Şimdi Ara

DÜNYANIN EN SORUNSUZ ARABASININ 1 SENEDE TURBOSU ARIZALANDI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,

    Sahibi olduğum Corolla HB D-4D aracımı 20000km bakımı için ve ufak tefek ses sorunları için 2 gün önce servise götürdüm. Son zamanlarda motordan hafif bir uğultu gelmekteydi. Önemli bişi değildir ama yine de bi baksınlar dedim. Nasılolsa garantideyiz. Bi de malum ön göğüs ve arka panzelottan gelen meşhur sesleri de söyledim ve lütfen bu sesleri kesin dedim.

    Yaklaşık 2 saat sonra servisten arayan müşteri temsilcisi bana turbonun arızalı olabileceğini ve motordan gelen uğultunun bundan dolayı olabileceğini anlattı. Ve turboyu değiştireceklerini arabanın 2 gün serviste kalmasını gerektiğini ve bunu onaylayıp onaylamadığımı sordu. Bende biraz endişeli bi şekilde tamam dedim. 2 gün sonra servisten tekrar aradılar. 20000km bakımını yaptıklarını ve diğer izolasyon gerektiren yerleri izole ettiklerini ve arızalanan turbonun değiştiğini artık herhangi bir uğultu gelmediğini belirttiler. Bende arabayı teslim almaya gittim. Turbonun neden arızalndığını sordum . Bana kullanım hatasından olabilir ancak garantiden değiştiğini ve herhangi bir ücret ödemeyeceğimi söylediler. Arabayı çalıştırıken kesinlikle gaz vermemem gerektiğini ve her kullanımdan sonra aracı durdurmadan önce 30sn-2dk arası rolantide çalıştırmam gerektiğini söylediler. Bende zaten bunları yaptığımı söyledim ve kesinlikle kullanım hatasıyla ilgili bişey olamayacağını söyledim. Ve henüz 1 senelik ve 20000km de olan bir aracın turbosunun nasıl arızalandığını yazılı olarak cevaplamalarını istedim. Turboyu üretim yeri olan Belçika'ya göndereceklerini ve arızayı haber verdiklerini ve Toyota nın turboyu incelemek istediğini ve bundan sonra yazılı açıklama verebileceklerini söylediler. Neyse arabayı bir şekilde teslim aldım ve tedirgin olarak kullanıyorum. Uğultu sesi kesilmiş araba daha bir atak olmuştu sanki. Bu konuda memnunum, Ama endişeliyim ya 1 sene sonra aynı problem yine başıma gelirse ne yaparım ya garanti bittikten sonra olursa. O zaman garanti bitene kadar kullan sonra sat!

    İşte kısaca durum böyle, ancak Toyotanın müşteri memnuniyetine , sorunsuzluğuna ve yıllarca keyifle kullanırım güvenine dayanarak satın aldığım aracımın daha 1.senesinde böyle ciddi bir problemle (ufak tefek problemleri dikkate bile almıyorum onlara alıştım) karşılaşması beni oldukça üzdü. Şimdi önce Toyota Türkiye'ye daha sonra'da Japonya ve İngiltere'ye şikayetlerimi yazmayı düşünüyorum .Artık bu son olsun inşalaah dedirtti! Haa diğer tıkırtı problemlerini mi soruyorsunuz onlar aynen devam zaten çözülebileceğini de sanmıyorum.

    Selamlar...







  • Toyota Türkiyede çok iyi servis veriyor (diğer markalarla karşılaştırılırsa) Bozulan turboyu garantiden değiştirmeleri çok iyi. Memnun olacağınıza şikayet edicem demişsiniz. Başka markada olsaydınız turbonun parasını hiç acımadan alırlardı kimsede belçikaya gönderip inceleme filan uğraşmazdı. İnsan yapısı herşey bozulabilir önemli olan hatasını telfi etmesi. Bence toyota bunu fazlasıyla yapmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenuz

