Şimdi Ara

DSG DENEYİMİNİZE DAİR ANKET ÇALIŞMASI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
2
Favori
16.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun.
  • Aksam ariza kesinlessin anketi duzeltim ben yanlis bilgi vermis olmayalim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Adam yukarıda nasıl kıvırıp çevirebilirim diye yırtınıyor, saçmalıyor resmen. Kronik dersek bilmemne olurmuş, yok kişisel görüşmüş...
    Bunları gördükçe sinirim tepeme çıkıyor.
    O muhteşem tezlerini çürütmeye çalışıyorum, tek yaptığım bu.

    Ankete bile gerek var mı sizce?


    Bir şeyler yazmayı seviyorsan boş zamanlarında okumayı da sevmelisin. Okumadan, öğrenmeden ve beyni beslemeden tartışmaya kalkışınca karşındakilere bir şey katamadığın gibi öfkelenir, hakarete başlarsın. En kötüsüde toplum içerisinde küçük düşersin. Gördüğün üzere burada üçünüde yaşıyorsun. Üzerinde düşünmen için kendi mesajından bir bölümü alıntı yaptım. Bence mekanik meseleleri bir kenara bırakıp hatalı davranışları düzeltmeye bakmalısın. Araba dediğin 3-5 kuruşluk mal, asıl mühim olan diğeri.

    Alıntıları Göster
    cihanair'in açtığı konuyu gördün.
    Haaa ama daha sen yaşamadın değil mi bu problemi, "arkadaş, eş dost" olmuyor... O sayılmaz.

    cihanair'i de sayarsam 1 hafta içerisinde 3 ayrı VW'de DSG/kavrama problemi görmüş/duymuş durumdayım.
    Bence çok yeterli ve muhteşem bir istatistik, herşeyi anlatıyor.

    Bunların haricinde yerli-yabancı kaynakları bi araştır bak istersen, Google elinin altında duruyor. "DSG Problem" yazınca neler çıkacak, onları bi oku bakalım, sevecek misin... 2009'dan başlıyorlar üstelik genelde...

    Dünya alem kabul etmiş, mekatronik ve kavramalarda sorun var diye.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • konu kapak kıvamında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci


    cihanair'in açtığı konuyu gördün.
    Haaa ama daha sen yaşamadın değil mi bu problemi, "arkadaş, eş dost" olmuyor... O sayılmaz.

    cihanair'i de sayarsam 1 hafta içerisinde 3 ayrı VW'de DSG/kavrama problemi görmüş/duymuş durumdayım.
    Bence çok yeterli ve muhteşem bir istatistik, herşeyi anlatıyor.

    Bunların haricinde yerli-yabancı kaynakları bi araştır bak istersen, Google elinin altında duruyor. "DSG Problem" yazınca neler çıkacak, onları bi oku bakalım, sevecek misin... 2009'dan başlıyorlar üstelik genelde...

    Dünya alem kabul etmiş, mekatronik ve kavramalarda sorun var diye.

    Hocam, olaya birde şöyle bakın..

    Belki de bu konuyu okuyan, internette düşüren onlarca kişi, bu başlıktan sonra DSG almaktan vazgeçecek . Dikkat ederseniz, şu ana kadar ufak tefek de olsa arızalı, vuruntu sesi çıkaran şanzıman sayısı kesinlikle az değil.

    Bu bile, bu konunun bence ne kadar gerekli olduğunu gösteriyor.

    Ama şu agresifliğinizi hala çözemedimi Alfa giulietta hayranıyım, konularını da takip ediyorum o konularda 3-5 tane vw fanatiği Alfa hakkında boş boş konuşup atıp tutmuşlardı, sanırım bunun acısını çıkartıyorsunuz.

    Ama yazılarınızı takip eden biri olarak söylemeliyim ki size yakışan bu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 24 Şubat 2012; 17:40:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    konu kapak kıvamında


    26 kullanıcı ankete katılmış

    5 kişi bazı problemlerle karşılaştığını; servisin giderdiğini belirtmiş

    Cihan beyde sonuç bekliyor

    26 kullanıcının 24'u yine dsg şanzıman araç alırım diyor, biri tam otomatik istediğinden almam diyor, bir kişide hayır diyor. Konu kesinlikle kapak kıvamında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci


    cihanair'in açtığı konuyu gördün.
    Haaa ama daha sen yaşamadın değil mi bu problemi, "arkadaş, eş dost" olmuyor... O sayılmaz.

    cihanair'i de sayarsam 1 hafta içerisinde 3 ayrı VW'de DSG/kavrama problemi görmüş/duymuş durumdayım.
    Bence çok yeterli ve muhteşem bir istatistik, herşeyi anlatıyor.

