youtubeda"laser distance sensor" diye arattığınızda roborock, dreame nin bazı modelleri için videolar var çözüm amaçlı. ama onlarda da lidar sensörünü yerinden çıkartıp kontrol ediyorlar ve motoru çalışmaz ise değiştiriyorlar falan. yeni makinada olmaması lazım. birde dreame sitesinde şöyle bi şey demiş laser sensör hatası varsa diyor. *ışık sensörlerin olduğu dıştaki kapak bi yere çarparken geri tepmesi falan normal mi? ön kısımda bi yere çarpınca geri tepen kısımdan bahsediyor sanırım. *içinde lidarın olduğu tepedeki sensör sorunsuz dönüyor mu? yabancı cisim ya da saç varsa çıkarın demiş *sonra yeniden başlatın ve deneyin diyor. son şans olmazsa fabrika ayarlarına geri almayı bi deneyin. |
Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (3. sayfa)
-
-
Lidar bölümü normal dönüyor. Lidarın üst kapağının üstüne bastırınca haraketi normal gibi. Yan tamponların tepkisi de normal. Zaten ürün paketinden yeni çıktı. Henüz fırçası ve paspaslarını bile takmadım (Haritalamadan sonra takarım diye düşündüm). Tüm hevesim kaçtı. Bugün satıcı ve servisle görüşeceğim ulaşabilirsem.
-
anladım hocam. geçmiş olsun. elektronik işi şans biraz da. moralinizi bozmayın. hard reset denilen olayı denediniz mi? kapağı kaldırıp üzerindeki reset tuşuna 3*-4 sn basıp yeniden fabrika ayarlarıyla yüklüyor. bi kaç sorun çözüldü bu şekilde. son şans bi deneyin bence.
-
Teşekkürler destek için. Hard reset de işe yaramadı. İade talebi oluşturdum. Şimdi aynısından mı alsam yoksa başka bir model mi baksam ikilemindeyim. Bu modeli uzun uzun araştırıp almıştım.
-
rica ederim. donanımsal bi sorun demek. fabrikasyon bu tür sıkıntılar her üründe olabilir. ben de uzun süre araştırıp aldım. bu ürünü alanlar genelde uzun süre araştırıp almış olanlar. siz bilirsiniz ama ben bi şans daha verirdim.
-
merhaba, günlerdir bu robotu araştırıyorum, en çok içime sinen bu oldu ancak dreame Türkiyeye tlf ile asla ulaşamıyorum. chat kısmından yazıyorlar ama tlf maalesef ve bu durumda beni korkutuyor. garanti, servis konusunda demekki sıkıntı yaşayacağım diye alamıyorum.öylece kaldım. siz peki ürünü nereden aldınız? int te satıcıların çoğu genpa garantisi yazmış ki firmanın anlaşması bitmiş genpa ile, c1ekosistemle devam ediyorlarmış. sorun hakkında muhattabınız kim acaba? umarım biran evvel sorun çözülür ve mutlulukla kullanırsınız robotunuzu
-
Türkiyede iki ayrı ithalatçı var sanırım. Biri C1 ekosistem garantili (eskiden o da genpayla anlaşmalıymış şimdi değiştirmiş) diğeri ise hala genpa garantili. Ben sorunum için Genpa'yı aradım. Kutunun üstünde kocaman genpa garantilidir yazmasına rağmen seri numarasından kontrol etmemiz lazım dediler. Benimki satıcının belirttiği gibi genpa garantili imiş. Satıcılar genel olarak satış kanallarında garanti durumunu belirtiyorlar. Belitmemişse satıcı sorularına bakabilir yoksa siz sorabilirsiniz. Ben öyle yaptım. Benim ürünümle ilgili olarak satıcıyı aradım geri gönderebilirsiniz dedi ben de iade talebi oluşturdum. Bir sorun olmayacak gibi görünüyor ama benim aldığım fiyat ne yazık ki arttı.