    Toyota Türkiyede çok iyi servis veriyor (diğer markalarla karşılaştırılırsa) Bozulan turboyu garantiden değiştirmeleri çok iyi. Memnun olacağınıza şikayet edicem demişsiniz. Başka markada olsaydınız turbonun parasını hiç acımadan alırlardı kimsede belçikaya gönderip inceleme filan uğraşmazdı. İnsan yapısı herşey bozulabilir önemli olan hatasını telfi etmesi. Bence toyota bunu fazlasıyla yapmış.
    Sayın ergincenk..
    Ne kadar sorunsuz olsada bütün araçlar kul yapısıdır ve arızalar çıkacaktır.Toyota kendini sorunsuz dahi lanse etse yinede bir yığın problemi vardır ve çıkmaya devam edecektir.Önemli olan bunun oranı..Bütün dünyanın kabul ettiği bu sorunsuzluk sıfatını çıkacak her sorunda ortaya koyup dikkat çekici başlıkla vermek tamamen forum içersinde sadece dikkat çekip ,farklı bir tartışma ortamı yaratmak şeklinde algılıyorum...

    Servise gittiğinizde problemin dikkatli br şekilde ele alınıp gerekli değişim veya onarım koşullarının oluşturulduğunu zaten belirtmişsiniz.Önemli olan bu değilmidir. Bir muhatap, ilgi ve problemin giderilmesi..Müşteri memnuniyeti...Sizce bunlarda sorunsuzluk sayılmazmı?
    Ben aracınızı çok büyük beklentilerle ve tamamen sorunsuzluk abidesi adı altında ve zor şartlarda aldığınızı tahmin ediyorum.Çünkü garanti kapsamında giderilecek ve hemen hemen her turbolu araçda meydana gelen yada gelebilecek problem için olayı Japonya ve İngiltere'lere kadar intikal ettirmenizden bunu anlıyorum.
    Üslubumu sert algıladıysanız özür dilerim ..
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SACRED REICH -- 18 Ocak 2007; 15:17:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    Sayın ergincenk..
    Ne kadar sorunsuz olsada bütün araçlar kul yapısıdır ve arızalar çıkacaktır.Toyota kendini sorunsuz dahi lanse etse yinede bir yığın problemi vardır ve çıkmaya devam edecektir.Önemli olan bunun oranı..Bütün dünyanın kabul ettiği bu sorunsuzluk sıfatını çıkacak her sorunda ortaya koyup dikkat çekici başlıkla vermek tamamen forum içersinde sadece dikkat çekip ,farklı bir tartışma ortamı yaratmak şeklinde algılıyorum...

    Servise gittiğinizde problemin dikkatli br şekilde ele alınıp gerekli değişim veya onarım koşullarının oluşturulduğunu zaten belirtmişsiniz.Önemli olan bu değilmidir. Bir muhatap, ilgi ve problemin giderilmesi..Müşteri memnuniyeti...Sizce bunlarda sorunsuzluk sayılmazmı?
    Ben aracınızı çok büyük beklentilerle ve tamamen sorunsuzluk abidesi adı altında ve zor şartlarda aldığınızı tahmin ediyorum.Çünkü garanti kapsamında giderilecek ve hemen hemen her turbolu araçda meydana gelen yada gelebilecek problem için olayı Japonya ve İngiltere'lere kadar intikal ettirmenizden bunu anlıyorum.
    Üslubumu sert algıladıysanız özür dilerim ..
    saygılar

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun,

    Toyota gerekeni yapmış , yaklaşımı güzel.

    Önceki arabamda (Renault) garanti süresi içindeki arızaya kullanıcı hatası dediler, bayi yöneticisini araya sokmak zorunda kaldım ücretsiz tamiri için.

    Turbo sorunu çözüldükten sonra Belçika ve İngiltere'ye ne tür bir şikayette bulunacaksın ? Tıkırtılar için herhalde

    Kazasız belasız iyi günlerde kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taris1

    Geçmiş olsun,

    Toyota gerekeni yapmış , yaklaşımı güzel.

    Önceki arabamda (Renault) garanti süresi içindeki arızaya kullanıcı hatası dediler, bayi yöneticisini araya sokmak zorunda kaldım ücretsiz tamiri için.

    Turbo sorunu çözüldükten sonra Belçika ve İngiltere'ye ne tür bir şikayette bulunacaksın ? Tıkırtılar için herhalde

    Kazasız belasız iyi günlerde kullan.

    Alıntıları Göster
    Anlattığınız olayda toyotanın yaklaşımı oldukça iyi görünüyor. Sizi üzmeden sorununuzu çözmüş. İyi ve hızlı bir servis vermiş bence.

