Şimdi Ara

DSG DENEYİMİNİZE DAİR ANKET ÇALIŞMASI (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
2
Favori
16.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Normal şartlarda bir araç veya teknoloji hakkında kullanıcılarının düşünce ve yorumları mı dikkate alınır yoksa o araç veya teknolojiye kuşkuyla bakanların veya aracı üreten markaya antipatisi olanların yorumlarına mı itibar edilir?

    DSG ile ilgili bu başlık altında da görüldüğü üzere kullanıcılarının neredeyse tamamı tekrar bu şanzımanlı bir aracı tercih edeceğini ifade etmektedir. Bence önemli olan budur.


    Şu an bir başka başlıkta bir arkadaşın dizel partikül filtresi için 2700 tl fiyat aldığı tartışılıyor fakat kullanıcısının memnun olduğu dsg için kullanmayanlar tarafından günde on konu açılıyor. Bende anlamıyorum durumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 16 Nisan 2012; 14:22:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Normal şartlarda bir araç veya teknoloji hakkında kullanıcılarının düşünce ve yorumları mı dikkate alınır yoksa o araç veya teknolojiye kuşkuyla bakanların veya aracı üreten markaya antipatisi olanların yorumlarına mı itibar edilir?

    DSG ile ilgili bu başlık altında da görüldüğü üzere kullanıcılarının neredeyse tamamı tekrar bu şanzımanlı bir aracı tercih edeceğini ifade etmektedir. Bence önemli olan budur.


    Şu an bir başka başlıkta bir arkadaşın dizel partikül filtresi için 2700 tl fiyat aldığı tartışılıyor fakat kullanıcısının memnun olduğu dsg için kullanmayanlar tarafından günde on konu açılıyor. Bende anlamıyorum durumu

    Evet, mitsubishi lancer kullanıcısı bir arkadaş da sonradan aracına hız sabitleyici ekletmek istediğinde yetkili servis 6000 tl fiyat istemiş. Ama bu forum için varsa yoksa doğuş ve vw, diğerleri sütten çıkmış ak kaşık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Normal şartlarda bir araç veya teknoloji hakkında kullanıcılarının düşünce ve yorumları mı dikkate alınır yoksa o araç veya teknolojiye kuşkuyla bakanların veya aracı üreten markaya antipatisi olanların yorumlarına mı itibar edilir?

    DSG ile ilgili bu başlık altında da görüldüğü üzere kullanıcılarının neredeyse tamamı tekrar bu şanzımanlı bir aracı tercih edeceğini ifade etmektedir. Bence önemli olan budur.

    Bir diğer önemli olan konu ise;

    Bir teknoloji değerlendirilirken sadece sorunsuzluk prensibinden hareket edilmez. O teknolojinin ne kadar efektif-verimli, performanslı vs olduğu da kriter olarak ele alınmalıdır. Dsg şanzıman motor gücünü aktarma ve bunu yakıt sarfiyatını da düşük tutmak suretiyle o daha az sorunlu olduğu söylenen tork konvertörlü otomatik şanzımanlardan çok daha üstündür. Bu noktada tek istisna bmw nin 8 ileri şanzımanıdır. Burada bir tercih sözkonusudur. Yani ya daha az sorunlu olduğu söylenen klasik otomatik şanzıman seçilerek yakıt tüketiminden ve motor performansından ferağat edilecek ya da sorun çıkarma ihtimali daha yüksek olmakla beraber yakıt tüketimi ve motor performansında daha verimli olan tercih edilecektir. Burada da beklenti ve öncelikler devreye girmektedir.