-
ben geçen aradım tek seferde görüştüm c1 teknik servis numarasını aradığımda. Dreame Türkiye sitesinde kurumsal ve servis linklerindeki ibarelerin görüntüsünü koyuyorum. genpa olanlar sanırım ithalatçı garantili olabilir. ya da genpa ile başladıılar sonra resmi distribütör değiştiyse servisi de değişmiş olabilir.
ben vatan bilgisayardan aldım muhatap vatan olsun diye, c1 ekosistem garantili.+3 sene garanti uzatma yaptım. işe yarar mı bilmem. tcl tv alana 3 bin tl hediye çeki vardı, ona kullanalım dedik.
garanti konusu bu ürünlerin hepsinde muamma benim gördüğüm. sadece bu üründe değl tvde de öyle. philips Türkiyeden çok şikayet var tvsini almaktan vazgeçtim o yüzden. elektronik şans işi. f/p oranı iyi diye tcl aldım robotla birlikte.
bu robotlarda da aynı. bozulacak durumlar da belli aslında kullanımdan mı fabrikasyon mu bu konuda belli izleyecekleri yöntemler. eskisi gibi bolluk dönemleri, müşteriyi memnun edeyim %100 dönemleri geçti gibi. elektrolüx gibi fiyatı yüksek markaların beyaz eşyalarında bile çok sıkıntı yaşayanları okudum çamaşır makinası ararken. gözü kapatıp almak lazım. sonrası başımıza gelecek neyse kader kısmet oluyor biraz da.
ben riski azaltmak için vatan pcden aldım. artık bakalım iyi mi yaptık kötü mü sorun yaşarsak belli olur o da. sorun yaşayanlar en azından bir arada çözüm üretebilsin diye de bu sayfa olsun dedim.
-
Merhaba, bende robot süpürgeyi 1 ay kadar önce Vatan'dan aldım ancak maalesef Wi-fi bağlanama hatası ile servise göndermek zorunda kaldım ( Vatan servis onay vermeden ayıplı ürün işlemi yapmadı ). 3 hafta gibi bir süre ardından servisten yazılım güncellemesi yapılarak geri geldi. 2 gündür cihazı kullanmaya çalışırken şimdi de uygulama üzerinden "Halı Temizleme Ayarlarına" girip halı tanımayı açınca "Ultrasonik sensör hatası" verdi. Hard reset dahil yaptım ancak maalesef aynı hata devam ediyor. bir hafta şehir dışında olacağım için maalesef dönünce ilgilenebileceğim ancak üst üste sorun çıkması çok araştırıp aldığım cihazdan gına getirdi. Bir çözüm var servise göndermeden bilmiyorum ancak süreç yormaya başladı. bilgisi olan varsa memnun olurum.
-
Merhaba. reddit linkinde dreame nin başka bi modeli ile aynı sorunu yaşayan olmuş. birisi servise yollamış gelice yeniden aynı sorunu yaşamış. bi süre öyle kullanmış kendi kendine düzeldi diyor. gidip geldiğinde içini açıp sensör soketlerinde belki oynama oldu. içini açmadıklarından emin misiniz.
halı tanıma sensörü temiz, uygulama ve firmware güncel olduğunu varsayarak söylüyorum. c1ekosistem iletişim numarasından arayıp durumu anlatın bence. yeterli yardımcı olamadıklarını düşünürseniz, yurtdışı sitesine yazın. ben orta sehpa ile ilgili bi konuda algoritmalarını geliştirmeleri konusunda yazdım yurtdışına geçen, bayaa ilgililer. sıkıntı yok sanal duvar oluşturdum ben dedim. en son C1 ekosisteme de yönlendirmişler. C1 ekosistemde bana ulaştı, aradılar yardımcı olmak için. c1 ekosistem dreameturkiye maillerine de bakıyor sanırım ya da oradan yönlendirdiler.
