Şimdi Ara

DS 7 SUV 2017 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
294
Cevap
16
Favori
47.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransa fiyatını Türkiyeye uyguladığımız zaman

    DS7 2.0 Blue-hdi EAT-8 Le Premier Edition + Opsiyonlar = 58.000 € (Hadi 8 bin € su vergi diyelim)

    %110 ÖTV + %18 KDV ile beraber = (50000*2,1)*1,18=123,900 € ₺ ye çevirirsek 619.500 € yapıyor yani bu aracı gerçekten Premium bir şekilde en full olarak almak istersek 250-300 bin ₺ gibi fiyatlar hayal
  • mercedes s alırım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    Fransa fiyatını Türkiyeye uyguladığımız zaman

    DS7 2.0 Blue-hdi EAT-8 Le Premier Edition + Opsiyonlar = 58.000 € (Hadi 8 bin € su vergi diyelim)

    %110 ÖTV + %18 KDV ile beraber = (50000*2,1)*1,18=123,900 € ₺ ye çevirirsek 619.500 € yapıyor yani bu aracı gerçekten Premium bir şekilde en full olarak almak istersek 250-300 bin ₺ gibi fiyatlar hayal

    Birader bu aracın 32.000 Euro yüzde 60'lık versiyonu da var.



    26.000 Euro fiyatı olur. 190'a falan bazı biraz firma ittirmesi ile girer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    Fransa fiyatını Türkiyeye uyguladığımız zaman

    DS7 2.0 Blue-hdi EAT-8 Le Premier Edition + Opsiyonlar = 58.000 € (Hadi 8 bin € su vergi diyelim)

    %110 ÖTV + %18 KDV ile beraber = (50000*2,1)*1,18=123,900 € ₺ ye çevirirsek 619.500 € yapıyor yani bu aracı gerçekten Premium bir şekilde en full olarak almak istersek 250-300 bin ₺ gibi fiyatlar hayal

    Birader bu aracın 32.000 Euro yüzde 60'lık versiyonu da var.



    26.000 Euro fiyatı olur. 190'a falan bazı biraz firma ittirmesi ile girer.

    Buraya yazıyorum bu araç Türkiyeye 300 bin ₺ yukarı bir fiyata girer. (Belki boşun boşu bir donanımla manuel gelirse 200-250 bandı olabilir) Ama Distribütör genelde DS araçları orta-üst donanım olarak getiriyor. Fiyatını hesapladığım araç %90 Türkiyeye gelmez çünkü hiç kimse bir DS marka otomobile 600 bin ₺ ücret vermez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    Fransa fiyatını Türkiyeye uyguladığımız zaman

    DS7 2.0 Blue-hdi EAT-8 Le Premier Edition + Opsiyonlar = 58.000 € (Hadi 8 bin € su vergi diyelim)

    %110 ÖTV + %18 KDV ile beraber = (50000*2,1)*1,18=123,900 € ₺ ye çevirirsek 619.500 € yapıyor yani bu aracı gerçekten Premium bir şekilde en full olarak almak istersek 250-300 bin ₺ gibi fiyatlar hayal

    Birader bu aracın 32.000 Euro yüzde 60'lık versiyonu da var.



    26.000 Euro fiyatı olur. 190'a falan bazı biraz firma ittirmesi ile girer.

    Buraya yazıyorum bu araç Türkiyeye 300 bin ₺ yukarı bir fiyata girer. (Belki boşun boşu bir donanımla manuel gelirse 200-250 bandı olabilir) Ama Distribütör genelde DS araçları orta-üst donanım olarak getiriyor. Fiyatını hesapladığım araç %90 Türkiyeye gelmez çünkü hiç kimse bir DS marka otomobile 600 bin ₺ ücret vermez

    O öyle.

    Ama 1.2 benzinli otomatik q3'den düşük fiyatla girer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: bekkonetto

    Fransa fiyatını Türkiyeye uyguladığımız zaman

    DS7 2.0 Blue-hdi EAT-8 Le Premier Edition + Opsiyonlar = 58.000 € (Hadi 8 bin € su vergi diyelim)

    %110 ÖTV + %18 KDV ile beraber = (50000*2,1)*1,18=123,900 € ₺ ye çevirirsek 619.500 € yapıyor yani bu aracı gerçekten Premium bir şekilde en full olarak almak istersek 250-300 bin ₺ gibi fiyatlar hayal

    Birader bu aracın 32.000 Euro yüzde 60'lık versiyonu da var.



