı büyüttükleri için daha çok düşman karşılaşmasına gireceğimizin ön görüldüğünü ve bu yüzden de daha kolay bir hale getirdiklerini düşünüyorum. Buna ek olarak oyunun daha kolay hissettirmesinde kombatın daha akıcı bir hale gelmesinin de etkisi var. Oyunun gerçek sonuna giden kısımda oyun biraz zorluk arttırıyor ama o noktaya kadar karakteri iyi geliştirdiyseniz yine yeterli gelmeyecektir. Zorluk kısmına bahsi geçen Dark Arisen benzeri ek pakette ayar çekeceklerini düşünüyorum. Daha kolay olmasına rağmen oyun kombatından pek bir şey kaybetmiyor ama. Hala taze, hala düşmanlarla girilen dövüşlerde birçok büyük ana tanık oluyorsunuz.




    Bu oyunda üstüne koydukları şeyler konusunda en çok beğendiğim kısım kesinlikle görevlerin işleyişi ve dünyaya etkilerini hissettirmeleri oldu. Oyun günümüzde birçok oyunun yaptığına kıyasla oyuncunun elinden tutmayıp çoğu şeyi onun kontrolüne bırakmayı tercih ediyor. Bu benim sevdiğim bir tarz, çizgisel yapıda olan ve ne yapılacağını hemen söyleyen oyunların bana fikir yürütmem ve gerçekten oynamam için fırsat vermediğini düşünüyorum. Bir oyun ne kadar sandbox yapıya sahip olursa oyuncuya sunduğu özgürlük de o kadar artıyor ve bu özgürlük beraberinde oyuncunun fikir yürütmesine, kendi kararları doğrultusunda oyunu oynamasına olanak sağlıyor. Tabii bunu her yapımcı iyi yapamıyor, iyi yapılmadığında da oyunun amaçsız olduğu izlenimini verebiliyor ama Dragon's Dogma 2 kesinlikle sandbox olayını çok doğru yapıyor bence. Bu oyun sizin çok meraklı olmanızı ve dikkatli bir biçimde oynamanızı bekliyor ve bu şekilde oynarsanız da karşılığını yaşadığını hissettiren bir dünya ile veriyor. Bu kadar yaşadığını ve ilerlediğini hissettiğim bir açık dünyayı en son Red Dead Redemption 2'de görmüştüm. Oynayanlar hatırlarlar Arthur Valentine civarında gezinirken bir marangoz ve oğullarının ev yaptığına tanık oluyor, yanlarına uğradığında marangoz oğullarından dert yanıp evi yapmakta zorlandığından bahsediyor. Arthur her 2-3 günde bir marangoza uğradığında hem ev daha fazla yapılmış oluyor hem de marangoz ve oğullarının hikayesi ilerliyor. Dragon's Dogma 2 bu tip birçok görevle dolu ve RDR2'ye kıyasla bu oyunda birçok görev birbirine iç içe diyebileceğimiz derecede bağlı. Örneğin Vermund'da gecekondu mahallesine indiğinizde kayıp bir çocuğu bulmanız isteniyor, burada oyun size direk çocuğu bulabileceğiniz bir bölgeye göndermektense o mahalledeki diğer çocuklarla konuşmanızı istiyor. Diğer çocuklarla konuşuyorsunuz ve kaybolan çocuğun nerede olabileceğine dair bir fikriniz oluşuyor, sonrasında çocuğun bulunabileceği yere gidiyorsunuz ve çocuğun aslında büyük ve saklı kalmış bir kütüphane bulduğunu görüyorsunuz. Daha sonrasında ana hikayede ilerlediğinizde Vermund'un baş yargıcını kurtarmanız gerekiyor ve yargıç hapisten çıkmak için bir neden istiyor. Bulduğunuz bu kütüphanede çalışma fikrini onunla paylaşıyorsunuz ve hapisten kaçmayı kabul edip oraya gidiyor. Yargıç kütüphaneye geldiğinde size sonraki görevlerinizde de yardımcı oluyor ve size yönlendirmeler yapıyor. Oyun buna benzer birçok görev dizilimine sahip ve sandbox bir yapıda olduğu için de bu dizilimleri çoğu zaman siz ortaya çıkarıyorsunuz, bu dizilimlerin bir öncesi ve sonrası olduğu için katedilen ilerleyişi çok daha iyi hissediyorsunuz ve çok daha organik şekilde ilerleyen ilişkiler oluşuyor. Oyunun ana hikayesi bu görev dizilimleriyle beraber yapıldığında daha geniş ve oturaklı bir hal alıyor. Ana hikayesi ve yan görevler arasında bazen doğrudan bağlantılar oluyor ve bazı şeyler siz o görevleri yapınca çok daha anlamlı bir hale geliyor. Oyun sizden gezmenizi, kurcalamanızı, ortaya çıkarmanızı ve sonrasında da dünyayı ilerletmenizi bekliyor. Bu yüzden oynayan arkadaşlara tavsiyem kesinlikle ana hikaye odaklı gitmemeleri yönünde. Gezin, araştırın ve keşfedin bu şekilde oynadığınızda oyunu daha fazla takdir edecek ve daha fazla keyif alacaksınız. Ekip gerçekten oyuncunun deneyebileceği her senaryoya bir çözüm üretmiş ve ona göre tasarlamış görevlerini. Bu benim bir oyun yapımcısında en çok saygı duyduğum yaklaşım tarzı, bir oyuncunun neler yapabileceğini etraflıca düşünmek ve bu senaryolar için ona bir geri dönüş sağlamak.




