Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
651
Cevap
56
Favori
40.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Bende aynı durumdayım , bu ürünü almayı düşünüyodum ama son kullanıcı yorumları beni ürkütüyo açıkçası
  • Dreame L10S Pro cihazı halı tanıma ayarı yüzünden sorun yaşayan arkadaşlar, Vatan bilgisayardan 1 hafta ara ile L10S pro cihazından 2 adet satın aldım ve 1 ay geçmeden 2 cihazda da aynı sorunu yaşadım. Bu sorunu yurtdışında da yaşayan kullanıcılar genelde bir güncelleme bekliyorlar bende yurtdışı ile yazıştığımda sorunun teknik servis ile çözülebileceğini Global olarak türkiyede kendi servislerinin olmadığını Türkiye Disribütörü ile irtibata geçmemi ve onun yönlendireceği servise göndermemi yazdılar. Bunun üzerine Eminönü C1 Teknik servis ile yazışıp cihazın türkiye garantili olduğunu faturası ile ibraz ettikten sonra elden servise verdim. Çok ilgili ve alakalı personeli var verdikten 1 gün sonra telefonuma mesaj ile dönüp cihazın hazır olduğunu belirttiler. Açıklama yazısında cihaza yeniden yazılım yüklendiğini belirtmişler ve testlerini yapmışlar. Şu an için cihaz ilk günki gibi sorunsuz çalışıyor yani düz zeminde moplar iniyor ve süpürmeye başlıyor halı üzerine geldiğinde mopları kaldırıp yüksek güçte süpürme yapıyor. Sorun yaşayan arkadaşların bilgisine.





  • mdumanli M kullanıcısına yanıt

    bilgilendirme için teşekkürler. bende aynı sorunu yaşadım vatana bıraktım geçen hafta. bende uzun süre us support ile yazıştım. uzaktan bağlanıp güncellendi falan diye test ettirdiler ama olmadı, yenden baktılar olmadı.firmware ya da appta bug var ise bekleyim dedim ama verdim mecburen. satıcı ile irtibata geçmemi istediler. facebook gruplarında da aynı sorunu yaşayanlar olmuş yurtdışında. burda da bi kişi daha yaşamıştı. hepsinin ortak noktası 10/2022 üretimi olmaları. bi üretim tarihinde kronik bi sorun olabilir. ankaradan yollayan arkadaş 5 günde gitti geldi demişti. ben geçen hafta salı vermiştim sanırım. vatan sitesinden kontrol ettiğimde servis yolunda gözüküyor. yarın haber çıkmazsa arayacağım C1 teknik servisi bende.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Servisi sabah 10.30 dan önce aramaya çalışın sonrasında ciddi yoğunluk var ulaşmak zor oluyor. 0552 3997447 telefon numarası üzerinden whatsapp ile yazışırsanız mesaja mutlaka dönüyorlar.

  • Merhabalar arkadaşlar, 2 ay önce Dreame L10S Pro robot süpürge satın aldım. Yaşadığım ev 3+1 yaklaşık 140 mt2 ancak robotum evi temizlerken, 2 bazen 3 kere şarja gidiyor dolayısı ile 3+1 evi temizlemesi bazen koca bir günü bulabiliyor, sanıyorum ürün özelliklerinde 200 mt2 evi tek şarjda temizleyebildiği yazıyordu, bu şekilde bir problem yaşayan oldu mu ? Birde yedek parça (fırça, yan fırça, paspas pedi) tedarik problemini çözebilen oldu mu ? ve de paspas pedleri çok çabuk deforme oldu sürekli kendini bırakıyor çözümü bizde dikmekle bulduk, teşekkürler.

  • Temuçinkhan T kullanıcısına yanıt

    rahat yetmesi lazım ancak o hesaplamaları standart modda deneyip yazıyolardır. halıda turbo moda geçmesi açıksa, çokta halı varsa acaba ondan dolayı mı yetmiyor.


    yedek parça için ilk sayfadaki yazdığım adreslere baktım yine ayrı sayfa açmamışlar. c1 teknik servis ya da aliexpress sanırım tek çözüm.


    mopları çok kullanmıyorum ben. yukarda bi arkadaşa wikihow sitesindeki öneriyi yazmıştım. diş fırçası ile yapışan kısım cırtların üzerinden geçiyosunuz. onu denediniz mi?

