Şimdi Ara

Dsg en iyi hizlanma nasil yapilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Golf 6 1.4 122 Dsg kullaniyorum. Arac bildiginiz uzere max. Gucunu 5000 devirde, max. torkunu ise 1500-4000 arasinda aliyor. Tam gaz hizlanmalarda arac 6 bin devrinde vites degistiriyor. Videolara baktigimda aracin 6 bin civarinda vites degistirdigi goruluyor D veya S modunda fark etmiyor. Ben 5000 bine gelmeden vites degistirdigimde arac bana daha akici hizlaniyor gibi geldi. Hatta bazen gaza tam basmadan hizlanmasi daha iyi geliyor bana. Yani tam gazda aracin 6 binde vites atmasi max.gucunun disinda kaliyor. Sizin gorusleriniz nedir bu konuda hizlanmalarda en iyi randiman nasil alinir bu aractan?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Dediklerinize katılıyorum banada oluyor aynısı. Ama sorunuzun cevabını bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Dediklerinize katılıyorum banada oluyor aynısı. Ama sorunuzun cevabını bilmiyorum

    Atmosferik arac kullansak tamam yuksek devirde vites degistirelim ama bu videolarda bana yanlis hizlaniliyor gibi geldi, bana gore en iyisi kalkistan sonra tam gaz ve triptronic kullanarak 5 bin devirde vitesi yukseltmek gibi geldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg en iyi hızlanması gaz pedalını dibe yapıştırmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    Dsg en iyi hızlanması gaz pedalını dibe yapıştırmak.

    Manual modda kullanip 5000 devirde vites yukseltmek daha iyi hizlanma saglamaz mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1vitesten 6ya kadar bir hata yapma olasılığı olacaktır yine dip gaz avantajlıdır diye düşünüyorum. Sürekli devir saatine bakamayacağımıza göre dip gaz
    Motor sesinden vites yükseltmek oda olmaz
    Manuel araçlarda gaz pedalını hep yapıştırıp debriyaj ve vitese atarız, mauel bir otomobili performanslı kullanmak için üst devirde vitese atamak mümkün değil (kapışma,ışıklardan kalkış)
    Dsg viteslerde gaz yapıştırılınca motor sesi ve duraksama hissi olsada yinde en iyi performans bu şekilde olur, benim şahsi fikrimdir.
    Tabiki bu fikir normal kullanım için değil, zaten son hızı 6viteste yaparız gaz yapışıkken 7vitese atması olanaksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    1vitesten 6ya kadar bir hata yapma olasılığı olacaktır yine dip gaz avantajlıdır diye düşünüyorum. Sürekli devir saatine bakamayacağımıza göre dip gaz
    Motor sesinden vites yükseltmek oda olmaz
    Manuel araçlarda gaz pedalını hep yapıştırıp debriyaj ve vitese atarız, mauel bir otomobili performanslı kullanmak için üst devirde vitese atamak mümkün değil (kapışma,ışıklardan kalkış)
    Dsg viteslerde gaz yapıştırılınca motor sesi ve duraksama hissi olsada yinde en iyi performans bu şekilde olur, benim şahsi fikrimdir.
    Tabiki bu fikir normal kullanım için değil, zaten son hızı 6viteste yaparız gaz yapışıkken 7vitese atması olanaksız.

    Ben de bir cok kez kalkisi patinajsiz atlattiktan(biraz zor olsa da )sonra surekli dip gaz hizlandim ancak arac D veya S de 5 binden sonra bosa kurek cekiyor gibi ve 6 binden sonraki vites atimlarinda arac resmen firliyordu o yuzden manual modda 5 bin devirde vites degistirince aracin hizlanmasi cok daha akici geliyor. Dsg nin kalkistaki atakligi 3.vitesten sonra kayboluyor gibi( vites oranlarindan olsa gerek) bu vitesten sonra manual olarak kullanmakla daha iyi hizlanmalar elde edilir gibi geldi bana. Devire bakip vites yukseltmek seri hizlanmalarda dediginiz gibi hatalara neden olabilir ama dsg de bu hatayi yapmak oldukca zor.
    Gorusleriniz icin tesekkurler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.