@TurkNetDestek merhaba benim dünden beri dsl ışığım yanmıyor bana yardımcı olur musun acil işlerim var yapamıyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dsl ışığım yanmıyor
-
-
4 GÜNDÜR İNTERNETSİZİM ŞU GÜNLERDE İNSANLARI İNTERNETSİZ BIRAKIYORLAR REZALET !
27 Ekim Salı dan beri ADSL IŞIĞIM YANMIYOR VE HİÇBİR İŞLEM YAPMADAN MÜŞTERİ KAYNAKLI SORUN DİYE GERİ BİLDİRİM YOLLUYORLAR.BU KADAR REZİLLİK OLMAZ.REZİL MARKA
@TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El-Cezerii -- 31 Ekim 2020; 10:22:5 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben destek kaydı bıraktım bakmıyorlar resmen ondan
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi verecektir. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Biraz hızlı yapın ayrıca kullandığım günler için indirim talep ediyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aynı sorun bende de mevcut ama çözüm @TurkNetDestek de varmı bilemiyorum
-
Az önce bilgi geldi türk Telekom arızama bakıyormuş
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
benim arızaya 2 kere baktılar sözde bir değişiklik olmadı.
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 21-10-2020 14:51:27
İşlem Zamanı : 28-10-2020 18:10
Arıza ID : 2020102800077942049
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: Genel Arıza
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 21-10-2020 14:51:27
İşlem Zamanı : 30-10-2020 16:26
Arıza ID : 2020102800077942049
İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok
-
Yazı olarak yanıt geldi sistem bilgisi olarak değil
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
bir değişiklik varmı ? bende sultangazide oturuyorum. santral olarak sultangazi gözüküyor arayınca teknik bir arıza felan diyor sizde öyle bir durum mevcut mu ?
-
Bendede genel arıza yazıyordu şuan bir değişiklik yok telekom bilgisinde
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: turkkk
Bendede genel arıza yazıyordu şuan bir değişiklik yok telekom bilgisindesizin telefon hizmeti varmı, varsa çalışıyor mu?
-
Çalışmıyor 2 aydır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
yapa alt yapısındamısınız ? bizim saha dolabı vdsl e geçti herkesin neti geldi benim gelmedi sokakta tek bende internet yok 3 gündür yazıyorum türknet e düzgün bir cevap bile yok iptal ettirmeyi düşünüyorum.
millenicom ile görüştüm işlemleri başlattım pazartesiye kadar düzgün bir cevap ya da cözüm gelmezse iptal edecem
-
YAPA' daysanız geçmiş olsun..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen yapadayım, benim konuda bu : https://forum.donanimhaber.com/dsl-isigim-gitti-gelmiyor--146248618
-
Şuan yaşadığınız şeyi Temmuz'un ortası gibi ben de yaşadım. Süreç şöyle işliyor: Yeni kabinler aktif hale gelir, fanları filan çalışmaya başlar. 1 hafta sonra santralden gelen bağlantılar kabine aktarılır ancak YAPA'da olanlarınki aktarılmaz ve o gün DSL sinyaliniz kesilir. Yaklaşık 10 gün DSL sinyali beklersiniz. 10 günün sonunda DSL sinyaliniz gelir hızınızda düşmeler filan olabilir, benimki düşmüştü mesela. Sonra 2 hafta sonrasında DSL sinyaliniz tekrar kesilir. Dışarı bir bakarsınız santralden gelen bakır kablolar toplanıyordur. Yeni kablo filan çekilene kadar 10-15 gün daha internetsiz kalırsınız. Sonra YAPA altyapısındakilere yeni kablo çekilir, internetiniz gelir ancak bir bakmışsınız tabiri caizse hızınızın anası ağlamıştır. Düzelttirmek için çok uğraşırsınız ancak hiçbir sonuç elde edemezsiniz. Biraz uzun oldu ama ben yaşadıklarımı anlattım. Sizde de aynısı mı olur bilmem, yine de aklınızda bulunsun anlattıklarım..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 31 Ekim 2020; 21:9:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Zaten 1 hafta önce Saha dolaplarına fiber bağlantıları yapmışlardı ve net ölüyordu 1mbit ile 10 mbit arasında saat başı gidip geliyor ve hız bi yüksek bi düşük talep açtım sonuç yok. Sonra VDSL portlarını bağladılar herşey gitti bu sefer.
-
Siz bence geç olmadan kurtulun YAPA illetinden. Tamam ilk başlarda iyiydi filan ama. Fiber dönüşümden sonra kullanılamaz hale geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet müşteri numarası öğrenme
- turknet whatsapp hattı
- pon ışığı yanmıyor
- ev interneti başka operatöre taşıma
- en iyi internet
- türknet fiyat listesi
- turkcell abone sayısı
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- turknet smartyfi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X