    Kişisel görüşüm;
    Sorun çıkarma ihtimali yüzde 5-10-15 herneyse daha fazla diye 50- 60 bin liralar verdiğim arabayı sürerken bana keyif veren dsg gibi bir şanzımanı 150 beygirlik arabaların bile hızlanmasını 10 sn nin altına düşüremeyen, yüksek devirlere çıktığımda motoru bağırttıran ve bir o kadar da yakıtını arttırarak "yemişim sorunsuzluğunu" dedirtecek klasik otomatik şanzımanlara tercih ederim. Kaldı ki, artık dsg şanzımanları için iyi niyet garantisi de uygulanmakta ve f_koca 5055 arkadaşımızın da belirttiği gibi ücret alınmadan sorun giderilmektedir.


    guzel olmus tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Normal şartlarda bir araç veya teknoloji hakkında kullanıcılarının düşünce ve yorumları mı dikkate alınır yoksa o araç veya teknolojiye kuşkuyla bakanların veya aracı üreten markaya antipatisi olanların yorumlarına mı itibar edilir?

    DSG ile ilgili bu başlık altında da görüldüğü üzere kullanıcılarının neredeyse tamamı tekrar bu şanzımanlı bir aracı tercih edeceğini ifade etmektedir. Bence önemli olan budur.


    Şu an bir başka başlıkta bir arkadaşın dizel partikül filtresi için 2700 tl fiyat aldığı tartışılıyor fakat kullanıcısının memnun olduğu dsg için kullanmayanlar tarafından günde on konu açılıyor. Bende anlamıyorum durumu

    dizel partikül filtresi her markanın dizel modelinde var, hepsinde ömrü hemen hemen aynı, hepsinde de fiyatları üç aşağı beş yukar aynı.

    yani ortada marka veya model bazında konuşacak bir şey yok. Geçmişte 0 km a6 ile partikül filtresi yüzünden defalarca yolda kalan arkadaşın konuları da var ayrıca...

    ama çift kavrama pek çok markada olmasına rağmen en yaygın ayrıca kabul edilmiş problemleri olan dsg olduğu için ve buna rağmen vwperverler tarafından savunulduğu için dsg konusu çok tartışılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    dizel partikül filtresi her markanın dizel modelinde var, hepsinde ömrü hemen hemen aynı, hepsinde de fiyatları üç aşağı beş yukar aynı.

    yani ortada marka veya model bazında konuşacak bir şey yok. Geçmişte 0 km a6 ile partikül filtresi yüzünden defalarca yolda kalan arkadaşın konuları da var ayrıca...

    ama çift kavrama pek çok markada olmasına rağmen en yaygın ayrıca kabul edilmiş problemleri olan dsg olduğu için ve buna rağmen vwperverler tarafından savunulduğu için dsg konusu çok tartışılıyor.



    Bir şeyin hele de bir eşyanın körü körüne savunucusu olmak elbet doğru bir şey değil. Yalnız gözlemlediğim dsg şanzıman konularını açanlar genelde bu araçları kullanmayan kişiler.Bu sebeple çok samimi olmadıklarını düşünüyorum. Aksine bu kısır çekişmeyi yarattıkları için forum yararsız bir hal alıyor. Yukarıda bir arkadaş çok güzel durumu özetlemiş; memnuniyet. Bakın belli sorunları kabul edilmiş bu sistemi alanlar "yine alırım" diyor. Bu noktadan sonra bence denilebilecek çok bir şey yok. Neden başkalarının tercihlerine saygı duymamakta ısrar edelim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 16 Nisan 2012; 14:23:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    dizel partikül filtresi her markanın dizel modelinde var, hepsinde ömrü hemen hemen aynı, hepsinde de fiyatları üç aşağı beş yukar aynı.

    yani ortada marka veya model bazında konuşacak bir şey yok. Geçmişte 0 km a6 ile partikül filtresi yüzünden defalarca yolda kalan arkadaşın konuları da var ayrıca...

    ama çift kavrama pek çok markada olmasına rağmen en yaygın ayrıca kabul edilmiş problemleri olan dsg olduğu için ve buna rağmen vwperverler tarafından savunulduğu için dsg konusu çok tartışılıyor.