    Biz bugün şirketin Peugeot aracını 15 bin bakımından almaya gittik. Bi baktık rot balans ayarı falan yapmışlar yok bilmem neresini temizlemişler. Kime sordunuz dedik. Kusura bakmayın sormayı unutmuşuz dediler. Sonuçta faturayı ödedik. Araç daha 3000 km önce rot balans yapılmıştı başka bir nedenle. Doğru söylüyor olma ihtimalleri çok az yani.

    Servisler arasındaki anlayışı karşılaştırmaya bile gerek yok.

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lost_

    Anlattığınız olayda toyotanın yaklaşımı oldukça iyi görünüyor. Sizi üzmeden sorununuzu çözmüş. İyi ve hızlı bir servis vermiş bence.

    Biz bugün şirketin Peugeot aracını 15 bin bakımından almaya gittik. Bi baktık rot balans ayarı falan yapmışlar yok bilmem neresini temizlemişler. Kime sordunuz dedik. Kusura bakmayın sormayı unutmuşuz dediler. Sonuçta faturayı ödedik. Araç daha 3000 km önce rot balans yapılmıştı başka bir nedenle. Doğru söylüyor olma ihtimalleri çok az yani.

    Servisler arasındaki anlayışı karşılaştırmaya bile gerek yok.

    Selamlar

    Alıntıları Göster
    Bence de Toyota servisi üzerine düşeni yapmış gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Bence de Toyota servisi üzerine düşeni yapmış gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    toyotanın arıza yapması gerçekten haber oluyo.

    bu bile toyotanın ne kadar sorunsuz olduğunu gösterir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    toyotanın arıza yapması gerçekten haber oluyo.

    bu bile toyotanın ne kadar sorunsuz olduğunu gösterir.

    Alıntıları Göster
    olabilir nede olsa daha yeni bir motor yeni bir sistem işi iyi tarafı aracın toyota sökülen turbo incelenir eğer gerçekten hata varsa belki yeni takılan bile sökülebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    toyotanın arıza yapması gerçekten haber oluyo.

    bu bile toyotanın ne kadar sorunsuz olduğunu gösterir.

    Alıntıları Göster
    bu sözleri çok beğendim gerçekten de...:) toyota 'nın yolda kaldığını görmediğim içindir herhalde
    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    toyotanın arıza yapması gerçekten haber oluyo.

    bu bile toyotanın ne kadar sorunsuz olduğunu gösterir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leviathan_01

    bu sözleri çok beğendim gerçekten de...:) toyota 'nın yolda kaldığını görmediğim içindir herhalde
    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    toyotanın arıza yapması gerçekten haber oluyo.

    bu bile toyotanın ne kadar sorunsuz olduğunu gösterir.


    Alıntıları Göster
    Bence bunun ıcın bıle Toyota ya bır tesekkur maılı cekmen gereırdı. Kaldı kı bu arızayı garantıden halletmeyıp sıze odetmeye kalksalardı 1000-2000YTL ye kadar bı malıyet cıkabılırdı. Bence o kadar can sıkıcı bır durum degıldır. Bu arada aracınısı gule gule kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    Bence bunun ıcın bıle Toyota ya bır tesekkur maılı cekmen gereırdı. Kaldı kı bu arızayı garantıden halletmeyıp sıze odetmeye kalksalardı 1000-2000YTL ye kadar bı malıyet cıkabılırdı. Bence o kadar can sıkıcı bır durum degıldır. Bu arada aracınısı gule gule kullanın.

    Alıntıları Göster
    bencede toyota üzerine düşeni yapmış.

    mağdur değilsinizki; arabanız tıkır tıkır çalışmaktaymış dediğinize göre.

    hem ne güzel yepyeni bi turbonuz oldu.

    ben olsam ;garanti sözde değil; pratikte de çalışıyormuş diyerek toyotaya teşekkür maili atardım.

    arabadır bozulmaz diye bir kaide yok. adam bozulmaması lazım gelir diyerek 3 yıl ( hatta uzatırsanız 5 yıl) garanti vermiş.

    ben burada toyotanın şikayetlik bir hatasını göremedim.