    Bunların haricinde yerli-yabancı kaynakları bi araştır bak istersen, Google elinin altında duruyor. "DSG Problem" yazınca neler çıkacak, onları bi oku bakalım, sevecek misin... 2009'dan başlıyorlar üstelik genelde...

    Dünya alem kabul etmiş, mekatronik ve kavramalarda sorun var diye.

    Hocam, olaya birde şöyle bakın..

    Belki de bu konuyu okuyan, internette düşüren onlarca kişi, bu başlıktan sonra DSG almaktan vazgeçecek . Dikkat ederseniz, şu ana kadar ufak tefek de olsa arızalı, vuruntu sesi çıkaran şanzıman sayısı kesinlikle az değil.

    Bu bile, bu konunun bence ne kadar gerekli olduğunu gösteriyor.

    Ama şu agresifliğinizi hala çözemedimi Alfa giulietta hayranıyım, konularını da takip ediyorum o konularda 3-5 tane vw fanatiği Alfa hakkında boş boş konuşup atıp tutmuşlardı, sanırım bunun acısını çıkartıyorsunuz.

    Ama yazılarınızı takip eden biri olarak söylemeliyim ki size yakışan bu değil.

    Bu tur konular bence cok gerekli aslinda 3-4 baslik acilmali

    Her bakimdan bakima bilgi paylasilmali gerek dsg gerek edc

    Benim baslik acmamda amac bilgi paylasimi olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    konu kapak kıvamında


    26 kullanıcı ankete katılmış

    5 kişi bazı problemlerle karşılaştığını; servisin giderdiğini belirtmiş

    Cihan beyde sonuç bekliyor

    26 kullanıcının 24'u yine dsg şanzıman araç alırım diyor, biri tam otomatik istediğinden almam diyor, bir kişide hayır diyor. Konu kesinlikle kapak kıvamında

    Hocam her ne kadar yolda bıraktırmamış olsa da 20% arıza istatistiği az-buz değil.... Pek çok kişi bu sebepten dolayı DSG almaktan cayabilir ki o zaman sevinirim, çünkü doğru ve objektif bir iş yapmış olduğumuzu şu forumdaki anti-vw timi de görüp ikna olur en sonunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Hoşgeldin bu arada gözümüz yollarda kaldı yahu ne oldu da grupça tatile çıktınız

    Anıl'la kader ortaklığı yaptık.

    Önce ben gittim, o da yanıma geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Hocam her ne kadar yolda bıraktırmamış olsa da 20% arıza istatistiği az-buz değil.... Pek çok kişi bu sebepten dolayı DSG almaktan cayabilir ki o zaman sevinirim, çünkü doğru ve objektif bir iş yapmış olduğumuzu şu forumdaki anti-vw timi de görüp ikna olur en sonunda.


    İlk baştan beri hiçbirimiz "bozulmaz" demedik zaten. Forum işlevsiz bir hale getiriliyor, yararlı başlıklar engelleniyor. Bunu kasıtlı yapıyorlar.Ne niyetle yalan-yanlış işler yapıldığınıda az buçuk biliyorum, elimde geldiğince bu tiplerle uğraşacağım. Bu başlık her anlamda kapak gibi oldu; gerçekçi ve bilgilendirici. Bizzat kullananlar gelip güzelce ankete katılıyor ve gerçekçi sonuçlar ortaya çıkıyor. Arıza oranı %70 de olabilir ama hiç olmassa forumun amacına uygun şekilde bilgi sahibi oluruz. İyi forumlar




  • Hakikaten anlayamadigim sekilde tarafgirane yorumlara ragmen bilgi paylasmaya devam arkadaslar. kullanicilar anket sorularini cevaplamaya devam ettikce sorunlar ve cozumleri daha iyice anlasilmis olacak ve benzer sorunlari yasayanlarin cozum surecine katkida bulunacaktir.