TR: info@dreameturkiye.com
Yurtdışı: support.us@dreame.tech
redditr/Dreame_Tech on Reddit: W10 - Ultrasonic sensor error?https://www.reddit.com/r/Dreame_Tech/comments/wvq8c6/w10_ultrasonic_sensor_error
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi büdünün kaşı -- 5 Haziran 2023; 18:51:51 >
-
Öncelikle geçmiş olsun. Ben de bu üründen alma noktasındayım. Bu gibi durumlardan dolayı satıcıya iade durumunu sordum ama iade olmuyor dedi. Hangi satıcıdan hangş linkten aldınız acaba yasak değilse paylaşabilir misiniz rica etsem. Sonuçta sorun olduğunda sıfır ürünü servise gönderme taraftarı değilim bu kadar kısa sürede. Bu sebepten dolayı koşulsuz iade şartı önemli diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Adem Helvacı bununla ilgili yeni bir video yayınladı bugün. İzlemenizi öneririm. Tam da konu bu süpürgeler ile alakalı. Açıldıktan sonra fabrikasyon bozuk olsa bile iade için teknik servis onayı gerekebilir. İnternetten alınan ürünlerde amazon kolaylık sağlıyordu Tv gibi ürünlerde ama süpürgede yaparlar mı bilmem. Videoda hijyen ürünü kapsamında olduğunu belirtmişler. Hepsiburada gibi sitelerde satıcı kendi olduğunda kolaylık sağlıyordu eskiden ancak son durum nedir bilmiyorum.
Adem HelvacıyoutubeAdem Helvacı kanalına abone olmak için tıklayın : https://www.youtube.com/c/AdemHelvacı?sub_confirmation=1 İnceleriz kanalımıza abone olmak için tıklayın : https://www.youtube.com/c/inceleriz?sub_confirmation=1 Soru Cevap Uygulamasına Dahil Olabilmek İçin Katıl Özelliğine Dahil Olunuz. https://www.youtube.com/channel/UCqkRBGG8n8toqYhHhM-Wt7g/join İnceleriz Forum'da İnceleyenler Kulübü'ne Siz De Dahil Olun! https://www.forum.inceleriz.com/#inceleyenler-kulubu.79 Robot Süpürge Aldım Beğenmedim. İade Edebilir miyim? sorusunu soran sevgili üyemiz DOST için özel olarak çekilmiş kamu sprotu niteliğinde videodur :) Vide içeriğinde anlatılan NORMAL KOŞULLAR ALTINDA olması gereken ve ilerleyen süreçtir. Anlatılan dışında uygulamalar mutlaka ki Ülkemizde var olmakla birlikte bunlar firmaların veya markaların memnuniyet politikası çerçevesinde ilerleyen süreçlerdir. Yasal anlamda temizlik ürünlerinin bir kere dahi kullanılmış olması iade hakkının kalmadığı anlamı taşır.https://www.youtube.com/watch?v=oMjwlEBaWII -
Teşekkür ederim bilgilendirme için
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hepsiburada arızalı gelen robot süpürge ile ilgili herhangi bir sorun çıkarmadı. İade talebi oluşturdum 2 gün sonra ürünü evden aldılar. Satıcı ile görüştüğümde de iade edebilirsiniz demişti. Ben iadede hiç bir sorun yaşamadım yani.
-
Satıcı da Smartport'du.
-
gayet iyiymiş o halde. bu ürünler biraz pahalı ve halen bakir bi alan. alana kadar gerek olmadığını düşünüyorsunuz alınca da bi daha bunsuz olmaz diyorsunuz. müşterilere zorluk çıkarmamaları kendilerine artı olur. geçen erdi özüağ bi incelemede önümüzdeki bir kaç senede dünyada 50 milyar dolarlık pazar payı olacağını belirtmişti robot süpürgelerin. inş uzun yıllar sorunsuz kullanılır.
-
Modele uygun kaplamayı nereden buldunuz?
-
şeffaf kaplamayı hepsiburadadan aldım. 50cmx1-2metre gibi ölçülerde satılıyor. kapağı üzerine koyup kare kestim, yapıştırdıktan sonra fazlalıkları falçata ile kestim. yapıştırmayı cam filmi çeker gibi cam sil ile yapınca hiç yokmuş gibi oluyor. diğer türlü illa kabarcık yapıyor.
-
Benim robotun paspasları her temizlikte robottan çıkıyor biz paspasları hafif nemliyken takıp öyle çalıştırıyoruz bir videoda öyle görmüştük siz de öyle mi yapıyorsunuz ondan olabilir mi acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X