    Dünyayı genişletmek ve tam anlamıyla bir açık dünya sunma konusunda da bence güzel bir iş çıkarmışlar. Açık dünyasında gezip mağaralar, zindanlar, yan görevler ve çeşitli tarzda farklı noktalar bulurken aldığım keşif hissini çok beğendim. Oyunun dünyası "immersive" diyebileceğimiz bir şekilde tasarlanmış, dağların arasından geçtiğiniz, patikalardan ormanlara indiğiniz, uçurum kenarında olduğunuz hissini güzel veriyor. Bu konuda da yine Red Dead Redemption 2 ve Death Strading'e benzettiğimi söyleyebilirim oyunu. Gezmenize ve keşfetmenize olanak sunan bir yapısı var, her şeyi bırakıp dünyasında kaybolurcasına gezebilir ve birçok yeri keşfedebilirsiniz. Eklenen kamp noktaları gerçekten güzel bir dokunuş bence, keşfin bölünmemesini sağlıyor ve rahatça kendinizi ve ekibinizi tazeleyebiliyorsunuz. Oyundaki ana noktalara birden çok yoldan erişim olması da güzel, aynı yerlere farklı yollardan gidip farklı şeylere tanık olma hissi hoş deneyimdi. Battahl'a dağların arasından gitmek ile Harve tarafındaki uçurumdan gitmek farklı tecrübelerdi. Hikayedeki ilerleyiş dünya keşfinde herhangi bir kısıtlama da getirmiyor. Daha doğru düzgün ana hikayede ilerlemeden oyunun haritasında birçok noktayı gezerek ortaya çıkarmıştım, kaybolurcasına gezmek derken kast ettiğim olay da bu, bir açık dünyada yapmayı en çok sevdiğim şey özellikle Bethesda oyunlarında çok yaparım. Düşmanlarla sık karşılaşma olayı beni pek rahatsız etmedi gezerken, güçlendikçe öldürmek çok kolay oluyor ve isterseniz de dövüşmeden koşup ilerleyebiliyorsunuz, bu noktada Stamina'nın hızlı tükenmesi bir dezavantaj ama pek önemsemedim bu durumu açıkçası. Hızlı seyahat mevzusu oyunun en çok gündem olan konusu herhalde, benim için herhangi bir olumsuz durum yaratmadı bu mevzu. Vermund kısmında Oxcart'lar, Battahl'da da Rope Station'lar sayesinde çoğu yere rahat gidilebiliyor. Oxcart seferi esnasında en fazla 1-2 kere saldırı oluyor, onu da Ogre'ler yapmadığı müddetçe sorun olmuyor. Gitmek istediğiniz ana noktalara erişim kısmı rahat bence. Özel olarak hızlı seyahat noktası istediğinizde de portcrystal'ler devreye giriyor, oyunun bu konuda pek cimri davrandığını düşünmüyorum. Bitirdiğimde elimde 5 tane vardı ve oyunun başında rahatlıkla 2-3 tane bulabiliyorsunuz. 2-3 tanesini kritik noktalara koyduğunuzda istediğiniz her yere gitmeniz en fazla 5 dakika sürüyor. Dünyasında seyahat etmeninin zor olduğunu düşünmüyorum, diğer oyunlar fazla kolaylaştırdı bence.