    Bir şeyin hele de bir eşyanın körü körüne savunucusu olmak elbet doğru bir şey değil. Yalnız gözlemlediğim dsg şanzıman konularını açanlar genelde bu araçları kullanmayan kişiler.Bu sebeple çok samimi olmadıklarını düşünüyorum. Aksine bu kısır çekişmeyi yarattıkları için forum yararsız bir hal alıyor. Yukarıda bir arkadaş çok güzel durumu özetlemiş; memnuniyet. Bakın belli sorunları kabul edilmiş bu sistemi alanlar "yine alırım" diyor. Bu noktadan sonra bence denilebilecek çok bir şey yok. Neden başkalarının tercihlerine saygı duymamakta ısrar edelim ?

    İlk olarak bu araç hakkında eleştri yapma hakkına sadece araca sahip olanlar sahiptir anlayışı bana çok ama çok saçma geliyor.
    Niye saçma geliyor?
    Birincisi burada kimsenin kimliği belli değil, araca sahibim-sahiptim diyenin de demeyenin de gerçeği söyleyip söylemediği belli değil, ikinci olarak kimsenin gerçek amacı nedir belli değil, x veya y markanın görevlisi mi, doğrudan-dolaylı maddi çıkarı var mı, en önemlisi de gerçekten sahibi olsa bile gerekli yorumu yapabilmek için ne gibi bilgi-tecrübe vb donanıma sahip mi değil mi, sahipse doğruyu söylüyor mu söylemiyor mu bilmiyoruz. Bunca belirsizliğin üstesinden gelmenin tek yolu da örneklemi yani yorum yapan sayısının mümkün olduğu kadar büyütüp güvenilirlik seviyesini nicel bazlı olarak yükseltmektir.


    İkincisi insanlar bir mala ve hizmete eleştiri getirebilir. buna ne o malı veya hizmeti satın alanların, ne de başkasının ket vurmaya çalışmaya hakkı yok.

    o malı eleştirmek sadece o malı eleştirmektir, o malı satın alanı veya o malı satın alanın kararını eleştirmek değildir. Eğer o malı satan alan kişi o mala yapılan eleştrileri kendine yapılmış olarak algılıyorsa, bu o kişinin kişilik bozukluğudur.

    Kimsenin kimseden böyle bir bozukluğa göre davranışlarını sekillendirmelerini bekleme hakkı yok.. Forumda adam benim arabama eleştiriyorsa ediyorsa tabii ben de ona küfür ederim diyen de var. Ne yapalım ona da saygı gösterelim, buna da saygı gösterelim, sonunda konuşacak hiç bir şey kalmasın. Veya otomobil genel de marka forumlarındaki gibi araçların sadece olumlu yönlerinin konuşulduğu toplu kendini tatmin etme seanslarına dönüşsün.

    Asıl kısır çekişmelere yol açanlar konuları fikirsel bazda değerlendirmektense yukarıdaki veya benzeri anlayışta olanların veya bu anlayışı normal görüp destekleyen insanların konuları kirletmesi sebebiyle açılan konuların bir neticeye bağlanamamasından kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    dizel partikül filtresi her markanın dizel modelinde var, hepsinde ömrü hemen hemen aynı, hepsinde de fiyatları üç aşağı beş yukar aynı.

    yani ortada marka veya model bazında konuşacak bir şey yok. Geçmişte 0 km a6 ile partikül filtresi yüzünden defalarca yolda kalan arkadaşın konuları da var ayrıca...

    ama çift kavrama pek çok markada olmasına rağmen en yaygın ayrıca kabul edilmiş problemleri olan dsg olduğu için ve buna rağmen vwperverler tarafından savunulduğu için dsg konusu çok tartışılıyor.



    Bir şeyin hele de bir eşyanın körü körüne savunucusu olmak elbet doğru bir şey değil. Yalnız gözlemlediğim dsg şanzıman konularını açanlar genelde bu araçları kullanmayan kişiler.Bu sebeple çok samimi olmadıklarını düşünüyorum. Aksine bu kısır çekişmeyi yarattıkları için forum yararsız bir hal alıyor. Yukarıda bir arkadaş çok güzel durumu özetlemiş; memnuniyet. Bakın belli sorunları kabul edilmiş bu sistemi alanlar "yine alırım" diyor. Bu noktadan sonra bence denilebilecek çok bir şey yok. Neden başkalarının tercihlerine saygı duymamakta ısrar edelim ?