    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 18 Ocak 2007; 21:02:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    bencede toyota üzerine düşeni yapmış.

    mağdur değilsinizki; arabanız tıkır tıkır çalışmaktaymış dediğinize göre.

    hem ne güzel yepyeni bi turbonuz oldu.

    ben olsam ;garanti sözde değil; pratikte de çalışıyormuş diyerek toyotaya teşekkür maili atardım.

    arabadır bozulmaz diye bir kaide yok. adam bozulmaması lazım gelir diyerek 3 yıl ( hatta uzatırsanız 5 yıl) garanti vermiş.

    ben burada toyotanın şikayetlik bir hatasını göremedim.



    hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    ergincek,

    Bak bu kadar insan Toyota'nın ne kadar iyi bir firma olduğunu ve sana çok iyi hizmet verdiklerini yazıyorlar. Niçin böylesine negatif etkiler uyandıracak bir başlık attığını ve niçin oraya buraya şikayetler yazcağını anlayamadım.

    Sana olabilecek en iyi servis hizmetini vermişler, ilgilenmişler; senin üstelemene, zorlamana gerek kalmadan ciddi bir meblağ tutacak değişimi garanti kapsamında yapmışlar. Diğer markalarda insanlar bunun yarısı tutmayacak garanti kapsamı işleri için kavga-döğüş ediyor, mahkemelik oluyor, hayatından bezip, aracını yakacak hale geliyor.

    Otomobil dene şey sonuçta mekanik bir şeydir. Her mekanik bir gün arıza verebilir. Fabrikadan çıktıktan 20 km sonra arıza veren BMW'ler var. Hatta geçen yıl (gazetelerde çıkmıştı) aldıktan 2 km sonra arıza veren 350.000 dolarlık bir marka vardı! Arız avermeyecek , mutlak sorunsuz bir marka ya da otomobil yoktur.

    Önemli olan arıza çıkma ihtimalinin düşüklüğü ve arıza çıktan sonraki sana verilen hizmet ve güvencelerdir.

    Garanti sorununa gelince. Bildiğim kadarıyla makul bir ücret karşılığı garanti 5 yıla kadar uzatılabiliyor. Garanti bitiminden sonrasına da endişelenmene gerek yok çünkü o zaman kadar dizel vantajı ile en az 3 turbo parası tasarruf edersin. 5 yıla kadar kim öle kim kala. Acaba o arabayı gerçekten 5 yıl kullanacak mısın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihg70

    ergincek,

    Bak bu kadar insan Toyota'nın ne kadar iyi bir firma olduğunu ve sana çok iyi hizmet verdiklerini yazıyorlar. Niçin böylesine negatif etkiler uyandıracak bir başlık attığını ve niçin oraya buraya şikayetler yazcağını anlayamadım.

    Sana olabilecek en iyi servis hizmetini vermişler, ilgilenmişler; senin üstelemene, zorlamana gerek kalmadan ciddi bir meblağ tutacak değişimi garanti kapsamında yapmışlar. Diğer markalarda insanlar bunun yarısı tutmayacak garanti kapsamı işleri için kavga-döğüş ediyor, mahkemelik oluyor, hayatından bezip, aracını yakacak hale geliyor.

    Otomobil dene şey sonuçta mekanik bir şeydir. Her mekanik bir gün arıza verebilir. Fabrikadan çıktıktan 20 km sonra arıza veren BMW'ler var. Hatta geçen yıl (gazetelerde çıkmıştı) aldıktan 2 km sonra arıza veren 350.000 dolarlık bir marka vardı! Arız avermeyecek , mutlak sorunsuz bir marka ya da otomobil yoktur.

    Önemli olan arıza çıkma ihtimalinin düşüklüğü ve arıza çıktan sonraki sana verilen hizmet ve güvencelerdir.

    Garanti sorununa gelince. Bildiğim kadarıyla makul bir ücret karşılığı garanti 5 yıla kadar uzatılabiliyor. Garanti bitiminden sonrasına da endişelenmene gerek yok çünkü o zaman kadar dizel vantajı ile en az 3 turbo parası tasarruf edersin. 5 yıla kadar kim öle kim kala. Acaba o arabayı gerçekten 5 yıl kullanacak mısın?