    ben simdi birden cok forum konusunda gordugum faydasi olacagini dusundugum bazi alintilari, -dogrulugunu denetlemeden ve teyit etmeden- birlestiriyorum ki sorun yasandiginda benzer yollar izlenebilsin.Fakat dedigim gibi dogruluk teyiti size kalmistir




    http://www.vwturk.com/forum/showthread.php?76607-DSG-7-Kavrama-De%F0i%FEimi


    ''Arkadaşlar herkese selam. Meşhur 2.ve 3. vites geçişlerinde oluşan vuruntu ve titreşim için 1 aydır kavrama bekliyordum. Kavramam Almanya'dan gelmiş ve dün sabah 10.00'da aracımı servise bıraktım akşam 17.30'da aldım. Kavramam Almanya'dan gelen geliştirilmiş kavrama ( parça nu. 0AM198140C ) seti ile değiştirildi. Aracımın 30.000 km bakımları yapıldı ( yağ 5w30 castrol slx long life ııı , yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, benzin filtresi, cam suyu, karter tapası.) Aracın şanzıman adaptasyonu yapıldı ve servis görevlisi ile beraber teste çıktık. İlk izlenimim araçtaki düşük devir vuruntusu ve 2.-3. vites geçişlerinde silkeleme kalmamış.Araçta artık keyif veren bir sürüş var. Şu ana kadar 45-50km yaptım gördüğüm problem yok ama kullanacağız ve takip edeceğiz arkadaşlar. Vites geçişlerinde tereyağı yumuşaklığı aynen devam ediyor. Şanzımanın söküm takım ve onarımını yapan ustanın dediği bu kavramalar ile sorunun tamamen çözüldüğü ve silkeleme vuruntu gibi problemlerin artık ileriki kilometrelerde yaşanmayacağı yönünde. Şanzıman komple indiriliyor ve yağı boşaltılmıyor arkadaşlar. Aracımın garantisi 1 yıl önce bitmiş olmasına rağmen kavrama için sadece 160 Tl. işçilik ödedim ( İşçiliğin %30'u ), Kavramayı Volkswagen karşıladı ücret ödemedim. 30.000 km. bakımı için de 407 tl toplam 567 Tl. ödedim. Kavramanın fiyatı da 2580 Tl dir işçilik hariç. Herkese çok selam ''






    Orijinalden alıntı: oquzdag

    öncelikle geçmiş olsun,yetkili servis ıslak kavramaya geçecek demiş, bence ateş olmayan yerden duman çıkmaz, kafasından uydurmuş olamaz diyeceğim, ancak hiç bir forumda o şekilde bir bilgiye rastlamadım.
    dsg arızasını engelleyen arkadaşları tebrik ediyorum. Bu enjektörü bozulan aracın, motoru arızalıdır, demek gibi bir şey. Kavrama arızası ile dsg nin yolda bırakması arasında çok büyük fark var...
    kuru kavramalı bütün şanzımanların kavraması, ş.içi durk-kalk ta çok uzun ömürlü olmuyor. ancak değişimi kolay. ıslak kavramalar daha uzun ömürlü ancak değişimi zor...
    birde trafiğe çıkış tarihi neydi aracın?

    ayrıca alıntı bir bilgi paylaşıyorum,
    0AM 198 141 K, coklu baglanti onarim seti >> 30.05.2011 Yilina kadar bu kullanilmistir
    0AM 198 141 P, coklu baglanti onarim seti >> 01.06.2011 - 07.11.2011 Tarihleri arasi kullanilmistir
    0AM 198 140 A, coklu baglanti onarim seti >> 08.11.2011 Tarihinden güncel günümüze kadar, ayni zamanda CKMA, CDGA, CDAA ve CDAB Motorlar icin gecerlidir

    30.05.2011 Yilina kadar üretilen araclarda tahminen "0AM 198 141 K" Kavrama parcasi vardir, 01.06.2011 ila 07.11.2011 Tarihleri üretilen araclarda "0AM 198 141 P" Kavrama parcasi vardir ve daha sonra yenilere ise "0AM 198 140 A" Kavrama vardir




    Orijinalden alıntı: cihanair

    Orijinalden alıntı: Utku

    Gecmis olsun.

