Şimdi Ara

Dunyanin en hafif ultrabook'u Sony Vaio Pro (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
382
Cevap
5
Favori
33.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekran parlaklığı ile ilgili bende benzer sorunu yaşadım. Bilgisayarın setup' larıyla ilgili çıktı zira güç ve ekran ayarlarını değiştirdiğimden bu yana sorun yaşamıyorum ancak ayarı tam olarak nereden yaptığımı şu an hatırlayamadım. Şayet benim gibi biraz kurcalarsanız çözümü bulursunuz. Sonuç itibariyle kronik bir sorun değil sadece ayarlarla alakalı!...

  • orcsa1 O kullanıcısına yanıt
    Pil korumasini yuzde 80e ayarla. Fiste olsa bile %80de takilir kalir.( Pul omrunun uzun olmasi icin onerilen kullanim sekli bu. Control center pil ayarlarinda yaziyo bu zaten yani sony nin kendi tavsiyesi. Tamamen bosaltmaya gelince. Uzun sure bos kalan pil oldugne gore haftada bir tamamen bosaltmak da dogru degil bence. Mesela bende panasonigib tras makunesi var. Sarji tamamen bosaltmayin pilin omru azalir diyor . Haftada 1 ya da imkan oldukca %10 a falan getirip hemen sarja takman faydali olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil koruması ayarlanınca %80' den fazla şarj etmiyor ve %10' a düşünce uyarı veriyor. Pil ömrü için faydalı ve tercih edilmeli...

  • Bilgisayar veya Windows kaynaklı sorun yaşayanlarwww.sony.com.tr adresinden çözümlere bakabilir. Detaya ulaşmakta veya bulmakta sorun yaşayanlar direkt aşağıdaki linke baksın;

    http://www.sony.com.tr/support/tr/product/SVP13218PTB/tips-and-solutions/36760




    Burada soracağınız bir çok sorunun cevabı ilgili linkde bulunabilir.






  • Çok yakın bir arkadaşım 2 gün önce bu laptop u aldı ve laptop'ın wifi ı arızalı ve sadece onun bilgisayarına mahsus bir durum değil anten dizaynındaki bir hata yüzünden piyasadaki tüm vaio pro lar hatalı. Bilgisayarı ilk aldığındaki kopma sorununu driver ile halledebildi ancak anten yerleşimindeki hata yüzünden normal laptopların 15mbit çektiği yerden alet ancak 1 mbit çekebiliyor. Şu anda para iadesi almak için uğraşıyor. Yurtdışında sony durumu kabul edip satın alanlara usb wifi adaptör vermeye başlamış fakat bir çözümü yok gibi görünüyor. Millet çıldırmış durumda zaten http://community.sony.com/t5/VAIO-Hardware-Networking/New-Sony-Vaio-Pro-Wifi-Issue/td-p/143557 burdan okuyabilirsiniz 134 sayfa olmuş. Alacak olanlara fikir vermek için yazıyorum bence uzak durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thebrujah -- 19 Kasım 2013; 4:30:59 >




  • Arkadaşına gerek yok biz zaten kullanıyoruz ve bahsettiğin sorunu yaşamadım çünkü aldığımda driver' ları update ettim ve normal sorunsuz kullanıyorum. Öyle ki geçende speedtest.net' den hızımı ölçtüm Wifi olarak fiber bağlantım 26 Megabit olarak çıktı bundan iyisi can sağlığı?



    Ben bu işi anlamadım arkadaş forumda başlık açılıyor bir kaç tane hariç yararlı paylaşım göremedim. Millet araştırmadan soru soruyor yada şikayet ediyor. Bizde sözüm ona bir kaç faydalı bir şey öğreniriz dedik ama nerede???



    Artık forumun tadı kalmamış ağlama duvarına dönmüş. Ne işimiz var burada o zaman? Biz zaten memnun olmasak niye yazalım? Ama iş ürünü b.klamak ise diyecek bir şey yok. Herkes kendi işine bakar. İsteyen alır ve kullanır keyfini çıkarır yada isteyen uzak durur. Bu kadar basit. Şayet yararlı paylaşımlar ve programlar yoksa bize müsaade!...