    Alıntıları Göster
    Tekrar merhabalar,

    Forumda yorum yazan herkese özellikle teşekkürler. Sayın arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce gazete reklamlarından, insanlardan ve Toyota markasından etkilenerek ve gerçekten çok beğenerek , büyük beklentiyle (uzun süre kullanma beklentiside buna dahil, çünkü trafiğe çıkmadan önce 5yıl extra garantiyi uzattım ve bu benim ilk sıfır arabam) ve benim için yüksek denilecek bir rakamla satın aldığım arabamda, aldığımın 3.gününden beri problem yaşamaktayım. Bunları tekrar yazmaya gerek yok forumu takip edenler zaten biliyor. Bu en son nokta oldu yoksa dikkat çekmek ve Toyota markasını kötülemek için herhangi bişey yazmıyorum. Hali hazırda hala Toyota kullanıcısıyım ve öyle de olacağım en azından kredi bitene kadar. Belki siz benim gibi bir duruma düşmediğiniz için böyle yorumlar yapıyorsunuz. Servise fazla gitmemek için Toyota aldım ancak 1 senede bu sanırım 8 olmuştur. çok kuruntulu bir insanda değilimdir özellikle tıkırtılar konusunda onlara alıştım bile denebilir. Bundan önceki arabamda bir Japondu belki bundan sonraki de öyle olacak . Ancak büyük beklentilerle satın aldığım aracımın en önemli parçalarından ve motora takılmadan önce %100 kontrolü yapılan bir parçanın 1 sene gibi kısa bir zamanda arızalanması beni üzdü diye yazdım. O zaman yarın ABS arızalansa yada durup dururken hava yastığı patlasa size göre bunun içinde Toyota'ya şikayet etmemem gerekir. nede olsa garantiden halledecekler. Olurmu böyle şey tabiki garantiden halledecekler. Niye 5 yıl garanti yaptırıyorum o zaman. Benim maksadım, turbonun neden arızalandığıyla ilgili detaylı bilgi almak ve gelecekte başıma yine böyle bişey gelme ihtimalini öğrenmekti. Eğer ihtimal yüksekse Toyota'ya elveda demek olacaktı. Ancak burda sanırım yanlış anlaşıldım teşekkür etmem gerketiğiyle ilgili mesaj yazmamı bile söyleyenler olmuş. Ben zaten Toyota'ya hakkını vererek bu arabaya sahip oluyorum. Ben arabaya iyi bakıyosam o da bana iyi bakmak zorunda. Dizel kullanan biçok arkadaşım var ve bunların hiçbirini başına böyle bişey gelmedi . Hatta şirketin kullandığı Getz dizeller 400bin km ye ulaştı. Normal periyodik parçalar dışında arabalarda tık yok! Benim anlatmak istediğimde bu. Toyota'nın markasına güvenerek alıyorum ama 20binde en önemli parçasında arıza yaşıyorum. Talihsizlik diyorum ve servisten cevap bekliyorum şimdilik.
    Ayrıca servisteki ilgi de Toyota'ya yakışır düzeydeydi. Ben bugüne kadar çok kez servise gittim hiçbirinde güleryüz ve ilgiden mahrum kalmadım. Bunu herzaman söylemişimdir. Ancak arabayla ilgili bir problemim varsada bunu söylerim. Makasadım bu konuyu sizinle paylaşmaktı. Dikkat çekmek değildi. Eğer böyle düşünüyorsanız bundan sonra lütfen mesaj yazmayın ve konuyu uzatmayalım . Sorunsuz sürüşler dilerim.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihg70

    ergincek,

    Bak bu kadar insan Toyota'nın ne kadar iyi bir firma olduğunu ve sana çok iyi hizmet verdiklerini yazıyorlar. Niçin böylesine negatif etkiler uyandıracak bir başlık attığını ve niçin oraya buraya şikayetler yazcağını anlayamadım.

    Sana olabilecek en iyi servis hizmetini vermişler, ilgilenmişler; senin üstelemene, zorlamana gerek kalmadan ciddi bir meblağ tutacak değişimi garanti kapsamında yapmışlar. Diğer markalarda insanlar bunun yarısı tutmayacak garanti kapsamı işleri için kavga-döğüş ediyor, mahkemelik oluyor, hayatından bezip, aracını yakacak hale geliyor.

    Otomobil dene şey sonuçta mekanik bir şeydir. Her mekanik bir gün arıza verebilir. Fabrikadan çıktıktan 20 km sonra arıza veren BMW'ler var. Hatta geçen yıl (gazetelerde çıkmıştı) aldıktan 2 km sonra arıza veren 350.000 dolarlık bir marka vardı! Arız avermeyecek , mutlak sorunsuz bir marka ya da otomobil yoktur.