    kuru tip dsglerde bu aralar cok sık ariza yasandigini YETKİLİ SERVİS soyledi degil mi?

    evet servis söyledi

    vw konudan haberi varmış ve ya iyi bir iyileştirme yapılcakmış

    yada komple yağlı şanzımana dönücekmiş dediler



    Orijinalden alıntı: akburak

    gelismeleri paylasmaya devam ederseniz seviniriz sayin cihanair. bir de degisen kavrama seti denilen baski-balatadir. takmayin bence. mekatronik dedikleri ne oldugunu da cok bilmedigim ama pahali olan unite yada sanzimanin kendisi degismiyor sonucta.

    tek sorun bu kadar erken degismesi nedendir? benimki 15.000 km'de iken degismisti mesela..

    faturasini bulursam benim degisen kavrama setinin seri numarasi filan varsa paylasacagim ben de. ha gerekirse scan eder buraya da koyarim. VW fanatikleri inanmaz belki diye :)

    bi de anti-VW'cilere laf edeyim bu arada.onlarca tantana cikaranlar var ya hani. yok dsg soyleydi boyleydi diye. sorun cikartacak diye almayanlar filan varmis vs.
    ben aldim abi, ikinci el hem de. ve garantisiz. 8-9 aydir aldigim zevk konfor bana yeter :) kavramam degismis. degissin abi. ucretsiz degistiler sonucta. ne zaman para isterler o zaman mahkeme yolu gorunur. o kadar

    saygilar




  • Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla DSG kullanan ve sorun yaşayan kişiler genelde dur-kalk trafiğin fazla olduğu istanbul, ankara, izmir gibi şehirlerde yaşıyorlar, ankete kullanılan il ve dur-kalk trafikte kullanma durumunu da eklerseniz iyi olur bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Arkadaşlar gördüğüm kadarıyla DSG kullanan ve sorun yaşayan kişiler genelde dur-kalk trafiğin fazla olduğu istanbul, ankara, izmir gibi şehirlerde yaşıyorlar, ankete kullanılan il ve dur-kalk trafikte kullanma durumunu da eklerseniz iyi olur bence

    tesekkurler eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    ......

    Bir de Peugeot'nun otomatikleri berbat ve genelde çok problemli mesela.
    DSG bunun yanında melek kalıyor

    İşte bir iftiracı daha. DSG hakkında nasıl şehir efsaneleri olduğunu söylüyorsanız, Peugeot'nun otomatikleri hakkında alenen bir iftiracı da bu arada tespit edilmiş oldu. Şu anda 3008, 5008 ve 508 sayfalarını ve peugeot genel sayfasını devamlı takip ediyorum. Bir tane Auto6R şanzıman hakkında şikayet eden duymadım. Erken kavrama değiştiren görmedim, vites geçişlerinden müthiş bir rahatsızlık okumadım. Peki bu Ormanci arkadaş, hangi ormanda görmüş bunları? Yoksa arkadaşının arkadaşının bakkalının pejosunda mı?




  • Ahahaha herkes ayrı bi komedi ya
    Evet ben şanzıman manyağıyım, manuel haricinde her şanzımanı kötülüyorum.
    Ama hangi markanın "anti"cisi olduğum tespit edilemedi

    He abi he...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 27 Şubat 2012; 9:23:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci

    Ahahaha herkes ayrı bi komedi ya
    Evet ben şanzıman manyağıyım, manuel haricinde her şanzımanı kötülüyorum.
    Ama hangi markanın "anti"cisi olduğum tespit edilemedi

    He abi he...

    Kullanımının nasıl olduğu ile ilgili kişisel bir veri olarak berbat diyebilirsin, bu senin tercihindir, ancak çok problemli meselesini çözemedik arkadaşım? Servislerde Auto6R problemli araç yok, forumda şikayet yok, internette belirlenmiş sorun yok, şikayetvar.com da kakılı şanzıman dertli adam yok, sen neci oluyorsun diye sormanın acaba nesi garip? Bir tezinizi savunmak isterken, uzun uzun yazılar yazarken destekleyici bir ifadenizi hayal aleminden verince tepki almanızın neresi komedi? Siz bir komedya oynuyorsunuz, ben size antici demedim, iftiracı dedim, arada fark var. Antici olursun, örnekleriyle belirtirsin, eyvallah, ama iftiracı ortaya laf atar, sonrada tüyer, cevap gelirse de senin gibi laf çarpıtıp üste çıkmaya çalışır. Biraz herkes klavyesinden çıkana dikkat edecek.




