Şimdi Ara

drift car project

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
4
Favori
1.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlıktada yazdığım gibi bir drift aracı yapmayı düşündüm yurt dışından gördüğüm bi resimden yola çıkarak boru şaseli bir araç yapıcam allahın izniyle.
     drift car project
    Örnek aldığım araç bu arkadaşlar.
     drift car project drift car project
    Yapmak isteğim ise bu :) Gördüğünüz gibi ön takım arka takım yok ilk takıldığım sıkıntı burda başladı.
     drift car project
    Burdaki internetten indirdiğim hazır araçlardan bi örnek. salıncakları aynı böyle yapıcam onlarda borudan olacak sağlam olsun diye
     drift car project
    bu resimdekide salıncakların bağlandığı parça ismini bilmiyorum kusura bakmayın. Şimdi resimdekini 10mm kalınlığında salıncakları borudan ben kendim yapıcam buraya kadarda herşey normal şimdi size sorum şu en sondaki resmmdeki parçanın içine nasıl bir parça bağlanıyor ben ucuz olsun diye tofaşın parçalarını kullanmayı düşündüm. araba arkadan itiş olacağı için önden çeker araç malzemesi kullanmak istemiyorum. Şimdi elimde bu mazelmlerden olsa ölçüsünü alıp proje üzerine koyacağım ama elimde ne bi parça ne de bir teknik ölçü sizden isteğim elinizde fazladan yada çıkma bozuk kırık tofaş ön takım malzemleri :) istanbul beylikdüzü esenyurt avcılar çevresinde elinde malzemesi olan arkaşlara duyrulur. elden gelip alamasam bile kargoyla yardımlaşmak isteyenleride geri çevirmem :) :) sadece ölçüsünü alıp geri ver diyecek olan yardım severler varsa ona bile kabulum çünkü gidip parçacıdan parça almak biraz benim için maliyetli olacak :)

    Arka takımda bir birinden bağımsız süspansiyon olacağı için tofaşı tercih etmiyorum arkadaşlar nissan altima ve ford sierra da bağımsız süspansiyon var ilk tercihim altima olacak eğer yok başka arkadan itiş ve bağımsız süspansiyon sistemli aracın parçası varsa o bile olur :) yine salıncaklara ihtiyaç yok borular en sağlıklısı gibi duruyor şimdilik. Fren disklerinin poryanın falan bağlandığı parça lazım tek arkası için elimde torna falan var saftı aksı yaptırrım. proje hakkında olumlu olumsuz her türlü yorum yapabilirsiniz elimden geldiğince cevap vermeye çalışıcam. Şimdiden herkeze teşekkür ederim..







  • İnşallah gerçekleştirirsiniz hocam benimde supercharger Egea projem var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hareketli parçaları mı soruyorsunuz, rotil ve rot sizin aradığınız parçalar, rot direksiyon için, rotil aksın sağa sola dönme hareketi için, uzun uğraşlar yapıcağınız kesin, ağırlaştırmamak için aluminyum boru kullanılabilir bazı bölgelerde, gerçi normaö boruda çok ağır olmazda, yaşan alanınınve kafesini sağlam yapın bir takla vb durumlar için, spor recaro yada sparco koltuklar dilan oluyor genelde bu tip araçlarda onları kullanın çıkmasını bile bulabilirsiniz onların, süapansiyonlar ne kadar sert olursa sana o kadar denge ve kıvraklın sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __superchargerEgea _ kullanıcısına yanıt
    İnşAllah hocam seninde projenle ilgili resimleri detayları bekleriz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Hareketli parçaları mı soruyorsunuz, rotil ve rot sizin aradığınız parçalar, rot direksiyon için, rotil aksın sağa sola dönme hareketi için, uzun uğraşlar yapıcağınız kesin, ağırlaştırmamak için aluminyum boru kullanılabilir bazı bölgelerde, gerçi normaö boruda çok ağır olmazda, yaşan alanınınve kafesini sağlam yapın bir takla vb durumlar için, spor recaro yada sparco koltuklar dilan oluyor genelde bu tip araçlarda onları kullanın çıkmasını bile bulabilirsiniz onların, süapansiyonlar ne kadar sert olursa sana o kadar denge ve kıvraklın sağlayacaktır.

    aynen hocam haraketli parçalar lazım dönen aksan için. Şuan aracın konstriksüyonu baya sağlam borularu etli borudan seçtim suanki resimdeki şase ağırlığı 250 kilo civarı.