    Ana hikayesi genel olarak fena değildi, bu seride hikaye öncelik verdiğim şeyler sıralamasında üst sıralarda bulunmuyor ama keyif aldım. Oyunun ana hikayesi çok uzun değil ve ana hikaye odaklı giderseniz birçok şeyi kaçırıp, birçok detayı öğrenmeden oyunu bitiriyorsunuz. Oyunun sunduğu yan görevleri yaptıkça hikaye daha oturaklı bir hale geliyor, arka planda gelişen olaylara daha çok vakıf oluyorsunuz. Bence bu oyun kesinlikle ana hikaye odaklı oynanmamalı, mümkün olduğunca çok yan görev yapıp ana hikayede gelişen olaylara tanık olmalı ve daha hazırlıklı olmalısınız. Ana hikaye oyunun işleyişinde pek kısıtlayıcı da davranmıyor, istediğiniz zaman bırakıp başka şeylere rahatça odaklanabiliyorsunuz bu yüzden ana hikaye odaklanmadan oynamak rahat. Tek kayıt sistemi ilk oyundan gelen bir şey, günümüzde bu tarz oyunlar klasik hızlı, oto ve manuel kayıt odaklı çözümler sunuyor. Bunda da esasında durum pek farklı değil ama tek kayıt olması bug yaşanması gibi durumlar sebebiyle gerilim yaratabiliyor. Bu gerilimi yaşamamak için özellikle gittiğiniz yerlerdeki hanlarda dinlenmenizi tavsiye ediyorum, han kayıtları sizin manuel kayıtlarınız oyunda bir şeyler ters gittiğinde döneceğiniz yegane şeyler bu yüzden güncel bir şekilde doğru yerlerde alarak oyunda gelişebilecek olumsuz şeylerin önüne geçebilirsiniz.




    Toparlamak gerekirse, oyunu çok beğendiğimi söyleyebilirim. Uzun süredir beklediğim bir oyundu ve istediğimi aldım. Daha çok Dragon's Dogma oynamak istiyordum, hem daha fazlasını buldum hem de kendini birçok konuda daha ileri taşımış bir halde buldum. Oynanış ilkinde olduğu gibi hala çok sağlam, kombat çok keyifli ve günümüzde sunduğu farklılık ile bir pırlanta gibi parlamasını sağlıyor. Bazı tasarım kararları sonucunda kombatın biraz kolaylaştırıldığını düşünüyorum ama büyük ihtimalle gelecek ek paket ile bunu çözeceklerdir. Dünyayı genişletme ve genişletirken de yaşayan bir dünya hissini verme konusunda çok iyi bir iş çıkarmışlar bence. Sunulan çeşitli yan görevlerle dünyanın ilerlediğini çok net bir biçimde görüyorsunuz ve bu ilerleme dünyasını dinamik bir hale getiriyor, günümüzdeki çoğu açık dünya statik ve çoğu zaman da tek şart ile çalışma üzerine kurulu, bu denli dinamik bir şekilde yapmalarını gerçekten beğendim. Açık dünyanın keşif kısmının da güzel olduğunu düşünüyorum, bana kaybolurcasına gezme fırsatı sunması sayesinde büyük keyif aldım. Ana hikaye odaklı gitmeyip yan görevleri de yaptığım için hikaye daha oturaklı ilerledi bende ve genel olarak fena bulmadım. Oyunu öncelikle ilkini sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kısaca ilk oyun ama çok daha fazlası. Sonrasında ise farklı tarzda bir kombat, dinamik ve ilerlediğini hissettiren bir açık dünya arayanlara tavsiye ederim.

    Şu konuşma tarzınla kendi kaliteni ortaya koymuşsun, belli ki yaşın ufak ama sana ufak bir tavsiye vereyim.


    Sosyal medyada böyle tanımadığın insanlara "herif" falan diye tiksinç bir üslupla hitap ediyorsun ve saygısızlık yapıyorsun eyvallah; ama bunu gerçek hayatında bir ortamda ya da tanımadığın birine karşı SAKIN yapma.Bu üslupla konuşursan ÜZERLER seni. Kendini geliştirmeye ve insanlarla nasıl iletişim kurulur bunları öğrenmeye çalış.Emin ol daha saygı duyulan bir insan olursun. Kaliteli bir kişilik olmanın en önemli tarafı önce karşındaki insana saygı duymaktır , takındığın tarz hal ve hareketlerin senin kişiliğini ele verir. Daha öğreneceğin çok şey var bu bariz belli. Sohbetide burada sonlandırcam cevap dahi versen tekrar sana cevap yazmayacağım. Bu da benim kalitem , hadi hayırlı geceler

    Konsolda çözülmez ama PC'de insanlar gider trainer açar parayla sattıkları eşyaları istedikleri kadar ayarlar öyle oynar. Gerçekten bu şark kurnazlığı nedir anlamıyorum bu yapımcılardaki. Misal ben PC'de aldım oyunu ve fast travel'ı parayla sattığı için yapımcı dediğim yöntemi kullanacağım. Kimse keriz değil, adamların yaptığı büyük bir hırsızlık. Ya maddi yönden çalmaya çalışıyorlar ya da zamanınızı çalmaya çalışıyorlar (fast travel yapmanıza engel olarak).

