İzmit'te oturuyoruz, İstanbul gibi yoğun trafik yok, dikkatli kunllanımda benzinlide 8-9 arası ortalama tutturabiliyoruz, 225 bg gücünde d sınıf bir araç için çok tutumlu bence, basınca da 10 üstüne atıyor ama çok keyifli oluyor bu seferde DS7 kesin benzinli ve en az opera paket olmalı |
DS 7 SUV 2017 (13. sayfa)
-
-
Daha aydınlatıcı bir cevap olamazdı çok teşekkür ederim:)2021 ya da 2022 alacağım bütçe sebebiyle hocam.Ben de köprü trafiğine girmiyorum, Kartal- Ümraniye arası genelde.Dediğiniz gibi 1.6 -225 hp daha mantıklı.Teşekkür ederim
tekrardan.
-
Bu fiyata bu aracı almak için düşünmeye gerek yok bence. Adamlar kaliteli araç yapmışlar.
-
5 Aydır 1.5 dizel DS7 - Esprit de Voyage kullanıyorum, aracı Ocak başında 0 almıştım. Formda hareket olmadığı için 3-4 aydır bakmıyordum doğrusu, bu süre zarfında epey paylaşım olmuş. İlk haftalarda sarfiyat 9 litreyi bulunca canım sıkıldı doğrusu, formdan da paylaştım. Şu an eko modu hiç kullanmadan ortalamam 7.5 litre, havaların ısınmasından mıdır bilemem sürüşüm aynı olmasına rağmen ortalama 9 dan 7.5 a düştü. Formda genelde benzinli DS7 ler önerilmiş ama 5 aylık dizel kullanıcısı olarak dizel versiyonun da güzel bir tercih olduğunu söyleyebilirim. 225 beygir illaki keyif verir fakat aradaki fiyat farkını da unutmamak gerekir. Dizeldeki 130 beygir üzmüyor, Ankara'nın dikmeninde yokuşlarda banamısın demiyor, zorlandığına şahit olmadım henüz.
-
Tam görseli paylaşabilir misiniz? Her bir işlemin, ürünün fiyatı gözükse.
-
Fiyatlara %20 KDV ekleyiniz.
-
Hayırlı olsun aracınız keyifli sürüşelr dilerim.
aynen belirttiğinizii gibi dizel gidiyor sorun yok ama 1.6 benzinli keyfini asla vermiyor. tüketim de de 7.5 larda olacaktır ortalamanız benzine yakın bir ortalama tüketim verisi oluyor. açıkçası bu kısımda benzinli model daha verimli oluyor bu boyutta bir araç için. 130hp den 225hp ye çıktığınıda tüketiminiz 75. değil 8.5 oluyor gibi düşünün. (normal modda)
fakat rotanızda sürekli bir yokuş çıkma var ve bu toplam tüketimin çoğunluğu ise, bu durumda dizel tüketim açısından size göre daha avantajlı olabilir zira aynı yokuşlarda 7.5 olan tüketiminizn benzinde 10 olur.
hatta şöyle bir örnek vereyim, aracın 2.0 dizel versiyonu ile 1.6 benzinli versiyonu birebir aynı tüketim verisine sahip. 2.0 lık ünite 180 HP 400 Nm torka sahip tabi tork avantajı var. (bu model son kullanıcıya satılmadı ülkemizde personel de mevcut tek tük görülebilir yollarda:)
ihtiyaçlara göre motor seçimi yapmak gerekiyor bunun doğrusu yanlışı olmuyor.
-
1.6 225 HP Saf Benzin yakıt tüketimi örnekleri (istanbul şehir içi, 9lt üstü tüketimler yoğun trafik ve/veya dur kal trafiği mesai gidiş ya da dönüşler)
en altta da yıllık tüketim ortalamaları.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 27 Mayıs 2024; 14:36:42 >
-
1.5 dizel opera 7.000km de ikinci el araçla ben de DS7 kervanına katıldım 3008 le takas ettim, ilk izlenimim çok başarılı, fakat şerit takip asistanını her çalıştırmada iptal etmek gerekiyor galiba -
Öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın. Şerit takibi şahsen ben çok başarılı buldum, neden iptal etmek istiyorsuzun ki. Özellikle uzun yolda yarı otonom sürüşü çok sevdim, sakin trafikte çok kullanışlı.
-
Merhaba bu araçta so chic opera ile opera paket arasındaki fark nedir? -
kaç model için soruyorsunuz zira yeni modellerde "so chic" tanımı gelmiyor.
eskiler için soruyorsanız, so chich opera ve sochic rivoli tanımlamaları vardı.