  • Bana 1 mesajı olanda foruma gelmiş diyen arkadaş, 3197 mesajı sağa sola b.k yazmakla geçiyor maalesef. Burada sıkıntım varsa paylaşırım, ister cevaplamazsın istersen benim öyle bir sorunum yok deyip geçersin olur biter. Biz rakip firmanın kara propaganda yapan ajanları değiliz ama sen bu serisinin bir numaralı tasarımcısı gibi davranıyorsun toz kondurmuyorsun. Bu kadar agresif olmaya gerek yok. İletim üzerine normal cevap yazan arkadaşlara da teşekkürler. Sesi de video olarak ekleyecektim ama bir türlü yüklemedi.
  • 2 mesaj yazarak foruma dahil olan arkadaşım önce 3,000 küsur mesajıma bir bak neler paylaşmışım öğren ondan sonra laf yetiştir. Biz bu saçları boşuna beyazlatmadık arkadaş? Senin gibi hasbelkader cihaz alıp ortaya çıkmadık. Kimseye toz kondurmuyoruz keza Sony ile ticaretimiz de yok. Araştırdık, aldık kullanıyoruz. Aynı cihaz arkadaşımda var. Yani biz sanki aydan gelmişiz gibi hiç rastlamadığımız şikayetleri gördük. Mükemmellik ALLAH' a mahsustur. Kul yapısı her şeyde sorun çıkar. Şayet Sony' nin destek sayfasını okur ve güncel driver' ları yüklerseniz bahsedilen sorunlar biter yada minimuma iner. Biz buraya niye geldik? Yararlı paylaşımlar görelim diye ama nafile!...



    Şayet bahsedilen sorunları görsek ve yaşasak merak etme saklayacak değiliz. Neticede 3,000 küsur TL para bayılmışız. Ama bizde olmayan bir sorunu uydururarak bas bas bağıracak halimiz yok. Beğenmeyen cihazını iade eder ve satar. Uzatmaya gerek yok. Eğer fiyat ve performans olarak muadili ve daha iyisi varsa bizde bilelim. Alacağımızdan değil aklımızda olsun olur ya eşe dosta gerekirse tavsiye ederiz!!!





  • Senin sorun yaşamaman sorunun başkaları tarafından yaşanmayacağı veya sorunun olmadığı anlamına gelmez. Yaşadığım sorun daha önce hem bu forumda hemde sony comunity de dile getirilmiş ben de olayın istisna olup olmadığını araştırıyorum o kadar. Ayrıca sorun güncellemeyle falan çözülen bir şey değil öyle olsa servisten sağlam gelirdi.
  • NEWMAN2007 N kullanıcısına yanıt
    Bana sanki vaio pro'nun wifi bağlantısında gercekten problemler var gibi geliyor. Sizin henüz bunu tecrübe etmemiş olmamanız durumu değiştirir mi?

    Yukarıda arkadaşın biri sonynin foruma link vermişti. Oradaki en son sayfayı yani 136. sayfayı okudum. en sonra 11 saat önce vatandaşın biri vaio pro'daki wifi sorunu için hala sonyden açıklama bekliyorlardı.

    Buna ilaveten, notebookcheck.netteki incelemede de (link) vaio pro'nun 15 metre sonrasında wifi bağlantısının kopma problemi olduğu açıklanmış. Hatta sonynin ilaveten verdiği mini routerin bile istenilen performansı vermediğini de söylemişler. Bunu da yukarıdaki arkadaş belirtmişti.

    Bu problemin neresi uydurma, anlamadım doğrusu?

    İşin aslı 3000 lira verip vaio pro alacak olanların, stabil wifi bağlantısı için routerin dibinde oturmaları gereceğini bilmeleri gerekmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentsecurity -- 19 Kasım 2013; 23:15:34 >




  • şu ana kadar hiçbir sorun ya da sıkıntı yaşamadım, gayet memnunum.. çamur atmak bedava..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabakinli

    i7 işlemcili 256 ssdli 8 gb ramli Svp13219ptb modelini 1 aydır kullanıyorum. forumun ilk sayfalarında bahsedilen cızırtı tarzındaki ses sorununu okuduktan sonra bende de olduğunu fark ettim okumaz olaydım :) Servise götürdüm 1 ay dolmadan değişsinler diye. 3 gün sonra aldığım yanıt prolarda ve duolarda bu ses hep var. Sizin bilgisayarda da fan sesinin haricinde özellikle bilgisayar işlem yaparken daha iyi duyulan kesik kesik gelen bir ses var mı? Ses sanki normal harddiskin ssd versiyonu:)

    bende var hocam, çok iğrenç bir ses. çok sessiz bir oda da olmak lazım onun için. oda sessizse 1,2 mt'den bile duyulabiliyor bu cızırtı sesi. benim cihazda i7 13'' pro. bu ses maalesef çok az kişide var. ben kendiminkiyle beraber seninki 3. kişi yapıyor. yani şu ana kadar 3 kişi nin cihazından geliyor bu ses. başka kimse de gelmiyormuş. tık yokmuş. bende yine gidicem servise ama gidemedim henüz.




