Sistemin merkezinde, temel araç bileşenlerini (direksiyon, fren, süspansiyon, güç aktarım sistemi ve kontrol) tekerleklerde konumlandırılan tek bir kompakt modülde birleştiren REEcorner teknolojisi yatıyor. Her köşede bir tane olmak üzere dört bağımsız modülün her biri, kendi elektronik kontrol ünitesi (ECU) tarafından kontrol edilirken, merkezi bir REEcenter ECU, tüm köşe seviyesindeki fonksiyonları yönetiyor.
Ree, "everything-by-wire" teknolojisinin ticari araçlara üstün manevra kabiliyeti, genişletilmiş iç mekan, sürücü kabininin alçalmasıyla geliştirilmiş ergonomi, servis kolaylığı, kolay bakım ve modüler tasarım avantajları kazandırdığını söylüyor. Ree, donanım ve yazılımın yedekli olması nedeniyle, kontrollerde fiziksel bağlantı olmamasına rağmen kamyonun güvenli olduğunu iddia ediyor.
Şirket şu anda bayilere P7-C'nin tanıtım versiyonlarını sunuyor, böylece potansiyel müşterilere teknolojiyi denemelerine izin veriyor. Ree Automotive CEO'su Daniel Barel şunları söylüyor: "REEcorner'ın gerçekten devrim yaratan bir özellik olduğuna inanıyorum. Bu özellik sayesinde, filoların satın almak isteyeceği ve sürücülerin keyifle kullanacağı elektrikli kamyonlar inşa etme imkanına sahibiz. Otomotiv endüstrisinin ilk everything-by-wire aracının sertifikasyonunu tamamlayan Ree ekibiyle inanılmaz derecede gurur duyuyorum."
Hayat bir fren teline bağlıydı şimdi de bir fren kablosuna
Artık yapacak şey bulamıyor fantazi yapiyorlar
yimmasabi
kullanıcısına yanıt
Kablo derken tel zaten hala :)
Ben bu olayı tehlikeli buluyorum. Hacklenme olaylarını bir seviye ileri taşıyabilir. Belki ileride belli bölgelere girmeyi engelleyecekler ve ne yaparsan yap oraya giremeyeceksin. Bu tarz %100 elektrik %100 internete bağlı araçlar beni korkutuyor. Tam kontrol e doğru yolculuk gibi geliyor.
Uçaklarda olan fly by wire sisteminin araçlara gelmesi ne kadar doğru olur tartışılır. Yıllarca güneş altında kalıp yıpranacak buna karşılık kablo bakımı yapılamayacak. Ben bu kontrol şekline güvenemem.