Şimdi Ara

Dünya genelinde 'en sorunsuz araçlar' belli oldu,sonuçlar ilginç.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW grup araçları kullananların acı çekebileceği bir konu olmuş. "Alman tankı" listede yok çünkü. Renault ve peugeot , ilk ona girebilseydi baya şaşırırdım zaten.

    Toyota dünya genelinde baya satıyor, ona rağmen sorunsuz seçilmiş. Helal olsun valla.
  • Geçen sene Mazda‘nın olan bu yer artık Lexus’un oldu. Lexus 1. Sırada, geçen yıl 1. Olan Mazda sıralamada yok. Hızlı bir düşüş olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • captaingurkan kullanıcısına yanıt
    Bu yıllık ve bölgesel-yerel bazda değil yaklaşık 4 yıllık zaman dilimi ve o araçların satıldığı tüm hinterlandlarda
    yapılan geniş bir araştırma..
  • Sağlam araçlarıyla ünlü Japon firma, halk arasında en sorunsuz marka olarak da bilinir. Uzun yıllar görsellikten çok teknoloji alanında kendini gösteren Toyota, şimdi ise her iki alanda da yaptığı çıkışlarını izliyoruz. Marka değerini oldukça iyi koruyan Japon firma, araçlarında çıkabilecek hatalar üzerinde de dikkatli davranıyor.

    dizel otomatiğine hız sabitleyici takamayan marka teknoloji alanında kendisini gösteriyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    Hiç bir arabama LPG taktırmam. Cümlesine kadar herşey doğru ondan sonrasını okumadım .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Mercedes ve bmw ikilisinin girmesini bekliyordum.

    Dünya genelinde "en sorunsuz araçlar" belli oldu,sonuçlar ilginç..

    Naruto

    🇯🇵 🇯🇵 🇯🇵

    Başka birşey demiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    Hakkında destanlar yazmaya aday olduğun şeyin aslında sadece bir "Eşya" olduğunu biliyorsunuz değil mi? Kişisel görüşünüzdür ve tabii ki saygı duymak gerekir ama her kişisel görüşe saygı duyarsak işimiz zor.

    Herşeyi geçtim; bahsettiğiniz eşyayı arkadaşınıza, eşinize ya da dostunuza teslim etmeyecek kadar değerli kılan şeyin ne olduğunu merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    okurken içim daraldı. Eşya bu sonuçta .Acil durum olduğunda ne yapıyorsunuz? 30 sn bekliyor musunuz yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Sağlam araçlarıyla ünlü Japon firma, halk arasında en sorunsuz marka olarak da bilinir. Uzun yıllar görsellikten çok teknoloji alanında kendini gösteren Toyota, şimdi ise her iki alanda da yaptığı çıkışlarını izliyoruz. Marka değerini oldukça iyi koruyan Japon firma, araçlarında çıkabilecek hatalar üzerinde de dikkatli davranıyor.

    dizel otomatiğine hız sabitleyici takamayan marka teknoloji alanında kendisini gösteriyormuş.

    dünya çapında yapıldıysa bu istatistik gayet normal böyle bir yorum.
    prius ilk çıktığı zamanki donanımlar gayet o zamana göre fazlaydı. camry keza aynı şekilde. adaptif hız sabitleyici var 98 modelinde. 98 de biz hız sabitleyiciyi ufo markası zannediyorduk.
    yurtdışında sadece japonyada ve amerikada kullanılan araçları var. onlarda bu istatistiğin içindedir.
    maalesef toyota Türkiye'de çok yanlış bir politika izliyor. 1.6 dizel var avensiste otomatiği yok, 1.4 dizel corollada daha yeni led far getirdi oda en dolu paketinde. bizi çok fazla önemsemiyorlar diye düşünüyorum, ya da ekonomik olsun diye bizdeki araçları boşline yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    işte budur
    bu yüzden zamanında gittim sıfır uçan teneke aldım el alemin nasıl araç kullandığını hepimiz iyi biliyoruz ben de kasislerden geçerken arkamda kuyruk oluyo çoğu zaman sağa çekip onların gitmesini bekliyorum anlamadığım memlekette zaten yolların hali belli bir de kasis yapmışlar şirketler , firmalar ve 2-3 yılda bir araba değiştiren elinde telefon bizim insanımız için kasisin ne anlamı var 4. vitesle kasis geçiyo adam kasis olduğundan bile haberi yok azıcık yavaşlasan hemen korna hemen sellektör işin gücün olmayacak trafikte her bir eğlence çıkar valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie


    quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    Hakkında destanlar yazmaya aday olduğun şeyin aslında sadece bir "Eşya" olduğunu biliyorsunuz değil mi? Kişisel görüşünüzdür ve tabii ki saygı duymak gerekir ama her kişisel görüşe saygı duyarsak işimiz zor.

    Herşeyi geçtim; bahsettiğiniz eşyayı arkadaşınıza, eşinize ya da dostunuza teslim etmeyecek kadar değerli kılan şeyin ne olduğunu merak ediyorum.

    @Tantunici Alper

    Ortak cevap vereyim.