  • nxplay kullanıcısına yanıt
    En azından bu sesin tüm bilgisayarlarda olmadığını öğrenmek iyi oldu. Bendeki sesi laptop kapağını eğerek kamerasıyla kaydettim.http://www.youtube.com/watch?v=v_6ul7zOX3U
    Ben 2 kez servise gittim maalesef burada tek olan rezil serviste tek kişi ilgilendiği için ilkinde ses tüm pro ve duo larda var diyen kişi 2. sefer ses kaydıyla götürdüğümde yine sorun bulamamış ancak yerinde olmadığı için sese bahane bulup bulamadığını öğrenemedim.
    Tüm aletlerde sorun olabilir, ama Sony gibi bir marka bunu kabul etmekte zorluk çekmemeli diye düşünüyorum. Genel merkezle görüştüm topu yetkili ama sorunlu servise attı.
    Sesi odada tek başıma çalıştığımdan çok rahat oturma konumunda duyuyorum. Yani kulağımı dayayıp kendimi zorlamıyorum.
    3. kez aynı sorunla servise gidildiğinde normalde değişim, para iade gibi haklar var ama bunlar bilgisayarınız zaten arızalı değildi bu yüzden yok derler mi diye düşünüyorum.
    bu mesajı sony comunity'e de yazacağım oradan düzgün bir cevap alırsam iletirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabakinli -- 20 Kasım 2013; 21:08:24 >




  • Hımm? Ses gerçekten tuhaf ve sanki içerisinde sorunlu bir ünite var gibi. Yetkli servis değil de herhangi güvendiğin bir servise açtırıp kurcalatmadan baktırsaydın. Normalde fan hariç hareketli bir parça yok ve bu sesi çıkaracak şeyi merak ettim doğrusu?



    Sony' nin cihazına sahip çıkmaması yada servis sorunu ise bir başka tartışma konusu ama elektronik sektöründe çoğu firmanın servisinin sorunlu olduğunu düşünürsek yadırgamamakla birlikte kabul edilebilir olmadığını düşünüyorum. İmkanın varsa cihazını iade et yada değişim iste!

  • Arkadaşlar canını seven, parasını seven almaz, aldırmaz bu bilgisayarı! 3 gün önce satın aldım 3000 TL bayıldım fakat aletin WiFi bozuk. Para iadesi için direniyorum, servise tespit için verdim. 3000 TL sayıp aletin 1. gün servise gitmesi nasıl kötü koyar adama bilir misiniz?

    Kesinlikle bu iş driver update ile düzelecek iş değil. Bazı arkadaşlar ısrarla burada boy göstererek kendi bilgisayarlarının çok güzel çektiğini söylüyorlar. Bu arkadaşlar driver güncellemesi yapmış olabilirler, hatta modeme yapışık da oturuyor olabilirler, bunları ben de denedim, kopma sorununun önüne geçebilsemde alet modemin yanında 5 Mbit, yan odadan 2 Mbit çekiyor. Dış alanda ise çekmesi imkansız! Çok açık ki hepten tüm seri hatalı, tüm dünya kıvranıyor, bu modeli alan herkes eziyet çekiyor, ağlamaklı. Bakın kaç sayfaya ulaşmış yorumlar Sony sitesinde;http://community.sony.com/t5/VAIO-Hardware-Networking/New-Sony-Vaio-Pro-Wifi-Issue/td-p/143557/page/137

    Bu aletin WiFi sorunu çok büyük bir hatadır! Ya içindeki USB 3, WiFi kartını etkiliyor, sinyal bozuntuya uğruyor ve bağlanılamıyor düzgün. Ya tek anten konduğundan (çünkü ekran ince) eski çift antenli laptoplarımız gibi çekemiyor, ya ucuz ve düşük kalite WiFi kartı kullanılmış.

    Vaio Pro'suna güncelleme yapıp sorun çözüldü diyenler bu driverların yarın öbürgün başka driverlarla veya Windows updateleriyle bozulmayacağını garanti edemezler.

    Vaio Pro'mda sorun yok diyen arkadaşlar Wireless N teknolojisinin gerektirdiği standartlardan bir haber olabilirler. 50 Mbit internet olan ofisimde 2 Mbit çeken bir WiFi ya bozuktur ya da Sony bizi dolandırıyordur Wireless N vaad ederek.

    Vaio Pro'sunda sorun yaşamadığını düşünenler hız testi yaptılar mı? 2-3 Mbit üzerine kaç kişi çıkabildi?

    Ben sıfır aldığım bir laptopa 3000 TL bayılmışım, kutudan çıkarınca kopma sorunları yaşayıp gidip driver peşinde koşup moralimi bozmak zorunda mıyım? HAYIR!