  • Genellikle 2x turbo mod olarak hem mop hem de süpürme özelliği ile çalıştırıyorum muhtemelen ondan olsa gerek, halı olarakta yaklaşık 30-35 m2 bir alan var. Sizlerde kullanım moduna göre sarj süreleri nasıl ? Yedek parça olarakta bende galiba aliexpressten satın alacağım. Mopları önerideki gibi diş fırçası ile temizledim ancak mopların yapıştığı tırnaklarda küçük küçük kırıklar oluştu. Bir de ürünü trendyoldan mobifon satıcısından almıştım faturaya ulaşamıyorum gerçi satıcıya hiç bir şekilde ulaşamıyorum dolayısıyla garanti desteğimin hangi servis olduğunu da bulamadım seri numarasından sorguladığımda c1 teknik serviste kayıtlı olarak çıkmadı, bahsettiğim satıcıdan satın alan oldu mu ?

  • Temuçinkhan T kullanıcısına yanıt

    ben 200 m2 dubleks evde 25-30 mt2 ortalama halı olan üst katta süpürge + 10-15 m2 ortalama alt katta süpürge çalıştırdığımda %35 sanırım kalıyordu. ben 1 tam süpürge sonra süpürge+mop yaptırıyorum yaptırınca. süpürge tam olması lazım mop için. onda da yetiyordu. belki 1 sefer 15e düşüp şarj etmiş olabilir tam hatırlamıyorum. genelde süpürtüyorum ben. yetmediği olmadı hiç öyle. halı mt2leri ortalama yazdım ama 3 aşağı 5 yukarı doğrudur.


    mopları takarken birde hafif dışa doğru gerdirip takın o şekilde gösteriyordu kılavuzda. bi şey daha yazaarken aklıma geldi. bi tarafı yapışkan bi tarafı cırt yapışkanlar olabilir. mop üzerindeki yapışkanı o şekilde yenilemeyi deneyebilirsiniz. yapışkanlı cırt bant olarak aratırsanız sonuçlar çıkıyor.


    o seri sorgulamada benim de çıkmıyor sonuç ona takılmayın. ben olsam dereameturkiye ye önce yazardım sitesinden ya da aradım. yardım istemekten çekinmeyin hocam. trendyolda fatura göster menüsü yok muydu? ya da mail ile yollamışlardır size. anlatın durumu bence dreameye ya da c1e. ilgililer.






  • Bir de sizin planladığınız temizlemeden yaptırayım hafta sonu bakalım sarj durumunda değişiklik olacak mı. Yeni sipariş edeceğim moplarda da aynı sorunu yaşarsam dediğiniz cırt yapışkanları deneyeceğim. Dreametürkiyenin sitesinde bulunan anlık mesajlaşma bölümünden yazdığımda c1 ekosistemin bilgilerini paylaşıyor, c1 ile görüştüğümde benden istenen seri numarasının kayıtlarında olmadığını söylediler aynı şekilde genpanın sitesinden sorgulayıncada bulunmadı diyor, satıcıya bir türlü ulaşamadım, sitelerine yazmak yerine arayıp sormayı deneyeceğim bir dahaki sefere

  • Temuçinkhan T kullanıcısına yanıt

    temizlik sırasından odadan odaya yakın geçecek şekilde yapın birde. bi en baştaki bi en sondakine uğramasın. bizim eski koltukların altına giremiyordu mesela şimdi yerden yüksekleri aldık her yeri geçecem diye ayakların arasına giriyor çıkıyor önceden 30dkda biten salon 45dk bitmeye başladı. halılarda da kılıf var. kenarları kalkıyor. hendek gibi uzun atlama yapıyor geçecem diye zorluyor, geçemezse yanından deniyor. bu sefer algoritması bazen optimum çalışmıyor olabilir. normalde odayı dörde bölüp uzun gitgeller yapsa en ideali o şekilde ama böyle iki ayak arasına gitgel falan yapıyor etrafından falan dolanıyor her ayağın süre uzuyor. koltuk takımı altında dört köşe ayaktan ayrı altında destek olsun diye dört ayak daha koymuşlar. dön baba dönüyor. sizde de belki o şekilde çok yer varsa ondan da yapabilir. uzuyor da uzuyor süre. ben kafaya nasıl eserse duruma göre yapıyorum. ama normal sıralı temizlikte şarj yetmediği olmamıştı.


    mobifon ürünleri ithalatçı garantili ve genpa bakıyor sanırım. baya sorunlu bi firmaydı hatırladığım kadarıyla. genpayı da arayın bence orası ise garantisini sağlayan.





  • Temizlik sırası birbirine yakın odalardan devam ediyor, mobilyaların ayak boylarının hepsi yüksek her birinde de nerden baksan 6 şar tane ayak var alttan destekli söylediğiniz gibi her birini dönüyor hafta sonu yeni bir temizlik planı yaptıracağım bakalım sarj süresinde bir değişiklik olacak mı, mobifon evet aldıktan sonra okudum bende çok fazla aynı şikayetlerden muzdarip kullanıcı var, ilk yorumlarında genpa demişlerdi sonradan değiştiğini c1 ekosistem olduğu söylediler en son ise summit diye bir teknik servis olduğu söylediler ama hala bir netlik yok, firmayada ulaşamıyorum.