    Önemli olan arıza çıkma ihtimalinin düşüklüğü ve arıza çıktan sonraki sana verilen hizmet ve güvencelerdir.

    Garanti sorununa gelince. Bildiğim kadarıyla makul bir ücret karşılığı garanti 5 yıla kadar uzatılabiliyor. Garanti bitiminden sonrasına da endişelenmene gerek yok çünkü o zaman kadar dizel vantajı ile en az 3 turbo parası tasarruf edersin. 5 yıla kadar kim öle kim kala. Acaba o arabayı gerçekten 5 yıl kullanacak mısın?

    Alıntıları Göster
    En sorunsuz demek, hiç sorunsuz demek değildir.%1 veya %01 size isabet etmiş. Ne mutlu size ki böyle bir servisiniz var gerekeni yapmış. İkinci defa aynı hatanın size rastgelme olasılığı sanırım 0 dır. Ama yine de kullandığımız araçların mekanik olduğunu ve birçok etkenlerden dolayı arızaların olabileceğini kabul etmemiz gerekir. Son mesajınızda vermek istediğiniz fikir en azından benim tarafımdan anlaşılmıştır. Kazasız ve arızasız sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a1973 -- 18 Ocak 2007; 22:17:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allforone

    Bence de Toyota servisi üzerine düşeni yapmış gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: allforone

    Bence de Toyota servisi üzerine düşeni yapmış gözüküyor.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1973

    En sorunsuz demek, hiç sorunsuz demek değildir.%1 veya %01 size isabet etmiş. Ne mutlu size ki böyle bir servisiniz var gerekeni yapmış. İkinci defa aynı hatanın size rastgelme olasılığı sanırım 0 dır. Ama yine de kullandığımız araçların mekanik olduğunu ve birçok etkenlerden dolayı arızaların olabileceğini kabul etmemiz gerekir. Son mesajınızda vermek istediğiniz fikir en azından benim tarafımdan anlaşılmıştır. Kazasız ve arızasız sürüşler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: a1973

    En sorunsuz demek, hiç sorunsuz demek değildir.%1 veya %01 size isabet etmiş. Ne mutlu size ki böyle bir servisiniz var gerekeni yapmış. İkinci defa aynı hatanın size rastgelme olasılığı sanırım 0 dır. Ama yine de kullandığımız araçların mekanik olduğunu ve birçok etkenlerden dolayı arızaların olabileceğini kabul etmemiz gerekir. Son mesajınızda vermek istediğiniz fikir en azından benim tarafımdan anlaşılmıştır. Kazasız ve arızasız sürüşler.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergincenk

    Tekrar merhabalar,

    Forumda yorum yazan herkese özellikle teşekkürler. Sayın arkadaşlar yaklaşık 1 sene önce gazete reklamlarından, insanlardan ve Toyota markasından etkilenerek ve gerçekten çok beğenerek , büyük beklentiyle (uzun süre kullanma beklentiside buna dahil, çünkü trafiğe çıkmadan önce 5yıl extra garantiyi uzattım ve bu benim ilk sıfır arabam) ve benim için yüksek denilecek bir rakamla satın aldığım arabamda, aldığımın 3.gününden beri problem yaşamaktayım. Bunları tekrar yazmaya gerek yok forumu takip edenler zaten biliyor. Bu en son nokta oldu yoksa dikkat çekmek ve Toyota markasını kötülemek için herhangi bişey yazmıyorum. Hali hazırda hala Toyota kullanıcısıyım ve öyle de olacağım en azından kredi bitene kadar. Belki siz benim gibi bir duruma düşmediğiniz için böyle yorumlar yapıyorsunuz. Servise fazla gitmemek için Toyota aldım ancak 1 senede bu sanırım 8 olmuştur. çok kuruntulu bir insanda değilimdir özellikle tıkırtılar konusunda onlara alıştım bile denebilir. Bundan önceki arabamda bir Japondu belki bundan sonraki de öyle olacak . Ancak büyük beklentilerle satın aldığım aracımın en önemli parçalarından ve motora takılmadan önce %100 kontrolü yapılan bir parçanın 1 sene gibi kısa bir zamanda arızalanması beni üzdü diye yazdım. O zaman yarın ABS arızalansa yada durup dururken hava yastığı patlasa size göre bunun içinde Toyota'ya şikayet etmemem gerekir. nede olsa garantiden halledecekler. Olurmu böyle şey tabiki garantiden halledecekler. Niye 5 yıl garanti yaptırıyorum o zaman. Benim maksadım, turbonun neden arızalandığıyla ilgili detaylı bilgi almak ve gelecekte başıma yine böyle bişey gelme ihtimalini öğrenmekti. Eğer ihtimal yüksekse Toyota'ya elveda demek olacaktı. Ancak burda sanırım yanlış anlaşıldım teşekkür etmem gerketiğiyle ilgili mesaj yazmamı bile söyleyenler olmuş. Ben zaten Toyota'ya hakkını vererek bu arabaya sahip oluyorum. Ben arabaya iyi bakıyosam o da bana iyi bakmak zorunda. Dizel kullanan biçok arkadaşım var ve bunların hiçbirini başına böyle bişey gelmedi . Hatta şirketin kullandığı Getz dizeller 400bin km ye ulaştı. Normal periyodik parçalar dışında arabalarda tık yok! Benim anlatmak istediğimde bu. Toyota'nın markasına güvenerek alıyorum ama 20binde en önemli parçasında arıza yaşıyorum. Talihsizlik diyorum ve servisten cevap bekliyorum şimdilik.
    Ayrıca servisteki ilgi de Toyota'ya yakışır düzeydeydi. Ben bugüne kadar çok kez servise gittim hiçbirinde güleryüz ve ilgiden mahrum kalmadım. Bunu herzaman söylemişimdir. Ancak arabayla ilgili bir problemim varsada bunu söylerim. Makasadım bu konuyu sizinle paylaşmaktı. Dikkat çekmek değildi. Eğer böyle düşünüyorsanız bundan sonra lütfen mesaj yazmayın ve konuyu uzatmayalım . Sorunsuz sürüşler dilerim.

    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    SAYIN ERGİNCEK,

    Sizce sakıncası yoksa hangi servise gittiğinizi belirtebilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drreha

    SAYIN ERGİNCEK,

    Sizce sakıncası yoksa hangi servise gittiğinizi belirtebilir misiniz?

    Alıntıları Göster
    Servis sorunlardan bunalmadığı için gelen sorunlara hayretle bakıyor ve iyice üzerine düşüyor benim gördüğüm nokta

    Yakıt kalitesinden olmuş olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    Servis sorunlardan bunalmadığı için gelen sorunlara hayretle bakıyor ve iyice üzerine düşüyor benim gördüğüm nokta

    Yakıt kalitesinden olmuş olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Son 3 senedir cdti dizel motoru kullanan birisi olarak, dizel motorun benzinli gibi olmadığını, servis masraflarının daha fazla olduğunu ve nekadar dikkat ederseniz edin 50.000 km'den sonra mutlaka ufak tefek bir problem çıkartacağını söyleyebilirim. Benim problemim mazot pompası ile oldu, allahtan yan sanayisi sağlam olduğu için iki conta ile kurtardım paçayı. Teknik servise kalsa 1500 ytl ye pompayı değiştirecek ya da 300 ytl tamirini yapacaktı. Bence Toyota Servisi ile de arabası ile de çok iyi ama dizel motorda Toyota'da DİZEL.... hiç belli olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A-nf-A

    Son 3 senedir cdti dizel motoru kullanan birisi olarak, dizel motorun benzinli gibi olmadığını, servis masraflarının daha fazla olduğunu ve nekadar dikkat ederseniz edin 50.000 km'den sonra mutlaka ufak tefek bir problem çıkartacağını söyleyebilirim. Benim problemim mazot pompası ile oldu, allahtan yan sanayisi sağlam olduğu için iki conta ile kurtardım paçayı. Teknik servise kalsa 1500 ytl ye pompayı değiştirecek ya da 300 ytl tamirini yapacaktı. Bence Toyota Servisi ile de arabası ile de çok iyi ama dizel motorda Toyota'da DİZEL.... hiç belli olmaz.

    Alıntıları Göster
    Sadece Toyota'da değil bütün markalarda dizel motorlarda ne ile karşılaşacağımız belli değil.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.