    Bu forumda o dediğin imkansız.

    Aracını satıp, foruma pişman oldum konulu başlık açıp, x markalı bir uzakdoğu üreticisini tercih etmediğin sürece kimseyi objektif olduğuna inandıramazsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    Normal şartlarda bir araç veya teknoloji hakkında kullanıcılarının düşünce ve yorumları mı dikkate alınır yoksa o araç veya teknolojiye kuşkuyla bakanların veya aracı üreten markaya antipatisi olanların yorumlarına mı itibar edilir?

    DSG ile ilgili bu başlık altında da görüldüğü üzere kullanıcılarının neredeyse tamamı tekrar bu şanzımanlı bir aracı tercih edeceğini ifade etmektedir. Bence önemli olan budur.


    Şu an bir başka başlıkta bir arkadaşın dizel partikül filtresi için 2700 tl fiyat aldığı tartışılıyor fakat kullanıcısının memnun olduğu dsg için kullanmayanlar tarafından günde on konu açılıyor. Bende anlamıyorum durumu

    dizel partikül filtresi her markanın dizel modelinde var, hepsinde ömrü hemen hemen aynı, hepsinde de fiyatları üç aşağı beş yukar aynı.

    yani ortada marka veya model bazında konuşacak bir şey yok. Geçmişte 0 km a6 ile partikül filtresi yüzünden defalarca yolda kalan arkadaşın konuları da var ayrıca...

    ama çift kavrama pek çok markada olmasına rağmen en yaygın ayrıca kabul edilmiş problemleri olan dsg olduğu için ve buna rağmen vwperverler tarafından savunulduğu için dsg konusu çok tartışılıyor.



    Hmm yani bu kadar adam ileri düzey gözü dönmüş manyak fanatik olduğu için böyle tepkiler veriyor? Olan, tamamen "masum", saygıda 1 gram kusur etmeyen, vw sahibi olmayan zavallı üyelerin başına patlıyor?

    Müthiş ajitasyon, tebrik ederim, gözyaşı bile döküyordum neredeyse.




  • peki janjan, her nekadar benim dediğim şey ile senin dediğin şeyin ilgisini kuramamış olsam bile bir de başka türlü anlatmaya çalışıyım.

    bu ve benzeri forumların var olma sebebi ne? insanlar tüketim kararlarını verirken fayda/maliyet oranlarını maksimize etsinler diye.

    bazı kişiler de kendilerini maddi manevi hiç ilgilendiren bir konu olmadığı halde yukarıda belirttiğim amaca uygun olarak, çıkıp x ürünün yaygın problemi var, işte bunlar da kanıtları deyip, recall kayıtlarını, başka forumlarda yapılmış anket sonuçlarını, bizzat sorun yaşayanların tecrübelerini vs'yi koyuyorlar.

    Yani bu ürünü alırsanız fayda/maliyet oranınızı maximize edemeyebilirsiniz diyor bunu da yine forumun var olma sebebi ile uygun şekilde mümkün olduğunca yaymaya, insanları konudan haberdar etmeye çalışıyorlar.

    söylenenlerin yanlış olduğunu düşünüyorsan sunulan kanıtları, yani anket sonuçlarını recall duyuralarını-sonuçlarını vs aksi sonuçlar ortaya koyar, çürütürsün.

    bunu yapamadığın halde, konuları kirletenlere destek olup, konuların amacına ulaşmasına engel olup, üstüne neden konular tekrar tekrar açılıyor diye şikayet etmek veya edilen şikayetlere arka çıkmak demek, ben bunun aksini ispat edemiyorum ama yine de kimse bu konudan haberdar olmasın, konu kapansın istiyorum demektir.

    kimsenin de böyle bir şeye hakkı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 12 Mart 2012; 22:24:32 >




