Şimdi Ara

Dsg şanzımanda kısa süreli bekleme ve park etme.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
12.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • royal_flush_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bilgilendirme için teşekkür ederim, buarada mandal konusuna değinmişken... mandala sadece D den R'ye geçişlerde mi basmak gerekiyor? Hangi durumlarda mandala basmak gerekiyor?

    Şimdiden sonsuz teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunları yapacam sonrada otomatik kullanıyorum diycem :)))
  • Otomatik araçta önce el freni sonra aracı boşa alma sonra parka alma



    Ben böyle biliyorum çoğu yerde de böyle geçiyor



    Özellikle d den parka direkt almayın sakın n ye aldığınız da sanzimanin üstündeki yükü alıyorsunuz sonra park

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Start stop varsa ışıklarda zaten durucaktır gerek olmaz, ama uzun süre beklemede boşa almakta fayda olabilir.

    hocam işikta frene basıp vitesi boşa alsak yine durdurur mu motorun çalişmasını
  • tacimmüdür kullanıcısına yanıt
    Bende bmw var boşa alınca durdurmuyor, p ye alınca durduruyor motoru, vw nasıldır bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NucleotidSound

    Merhaba,

    Bilgilendirme için teşekkür ederim, buarada mandal konusuna değinmişken... mandala sadece D den R'ye geçişlerde mi basmak gerekiyor? Hangi durumlarda mandala basmak gerekiyor?

    Şimdiden sonsuz teşekkürler..

    sadece d den n ye, n den d ye ve r den n ye geçişlerde mandal istemez ,, p ye ve r ye hiçbir şekilde mandalsız geçemezsin, p den çıkarkende öyle, ayrıca frene basman da lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royal_flush_ -- 2 Eylül 2016; 22:19:52 >
  • Yeni model VW modellerinde zaten Auto Hold ve Start&Stop bulunuyor. Araç durduğunda motor durduğu için şanzımanı zorlama gibi bir durumu olmuyor aracın. Ayrıca Auto Hold açıkken araç durunca araba hemen el frenini çektiğinden dolayı P'ye aldıktan sonra el frenini çekip yükü şanzımana bindirme durumu da olmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 32 bin kmdir burda yazilan hicbir seyi yapmadan kullaniyom. Ustune ustluk motorru ilk calistirinca da yaglansin filan beklemiyom. Henuz bi sikintisi yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Start/stop özelliği olan araçlarda sorun oluşmayacağı yönünde bilgi var bu videoda..

    https://m.youtube.com/watch?v=aORAPqaiIZ8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NucleotidSound

    Start/stop özelliği olan araçlarda sorun oluşmayacağı yönünde bilgi var bu videoda..

    https://m.youtube.com/watch?v=aORAPqaiIZ8



    hocam şimdi start stop olan araçlarda ışıktayken vitesi boşa almaya gerek yok herlde anladığım kadarıyla
  • Park soralamasina bir saplama yapmak istiyorum. 4 numarada fren derken ayaginizi frenden almayi kast ediyorsunuz insallah. 4.numarada frenden ayaginizi cekmedikce sanzumanin yukunu pek almamis olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NucleotidSound

    Merhaba,

    DSG şanzımanlı araçlarda kısa süreli beklemelerde (ışıklarda vs.) vitesin N konumuna alınması gerekmektemidir? Yoksa D konumunda kalması yeterli midir? Bir diğer husus ise park durumu.. sıralama şu şekilde mi olmalıdır?

    1. Fren (Durma) 2. Vitesi N konumuna alma 3. El freni 4. Fren 5. Vitesi P konumuna alma

    İlgili konularda değerli görüşlerinizi paylaşmanızı rica ederim..

    Şimdiden teşekkürler..

    Işıklarda start stop aktifse araç durduğunda sistem otm boşa alıyor zaten.

    Park içinse;
    Eğer eğimli biryerde park yapılacak ise önce N sonra el freni sonra P

    Düzde ise sıkıntı yok

    Kullanım kılavuzunuzda muhakkak yazar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 ileri kuru tip s-tronic şanzımanlarda (vw'deki dsg'de de aynıdır büyük ihtimalle) beklerken N'ye almanıza gerek yok. Ayağınız frende olduğu sürece kendi otomatik boşa alıyor. Bunu anlık yakıt tüketiminden de anlayabilirsiniz.

    Fakat yağlı tip 7 ileri s-tronic'lerde durum farklı. Benim aracımda bu şanzımandan var. Beklerken N'ye almazsan araç devamlı gitme isteğinde oluyor, yarım debriyaj yapıyor gibi oluyor. 10 saniyeyi geçen beklemelerde mutlaka N'ye alıyorum. Hem yakıt tasarrufu hem de şanzımana yük binmesin diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Park soralamasina bir saplama yapmak istiyorum. 4 numarada fren derken ayaginizi frenden almayi kast ediyorsunuz insallah. 4.numarada frenden ayaginizi cekmedikce sanzumanin yukunu pek almamis olursunuz.

    Frenden ayak cekmedikce nasil P ye atabilecek peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tacimmüdür

    ışıkta beklerken tam olarak ne yapılmalı

    Vites D konumunda kalmalı, frene basılmalı. 2 dk dan fazla beklenecekse el freni çelip vites N ye alınmalı. Ben böyle kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_
    Frenden ayak cekmedikce nasil P ye atabilecek peki ?

    Arkadasim 10 kere okudum yazdiginizdan bir anlam cikaramadim. Destek mi mhalefetmi oldunuz anlayamadim !..

    Ayak frenden cekilip aracin yuku elfrenine bindirilir sonra p ye alinmazmi ?.. Bende dct kullaniyorum siralamam bu sekilde ...

    Bahsettigim asanada fren pedali birakilmazsa p ye alindiginda sanzumanada yuk binebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 3 Eylül 2016; 0:26:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni nesil,teknolojik ve yarı otomatik olduğu için N şart değil araba tam durduktan 3 saniye sonra otomatik kavrama biter zaten.devir saati 1000 civarından 700-800 lere düşer.eski nesil tork konventörlülerde işe yarıyor daha çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tacimmüdür kullanıcısına yanıt
    Ben videodaki açıklamadan öyle anladım..araç otomatik olarak stop edeceğinden gerekli dinlenmeyi kendisi sağlamış oluyor..

    Saygılar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NucleotidSound

    Ben videodaki açıklamadan öyle anladım..araç otomatik olarak stop edeceğinden gerekli dinlenmeyi kendisi sağlamış oluyor..

    Saygılar..

    yani start stopta vitesi boşa almaya gerek yok değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_
    Frenden ayak cekmedikce nasil P ye atabilecek peki ?

    Arkadasim 10 kere okudum yazdiginizdan bir anlam cikaramadim. Destek mi mhalefetmi oldunuz anlayamadim !..

    Ayak frenden cekilip aracin yuku elfrenine bindirilir sonra p ye alinmazmi ?.. Bende dct kullaniyorum siralamam bu sekilde ...

    Bahsettigim asanada fren pedali birakilmazsa p ye alindiginda sanzumanada yuk binebilir.

    sıarala doğrumu
    ayağim frene basılı el frenini çekiyorum sonra frene basmaya gerek var mı vitesi p ye alirken
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.