    Hayır anlamadığım nokta şu, Mesela seçeneklere görev yerlerini gösterecek bir seçenek koysan ne kaybedersin? Görmek istemeyen zaten o seçeneği açmaz niye oyuncuyu sınırlandiryorsun, Fast traveli koy sen ,yürümek isteyen yine yürüsün. İstemeyeni neden zorla yürütüyorsun. Fast travel olmayınca aynı geçtiğiniz yere geri gelirseniz aynı yaratıklarla defelarca kapışmanın mantığı nedir, Cidden çok can sıkıcı durumlar
  • Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU
  • Son bir duyuru dediler, sahneye kıyafetlerini attılar hocam Video görmedik ama en azından Dragon's Dogma 2 duyuruldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dragon's Dogma 2 şimdi Capcom'un RE ENGINE kullanılarak üretimde.


    Dragon’s Dogma™ 2 is now in production using Capcom’s RE ENGINE

  • Şu oyunun dövüş sistemi çok zevkliydi ama bir türlü beni tek başıma salmıyordu. Bıdı bıdı bıdı sürekli konuşan mecburi yaverler ve görev sistemin yorucu olmasından dolayı bırakmıştım. Ayrıca açık dünyası çok ama cansız, zindan tarzı yerlere girdiğinizde sorun olmuyor ancak gezeyim dolaşayım denilecek bir oyun değildi.

    Umarım bunda daha canlı bir dünya ve daha açık bir dil kullanırlar.

  • Deli Gibi Bekliyorum,Oyun Gizli Efsane Ps3 Neslinin.

  • Capcom Direktörü Dragon's Dogma 2 Güncellemesinin "Yakında" Geleceğini Söyledi


    Çeviridir :


    "Şu anda Dragon's Dogma 2'nin yapımına o kadar dalmış durumdayım ki, hangi mevsim olduğuna dair fikrimi kaybediyorum. Her şey yolunda gidiyor, bu nedenle sizinle mümkün olan en kısa sürede bir güncelleme paylaşabilmemiz için geliştirme sürecimizi daha da ileriye götürmeyi umuyorum."


    Kaynak : https://www.famitsu.com/news/202212/27287514.html





  • Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU
    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUHideaki Itsunotwitter
    “Happy New Year. Development of Dragon's Dogma 2 is progressing well. It's becoming an interesting game. Stay tuned for more news. 楽しいゲームが出来てきてます! #DragonsDogma #ドラゴンズドグマ”
    https://twitter.com/tomqe/status/1609202757499592706
  • Dragon's Dogma 2 - 1st Trailer | PS5 Games



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUPlayStationyoutube
    Set forth on your grand adventure, Arisen! Dragon’s Dogma is a single player, narrative driven action-RPG that challenges the players to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. On your journey, you’ll be joined by pawns, mysterious otherworldly beings, in an adventure so unique you will feel as if accompanied by other players while on your own adventure. All of these elements are elevated further by the latest in graphics, artificial intelligence (AI) and physics technology to create a truly immersive fantasy world in Dragon’s Dogma 2. #ps5 #ps5games #playstationshowcase #DragonsDogma2 #dd214 May contain content inappropriate for children. Visit http://www.esrb.org for rating information.
    https://www.youtube.com/watch?v=m288A_GlqoQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 25 Mayıs 2023; 0:44:47 >
  • Ekran Görüntüleri :



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU




  • PlayStation Showcase'in yıldızlarındandı bu oyun da.

  • İlk oyunu dlc dahil 200 saat oynamışımdır ps3 de. merakla bekliyorum magic Archer akar yine.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vay be sene 2012 360'da baya oynamıştım ama bitirme fırsatım olmamıştı, değeri pek bilinmeyen güzel bir oyundu bakalım 2.si nasıl olacak.


    11 sene geçmiş üzerinden :(

  • PSN sayfası açılmış...


    https://store.playstation.com/tr-tr/concept/10005844


    -



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU
    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUDragon's Dogmatwitter
    “"This looks interesting!" Add Dragon's Dogma 2 to your wishlist on the PlayStation Store and PC/Steam now. PS5: https://t.co/eZPaQHmBJH PC: https://t.co/IRJ3WdIIRy #DragonsDogma2 #DD2”
    https://twitter.com/DragonsDogma/status/1667209921165656064?s=20
  • Ascend, Arisen, and slay the dragon


    Capcom Showcase, birkaç hafta önce PlayStation Showcase'de büyük tanıtımı yapılan Dragon's Dogma 2'nin derinliklerine indi. Oyunun yönetmeni Hideaki Itsuno, oyunun temel unsurlarından birkaçını açıkladı ve devam oyununun PlayStation 5'te çıtayı nasıl yükselttiği hakkında biraz bilgi verdi.


