Siz ne yaptınız, yapadan nasıl kurtuldunuz ? |
Dsl ışığım yanmıyor (2. sayfa)
-
-
YAPA' da 80/35 mbit bağlantım vardı. Fiber dönüşüm sonrası 3 mbit e düştü. Çok uğraştık düzelmesi için. Ancak başaramadık. VAE' ye geçmeye çalıştık onu da beceremediler. Hattımızı bir şekilde iptal etmişler. Şuan internetimiz yok, ISS değiştirmeye uğraşıyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim saha dolablarıda vdsl oldu saha dolabında kablolarda birşeyler yapmışlar ondan sonra yok maalesef bende yapadayim elektrik bağlantısı yapılmamış dolapbın yazıları yazılmış hangi numara olduğu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkkk -- 31 Ekim 2020; 21:27:54 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Çok ilginç bugünlerde ben dahil bir kaç kişinin daha başına geldiğini duydum benzer olayların, netspeed abonesiyim ve aynı şekilde aniden dsl ışığım yanmaz oldu, ankastre kutusuna baktığımda benim daireye gelen kablonun çıkarıldığını gördüm, netspeed sorunun çözümü için türk telekom ile iletişime geçti ancak sorunum tam olarak çözüldü denemez bu kezde 16 mbps aldığım hattan 8 mpbs ancak alabilir oldum. Tekrar netspeed ile iletişime geçtim bizim yapabileceğimiz birşey yok hattı kontrol ettireceksiniz dediler. Hat zaten aynı önceki ile aynı hat nasıl oluyorda hızımda böyle bir düşüş yaşıyorum anlayabilmiş değilim, derslerin yoğun olduğu bugünlerde internetimden oldum durduk yere.
-
Allah Allah ne oluyor bu internetlere yaa
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ben iptal talebini edevlet üzerinden verdim yapacakları yoktu
-
Merhaba, destek kaydınız sonuçlandıktan sonra kullanım yapamadığınız günler için fatura kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kontrol ederek işlem yapacaktır. -
Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik ekibimize ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek. -
Az önce Türknet den aradılar VAE yapısına taşıma işlemlerini başlatacaklarını söylediler. 3-5 iş günü içerisinde taşıma işlemleri gerçekleşecekmiş beklemedeyim. Teşekkürler
-
Oluşturdum açık destek kaydım var
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Keşke benide geçirseler sıkıntım kalmayacak
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kaydınız için ilgili ekibimiz dönüş sağlayacaktır. -
Umarım senin işlemleride en kısa zamanda başlatırlar
-
Umarım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kardeşim benim DSL bağlantısını Türktelekom personeli sağladı şuanda @TurkNetDestek in sistemden aktif yapmasını bekliyorum. Senin durumda bir değişiklik oldu mu ?
-
Vallahi 3 yıllık iç tesisatımda sıkıntı var sözde bakalım destek ekibi gelecek kablomda yıbranma bile yok
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Eğer sizinde saha dolabında değişiklik olduysa ve YAPA daysanız ondandır. YAPA dan cıkmak istiyorum diye söyleyin cözüm sağlasınlar
-
Destek ekibi gelsin bakalım ne olacak ondan sonra diyeceğim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Saha dolabı olayı varsa bence hiç bekleme yapadan vdsl e geçirsinler yoksa işin çok uzar. Türktelekom personeli diyordu saha dolaplarını güncelleyenler yapadan geçiş yapmanız lazım yoksa işiniz zor diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwertyu131 -- 2 Kasım 2020; 17:16:26 > -
Destek kaydı yazayım o zaman yapadan vae geçirsinler
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X