-
İyi günler, 2023 ds7 almayı düşünüyorum ama opera ve esprit de voyage arasında jant, koltuk ve ayna tasarımından başka fark var mıdır? 1.5 dizel düşünüyorum bu arada -
teknik broşürü incelediniz mi ?
https://www.dsautomobiles.com.tr/content/dam/ds/turkey/brosurler/mayis2024/ds7.pdf
dizel de DS7 nin en önemli konfor özelliği olan Active Scan Suspension sunulmuyor. Büyçe müsait ise benzinli plugin hibrid versiyonu tavsiye ederim.
Sıfır olması şart değil ise, 225hp lik 1.6 saf benzinli bir DS7 de bakabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 23 Temmuz 2024; 10:20:54 > -
Makyajlı kasada saf 1.6 benzinli seçeneği yok sanırım. Plug-in için de şarj imkanım olmadığı için düşünmemiştim. C5 aircross’tan geçiyorum. Active scan suspension’ın olmamasını çok fark eder miyim? Büyük bir avantaj sağlıyor mu? C5 kadarsa süspansiyonu benim için yeterli olacaktır. Arada 350-400 bin lira fark olacak, değer mi? -
PHEV DS7 yi şarj etmeniz gerekmiyor. şarj sorunu yok yani.
ASS fark yaratan bir özellik ve karakteristik bir durum DS7 özelinde. tabi beklentilerinize baglı bir durum. c5 torsiyon cubugu var DS7 bagımsız burdan zaten bir konfor farkı da geliyor.
1.5 dizel bu araç için ülkemizdeki dizel sevdasından geliyor, açıkcası ufak kalıyor diyebilirim. gidiyor mu gidiyor ama yakıt yüketimi 1.6 benzinli ile aynı diyebilirim.
PHEV de ise tüketim dizelin de altına düşüyor bunu da hesap etmek gerek.
fiyat farkını sadece ASS olarak düşünmeyin tüm getirilerine bakarak karar veriniz..
1.5 dizelde potansiyel adblue tank sorununu da aklnızda bulunudurun tabi.
özetle 350-400 az değil ama PHEV in tüketim avantajı, ASS, yüksek güç ve performans ile bence değer..ama bütçe kısıtlı ise 1.5 dizel de de çok büyük bir kaybınız yok elbette.
-
Detaylı ve bilgilendirici mesajınız için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi C5’te 130 beygir nispeten idare ediyordu ve 5.5-6 arası yakıt tüketimi sağlıyordu ama bu araç ağır olduğu için zorlanabilir. Bir daha düşünüp ona göre değerlendireyim ben. -
Test olanağı var, dizel ve benzinli versiyonları test sürüşü ile karşılaştırabilir, kendinize uygun olanı seçebilirsiniz.
-
esprit de voyage de focal ses sistemi,özel iç dikişler,özel ayna süslemesi,özel jantlar geliyor esprit de voyage en dolu paket ikinci el alacaksanız üste çok fazla para vermeye değmez ama opera da gayet iyidir ama yakın fiyatlarsa esprit de voyage daha donanımlı performance line sportif diye geçen diğer paketlere göre daha uygun ve donanımı daha az olan modeldir ben önermem opera veya en kötü rivoli alın bence rivoli operanın bir alt paketi ama donanım olarak performance line den daha iyi ama benim önerim ne alırsanız alın kesinlikle 1.6 puretech veya 1.6 e tense modelini tercih edin bizim aracımızda 1.5 dizel motor var makyajlı olduğu için mecburen aldık makyajlıda sadece hibrit veya dizel motor var dizel bu araca güç,konfor,sessizlik olarak yakışmıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Dokuz Kavaklar
Merhabalar,
6 ay evvel aldigimiz benzinli c4 shine bold paketin konfor ve yumusaklik hissinden dolayi, fena halde psa'ya tutulmus durumdayiz. Az binilmiş, 20 bin km altı, dizel veya benzinli cok da fark etmez 508, ds4, ds7 veya ds9'dan birini alacagim, kafaya koydum. Hepsi de f/p arabasi. Bu arabalardan birine binenler benim gözümde akıllı ve kompleksiz insanlar. Bu nedenle onlara bilhassa saygi duyuyorum.
Ds7 icin iki sorum olacakti:
1. Bu forumda çift camdan bahsediliyor, bu hangi pakette acaba?
2. Bir de 2022 de makyaj yapildi galiba. Bu yildan
itibaren hangi paketlerle devam edildi ve aradaki fark ne?
Yardimci olursaniz sevinirim. Selamlar, saygilar herkese...2022 den itibaren benzinli motora veda ettiler dizel ve hibrit kaldı paketlerde rivoli gitti performance line opera esprit de voyage(özel sürüm) kaldı paket sıralaması yazdığım gibi ds9 ds7 nin eski yüzü gibi yani ds7 nin makyajlısı ds9 dan daha mantıklı ds4 de güzel ama bütçe yetiyosa makyajlı ds7 öneririm veya makyajsız olsun derseniz 1.6 benzinli motorunu tercih edin bence daha performanslı daha sessiz dizel motor premiuma yakışmıyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X