  • __superchargerEgea _ kullanıcısına yanıt
    Senin projen aşırı saçma kardeşim bana sorarsan ?

    Atmosferik motoru aldın diyelim dayanıklı bir motor değil başına bin adet sorun açacak hadi sorunu geçtim her parçayı custom yapmak zorundasın başına açılacak işcilikten haberin yok.

    Sen vazgeç bu projeden

    Bende mesela accent blue alıp basınç aç enjektör büyüt egzos sistemi tamam

    Türkiye şartlarında minimum 10K gelir lazım dediklerimi geçmek için ha gelir yoksa en azından işcilik ve ekipman konusunu kendin halletmelisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Senin projen aşırı saçma kardeşim bana sorarsan ?

    Atmosferik motoru aldın diyelim dayanıklı bir motor değil başına bin adet sorun açacak hadi sorunu geçtim her parçayı custom yapmak zorundasın başına açılacak işcilikten haberin yok.

    Sen vazgeç bu projeden

    Bende mesela accent blue alıp basınç aç enjektör büyüt egzos sistemi tamam

    Türkiye şartlarında minimum 10K gelir lazım dediklerimi geçmek için ha gelir yoksa en azından işcilik ve ekipman konusunu kendin halletmelisin

    Baştan beri beni takip etseydin anlardınız hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Nascar The Game 2013
    12 yıl önce açıldı
    G920 City Car Driving
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwertyu1907

    İnşAllah hocam seninde projenle ilgili resimleri detayları bekleriz..

    Daha çok zaman var hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Senin projen aşırı saçma kardeşim bana sorarsan ?

    Atmosferik motoru aldın diyelim dayanıklı bir motor değil başına bin adet sorun açacak hadi sorunu geçtim her parçayı custom yapmak zorundasın başına açılacak işcilikten haberin yok.

    Sen vazgeç bu projeden

    Bende mesela accent blue alıp basınç aç enjektör büyüt egzos sistemi tamam

    Türkiye şartlarında minimum 10K gelir lazım dediklerimi geçmek için ha gelir yoksa en azından işcilik ve ekipman konusunu kendin halletmelisin

    motor konusunda sıkıntımız yok hocam motor ustam mekanik ustam hazır artı olarakta kaynakçı ustamda var şasemi bitirdikten sonra gerisi çorap söküğü gibi gelecek. Zorluk konusana gelirsek normal sıradan bi arabaya atıyorum e36 kasa bmw ye bi 2jz takarsan bunun işçiliği ve parçaları aşırı pahallıya kaçar bunda hemfikirim. benim aracın şasesi 250 kg hocam buna yükledim diyelim en baba 600 kg olsun buna tofaş motoru taksam bile benim için yeter suan sokaklardaki kekolar 1 ton şahini çeviriyor ben 600 kg aracımı ceviremicem :) hadi onuda geçtim 4500 bin tlye tesisat şanzuman hazır CA18DET satıyorlar onu alırım :)




  • qwertyu1907 Q kullanıcısına yanıt
    Senin projen iyi laf etmiyorum sadece kaynak işinde borusu kaynatmaya güvenme ek parça ekleyerek bağlantı yerlerini sağlamlaştırmalısın.

    Motor konusunda bence ca18det vs ile uğraşma araç zaten trafiğe çıkmayacak yurtdışından 2000$ veya 2000€ gibi fiyatlara RB26DETT veya 2JZ-GTE gibi motorları çok kolay alırsın çıkma olacak ama

    Hatta JDM distro ve PacificCoastAuto ya sormanı öneririm. PacificCoastAuto Japonya'da yerleşik bir firma her konuda yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

    Ayarlayabilirsen ilerideki aşamada RB26DETT ile AWD bir araç güzel olur

    Bu arada şase tasarımınız çok güzel ama open wheel olarak düşünmeni öneririm. İleride kenan Sofuoğlu açacağı piste araç sokmayı düşünür ise formula tarzı kapışırsın orada. Ha bu arada motoru arkaya alıp ön çekişli bir aracın motorunuda kullanabilirsin. Bunuda düşün K20 veya K24 ile güzel bir şey elde edebilirsin. Hatta pert herhangi bir aracın motorunu bile alır atarsın.

