Şimdi Ara

Dünya genelinde 'en sorunsuz araçlar' belli oldu,sonuçlar ilginç..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://paratic.com/en-az-sorun-cikaran-otomobil-markalari/

    Bu araştırma 2014-2017 yılları arasında satılan markaların dünya genelinde müşteri memnuniyeti
    ve servislere geçen arıza kayıtlarına göre tespit edilmiş;yani sadece bir ülkede değil,o araçların
    dünya pazarlarına göre..

    Burada ilginç olan ilk altı içine-ki zaten dördü lüks sınıf-
    -Lexus
    -Porsche
    -Buick
    ve
    -mercedes..

    bilinen markalardan sadece Toyota ve Hyundai'nin bu kategoriye girmesi..
    BMW bile ikisinin gerisinde kalmış..

    İlginç bir nokta da her zaman "ilk ÜÇ" arasında yer alan Honda'nın son 3 yılda geride kalması..
    Özellikle son 4-5 yılda üretim kaynaklı çok şikayet alan Honda sadece TR'de değil diğer ülkelerde de aynı
    sorunları yaşamış olmalı..

    VW ve Reno-Peugot gibi marka fanatikleri ise üzülecekler..
    Araçları sorunsuzluk konusunda dereceye girememiş,Avrupa'da bile !

    selamlar..







  • Bana göre önemli olan sayıya göre memnuniyet oranı. Eğer Toyota ve Hyundai girdiyse gerçekten bu adamlar bu işi yapıyor demektir çünkü Dünya çapında çok büyük araç satışı var bu markaların özellikle Toyota.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Bana göre önemli olan sayıya göre memnuniyet oranı. Eğer Toyota ve Hyundai girdiyse gerçekten bu adamlar bu işi yapıyor demektir çünkü Dünya çapında çok büyük araç satışı var bu markaların özellikle Toyota.

    +1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizilsultan -- 16 Ağustos 2017; 20:18:14 >
  • Buick regal opel insignia değilmiydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamlamoz -- 16 Ağustos 2017; 20:24:46 >
  • mamlamoz M kullanıcısına yanıt
    Ta kendisi.
  • Sezarın hakkı sezara verilmiş.
  • Bizim ülkede kimse bu listeyi kale almaz. Bizde aracın bozulması değil, tamir masrafı parçası ucuz olsun ve en önemlisi ustası bol olsun

    bkz renault
  • Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.

    Türkiye'de gördüğüm şudur ki; hız kasislerinden 40km altında geçen yok. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz gaza abananlar var, bakımlarını geciktirenler veya ucuz malzeme ile yaptıranlar var, arabayı durdurduğu an hatta durdurmadan 2. viteste fln stop ettirenler yaygın.

    Böyle kullanıma iyi bile dayanıyor çoğu firma.

    Yıllardır araba sürüyorum farklı farklı model marka, hız kasislerinden şahsi görüşüm geçilecek hız maksimum 20km'dir ancak 10km'yi geçmem zorda kalmadıkça, arkama tamponuma orada bile yapışır çoğu eğitimsiz sürücü.

    Arabayı çalıştırıp 30 saniye beklerim ve öyle hareket ederim, hareketten sonra 10 dakika 2500 deviri geçmem yaz kış. Arabayı stop edeceğim zaman en az 30 saniye beklerim, fan açıksa fan kapanana kadar beklerim zorda kalmazsam acelem yoksa.

    Hiç bir arabama LPG taktırmam.

    Hiç bir arabamın orijinal elektrik aksamını bozmam ve eklenti yapmam.

    Hiç bir arabamın trim parçası altında ki parçalarını gereksiz yere aksesuar taktırmak için söktürmem. Folyo kaplatanların kapı içleri ve kapı kolları sökülür mesela imkanı yok yaptırmam böyle bir şey, Tofaş'a binsem bile.

    Motoru hiç bir zaman tazyikli su ile yıkatmam.

    Arabamı hiç bir zaman arkadaşa, eşe, dosta, yıkamacıya ve valeye teslim etmem.

    Bakımları düzenli yaptırırım, servis gerekli görmese bile her sene yada 2 senede bir bujileri bile değiştiririm. Sonuçta yetkili serviste bile orijinal buji seti fiyatı 5 günlük sigara parasına eşit.

    Bence mekanikte sorun yok, insanlarda sorun var.




  • Mercedes ve bmw ikilisinin girmesini bekliyordum.
  • Hyundai ve toyotayı tebrik etmek gerekir, eğer bu yapılan bağımsız bir araştırmaysa.



    Özellikle hyundai şu son zamanlarda kendini çok geliştirdi diye düşünüyorum, 1967 yılında kurulan teneke kasa diye tabir edilen bir araçtan buralara kadar gelmesi takdire şayan.
  • AlmostFly kullanıcısına yanıt
    Samsung markası dediğiniz noktanın en önemli örneği..
    Bundan 10-15 yıl evveline kadar insanlar Sony veya Philips gibi markalar ararlardı,
    ilk çıktığında hatırlarım samsung'a da aynı hyundai'ye bakılır gibi bakılıyordu..
    Sonra adamlar 10 yıl içinde sınıfının en büyük markası oldular..
    Avrupalı ve Japonlar son yıllarda Koreli markalar karşısında konumlarını
    kaybetmeye başladılar..
    İşin ilginci VW'nin beyni olan baş mühendisi bile transfer etmiş adamlar..
  • Bayrak her zaman Japonlarda.
  • vw
  • Koreli şirketlerin kendini geliştirmesi örnek olmalı diğerlerine. Mersedesin en dayanıklı-sorunsuz alman olarak imajı var gözümde... Toyota zaten buna önem veriyor. Liste şaşırtıcı değil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.




    E iyi de yorumda Fiesta ile 10 milyon km yaptığını focusla 250 ile viraj aldığını yazmamışsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Ağustos 2017; 22:6:7 >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Toyota servis ve yedek parça pahalı diye biliyorum, hyundai de öyle mi?

    Gördüğüm kadarıyla çok hyundai var izmirde fln parça ve servis ne durumda?
  • Pipoti bey kullandiginiz butun arabalara her zaman talibim
  • Hyundai servisinde bakim fiyatlari uygun diye dusunuyorum i30 dizel dct aracimin 2. bakimi icin 530 tl verdim.Arkadasta toyata yaris benzinli manuel var o benden daha fazla bakim parasi verdi. 600 kusurlerde.
  • Musab5833RIIET M kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Bir kaç marka dışında iddialaşırım; düzgün ve zamanında bakım + düzgün kullanım ile her marka ve araba sorunsuzdur.




    E iyi de yorumda Fiesta ile 10 milyon km yaptığını focusla 250 ile viraj aldığını yazmamışsın

    10 milyon km yapacak kadar yaşı büyük ve foruma girecek kadar zamanı olan bir üye olacağını sanmıyorum.

    Focus ile 250km'ye çıkacak kadar 180hp'lik düz veya ST-RS sahibi üye olduğunu da sanmam.

    1.6TDCI ile 250km hıza çıkanlara da, yorum yapmam saygı duyar geçerim.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.