  • merhaba arkadaşlar, haftalarca düşünüp ben de dreamede karar kıldım. yaklaşık 1 ay kadar önce aldım. süpürmesinden çok çok memnunum. eski süpürge hiç açılmadı geldiğinden beri. nasıl bu kadar hav/toz çıkabiliyor her seferinde şaşırıyoruz. gerçekten temizlik hissini yaşatıyor, almadan önce gerçekten ihtimal vermemiştim. moplamayı çok çalıştırmıyorum. çalıştırdığım zamanda süpürmeyle aynı anda yapmıyorum. çünkü ne kadar halıda paspaslarını kaldırsada halıya değiyor, ve sanki pis yerden toz yapıştıracakmış gibi geliyor. komple süpürme işlemi bittikten sonra paspaslıyorum ancak süpürmedeki kadar başarılı bulmuyorum. (ilk robot süpürgem dolayısıyla başka markalarınki ile kıyaslama yapamıyorum). mop sırasında halıdan kaçınmayı seçtiğimde sürekli yol arayıp duruyor bulamıyor onu kaldırdım. birde birkaç defa süpürme sırasında kafası karıştı sanırım. mesela mutfağı süpürürken durduk yere bitirmiş olduğu salona gitti bir tur atıp geri gelip mutağı süpürmeye devam etti. şimdilik sorun yaratmıyor. sonuç olarak sadece süpürmesi için bile alınacak robot, iyi ki almışız.





  • Merhabalar,

    Cihazın yedek parça temini konusunda güncel durumda bir problem var mı acaba?

    Gerektiğinde yedek parçaya ulaşabiliyor muyuz?
  • merhaba arkadaşlar, mop bezlerini ıslatmadan silmeye kalktığımda su vermiyor ilginç bir şekilde. ıslatıp suyunu sıkıp taktığımda sorun çözüldü. bu arada Amzondan yedek parça siparişi verdim, gelince kalitesi konusunda bilgilerndirme yaparım

  • Kullananlar onerir mi bu makinayi alalim mi daha uygun birseye mi bakalim mop olayi ise yarar mi cidden yoksa daha uygun birsey alip gecicem
  • mdumanli M kullanıcısına yanıt

    eyv hocam. bu numaraya wpden sordum yollamışlar 14ünde. dün vatandan sms geldi, aldım, bugün denedim. sorun çözülmüş. fabrika ayarları yüklendi yazıyordu.

  • caeser C kullanıcısına yanıt

    c1 servise yönlendiriyor dreametürkiye yedek parça için. c1e soran ya da lazım olan yok sanırım. WPtan yazmak lazım tüm yedek parçalar bulunuyor mu sizde diye.

  • sabil16 S kullanıcısına yanıt
    Mopların çok hafif ıslak şekilde takılması gerektiğini öneriyorlardı tüm incelemelerde, bu durumla ilgili olabilir.

    Dün itibariyle bende bu cihazı aldım önümüzdeki günlerde artı ve eksi yönlerini yazacağım.
  • sabil16 S kullanıcısına yanıt

    merhaba hocam, belki su veriyordur ama moplar emdiği için suyu ilk başta size ıslanmamış geliyordur. mopları ıslatmadan yapldığında belki de odanın yarısı bitene kadar moplar tam anlamıyla ıslanmış olur. bakmak lazım. kesinlikle moplar ıslatılmalı. su haznesi üzerinde belirtiyor zaten hem görsel hem yazı ile.

  • Marrusia kullanıcısına yanıt

    merhaba, kullandığım ilk robot olduğu için kıyaslama yapamayacağım. dreame l10s ten gerçekten çok memnunuz, kesinlikle öneririm. süpürmesi şahane, emiş gücü zaten çok iyi, normal süpürgeyi açmadık 1,5 aydır, fazlasıyla yeterli. silme konusunda süpürmede ki kadar başarılı değil ama o da yeterli, zaten haftada birkaç kez süpürdükten sonra mop a çok ihtiyacınız kalmıyor. dönerek sildiği için benim tercihim oldu. ben de alırken fiyatından dolayı tereddüt etmiştim ama iyi almışım diyorum, sadece dikkat etmeniz gereken (forumda okumuşsunuzdur zaten) firmanın yetkili servisi değişti, daha uygun fiyatlı genpa garantili ürünler var. burdan alan arkadaşlarda sorun yaşamamışlar ama ben çok garantici olduğum için vatan indirimini takip edip c1 ekosistem (firmanın şuan ki teknik servisi) garantili olanını aldım.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.