    Eşya tabi ki, umurumda değil kaza yapsam paramparça olsa araba gram üzülmem. Ancak yolda kalanları görünce de kendimi enayi hissetmiyorum en güzeli bu. Yolda kalan arabaların %95'i sürücü kaynaklıdır, durduk yere bozulmuyor hiç bir araba.

    Günümüzde eşyalar olmasa da hayvanlar, insanlardan daha değerlidir gözümde. Kedi veya köpek gelsin arabamın koltuğunu parçalasın tırnaklarıyla ama arkadaşıma araba vermem. Çünkü cahil hepsi, illa içki içip o arabaya tekrar binecek veya hız yapıp başkalarına da zarar verecek. Cahillikte üniversite okuyunca geçen bir şey değil bu arada. Çünkü insanlar eşya için değer verir ve yaşar kıvama gelmiştir günümüzde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa Mümin Aksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Mercedes ve bmw ikilisinin girmesini bekliyordum.

    Dünya genelinde "en sorunsuz araçlar" belli oldu,sonuçlar ilginç..

    Naruto

    🇯🇵 🇯🇵 🇯🇵

    Başka birşey demiyorum

    Mazda Ve Subaru en sorunsuz arac listesine girmedi maalesef fiat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    VW ve Reno-Peugot gibi marka fanatikleri ise üzülecekler..
    Araçları sorunsuzluk konusunda dereceye girememiş,Avrupa'da bile !


  • Ben hep 50bin kmlik araç kullandıgim için beni ilgilendirmeyen liste..















    Şaka la şaka. Aracım citroen ve 169bin kmde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • captaingurkan kullanıcısına yanıt
    Lexusun çatı markası Toyota bu ay başında da Mazda nın küçük hissedarı olmuştu, gerçi ortaklık amacı sorunsuzluk ve uzun ömür değil, yeni nesil elektrikli araçlar ve bunların Ar&Ge si. Özellikle Mazda Amerika bölgesinin Ar&Ge depatmanı bu konuda oldukça iyi denmekte.
  • Şuda bir gerçekki Japon üreticiler ülkemize donanım şanzıman motor kombinasyonunda rekabetçi model getiremiyorlar. Ama sağlamlamlarmı sağlamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıknatıs20 -- 17 Ağustos 2017; 18:42:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa Mümin Aksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

    Mercedes ve bmw ikilisinin girmesini bekliyordum.

    Dünya genelinde "en sorunsuz araçlar" belli oldu,sonuçlar ilginç..

    Naruto

    🇯🇵 🇯🇵 🇯🇵

    Başka birşey demiyorum

    Mazda Ve Subaru en sorunsuz arac listesine girmedi maalesef fiat.

    Naruto, YAKUZA hesabımda da beni fiat olarak çağıranlar vardı Mazda Motor Corporation hesabımda da fiat olarak çağırıyorlardı, bugün yine herkes fiat olarak çağırıyor, nickimi geri mi alsam ne



    Evet naruto konumuza dönersek mazda nın listeye girememesi biraz kötü olmuş ama her zaman mazda mazdadır subaru da subaru



    Ama bugün şunu öğrendim ben ne kadar sevsemde Japon kullanamayacam herhalde kısmetimde Fiat var.



    Ben fiatım naruto ben buyum fiattan başka arabam olmadı napalım kısmet böyle daha önce demiştim aileme honda alır mıyız diye he derler gibi oldu bugün anneme babama dedim ne zaman fiatı değiştirip honda alacaz dedim ikiside, sana gerçekten honda alacağımıza inandın mı dediler elinde bir araba var bunu sana verecez şansını fazla zorlama dediler, galiba kısmetim fiat bunu bugün anladım naruto nerden anladın diyeceksin bende doblo varken Allah a defalarca yalvardım bir sonraki arabam benzinli olsun diye ve her nasılsa 500l benzinli olarak aldık mesela sokağa çıktığında kaç tane benzinli 500l var alayı yolda giderken gır gır gır gır ses çıkararak gidiyor



    Napalım naruto böyle işte bak ben sana söyleyim bu araba giderse ilerde bana yine fiat denk gelecektir egea yada başka bir fiat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Toyota araçların yarısını işide satıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sorunsuzluk kavrami cok goreceli bi kavram. %1 ve %3 arasindaki fark gibi.

    kimine gore fark cok azdir, %2dir.

    kimine gore fark 3kattir. yani %300.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.



    Aynen bende böyle kullanıyorum. Hatta okurken ben bunu ne zaman yazdım diye düşündüm. Burada "araba eşyadır bu kadar uğraşma" diyenler sonra ustalarla uğraşıyor.



    Ustalar da kötü. O yüzden sorun çıkmaması için uğraşıyorum.



    Örnek: aracımın cam düğmesi bozuldu. Önerilen bir ustaya götürdüm. Zaten basit bir işlem. Fakat usta gitti döşemenin tırnağını kırdı sökerken. Aracı Satana kadar orası öyle kaldı.



    Yetkili servise kaza sonrası arscı bıraktık. Yamuk Rot kolunu değiştirmek yerine rot ayarı yapmışlar. Sonradan sanayide öğrendim.



    Yine bu tiplerle muhattap olmamak için aracı kibar kullanıp özenle bakıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.