    Dragon's Dogma'nın merkezinde iki temel özellik yer alıyor: Piyon sistemi ve sınıfının en iyisi aksiyon-RPG dövüşü. Piyonlar, maceralarınızda size katılan yapay zeka kontrollü yoldaşlardır. Yanınıza istediğiniz gibi özelleştirebileceğiniz bir ana Piyon ve diğer oyunculardan kiralayabileceğiniz iki Piyon daha alacaksınız. En fazla dört kişilik partinizle maceralarınızda yoldaşlığın ve dostluğun tadını çıkaracaksınız.



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU

    Dragon's Dogma 2'nin aksiyonu tamamen seçimle ilgili. Kılıç, yay veya büyü kullanmak, hepsi size kalmış. Seçtiğiniz meslek Arisen'inizin savaşta nasıl oynayacağını belirler ve aralarından seçim yapabileceğiniz geniş bir çeşitlilik vardır. Seçim aynı zamanda savaş senaryolarının da önemli bir parçasıdır. Bir köprüyü yıktığınızda ne olacağını görmek ya da bir canavarı bacağından çekerek devirmek gibi durumları kendi tarzınızla ele almaya çalışmak için sürekli olarak zorlanacaksınız.



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU

    Dragon's Dogma 2, Capcom'un RE Motorunu kullanarak orijinalinin yaklaşık dört katı büyüklüğünde yoğun nüfuslu bir dünya yaratıyor ve sizi fantezi dünyasına çekmek için en son grafik teknolojisi, fizik teknolojisi ve karakter yapay zekasıyla örülüyor.


    Ana sanatta yer alan iki önemli karakter Arisen'in yolculuğunda önemli bir rol oynayacak. Yay kullanan ve Arisen ile derin bir bağı olan bir kadın olan UIrika ve yeni canavar ırkının baş rahibesi olan Nadinia, Arisen'in kaderini etkileyecek ve kaderlerini şekillendirmeye yardımcı olacak.



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU


    Blog : https://blog.playstation.com/2023/06/12/capcom-showcase-recap-pragmata-dragons-dogma-2-exoprimal-and-more





  • Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUGameSpotyoutube
    After showing off the most recent trailer, Dragon's Dogma II director Hideaki Itsuno discussed the action/roleplaying elements in the long awaited follow up to 2012's Dragon's Dogma. Built on Capcom's RE engine, the game boasts a world 4x bigger than the original Dragon's Dogma and offers a variety of combat styles including swords and magic. AI controlled Pawns play a key role in making the single player experience feel like co-op. Dragon's Dogman II will be released for PS5, Xbox X/S, Steam at a later date. #dragonsdogma2 #capcom #gaming
    https://www.youtube.com/watch?v=SaBZt61JXTI&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dragon's Dogma 2 - Developer Gameplay Overview | Capcom Showcase 2023



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUIGNyoutube
    Hideaki Itsuno, the director of Dragon's Dogma 2, goes into detail regarding the pawn system, vocations, and what's been improved in the sequel. #IGN #Capcom #SummerofGaming
    https://www.youtube.com/watch?v=YWEkzkTgjVY
  • Tarih vermediler ama 2024'te çıkar kesin.

  • Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU
    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUDragon's Dogma on Xtwitter
    In addition to your main Pawn, you can visit a Riftstone to enter a covenant with 2 Pawns from other players online. We look forward to seeing your truly unique parties! #DD2 #DragonsDogma2
    https://twitter.com/DragonsDogma/status/1696572752667574626
  • Dragon's Dogma 2 TGS2023'te Capcom kadrosuna katılıyor! Yönetmen Hideaki Itsuno'nun yeni oynanış ve bilgileri paylaşacağı bir TGS olacak.



    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONU
    Dragon's Dogma II | PS5 | ANA KONUDragon's Dogma on Xtwitter
    Dragon's Dogma 2 joins the Capcom lineup at #TGS2023! Tune in to the TGS 2023 Capcom Online Program on 9/21, 7am PT as Director Hideaki Itsuno shares new gameplay and info. 📺 https://t.co/PYsnL4JEOI #DD2 #DragonsDogma2
    https://twitter.com/DragonsDogma/status/1697127175361577057
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.