  • Bu muhabbetten sıkıldığım ve konunun da yeterince içine ettiğim için öyle cevap verdim, madem illa cevap istiyorsunuz, buyurun, kendimce açıklamaya çalışayım.
    Amacım üste çıkmak falan değil. Onu başkaları yapıyor.
    Etrafımdaki sağlam kaynaktan ben gördüğümü, duyduğumu bilirim. Bir tarafımdan uydurmuyorum ki, niye uydurayım manyak mıyım, yapmayın allah aşkına ya... Mantıklı bir düşünelim, ben sadist miyim, egolarımı mı tatmin etmeye çalışıyorum, nasıl bir amacım olabilir.

    2 tane Peugeot eskittim. Otomatik değillerdi ancak o süre zarfında otomatiklerinden (klasik olanlarından bile) illallah edenleri gördüm.
    Üstelik bu forumlarda da gördüm. Siz nasıl göremediniz bilmiyorum.
    Ayrıca Auto6R diye özellikle de bir şanzıman ismi belirtmedim. Gayet genel konuştum.
    Açıkçası eskileri yüzünden ve yenilerde bile yaşanabilen problemler yüzünden, ayrıca Peugeot'nun genel üretim kalitesini de bildiğimden, bu şanzımanlara da güvenim çok fazla değil açıkçası. İsterse %100 sorunsuz olsun.

    Genel konuşmaya devam edersem, PSA grubunun kullandığı "otomatikleştirilmiş" şanzımanlar her zaman kötü oldu.
    Vites geçişleri hep eleştirildi, arıza istatistiklerinde de salak salak arızalarla ortaya çıktı.
    C2 VTR'lerin şanzımanları mesela...
    MCP miydi neydi, o şanzımanlar da çok iyi değildi mesela.
    Hangi şanzımandı hatırlamıyorum ama yeni nesil olanlarda yok işte aracın viteste takılı kalması, giderken N'ye düşüp bir daha vitese geçmemesi vs. gibi sorunları birkaç defa duydum. Üstelik yeni araçlarda...

    Ama sizler de benzer davranışı sergileyen diğer örneklerinizdeki gibi at gözlüğü takıp bu problemleri görmezden gelebilirsiniz.
    Artık karşı çıkmak yerine, saygı duyuyorum bu söylemlere
    Malum, sinirlenince kendimden geçiyorum, davalık falan olabilirim

    Ayrıca niye iftira atayım, manyak mıyım ben
    Bu markaların hiçbiri babamın oğlu değil.
    İmkanlarımın da elverdiği ölçüde beğendiğimi alıyorum, bu kadar basit. Bu çerçevede, Allah kimseyi anlamsız fanatik ve ezik yapmasın diyorum. Haydi fanatik de olursun, onu da bir yere kadar anlıyorum da, o an kullanılan mal/marka/eşya neyse onun "dünyanın en iyisi" modunda savunulması daha da fena birşey. Buradaki kimseye demiyorum yanlış anlaşılmasın, ama öyle modeller de var. Onlar, fanatiklerin de ileri aşaması.

    Bu ne biliyor musunuz, "ben imkanlarım ölçüsünde bunu aldım, en iyisi bu, sen laf edemezsin, laf ederek beni enayi yerine koyamazsın" düşüncesinin refleksi. Halbuki ben kişinin tercihine hiçbirşey demiyorum ki, diyemem de zaten... Olan bir şeyi söylüyorum, firmayı eleştiriyorum. Ama sanırsın ki sahibinin anasına sövdük.
    Şimdi Opel'lerin Easytronic'leri de berbat ve problemli diyeceğim, Opelci fanatikler gelecek.
    Bunun sonu yok. Çünkü hepsi bu refleksle hareket ediyor.
    (Diyebilirsiniz ki, ha bi de başımıza psikolog kesildin, eyvallah, onu da diyin )

