Şimdi Ara

durduk yere akünün bitmesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
30.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mister Blöf

    ya arkadaşlar bu akü biraz daha idare etmez mi sizce? ne bileyim yarın baktığımda çalışıyorsa şöyle bir sene daha idare etse... aküye verecek pek param yok da...

    bir de ben 2 aylığına gideceğim, araba 2 ay duracak. geldiğimde aküyü bitik bulma ihtimalim ne kadar? bitik bulmamak için aküyü değiştirmek dışında neler yapabilirim?

    7 yıl iyi dayanmış.1 yıl daha gitmez artık akünün şarj olma özelliği gitmiş
  • 2001 de sifir aldigim poloyu gecen ay sattigimda uzerinde fabrikanin taktigi varta marka akusu vardi ve hala canavar gibi calisiyordu
  • Yeni akü alınız.
  • Araçtaki alarm sistemi devamlı aktif olduğu için gücünü aküden alarak çalışır, 3 gün çalışmayıp akü de eski olunca bitmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mister Blöf

    ya arkadaşlar bu akü biraz daha idare etmez mi sizce? ne bileyim yarın baktığımda çalışıyorsa şöyle bir sene daha idare etse... aküye verecek pek param yok da...

    bir de ben 2 aylığına gideceğim, araba 2 ay duracak. geldiğimde aküyü bitik bulma ihtimalim ne kadar? bitik bulmamak için aküyü değiştirmek dışında neler yapabilirim?




    akunun kutup başını sökeceksiniz o zaman akunuz bitmez geri takarsınız aracı çalıştırmadan çalışır
  • Benim araçta da orjinal aküsü 5 yıl gitmişdi . sonrasında değişdirdim . Fakat şu an bizim başka bi sorunumuz var. Kardeşime aldığımız akü 3 haftada bitti. Yeşil yanması gereken ışık şu an yeşil yanmıyor. Takviye kablosu ile çalıştırabildik. Akü İnci Akü . Ne yapmamazı lazım anlayamadık ? http://forum.donanimhaber.com/m_51760013/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mister Blöf


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mister Blöf

    ya arkadaşlar bu akü biraz daha idare etmez mi sizce? ne bileyim yarın baktığımda çalışıyorsa şöyle bir sene daha idare etse... aküye verecek pek param yok da...

    bir de ben 2 aylığına gideceğim, araba 2 ay duracak. geldiğimde aküyü bitik bulma ihtimalim ne kadar? bitik bulmamak için aküyü değiştirmek dışında neler yapabilirim?


    ozaman bir takviye kablosu alın ve işlek bir yere parkedin daha ucuza gelir.

    en mantıklısı ve en ucuzu.


    o takviye kablosu ne kadar eder ve nerelerde bulunur?

    benzinliklerde bir milyoncularda avmlerde vardır.2 aracımdada bulunur.daha dünde jeepin aküsü boşalmiştı benımde sanayide elektrikçi ye götürdüm. Yeniye gerek yok ama şarj etmek ge gerektiğini söyledi. Dansitesine baktı 5 i sarı 1 i kırmızı idi sarı şarj edilmesi gerekiyor demekmi kırmızı olsa yeni akü almak zorunda kalacaktım.toyotanın 7 yıl meganin 5 yıl gitmişti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 16 Ağustos 2011; 23:58:00 >




  • Arkadaslar konuyu actigimdan beri araba park halinde duruyordu bu gun geri dondum arabanin haline de bakmak icin bastim dugmeye kapilar calisti hala aku vardi yani sevincten kosa kosa arabanin yanina gittim, kaputu actim aku isigi yesil yaniyor. Uzerinde et kalmis kemik bulmus it gibi sevindim sabah sabah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mister Blöf

    Arkadaslar konuyu actigimdan beri araba park halinde duruyordu bu gun geri dondum arabanin haline de bakmak icin bastim dugmeye kapilar calisti hala aku vardi yani sevincten kosa kosa arabanin yanina gittim, kaputu actim aku isigi yesil yaniyor. Uzerinde et kalmis kemik bulmus it gibi sevindim sabah sabah.


    öldüm gülmekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetera
    Kardeşime aldığımız akü 3 haftada bitti. Yeşil yanması gereken ışık şu an yeşil yanmıyor. Takviye kablosu ile çalıştırabildik. Akü İnci Akü . Ne yapmamazı lazım anlayamadık ? http://forum.donanimhaber.com/m_51760013/tm.htm


    Aracınızın şarj etmesinde bir sorun var. Büyük ihtimal alternatörün kömürleri bitmiş olabilir. Şarj etme veya anormal elektrik harcaması ile ilgili başka bir problem de olabilir.
  • Delphi iyidir ya..

    Renault 12'mde 5-6 yılık delphi freedom var.. Aracı ayda sadece bir kez çalıştırırım, her seferinde canavar gibi çevirir marşı.. Koçum benim..
  • Hortlatıyorum ama benim de sorum var.