    M50 veya m52 motorlarda düşün hem daha ucuz hem ustası bol hemde proje örneği bol parçasıda bol

    Boru şasi konusunda eğer fazla fark etmeyecek ise alüminyum kullanmalısınız kaynağı vs daha zor ve maliyetli dir ama ağırlık ve sağlamlık sana iyi bir avantaj olur.

    Şaseye parça oturtmak yerine parçayı şaseye oturtmak daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Senin projen iyi laf etmiyorum sadece kaynak işinde borusu kaynatmaya güvenme ek parça ekleyerek bağlantı yerlerini sağlamlaştırmalısın.

    Motor konusunda bence ca18det vs ile uğraşma araç zaten trafiğe çıkmayacak yurtdışından 2000$ veya 2000€ gibi fiyatlara RB26DETT veya 2JZ-GTE gibi motorları çok kolay alırsın çıkma olacak ama

    Hatta JDM distro ve PacificCoastAuto ya sormanı öneririm. PacificCoastAuto Japonya'da yerleşik bir firma her konuda yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

    Ayarlayabilirsen ilerideki aşamada RB26DETT ile AWD bir araç güzel olur

    Bu arada şase tasarımınız çok güzel ama open wheel olarak düşünmeni öneririm. İleride kenan Sofuoğlu açacağı piste araç sokmayı düşünür ise formula tarzı kapışırsın orada. Ha bu arada motoru arkaya alıp ön çekişli bir aracın motorunuda kullanabilirsin. Bunuda düşün K20 veya K24 ile güzel bir şey elde edebilirsin. Hatta pert herhangi bir aracın motorunu bile alır atarsın.

    M50 veya m52 motorlarda düşün hem daha ucuz hem ustası bol hemde proje örneği bol parçasıda bol

    Boru şasi konusunda eğer fazla fark etmeyecek ise alüminyum kullanmalısınız kaynağı vs daha zor ve maliyetli dir ama ağırlık ve sağlamlık sana iyi bir avantaj olur.

    Şaseye parça oturtmak yerine parçayı şaseye oturtmak daha mantıklı.

    Zaten suanki şasem kabaca cizildi gerektiği yerde gerekli şekilde ayarlamaları yapabilceğimiz şekilde ayarlıcam. Aleminyum kaynağını bilmiyorum ustamda sadece gaz altı kaynağı biliyor. Motor konusunda ise fazla maliyeti olmayan parçası bol fazla bişey düşünüyorum. ve o kadar güçlü bişeyle ben kendimi öldürrüm bence :D daha çok gencim :) ilk başta elimde fazla bütçe olmadığı için tofaş motoruyla başlamayı düşünüyorum daha sonrasında drag yada drifte göre motor takabilirim. ilk başta 4x4 olarak düşündüm ama seri olarak rb ve subaru boxer motorlarından başka bi secenek kalmadığı için vazgeçtim ondanda. ha ama ne olur motoru SR20DET alırım şanzuman RB 4x4 kullanırım araya flanş falan yapabiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Senin projen aşırı saçma kardeşim bana sorarsan ?

    Atmosferik motoru aldın diyelim dayanıklı bir motor değil başına bin adet sorun açacak hadi sorunu geçtim her parçayı custom yapmak zorundasın başına açılacak işcilikten haberin yok.

    Sen vazgeç bu projeden

    Bende mesela accent blue alıp basınç aç enjektör büyüt egzos sistemi tamam

    Türkiye şartlarında minimum 10K gelir lazım dediklerimi geçmek için ha gelir yoksa en azından işcilik ve ekipman konusunu kendin halletmelisin

    Bende 136lık accent blue almayı düşünüyorum
    Stage 3 racecihp ile 180hpye çıkıyor
    frenlerini değiştiricem kesinlikle.
    Birde turbosunu upgrade ederim herhalde. Mümkün mü accent blue'yu 210 hp falan yapmak




  • qwertyu1907 Q kullanıcısına yanıt
    Sr20det Motoru Rb26Dett Awd şanzıman ile kullanamazsın maalesef custom işe girer Karter değişir vs uzun iş.

    Rb26Dett karterde ön aks için yuvaya sahip sol ön tarafın güç iletim elemanı Karter içindeki yuvadan geçiyor diferansiyel yolcu tarafında Karter seviyesinde diferansiyel şanzıman sonundaki dağıtım kutusuna gidiyor orada şanzıman çıkışında Zincirli bir mekanizma ile hem öne hem arkaya güç iletiliyor.