    Hala deniliyor ki, "arkadaşın, eşin dostun, bakkalın"...
    Yahu kullansam kendim yaşayacağım zaten problemi.
    Kaynak en yakınımdaki kişiler.
    Arkadaşım birebir sorunu yaşıyor, ben de anlatıyorum ne var bunda? İlla kendisi mi gelip anlatmalı sizin inanmanız için?
    İnanmıyorsanız inanmayın artık ne yapayım yani, Kur'an'a el basalım bir de isterseniz foruma yazı yazarken, "vallahi doğru söylüyorum" diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 27 Şubat 2012; 11:42:22 >




  • Hiç bir zaman hiç birşeyin fanatiği olmadım (fenerbahçe hariç ). Yaptığınız hata da kendi deyiminizle "genelleme". Açık açık yazın, biz de verilerinize karşı eyvallah diyelim. Ama lafı atıp ortaya, sonra birilerinden cevap alınca bu kişilere fanatik diyemezsiniz, ezik mezik lafları ise seviye meselesi, kendiniz bilirsiniz.

    Kim kullandığı mal ile ilgili, hem de ortada gerçekten birşey yokken laf sokulmasını ister(referansım içinde bulunduğumuz forum-bkz, 508-5008-3008 sayfaları, ayrıca araç genel kısmında açılmış konular, arada arkadaşının şanzımanından yakınanlar vardır tabi). Siz yazdıklarınıza karşı açıkçası saygı bekliyorsunuz, ben de yüzlerce binlerce insanın çalışarak ortaya koyduğu ürünlere karşı saygılı olunması taraftarıyım. Fanatiksem, emeğe karşı, yoksa hiçbiri babamın oğlu değil.

    Yukarıdaki son yorumunuzda referans bilgilerinizi ekleyerek kendinizi düzelttiniz. Bunu yaparken zaten peugeot otomatik(leştirilmiş) şanzımanlarını çok iyi tanımadığınızı da ortaya koymuşsunuz. Detaya girmeyeceğim bununla ilgili, çünkü beklediğim kendi bilginiz ile yargıya ulaşma şeklinizdi. Yoksa istediğin mala istediğin lafı söyle, beni bağlamaz. Beni bağlayan mesnet noktan, yargıya ulaşma şeklin. Siz de sizin benzerleriniz gibi yaptığınız hatayı kabul etmek yerine karşı tarafı suçlama huyu olanlardansınız. Daha da konuşmaya, anlatmaya gerek yok, fanatizmin ne olduğunu herhalde satırları okuyanlar karar verir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 27 Şubat 2012; 13:40:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Hiç bir zaman hiç birşeyin fanatiği olmadım (fenerbahçe hariç ). Yaptığınız hata da kendi deyiminizle "genelleme". Açık açık yazın, biz de verilerinize karşı eyvallah diyelim. Ama lafı atıp ortaya, sonra birilerinden cevap alınca bu kişilere fanatik diyemezsiniz, ezik mezik lafları ise seviye meselesi, kendiniz bilirsiniz.

    Kim kullandığı mal ile ilgili, hem de ortada gerçekten birşey yokken laf sokulmasını ister(referansım içinde bulunduğumuz forum-bkz, 508-5008-3008 sayfaları, ayrıca araç genel kısmında açılmış konular, arada arkadaşının şanzımanından yakınanlar vardır tabi). Siz yazdıklarınıza karşı açıkçası saygı bekliyorsunuz, ben de yüzlerce binlerce insanın çalışarak ortaya koyduğu ürünlere karşı saygılı olunması taraftarıyım. Fanatiksem, emeğe karşı, yoksa hiçbiri babamın oğlu değil.

    Yukarıdaki son yorumunuzda referans bilgilerinizi ekleyerek kendinizi düzelttiniz. Bunu yaparken zaten peugeot otomatik(leştirilmiş) şanzımanlarını çok iyi tanımadığınızı da ortaya koymuşsunuz. Detaya girmeyeceğim bununla ilgili, çünkü beklediğim kendi bilginiz ile yargıya ulaşma şeklinizdi. Yoksa istediğin mala istediğin lafı söyle, beni bağlamaz. Beni bağlayan mesnet noktan, yargıya ulaşma şeklin. Siz de sizin benzerleriniz gibi yaptığınız hatayı kabul etmek yerine karşı tarafı suçlama huyu olanlardansınız. Daha da konuşmaya, anlatmaya gerek yok, fanatizmin ne olduğunu herhalde satırları okuyanlar karar verir.

