Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
667
Cevap
57
Favori
43.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • romeomustdie_ R kullanıcısına yanıt
    Hocam muhtmelen halıya çıkarken takılıp kalkıyor, dönerken de bir sre sonra çıkıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mydonose13 M kullanıcısına yanıt

    Bu problem hepsine var mı acaba? Sıkıntı yaratacak bir şey gibi. Özellikle evde yokken çalıştırmak isteseniz, paspas çıkıp robota daha büyük zararlar da verebilir.

  • menaban kullanıcısına yanıt
    Birkaç kez benim de başıma geldi, mop yaptıracaksam halıdan kaçınma seçeneğini işaretliyorum. Mop tutuşu zayıf maalesef, mopları taktıktan sonra ince bir ip yardımıyla sabitlenebilir, temizik bitince aparatıyla birlikte yıkanıp kurutulabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kedili evde kullanan var mı bu cihazı? Gözüme kestirdim her anlamda kafama yattı ama kedi, köpek vs tüyü ile arası nasıl bir şey bulamadım.

  • romeomustdie_ R kullanıcısına yanıt

    ben yaptıracağım zaman mopları takıyorum. daha çok süpürüyorum. 2-3 süpürme 1 mop gibi. bende böyle bi problem olmadı hiç. 2-3 gün önce yaptırdım yine. burada gördüm mesajları yazamadım hem bi deneyim dedim, yeni koltuklar gelmeden temizlettik. halı yokken varken, kılıflı iken vs. salonda çift halı var 2x3 metre ve kılıfları kenarlarını haff kaldırıyor. ona rağmen sorun olmadı. halı kılıfları tam saran yeni nesil dedikleri gibi. kılıf olmadan da yaptırdım bi sıkıntı olmadı hiç. diğer odalarda ve alt katta da kullandım halılarda takılma vs olmadı hiç. takılacağı durumda fazla zorlamıyor biraz öteye gidip ordan çıkıyor. mopları takmadan tamamıyla ıslatıp sıkıyorum. o şekilde öneriliyor. İlk sayfadaki dreamenin kendi videosunda gösteriyor.



    bende bi kaç gündür önceki sayfadaki arkadaşın bahsettiği sorun oldu. halı tanımlama seçeneği çalışmıyor. disable gözüküyor. kendi kendine oldu anlamadım. halıda turbo mod açmayınca fark ettim. TR malum yardımcı olmakta zayıf kalırlar diye direkt abd ile yazışıyorum. firmware ya da appta bug vs varsa diye bekleyim dedim. uzaktan paylaşım yaptırdılar çinden birine bi bakacak. olmazsa vatana götürüp bırakacam ama hiç istemiyorum. evden biri gibi oldu mübarek. geldiğinden beri normal süpürgeyi açmadık. 10 numara süpürüyor. el ayak oldu anneye. böyle de devam ediyor tam gaz ama sensörü arızalıysa değiştirsinler. beklemedeyim. sonucu yazarım.





  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Benim paspasları da hanım makineye atmış biraz erken yıprandı haliyle olması gerekenden ondan oldu büyük ihtimalle paspas aparatı ile çıkmıyor çünkü yapıştırdığımız kısımdan çıkıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • romeomustdie_ R kullanıcısına yanıt

    anladım. hiç gerek yok hocam makinaya atmaya. bizimkiler teknoloji konusunda zayıf. biz bozarız diye kendilerini bildikleri için ben kullanıyorum yalnızca ellemiyorlar. kirli padleri çıkarıp çeşme altında kirli yüzeyin üzerinden sabun ile geçiyorum ben. birazda ıslatıp ortadan katlayıp, 2-3 kez yarım yarım döndürüp çitiler gibi birbirine sürtüyorum ve bol suda üzerinde kir falan kalmıyor.


    padler bildiğimiz cırt cırt(velcro) mantığı ile çalışıyor. cırt cırt özelliğini kaybettiyse şu wikihow videosunda nasıl tekrar yapışkan özelliği kazandırmak için izlemeni öneririm. var ise pislikleri çıkarıp eski bir diş fırçası ile cırt cırtın kanca ve halkalarını tekrar tutunacak hale getiriyor. denemekte fayda olabilir.



    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübüyoutube
    Learn how to make velcro stick again with this guide from wikiHow: https://www.wikihow.com/Make-Velcro-Stick-AgainFollow our social media channels to find mo...
    https://www.youtube.com/watch?v=MG6wQjm6YCs




  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim tavsiyeler için yakın zamanda aliexpressten ped, fırça vs yedeklicem sanırım hepsini

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • romeomustdie_ R kullanıcısına yanıt

    eyv hocam. alırsanız hangi linkten aldığınızı belirtin lütfen. c1ekosisteme de sorun bence almadan belki fiyatları uyar. benimde niyetim var ama sene sonuna doğru inş. bende aliexpressten alırsam xaominin uyumlu kıl fırçalı fırçasını denemek istiyorum. gerek yok çok tüy, evcil hayvan vs yok ama merak ettim. halıların kimisi girintili çıkıntılı belki daha da iyi olur.