    26.000 Euro fiyatı olur. 190'a falan bazı biraz firma ittirmesi ile girer.

    Buraya yazıyorum bu araç Türkiyeye 300 bin ₺ yukarı bir fiyata girer. (Belki boşun boşu bir donanımla manuel gelirse 200-250 bandı olabilir) Ama Distribütör genelde DS araçları orta-üst donanım olarak getiriyor. Fiyatını hesapladığım araç %90 Türkiyeye gelmez çünkü hiç kimse bir DS marka otomobile 600 bin ₺ ücret vermez

    O öyle.

    Ama 1.2 benzinli otomatik q3'den düşük fiyatla girer.

    Benim tahminin bu arabanın başlangıç fiyatı kesinlikle Q3 ten pahalı olacak hatta i 2.0 EAT8 kombinasyonu ve Aktif süspansiyon,Full deri vs vs paketlerle Q5 ten pahalı olacak




  • Fiyatı belli olmuş DS 7 CROSSBACK SO CHIC PureTech 225 Otomatik 255.500 TL DS 7 CROSSBACK PERFORMANCE LINE PureTech 225 Otomatik 260.200 TL


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn06

    fiyatın yüksek olabileceğini tahmin ediyorum ancak 300 bin seviyesine çıkarsa o paraya glc yada x3 alınır. dolayısı ile 200-250 aralığında olmalıki satabilsin. 3008 ile ds7 arasında avrupa piyasasında 5bin Euro fark var türkiyede de bu fark 30 bini geçmemesi lazım
    X3 güncel vergi zamlarıyla 300 bini geçmiştir 🙂 (amerikan mallarına getirilen vergiden dolayı )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiguan hiçbir opsiyonu olmayan 1.4 tsi için 274 bin
    peugeot 5008 nappasız için 260 bin istediler.
    DS7 dolu paketini aldım. Bakalım nasıl olacak
  • enginsahin E kullanıcısına yanıt
    Hangi paketi aldınız? Ne kada öddiniz?
    Bugün en dolu paketi için 343 bin fiyat aldım.
    İlk sürüş deneyiminizi de paylaşırsanız sevinirim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • enginsahin E kullanıcısına yanıt
    Hangi paketi aldınız? Ne kada öddiniz?
    Bugün en dolu paketi için 343 bin fiyat aldım.
    İlk sürüş deneyiminizi de paylaşırsanız sevinirim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginsahin

    Tiguan hiçbir opsiyonu olmayan 1.4 tsi için 274 bin
    peugeot 5008 nappasız için 260 bin istediler.
    DS7 dolu paketini aldım. Bakalım nasıl olacak
    Hayırlı olsun ankarada mısınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş dolu paketi alınca arazi olmuş galiba...
  • İstanbuldayım aracı kullandığım diğer araçlarla kıyaslayayım arkadaşlar
    e180 yeni kasaya göre arabada motor yol rüzgar hiç ses yok.
    şanzıman 8 vites ama vites geçişleri 9 vites e180 den daha temiz sarsıntısız motorla uyumu doğru devirlerde çalışıyor.
    motor çok güçlü 1900 devirde 300 tork veriyor ivmelenmesi çok iyi a200 (156bg) 0-100 de 1 sn iyi olabilir ama 0-200 ü ds alır diyorum.
    arabayı konfor modunda kullanıyorsanız uçan bir halıya dönüşüyor tabi active scan yüzünden kesinlikle bu modda e180 den daha konforlu. yol tutuş spor modda çok başarılı ama sadece performanlı kullanılacaksa bu modda kullanmak lazım araç tam bir kütüğe dönüyor ama rayda gider gibi gidiyor.
    eko modu berbat ötesi tam bir çin işkencesi 5dk falan dayanabildim.
    malzeme kalitesi görünümü algısı herşeyiyle premium bir araç. 2 lüks yerde mekanın önüne çektiler otoparka gitmedi demekki vale ye görede premium :)

    Türkiyede aracı ilk ben aldım sigortada problem oldu aracın sigorta sistemlerinde görünmemesiyle ilgili onun dışında bir problem yaşamadım fiyat konusu donanıma bağlı ben focal ses sistemi almadım hiç ama hiç gerek yok gayet yeterli benim için varsa sorusu olan cevaplamaya çalışırım.




  • enginsahin E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam güzel günlerde binin

    Ne renk aldınız?