    Havalar burada çok soğuk. Soğuk havada ilk marşta sanki akü bitmiş gibi zorlanıyor. Sonra çalışınca düzeliyor durum.

    Ayrıca araba bugün 2 dea akü lambası yaktı, gaza birazcık yüklenince söndü. Aküye baktım üzerindeki gösterge yeşil renkte, bu da akünün şarjlı olduğunu göstermez mi?

    Acaba bu bir sorun mu yoksa soğuklardan mı böyle yapıyor, yoksa akü ömrünü mü dolduruyor?

    Fiat tempra, mutlu akü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Hortlatıyorum ama benim de sorum var.

    Havalar burada çok soğuk. Soğuk havada ilk marşta sanki akü bitmiş gibi zorlanıyor. Sonra çalışınca düzeliyor durum.

    Ayrıca araba bugün 2 dea akü lambası yaktı, gaza birazcık yüklenince söndü. Aküye baktım üzerindeki gösterge yeşil renkte, bu da akünün şarjlı olduğunu göstermez mi?

    Acaba bu bir sorun mu yoksa soğuklardan mı böyle yapıyor, yoksa akü ömrünü mü dolduruyor?

    Fiat tempra, mutlu akü

    Muhtemel sebepler ;

    - Akünün Donması : Tam dolu akünün donma noktası daha düşük iken, şarj seviyesi düşük olan akünün donma noktası daha yüksektir. Bu da akünün donma riskini arttırır. İlk çalıştırmada problem çıkarmasının sebebi bu olabilir.

    - Motor : Akünün dışında motordan kaynaklanan bir problemden dolayı soğuk havalarda daha geç çalışması ile karşılaşılabilir. LPG varsa, LPG'nin ayarsızlığı ve ya bujilerdeki herhangi bir problem de sebep olabilir.

    - Şarj Dinamosu : Şarj dinamosunda bir problem varsa akü tam şarj olamıyor olabilir.

    - Akü Ömrü : Akünün 'yıl' olarak ömrünün dışında şarj olma performansı da ölçülebilir. Farklı durumlarda akünün voltajı ve şarj dinamosunun voltajı ölçülerek doğru sonuca varılabilir. Akünün kapasitesinin düşüklüğü, voltaj testinden anlaşılabilir. Multimetre ile kendiniz de ölçebilirsiniz. En kolay test yöntemi budur.

    Ayrıntılı bilgi için verdiğim linkleri inceleyebilirsiniz.

    http://www.mutlu.com.tr/get_content.cfm?id=56

    http://www.otosatissonrasi.com/haberdetay/Aku-Hakkinda-Faydali-Bilgiler/93




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Hortlatıyorum ama benim de sorum var.

    Havalar burada çok soğuk. Soğuk havada ilk marşta sanki akü bitmiş gibi zorlanıyor. Sonra çalışınca düzeliyor durum.

    Ayrıca araba bugün 2 dea akü lambası yaktı, gaza birazcık yüklenince söndü. Aküye baktım üzerindeki gösterge yeşil renkte, bu da akünün şarjlı olduğunu göstermez mi?

    Acaba bu bir sorun mu yoksa soğuklardan mı böyle yapıyor, yoksa akü ömrünü mü dolduruyor?

    Fiat tempra, mutlu akü

    Muhtemel sebepler ;

    - Akünün Donması : Tam dolu akünün donma noktası daha düşük iken, şarj seviyesi düşük olan akünün donma noktası daha yüksektir. Bu da akünün donma riskini arttırır. İlk çalıştırmada problem çıkarmasının sebebi bu olabilir.

    - Motor : Akünün dışında motordan kaynaklanan bir problemden dolayı soğuk havalarda daha geç çalışması ile karşılaşılabilir. LPG varsa, LPG'nin ayarsızlığı ve ya bujilerdeki herhangi bir problem de sebep olabilir.

    - Şarj Dinamosu : Şarj dinamosunda bir problem varsa akü tam şarj olamıyor olabilir.

    - Akü Ömrü : Akünün 'yıl' olarak ömrünün dışında şarj olma performansı da ölçülebilir. Farklı durumlarda akünün voltajı ve şarj dinamosunun voltajı ölçülerek doğru sonuca varılabilir. Akünün kapasitesinin düşüklüğü, voltaj testinden anlaşılabilir. Multimetre ile kendiniz de ölçebilirsiniz. En kolay test yöntemi budur.

    Ayrıntılı bilgi için verdiğim linkleri inceleyebilirsiniz.

    http://www.mutlu.com.tr/get_content.cfm?id=56

    http://www.otosatissonrasi.com/haberdetay/Aku-Hakkinda-Faydali-Bilgiler/93

    Uzmanım çok teşekkür ederim sağolun...




  • merhaba arkadaslar belkı yardımcı olabılır sızehttp://www.dogruaku.com/aku-neden-bosalir/
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.