  • anket forumu burasi arkadaslar lutfen yeter ya. yuzlerce kez tartisildi boylesileri. kimse kimsenin fikrini degistiremedi. anket harici yorum yapmayin artik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    peki janjan, her nekadar benim dediğim şey ile senin dediğin şeyin ilgisini kuramamış olsam bile bir de başka türlü anlatmaya çalışıyım.

    bu ve benzeri forumların var olma sebebi ne? insanlar tüketim kararlarını verirken fayda/maliyet oranlarını maksimize etsinler diye.

    bazı kişiler de kendilerini maddi manevi hiç ilgilendiren bir konu olmadığı halde yukarıda belirttiğim amaca uygun olarak, çıkıp x ürünün yaygın problemi var, işte bunlar da kanıtları deyip, recall kayıtlarını, başka forumlarda yapılmış anket sonuçlarını, bizzat sorun yaşayanların tecrübelerini vs'yi koyuyorlar.

    Yani bu ürünü alırsanız fayda/maliyet oranınızı maximize edemeyebilirsiniz diyor bunu da yine forumun var olma sebebi ile uygun şekilde mümkün olduğunca yaymaya, insanları konudan haberdar etmeye çalışıyorlar.

    söylenenlerin yanlış olduğunu düşünüyorsan sunulan kanıtları, yani anket sonuçlarını recall duyuralarını-sonuçlarını vs aksi sonuçlar ortaya koyar, çürütürsün.

    bunu yapamadığın halde, konuları kirletenlere destek olup, konuların amacına ulaşmasına engel olup, üstüne neden konular tekrar tekrar açılıyor diye şikayet etmek veya edilen şikayetlere arka çıkmak demek, ben bunun aksini ispat edemiyorum ama yine de kimse bu konudan haberdar olmasın, konu kapansın istiyorum demektir.

    kimsenin de böyle bir şeye hakkı yok.

    Değerli arkadaşım,

    Dürüst düşüncelerimi aktaracağım:

    7-ileri kuru kavrama DSG ile sorun yaşayanların sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Bu bir gerçektir, bu mesajımı kaydedebilir, hatta ileride bana koz olarak bile kullanabilirsiniz ;)

    Ben bile, DSG'li araç düşünenlere, uzun süreli kullanmayı düşünüyorlarsa başka araç öneriyorum, kısa süreli kullancaklarsa bile mutlaka 4 senelik garantiyi şart koşuyorum. Yani, sanılanın aksine bu şanzımanlara ben de bir nebze mesafeli yaklaşıyorum.

    Şimdi, diyebilirsin ki "e aynı düşünüyoruz, senin tepkin neye?"

    Benim, tepkim, bu tarz araç alanlara ciddi olarak enayi muamelesi yapılması (PM'den isim bile veririm), tercihlerimize ne olursa olsun saygı duyulmaması, bu araçların hepsinin saatli bomba olduğu teşhislerinedir, benim aracımda şimdiye kadar sorun çıkmadı diye ömür boyu mu çıkmayacak? elbette hayır.

    Forumdaki kullanıcıların tepki verme sebebi de, genelde bu konuların aynı kişiler tarafından açılması ve kullanıcısı olmamaları dolayısıyla "göze batmaları." (dikkat: bu benim düşüncem değil, ama genelin bu kanıya sahip oldugunu varsayıyorum).

    Her ne olursa olsun, bu anket konusu bence son derece faydalı oldu, umarım 1-2 sene boyunca bu konuyu canlı tutmayı başarırız da güzel bir istatistik elde ederiz. Kullanıcısı olmayanların bile, bu konudaki araç sahiplerine saygı duyması şarttır. MErak etmeyin, DSG en iyisi yeaaaaa diyen gördükçe bende tepkimi gösteriyorum, abartma dediğim, fanatiklik yaptığını gördüğüm üyeler var.

    Ama buna karşılık, tahrik eden, kullanıcıları "cevap verme" ihtiyacında bırakan üye sayısı da azımsanmayacak kadar çok.