  • Merhabalar bende l10s pro almayı düşünüyorum vatanda uygun vatandan alır isem garanti şirketi hangisi olacaktır sizce ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ritalin06 kullanıcısına yanıt

    c1 ekosistem


    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübüwww.c1ekosistem.com
    C1 Ekosistem Teknik Servis
    https://www.c1ekosistem.com



    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi büdünün kaşı -- 18 Haziran 2023; 9:21:4 >




  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Sizce nasıl hocam c1 ekosistem hiç servis ile iletişim kuran oldu mu mi s10+ arasında kaldım açıkçası servisler maalesef korkutuyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ritalin06 kullanıcısına yanıt

    servise vermedim ürün hiç. 1 kez yazdım, 1 kez de abd haber vermiş onlar beni aradı. ilgililerdi. arkadaş vermiş 5 günde geldi dedi dün. belki bende yollarım ama önce uygulama ya da yazılım hatası mı diye abd ile yazışıyorum. robot konusunda servisi çok iyi diyen birini görmedim ben 1-2 aydır bayaa okudum. servis çok önemli diyorsanız Tr firmalarına bakın katya, robogil gibi. TRde temsil ediliyor Dreame distribütor bazında diye yazıyor. çokta korkulacak bi şey olduğunu düşünmüyorum. forumda dikkatli okuyun herkese de inanmayın. herkes kendi markasını satmaya uğraşıyor. robot süpürge alanı kadar manipüle edilen bi alan görmedim. herkes pastadan pay almak için sallıyor. vatandan alacaksanız vatana veriyorsunuz ürünü zaten sorun olduğunda. distrübitör garantili olsun tavsiyem. roborock gibi her firmanın kendi garantili ürünü olmasın. o zaman şahsi değerlendirmeler daha çok oluyor sanırım arıza olduğunda.





  • Vatandan aldım xiomi pro 2 + ile birlikte kullanacağım home uygulamasina yükledim sarzi 1 den 10 a kadar gösteriyor
    3 hane göstermiyor bu üründe diger
    xiomi haritası da saçmaladı harita tuhaflasti kendide uyarı veriyor kendi uygulamasina geçeyim dedim 3 kere supurtum haritam bozulacak diye vazgeçtim birde alimsahim bu temizlik yok henüz üstünden xiomiyi gönderiyorum yine bir yığın pislik çıkıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt
    YouTube videolarında vs çok fazla övgü var , sizce bu kadar değil mi hocam? Kullanıcı deneyimi olarak bir süre sonra tekrar yorum yenilerseniz çok memnun olurum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 181501 kullanıcısına yanıt

    iki farklı makinada aynı uygulamada ortak harita mı kullanıyor bilmiyorum denemedim hiç.

    firmware ve uygulaması güncel ise -iki farklı makina tek uygulamada sorun çıkarma ihtimaline karşı- L10s pro ile dreamehome uygulamasını kullanırdım ben olsam. ortak harita kullanıyorsa da çoklu haritaları açıp farklı makinalarda farklı haritaları kullanmayı deneyin bence. iki ayrı makina aynı veritabanını kullanıyorsa belki orda kafası karşıyordur.


    şarj göstergesi için de eğer firmware ve uygulaması güncel ise ve yanlış bi şeyler olduğunu düşünüyorsanız hard reset yani fabrika ayarlarına sıfırlayıp yeniden kurulum yapabilirsiniz. yazılımsal bi hata gibi.


    xaomi pro 2 plus modeli 3000 pa ve 40w, l10s pro 5300 pa ve 60w. xaominin daha iyi çekim yapmaması lazım. bu makinalarda halı üzerinde 10 kerede geçse havlarını alır. arkasından dreameyi yollasanız onda da bulur muhtemelen. mop kullanımını bile arka arkaya 3 kez süpürttükten sonra yapın diyorlar.


    xaomi lidarsız olan model sanırım bahsettiğiniz onda haritalamada problem yaşayanlar vardı. bende almadan araştırmıştım.





  • Sizin robotun halı tanıma sorunu çözüldü mü?

  • menaban kullanıcısına yanıt

    servise veren arkadaşın sorunu çözülmüş. 5 günde gidip geldi demişti. ben servise vermeden çözülebilir mi diye abd ile yazışıyorum halen. uzaktan paylaşım verdim. sistemi güncelledik dediler ama halen aynı. bekleyin haber vericez dediler. bakalım bekliyorum. hard reset yaptırdılar ama olmadı. dün c1 servisi ile yazıştım. servise uğraması gerek, bayramdan sonra bırakın dediler. bayram bitene kadar çözülmezse mecbur vatana bırakacağım.

  • Selamlar, söz konusu robot süpürgeden bizim evde de kullanılmakta. Geldikten bir hafta sonra pedleri düşmeye başlamıştı çok önemsemedik ve iğne iplikle tutturduk fakat tam onu hallettik derken bu seferde son güncelleme ile kendini sürekli halı üstünde zannediyor ve hiç paspaslama yapmıyor. Halı algılamayı kapatsam da paspasına su vermiyor. Hatanın gelen güncelleme kaynaklık olduğunu düşünüyorum. Aynı problemi yaşayan var mı acaba? Bu arada kullandığım uygulama mihome.

  • Bu modeli dusunuyordum ama yorumlari okuyunca cok hata oldugunu dusunmeye basladim alsam mi almasam mi kearsiz kaldim.Hali uzrrinde mop kaldirsn model supurge lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.