Şimdi Ara

DÜNYANIN EN SORUNSUZ ARABASININ 1 SENEDE TURBOSU ARIZALANDI (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle katılıyorum, çünkü bu teknoloji daha yeni kimliğini buluyor. Sorunsuz olması için 3-5 senesi var bence

    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Sadece Toyota'da değil bütün markalarda dizel motorlarda ne ile karşılaşacağımız belli değil.
  • Aslında bu sistemler sorunsuz. Bunları bozan ülkemizdeki yakıt kalitesidir. Herkes bakımını düzgün bir şekilde yaptırırsa ve avrupadaki yakıt kalitesine yakın yakıt kullanırsa motorlarda hiç bir sorun olmaz.
  • Yukarıda geçen tüm yorumları okudum.
    Bir arkadaşımız başından geçen tatsız bir olayı markayı rencide etmeden bize aktarmış.
    Fakat bazı yorumlarda hatta çoğunda markanın bu sorunu hallettiği için arkadaşın teşekkür etmesi gerektiğini yazmış. Diğer bazı markaların bunu cepten ödettirebileceğini yazmış.
    Oluşan hata içinde insan hatası demişler. Haklılarda. Ama biz bu hataları bildirmezsek hem bilinçli tüketici olamayız hem de marka yanlış adımlarını düzeltemez. Kaldı ki garantiden parça değiştirmek şükran edilecek bir durum değil. Olması gereken en doğal durum. Fakat bazı markalar bunu uygulamadıkları için en doğal hakkımıza bile şükran duymamız isteniyor.
    Ben bir yıldır toyata kullanıyorum. 5 kez servise gittim. Biri 1000 diğeri 6 aylık periyodik bakım için.
    Diğerleri ise şikayetlerim. Ama öyle büyük şikayet değil.
    Bardaklıktan 1 ay sonra ses gelmeye başladı. Değiştirdiler. Sağ arka emniyet kemerim ters takılmış değiştirdiler. Bozuk para gözü tam açılıp kapanmıyordu. İlgilenip yeni parça getirdiler. Ama sorun çözülmedi.
    Tabii bazılarına bunlar üfürükten şikayet gelebilir. Ama ben benim için lüks olan bir araba aldım. Yineim için ıvır zıvır olan yerlerinde problem çıkarması beni rahatsız etti.
    Niye mi?
    Bunlar gözle görülen yerlerde yapılan kalite kontrol hataları (hatta şu an aracım defolu mu diye düşünmeye başladım) peki ya gözle görünmeyen yerlerde aynı hatalar varsa ve bunlar kazaya sebebiyet verirse.
    Ben paramı yolda bulmadım. Şikayetim varsa bildiririm. Ve onlarda buna memnun oluyorlar.
    Gel gelelim tüm arkadaşlarıma (2si aldı bile ) sadece servisi için bile Toyota alınır diyorum(Ve bundan çıkarım olmamasına rağmen)
    Fakat yapılması gereken bir davranış yapılmışsa şükran duymam. Çünkü satıcının amacı benim paramı almak. Şimdi garantiden değiştirir, beni memnun ederse garanti bitince de onlara devam ederim bu sefer parasıyla değiştirir.
    Bazı arkadaşların dediği gibi garanti kapsamındaki malı parayla değiştirirlerse bir daha zor görürler.
    Son olarak şunu belirteyim. Bu forumun amacı markayı korumak değil tüketiciyi korumak ve aynı markaya sahip kişilerin bilgi ve şikayetlerini paylaşma olmalıdır.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nahli

    Yukarıda geçen tüm yorumları okudum.
    Bir arkadaşımız başından geçen tatsız bir olayı markayı rencide etmeden bize aktarmış.
    Fakat bazı yorumlarda hatta çoğunda markanın bu sorunu hallettiği için arkadaşın teşekkür etmesi gerektiğini yazmış. Diğer bazı markaların bunu cepten ödettirebileceğini yazmış.
    Oluşan hata içinde insan hatası demişler. Haklılarda. Ama biz bu hataları bildirmezsek hem bilinçli tüketici olamayız hem de marka yanlış adımlarını düzeltemez. Kaldı ki garantiden parça değiştirmek şükran edilecek bir durum değil. Olması gereken en doğal durum. Fakat bazı markalar bunu uygulamadıkları için en doğal hakkımıza bile şükran duymamız isteniyor.
    Ben bir yıldır toyata kullanıyorum. 5 kez servise gittim. Biri 1000 diğeri 6 aylık periyodik bakım için.
    Diğerleri ise şikayetlerim. Ama öyle büyük şikayet değil.
    Bardaklıktan 1 ay sonra ses gelmeye başladı. Değiştirdiler. Sağ arka emniyet kemerim ters takılmış değiştirdiler. Bozuk para gözü tam açılıp kapanmıyordu. İlgilenip yeni parça getirdiler. Ama sorun çözülmedi.
    Tabii bazılarına bunlar üfürükten şikayet gelebilir. Ama ben benim için lüks olan bir araba aldım. Yineim için ıvır zıvır olan yerlerinde problem çıkarması beni rahatsız etti.
    Niye mi?
    Bunlar gözle görülen yerlerde yapılan kalite kontrol hataları (hatta şu an aracım defolu mu diye düşünmeye başladım) peki ya gözle görünmeyen yerlerde aynı hatalar varsa ve bunlar kazaya sebebiyet verirse.
    Ben paramı yolda bulmadım. Şikayetim varsa bildiririm. Ve onlarda buna memnun oluyorlar.
    Gel gelelim tüm arkadaşlarıma (2si aldı bile ) sadece servisi için bile Toyota alınır diyorum(Ve bundan çıkarım olmamasına rağmen)
    Fakat yapılması gereken bir davranış yapılmışsa şükran duymam. Çünkü satıcının amacı benim paramı almak. Şimdi garantiden değiştirir, beni memnun ederse garanti bitince de onlara devam ederim bu sefer parasıyla değiştirir.
    Bazı arkadaşların dediği gibi garanti kapsamındaki malı parayla değiştirirlerse bir daha zor görürler.
    Son olarak şunu belirteyim. Bu forumun amacı markayı korumak değil tüketiciyi korumak ve aynı markaya sahip kişilerin bilgi ve şikayetlerini paylaşma olmalıdır.
    Saygılarımla.
    ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN ARKADAŞIM AĞZINA SAĞLIK, ama her güzelin bir kusuru olur değil mi, çirkinin ise onlarca...






