Şimdi Ara

Dsg kronik sorunları (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
15.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çıkarma ihtimali yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayesque kullanıcısına yanıt
    Boşta el frenini çekince ayağınızı frenden kaldırıyorsunuz el freninin üstüne araba otursun diye. Sizin yazdığınız yöntemde ayağınız frenden hiç kalkmıyor el frenine oturmuyor araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    Allah’ın dağına da sıkışık trafikte çıkmak dünyada sadece bizim memlekete özgüdür heralde.

    Alıntıları Göster
    Aynen, bize ait bir durum olsa gerek ancak bu yaşadığımız bir durum olduğundan burada sormak istedim. Bu konuda tecrübesi ya da düşüncesi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılan Serdar

    '' İyi niyet garantisinden bahsetmiyorum. Yazılı bir hak olmadığı için peşine düşmek zor ama mağdur edilen görmedim. ''

    '' DSG'nin daha uygun olması kuvvetle muhtemel. ''

    Abi ben hayatımda bu kadar saçma cümlelerle savunulan bir marka görmedim ya

    Adam kendinden emin bir şekilde DSG bozulma oranı daha düşük çünkü çok satılıyor ve daha ucuz gidin arayın Reno'ya ıvır zıvıra sorun diye ahkam kesiyor, 1 paragraf altta da bu cümleler var
    Sanayi esnafından bahsedince bende okumayı bıraktım.
    Bayılıyorlar 200 lira dandik bir filtreye vermeye.
    Neyse ki sanayi var. Servislere kalsak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lullabies_

    Boşta el frenini çekince ayağınızı frenden kaldırıyorsunuz el freninin üstüne araba otursun diye. Sizin yazdığınız yöntemde ayağınız frenden hiç kalkmıyor el frenine oturmuyor araç.
    Dediğinizi anlıyorum, yalnız kaçırılan bir nokta var: DSG'de park pozisyonunda tekerleri kilitleyen mekanizmanın ne vites dişlileri ile ne de balatalarla bir ilgisi var. Araç P moduna alınınca mekanik bir kilit devreye giriyor. Yurt dışı sitelerde aracı el freni kullanmadan yokuş yukarı park ederken sadece P moduna alanlara böyle yaparsanız P'den ayırmakta zorlanabilirsiniz, bunu yerine ayağınız frendeyken el freni çekip P'ye alın diyorlar. Kimse N'den bahsetmiyor. Bakın aşağıdaki mekanizmaya, bunu N'ye de alsanız P'ye de alsanız kilitleyecektir. Bana bunun kaynağı biraz insanlara "kullanamıyorsunuz da bak ondan bozdunuz" diye suç atmak için bir takım servislerin uydurduğu bir safsata gibi geliyor.

    Dsg kronik sorunları

    K.

    Ek: aşağıda VW DSG eğitim dokümanından alınmış ekran görüntüsü var, aynen yukarıda bahsettiğim gibi park kilidi diferansiyel üzerinde konumlanmış:

    Dsg kronik sorunları

    Dokümanın kaynağı:

    http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_308.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 24 Ocak 2020; 13:13:38 >




  • Nacila N kullanıcısına yanıt
    Peugeot 308 1.2 PureTech 150.000 TL EAT8
    ZF9 değil ZF8'li D-TEC Honda Civic, BMW 2010-2015 arası arka çekişli benzinliler...
    9G-Tronic pahalı, Arteon'a çıkan alsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Pejo 1.2 sorunlarıyla uğraşıp dururken 4 ay önce .sıfır 1.0 DSG Ibiza yi 110 bin TL ye aldım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • En güzel yorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Civic dizelde zf9 var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nacila N kullanıcısına yanıt
    Uğraşırken? Hangi sorunlarmış onlar? O zaman 1.6 BHDi EAT6 baksaydınız. 508 bile bulurdunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlkamadım yaı pejo 1.2 sorunlumu ?
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Saatli bombanın ne zaman patlayacağını bilemez misin hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.