    Bazı firmalar bu Zincirli mekanizmayı modifiye ederek farklı dağıtım oranları hatta aracın çekiş durumuna göre istediği tekerleğe gücü iletmesini sağlıyorlar.

    RB dünyası farklıdır. RB motor dünyasındaki Ferrari gibidir prestijli masraflı ve havalı

    2jz dünyası ise daha hırslı Lamborghini gibidir. Çok düşük bütçeler ile çok güzel güçler alabilirsin.

    Ca18det mantıklı ama ben senin yerinde olsam hiç bulaşmaz direk bmw M50 veya m52 düşünürüm daha ucuz ve daha iyi hemde atmosferik hemde 6 tokmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 200Hp olanı denemiştik efsane gidiyor kasada hafif

    Frenler konusunda laf edemem sürücü önemli ama kesinlikle ve kesinlikle daha iyi lastiklere ihtiyaç var üstündeki starmaxx tarzı lastikler ile 3 viteste bile sararak gidiyordu

    Yazılım ile açmaktan ziyade Daha iyi enjektör egzos sistemi vb. Uygulamalar daha mantıklı zira daha sağlıklı bir uygulama olur. Dpf iptalini unutmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ForeverY-

    Sr20det Motoru Rb26Dett Awd şanzıman ile kullanamazsın maalesef custom işe girer Karter değişir vs uzun iş.

    Rb26Dett karterde ön aks için yuvaya sahip sol ön tarafın güç iletim elemanı Karter içindeki yuvadan geçiyor diferansiyel yolcu tarafında Karter seviyesinde diferansiyel şanzıman sonundaki dağıtım kutusuna gidiyor orada şanzıman çıkışında Zincirli bir mekanizma ile hem öne hem arkaya güç iletiliyor.

    Bazı firmalar bu Zincirli mekanizmayı modifiye ederek farklı dağıtım oranları hatta aracın çekiş durumuna göre istediği tekerleğe gücü iletmesini sağlıyorlar.

    RB dünyası farklıdır. RB motor dünyasındaki Ferrari gibidir prestijli masraflı ve havalı

    2jz dünyası ise daha hırslı Lamborghini gibidir. Çok düşük bütçeler ile çok güzel güçler alabilirsin.

    Ca18det mantıklı ama ben senin yerinde olsam hiç bulaşmaz direk bmw M50 veya m52 düşünürüm daha ucuz ve daha iyi hemde atmosferik hemde 6 tokmak

    tavsiyelerin için teşekkür ederim :)
    Dediğim gibi ilk elimde fazla bi bütçe olmucağı için tofaş motoru takıcam :) oda şu şekil olacak motorcu ustamın elinde reno 9 motoru var onu satıp tofaş motoru alıcaz :)




  • qwertyu1907 Q kullanıcısına yanıt
    Bari tek nokta enjeksiyon olanlardan al 68 bg stock yerine 86 bg stock verisi var gerçi alacağın motor 75 bg gibi güç verir ama kafamda ortalama motor hariç ıslak 400 kg gibi bir düşünce var bakalım hayırlısı ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -ForeverY- kullanıcısına yanıt
    5.25xd, 3.20d tarzi stok 190hp araclari yemek mumkun mu?
    5.25xd biraz agır kacabilirde f30 daha hafiftir herhalde, kiyaslanabilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 5.25Xd 4 Çekiş yüzünden daha avantajlı

    Eğer bahsettiğim araç gibi Sürekli Patinaj çekerek giderse 5.25XD her türlü yer

    Ama iyi bir takım lastik üstüne Birazda Aracı sökerseniz(arka koltuklar stepne vs.) 320D ile kapışır gibime geliyor.

    Şimdi elimizde Accent blue aracın Dyno grafiği olsa bakardık Ama Bmw deki ünite gayet İyi Turbo boşluğu vs çok iyi ayarlanmış Neredeyse Hiç yok boşluk Başlangıçta 320D kesin alacaktır. fakat üst devirleri bilmiyorum. ayrıca şanzuman faktörüde önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hani benim konudan sapmasak
  • qwertyu1907 Q kullanıcısına yanıt
    Pardon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.