  • @ janjan

    En cok ne zoruma gidiyor biliyormusun dogus oto bu olaylarin farkinda ve kilini bile kipirdatmiyor

    Garantisi devam eden aracin arizasini yapalim parayi alakim vwden

    Garantisi olmayan zaten mecbur bize gelicek baska sansi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @ janjan

    En cok ne zoruma gidiyor biliyormusun dogus oto bu olaylarin farkinda ve kilini bile kipirdatmiyor

    Garantisi devam eden aracin arizasini yapalim parayi alakim vwden

    Garantisi olmayan zaten mecbur bize gelicek baska sansi yok

    Doğuş'un şu anda yapabileceği birşey yok ki.

    Garanti kapsamında, zaten değişimler yapılıyor, haa parça için bekletirler o ayrı mesele.

    Şu ana kadar da garantisi bitik halde dsg şikayetiyle gidip cebinden çok yüksek meblağlar ödeyen gerçekten 1 kişi bile görmedim-duymadım. (internet dahil) Belki de vardır tabii, Ankara'ya dönünce araştırmayı düşünüyorum bunu, servise soracağım cebinden şu meşhur 18 milyarı ödeyen yada ödemek zorunda kalan oldu mu diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @ janjan

    En cok ne zoruma gidiyor biliyormusun dogus oto bu olaylarin farkinda ve kilini bile kipirdatmiyor

    Garantisi devam eden aracin arizasini yapalim parayi alakim vwden

    Garantisi olmayan zaten mecbur bize gelicek baska sansi yok

    Doğuş'un şu anda yapabileceği birşey yok ki.

    Garanti kapsamında, zaten değişimler yapılıyor, haa parça için bekletirler o ayrı mesele.

    Şu ana kadar da garantisi bitik halde dsg şikayetiyle gidip cebinden çok yüksek meblağlar ödeyen gerçekten 1 kişi bile görmedim-duymadım. (internet dahil) Belki de vardır tabii, Ankara'ya dönünce araştırmayı düşünüyorum bunu, servise soracağım cebinden şu meşhur 18 milyarı ödeyen yada ödemek zorunda kalan oldu mu diye.

    Cebinden para veren hic olmadi yada ben duymadim

    Ama 18.000 tllik bir fatura koymustu biri bir ara araci komple dsg degismisti

    Dogus garanti uzatimi hediye edebilir yada tum araclarin dsg kavramalarini yeni nesil kavramalarla degistirebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @ janjan

    En cok ne zoruma gidiyor biliyormusun dogus oto bu olaylarin farkinda ve kilini bile kipirdatmiyor

    Garantisi devam eden aracin arizasini yapalim parayi alakim vwden

    Garantisi olmayan zaten mecbur bize gelicek baska sansi yok

    Doğuş'un şu anda yapabileceği birşey yok ki.

    Garanti kapsamında, zaten değişimler yapılıyor, haa parça için bekletirler o ayrı mesele.

    Şu ana kadar da garantisi bitik halde dsg şikayetiyle gidip cebinden çok yüksek meblağlar ödeyen gerçekten 1 kişi bile görmedim-duymadım. (internet dahil) Belki de vardır tabii, Ankara'ya dönünce araştırmayı düşünüyorum bunu, servise soracağım cebinden şu meşhur 18 milyarı ödeyen yada ödemek zorunda kalan oldu mu diye.

    Cebinden para veren hic olmadi yada ben duymadim

    Ama 18.000 tllik bir fatura koymustu biri bir ara araci komple dsg degismisti

    Dogus garanti uzatimi hediye edebilir yada tum araclarin dsg kavramalarini yeni nesil kavramalarla degistirebilir

    Garanti kapsamında parça değişimi yapılsa bile fatura kesmek zorundalar Cihan, resmi evrağa "BELEŞ YABDIHH ABEY" yazamazlar

    Ama diğer konularda, aslında haklısın, belli bir tarihten itibaren satılan DSG'li araçlara ek garanti yapılması veya servise çağırılmaları gerekebilir... Benim tek bildiğim, yazılım güncellemesi varsa,araç servise girdiğinde yapılıyor.