  • bu forumu okuduğum iyi oldu.
    dizel corolla yı alalı 1 ay oldu ve hep yakıt pompalarından çıkan sorunları garantiye sokmuyorlar diye duydum butun markalarda.
    şimdi toyotanın bu olayı garanti kapsamında çözmesi ve hiçbir zorluk çıkarmaması harika bir şey.

    daha rahat kullanırım ben artık arabamı. gerçekten bu şikayet edilecek birşey değil. teşekkürü gerektirir. çünki genelde garanti kapsamına sokmuyorlar kullanım hatası deyip geçiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayram1599 -- 1 Nisan 2007; 16:17:39 >
  • kalitesiz yakıt alma da kullanıcı hatasınamı giriyor acaba
  • Bence Toyota'nın sorunsuzluğu bu d4d motorlar için henüz geçerli değil.Geçerli olabilmesi için Türkiye yollarında en az 5 sene dolması lazım.1.5 sene geçti bunu zaman gösterecek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: custun

    kalitesiz yakıt alma da kullanıcı hatasınamı giriyor acaba



    Yakıttan kaynaklanan tüm arızalar kullanıcı hatasına girer. Hiçbir marka garanti kapsamına almıyor.
  • Tessekurler KOC grubu

    senelerdir bu ulke insanina 3. dunya ulkesi arabasi olan tofaslari sattin
    arac arizalaninca problemi anlamak bile bir kac gun aliyordu
    bak artik halkimiz yeni aldigi bozuk urunden dolayi sikayetini belli eden kullaniciyi dovmekten beter ediyor ne de olsa sorun cozulmus...
    peki ya kaybolan is gucu,arkadasin verdigi taksi paralari,telefon ucretleri
    lutfen objektif olalim
    ayni sorun ayni modelde benimde basima geldi,10000 km civarindaydi,yaptirdim ve arabayi sattim (2 gunde verdiler arabayi)
    eminim toyota ceo su bu foruma uye olsa toyotaci arkadaslardan daha iyi savunamazdi markasini....
  • geçmiş olsun...
  • her araçta benzewr problemler yaşanabilir , bence bu olay toyotanın kaliteli olduğu gerçeğini değiştirmez
  • Turbo çok hassas ve 100/1 toleransla yapılan birşeydir. ve bu şeyin insan yapısı olması bozulmasına neden olabilir. Fakat 1,4 dizel motor yeni bir motor değil çünkü daha öncede yarislerde kullanılıyordu. Sisteme sadece turbo ve intercooler ilave edildi. Zaten üretimi daha başlamadan (deneme üretimi ile) adapazarı kastamonu arasında 100.000km testini yaptık daha sonra seri üretimine başladık. ve şuanda fabrikada 200.000i deviren dizeller var ve sorun yok
  • arkadaslar 98 efsane kasa galiba artık hiç olmayacak yani onun gibi bi araba dunyaya bi daha glirmi onu da Allah bilir
  • bence turbonun arızalanmasındaki en buyuk sebep kalitesiz mazottur adamlar boşuna getirmek istemiyolar buraya dizel araçlarını dandik mazottan dolayı getirmediklerini yıllardı sölüyo vak belçikadan gelsin cevap kesinlikle mazottan cıkımıs olcak sorun ayrıca adamlar değiitirmiş hemen ve para almamışlar süper turbo pompası cok tuzlu bişey cünki mazotu aldıüın yere dikkat et shell yada opet en iileri bildiğim ve euro dizel buralardan al mazotunu
  • evet arkadaşların dediği gibi akaryakıt kalitesi ülkemizde kara kayıp tamamen şansa kalmış birde bu tip arızalar turbo arızaları belki onbinler mertebesinde olabilir kanımca iki si birden olmuş
  • Yine de en az arıza yapan arabalar!
  • 1996 toyotam vardı ve o beni hic yolda bırakmadı
  • Toyota'nın müşteri memnuniyeti süper...
  • 3 yıl
    100.000 km parca garantısı var
    ısterse komple arızalansın garantıden degıstırt
    tabıkı yenı araclarda bu tur parcalrda her zaman bı ıyılestırme soz konusudur. arızalanır degıstırılır.
  • geçmiş olsun bu tür arızalar her marka araçta oalbilir sonuçta gerçektende toyotanın servisleri iyi hizmet veriyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.