    Farlardaki elmas vurgusu gerçekte de videolardaki kadar güzel duruyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Siyah renk 19 roma jant
    farlar gerçekten hem güzel görünüyor hem güzel aydınlatıyor.
    videolardarda sanırım kameralardan dolayı çok parlak gelmiyordu gerçekte dönerken hafiften bir mor renk ve elmas efekti veriyor ve parlak.
  • hayırlı olsun,

    bende araçla ilgileniyorum,
    yalıtım ve süspansiyon konforu benim için çok önemli, active scan özelliğini almayı düşünmüyorum bu mod kapalı iken kullandığınız mı?
    kullandıysanız süspansiyon konforu nasıldı?
    paket ve fiyatlarla ilgili bilgi verebilir misiniz
    kasko ve bakım maliyetleri hakkında rakam verebilir misiniz
    son olarak ta highline passat kullandıysanız kıyaslayabilir misiniz

    teşekkürler
  • hangi versiyonu kaca aldiniz
  • yalıtım ve süspansiyon konforu konusunda passat kullanmadım ama suberb kullandım dağlar kadar fark var.
    bence ds7 yi test edin testte zaten lütfen gördüğünüz her çukura girin diyorlar.
    active scan spor modda kapanıyor ve araba çok sertleşiyor otoban harici tavsiye etmem. onun dışanda active scan varken kapatıp gezmedim açıkcası bişey söylesem yalan olur. kasko şehire kullanıcıya göre değişiyor ben iyi fiyat alamadım kaskoda şirket adına aldığımız için. tr ye bu yıl 70 küsür toplam 250 tane geleceğini söylediler tüm paketleri ve fiyat bilgisini çok sormadım. premium suv alacaktım benim beğendiğim aracın fiyatı aracın sunduklarına ve diğer seçeneklere göre makul geldi aldım. Tek bayisi var ilk müşterisi benim çalışanlar iyi arayıp problem varmı memnuniyeti soruyorlar burdan fiyat paylaşmak adamlara ayıp olur gibi geliyor ama benim aracın liste fiyatı 318400 dü kaça aldığım bana kalsın.




  • aracı 1 saate yakın showroom da inceledik 2 farklı araçla yaklaşık 1 saat test sürüşü yaptık. araba gerçekten çok güzel .dışı ayrı güzel içi apayrı güzel. malzeme kalitesi de kesinlikle premimum hissini fazlasıyla veriyor. arkası geniş ve şaft tünelinin olmaması çok iyi. motor 1.6 225 ve eat8 . çekişi çok iyi sürüş keyfi çok güzel, çok sessiz ve veya arabanın ses yalıtımı da çok iyi. yakıtı fena gözükmüyor . donanım olarak çok ileri teknoloji sunuyor araç ben çok beğendim . active scan süspansiyonu sa deneme fırsatımız oldu ancak pek bir fark hissetmedim onu belirteyim belki daha uzun test etmek lazım bunun için. araçta gözle tespit edebildiğim tek sıkıntı ise orta konsoldaki basılarak açışan kapağın tam oturmuyor oluşuydu. bunu sorduğumuz da üretimden kaynaklı bir hata olduğunu ve ds den düzeltme geldiğini en kısa sürede düzeltileceğini söylediler. o da nazarlık olsun. yurt dışı forumlarda da bu kapak hatasından bahselmiş sıkça. öte yandan yurt dışı forumlarda av kamerasıyla ilgili bir kaç münferit problemden de bahsedilmiş ancak onlarda ds tarafından kısa sürede çözülmüş. türkiye de ise ds in servisini sanılan aksine pejo yada citroen değil KOLUMAN veriyor. sonuç olarak test sürüşü yaptığımız gün aracı çok beğenmemize rağmen diğer markaları tekrar dolaşalım istedik. bütün matkaları tekrar dolaştık samimi olarak söylemeliyimki ds7 den sonra hiçbirisi zevk vermedi. hatta glc den indikten sonra galiba ds7 den sonra araba beğenemeyeceğiz dedi. son durum bu. araba Türkiyede şuanda 1.6 otomatik benzinli ve 2.0 otomatik dizel olarak satılıyor. fransada ise 1.6 dizel ve 1.2 benzinli seçenekleri siparişe açıldı yıl sonunda yollarda olacak. türkiye de ise sanırım seneye gelir bu motorlar. ancak 1.6 benzinlinin yakıt tüketimi gerçekten iyi 225 b sürüş keyfi ise bambaşka . dizel ile arasında 100 km de 2 litre fark olur. anacak dizelin yıllık bakım masrafları adblue masrafı vs eklendiğind yılda 10k km yapacaklar için kesinlikle benzinli daha mantıklı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkhn06 -- 27 Temmuz 2018; 3:48:2 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.