    Evet genelleme yapıyorum doğrudur, ancak DSG konusunda genelleme yapmamış olmama rağmen bi reddetme durumu vardı, o da ayrı konu.
    Açık açık yazmaya pek gerek yok, Google'a sorunca birçok şey çıkıyor.
    Fanatik ve ezik lafları meclisten dışarı... Ama forum ortamlarında aşırı karşılaştığım bir durum ve gördükçe artık o bıkmışlıkla tepki veriyorum.

    Bakın ben 508-5008-3008 hakkında özellikle konuşmadım. Süper genel bir laf ettim ve siz gelip mesajımı alıntıladınız, bu araçlarda sorun yok dediniz. Peki saçmalayan, arıza çıkaran önceki nesilleri biliyor muydunuz? Bunun haricinde birçok testte PSA grubunun yeni şanzımanlarının da çok iyi olmadığı, bazen bocaladığından falan bahsediliyor. Hatta otomatik RCZ'lerin bu yüzden alındığı gibi satıldığını söyleyenler var. Ha bu da beklentidir, ayrı konu...
    Kaldı ki bunlar benim yorumlarım değil, güya kullananların ve memnun kalmayanların yorumları.
    Evet bunlara istinaden maalesef ki genelliyorum.

    Ha bakın şu da var, şanzımanın bu özelliği biliniyordur, ama atıyorum yavaş değiştirmesi sizin umurunuzda değildir, kullanım stilinize de birebir uyuyordur. Ona da eyvallah, ona da hiçbirşey diyemem. Yeni şanzımanlar da gerçekten sorunsuzsa, bir kişi de çıkıp güncelleme yapıldı sorun giderilmedi, şu viteste takılıyor, sabah geçmiyor vs. demiyorsa o da tamam, kabulüm ve tüm laflarımı geri alırım.

    Emek konusunda ise;
    Haklısınız ama şöyle birşey de var, düşünün yüzlerce insan çalışmış ortaya birşey çıkmış ama olmamış. Ben de ona tonla para vermişim, bana masraf açacak, bu durumda ne olacak? Çünkü onların yaptığında sadece "emek" yok. İşin arka planında muhteşem bir "ticari kafa" da var. "Yok yok, balatayı şu malzemeden yap, yok yok burası şöyle olsun" şeklinde cümleler gözünüzün önüne gelmiştir herhalde. Otomotiv sektörü denen sektör bu anlamda sanırım en şerefsiz sektörlerden biri... Kullandığınız aracın gözle ilk anda görülmeyen yerlerine bir bakın, atıyorum "şurasını şöyle yapmak varken niye böyle yapmışlar?" sorusu aklınıza geldiğinde ne demek istediğimi daha iyi anlatabilmiş olacağım.

    Şahsen sizin çıkışınızdan fanatik gibi değerlendirdim açıkçası (FB hariç ), kusuruma bakmayın, bende de böyle bir refleks gelişti maalesef.

    Yazdıkça yazıyorum, konu başlığındakiler nefret ediyor benden artık, tamam vallahi yazmıyorum daha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 27 Şubat 2012; 14:21:44 >




  • auto6r şanzumanların karakteristlik özelliğidir vites geçişlerinin hissedilmesi..bu bir sorunmudur elbette değil..kronik sorun dendiği zaman googlede mesela dsg şanzuman sorunları yazın onlarca kullanıcı sorunları çakır..ama aynı yöntemi auto6r şanzuman sorunu yazarsanız karşınıza çıkan kocaman bir hiçtir..eşten dostan kulaktan dolma bilgilerle sorunsuzluk konusunda(mükemmel değil elbette ama) en önde olan auto6r tipi otomatikleştirilmiş şanzumanlara sorunlu muamelesi yapmak hiçte etik bir davranış değil..özelliklede bu forumlarda onlarca kullanıcısı tarafından dile getirilen bu gerçek dikkate alınmadan eşim dostum illallah etti tarzı yorumlar sadece komedi programlarında olur ancak..özellikle kullanmadım ama ile başlayan yorumları kesinlikle fanatikçe buluyorum..ve herşeyin fanatizmi(fenerbehçe hariç) zararlıdır..




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.