    Bazı arkadaşların diyelim ki gerçekten sorunları yok, 30 Mbit çekiyor Pro'ları, o zaman aynı arkadaşlar neden milleti su bulandırıyor diye suçluyorlar ve burada konuşmaya devam ediyorlar. Bir sürü madur insan var dünyada, yüz binlerce kişi sorun yaşıyor ki ABD'de Sony evlere ziyaretlere başladı Pro alanlara ve herkese bedava Dongle dağıtmaya çabalıyor. Lütfen benim Pro'mda sorun yok diyenler asıl bulandırmasınlar suları ve mutlu mesut otursunlar yerlerinde.

    Sony Eurasia başta olmak üzere Sony Türkiye teknik servis hizmetini veren Cihan Elektronik ve Sony Global'in topunu kınıyorum, dolandırıcı, sahtekar herifler! Çünkü bu durum 6 aydır devam ediyormuş ve açıkça geri çağırım yapmıyorlar, değişikliğe gitmiyorlar. Allah'tan son zamanlarda biraz kabul edip evlere ziyarete gitmeye başlamışlar. Şimdi benimki çalışıyor diyenler 2-3 ay sonra yeni update'lerle elinizde patlarsa şaşırmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joew -- 21 Kasım 2013; 20:08:06 >




  • Wifi'nin uzak mesafeden çekmeme sorunu bende de var. Ancak ben sürekli modemin olduğu odada olduğumdan sıkıntı yaşamıyorum. Yalnız sıkıntı yaratan olay USB portuna bir cihaz taktığımda wifi nin hepten gitmesi.

    20 liralık wifi dongle alıp sorun çözülebilir belki. bu dongle lar çok küçük olduklarından usb de yer kaplamıyor. Fare dongle ları gibi. Hatta size tavsiyem farenizi de bluetooth alırsanız fare dongle ından kurtulmuş olursunuz, yer açılır.

    Açıkça şunu söylemek gerekir ki bu ultrabook piyasadaki en iyi 3 içinde. Diğer artılarını göz önünde bulundurduğumda wifi sorunu hiç sıkıntı vermiyor. İşin ilginç yanı bu laptopu alıp da bu kadar şikayetçi olan arkadaşlar laptopu gözü kapalı mı aldınız? Bu makina herkesin tercih edebileceği tipten bir makina değil. E bunu tercih edenin de bunda bulabileceği özelliklerin başka makinelerde olmadığını bilmesi lazım. Ekranı bu kadar kaliteli, dünyanın en hafifi, son nesil haswell işlemcili, ince, estetik, bataryası uzun giden, dokunmatik ekran, aydınlatmalı klavyeli vs kaç tane ultrabook var?




  • Burada bazı yazılanları okuyunca şaşırmamak elde değil?




    ALLAH' a Şükürler Olsun ki aldığım günden beri en ufak bir sorun yaşamadığım cihazımı büyük bir keyifle kullanıyorum. Ne bir ses ne bir çekim sorunu vs. Hani diyeceğim ki acaba piyasada çakması mı var???



    WiFi' ı speedtest.net' den şimdi test ettim tam 28 Megabit gördüm daha ne olsun? Öyle yanında veya karşısında değil diğer odadan test ettik... Odadan odaya götürdüm ki duvarlar kalın bana mısın demedi? Sonuçta şuna karar verdim. Burada yararlı bir paylaşım göremeyeceğiz. Bizim ne söylediğimiz de önemli değil. Bazı arkadaşlar belli ki sorun yaşamış. O zaman bu iş şansa kalmış. Yok forumda şu kadar sayfa varmış vs. Yaw eğer üretim komple sorunlu olsa adamlar üretimi derhal durdurur, tüm dünyada satıştan kaldırır hatta toplatırlar. Hadi bizi bırak ABD en büyük pazarları? Acaba bazı ürünlerde yada serilerde komponent bazlı hata mı var? Tasarım hatası olsa tüm cihazlar etkilenir. Eee bizde yok demek ki akla bu geliyor!...



    Her halukarda kendimi şanslı addederek sorun yaşamayan arkadaşlara hayırlı olsun derken diğerlerine geçmiş olsun diyerek ALLAH kurtarsın!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEWMAN2007 -- 22 Kasım 2013; 2:05:37 >




  • Arkadaşlar intel(R) ekran için ses aygıtında sürücü sorunu var diyor. Nasıl düzeltebilirim bunu, bir türlü yapamadım. Ne demek olduğunu da bilmiyorum.
  • STATUS_DEVICE_POWER_FAILURE diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajukaju

    STATUS_DEVICE_POWER_FAILURE diyor.

    Hocam bu linki bir kontrol et istersen bahsettiğin problem için bir güncelleme var..

    http://community.sony.com/t5/VAIO-Software-Other-Operating/SVD13215PXB-Windows-8-1-Update-Bluetooth-No-Longer-Works/td-p/204929
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.