    Ama garanti konusunda haklısın, uzatmaları lazım..




  • Sovyet rusyasinda dsg bozulmaz sen bozulursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Dogus garanti uzatimi hediye edebilir yada tum araclarin dsg kavramalarini yeni nesil kavramalarla degistirebilir


    Başvuranlara zaten bedel talep etmeksizin yeni nesil kavrama değişimi yapıyorlar. Hoş yapmaz iseler (garanti olsun olmasın) açılacak davada bedelini ödemek zorunda kalırlar. Bunu işkembeden atmıyorum, uygulamadan biliyorum. Bu güne kadar Vw'i cidden sevmezdim fakat üst üste açılan konulara baktıktan sonra cidden düşüncem değişmeye başladı. Adamlar müşterilerini mağdur etmiyor demekki. Zira mağdur edilen bir tek kişi olsaydı bu forumda sürekli mercek altında olduğu için beş yüz kez konusu açılırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 16 Nisan 2012; 14:22:19 >



  • Yeşil renk : menunum yine dsg alacağım (%91)
    Açık renk : Kararsız, belirsiz (% 6)
    Kırmızı : Memnun değilim, bir daha almam (% 3)


    -Konu içerisinde farklı mesaj olduğundan ayıklama yaptım
    -Konu sahibi arkadaş dilerse bu ekleri ilk mesajına koysun
    -Hata varsa lütfen bildirin
    -Ankete katılım oldukça listeyi güncelleyebilirim

    Japoncadan Çinceden çeviriye, yalan yanlış bilgiye gerek yok. Vatandaş doğruyu objektif olarak görsün bilsin. Donanım haberde bu şanzımanı kullanan üyelerin düşüncesi yukarıdadır. Servislik olanlar olmuş, titreme sorunu yaşayanlar olmuş, ama servis ama garanti ama iyiniyetle halledilmiş. Forumda bahsedilen kolpa meblağları hiç kimse ödememiş. Kendi adıma ankete katılan arkadaşlara teşekkür ederim. Hiç olmassa doğru bilgileniyoruz. Daha fazla katılım olursa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 16 Nisan 2012; 14:38:29 >




  • 32 aracın 11'inde de herhangi bir sebepten şikayet oluşmuş hocam(titreme, kavrama degisimi vb.), bunu da ekleyebilirsiniz.

    Yüzde 34'e tekabül ediyor yanlış hesaplamadıysam

    konu sahibinden ricam: Güner Bey'in yaptığı tabloyu ilk mesaja eklemesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 13 Mart 2012; 12:10:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    32 aracın 11'inde de herhangi bir sebepten şikayet oluşmuş hocam(titreme, kavrama degisimi vb.), bunu da ekleyebilirsiniz.

    Yüzde 34'e tekabül ediyor yanlış hesaplamadıysam

    konu sahibinden ricam: Güner Bey'in yaptığı tabloyu ilk mesaja eklemesidir.

    Zaten o şikayet en baştan beri bahsedilen "kavrama problemi". Yeni nesil kavrama edevatı takılmaya başlandıkça sorunlar giderilecektir. (edit: onada para ödeyen yok görüldüğü gibi)

    Bence asıl olan kullanıcı memnuniyeti ve memnun olmayan bir kişi var. Eğer yasal yollara müracaat ederse canlarına okur. Aracını nasıl kullandığını en iyi sahibi bilir. Önemli olan onun memnun olup olmamasıdır.

    Netice önemli; memnunum, paramın karşılığını alıyorum, bir daha alacağım. Öyle değilmi ?

    Dava açsam karşımda kaçak göçek bir firma değil doğuş var


    Foruma gereksiz dsg konusu açılacağına diğer yarı otomatik yada tam otomatik şanzıman markalarını kullananları büyük oranlarda toparlayıp aynı anketin yapılması lazım. Edc,mmt,cvt kullananlarının %90'ı memnunmu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 16 Nisan 2012; 14:34:57 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.