Şimdi Ara

Düzeltmek için ekip gönder. Hem Hızı Düşür Hem de Ankastreyi Boz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özet: Ekip bina evime giden kabloyu söküp kısaltmış.
    Başka reglete düzgün çakamamış.
    Ankastre kapanmıyor. İnternete giremiyorum.

    Önce iç tesisat dediler. Sonra
    Modem ayarları.
    Buldukları gibi bıraksalar böyle olmazdı.

    Akşam 19.00 dan sonra hattıma reset atılıyor,
    hızım 29'dan 18'e düşüyordu.

    Çok uğraştım.

    Bugün ekip gönderiler.
    Kablolar değişmiş. Port değişmiş.
    Hızım şu anda 15.
    Aldığım 12.

    Ekip kablomu kısaltmış.
    Ankastre kapağı kapanmıyor.
    Apartmandan şikayet ettiler.


    Bu rezillik nedir artık?
    Yapamıyorsanız bari bozmayın!
    Düzeltmek için ekip gönder. Hem Hızı Düşür Hem de Ankastreyi Boz



    Düzeltmek için ekip gönder. Hem Hızı Düşür Hem de Ankastreyi Boz

    Teşekkürler ne diyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nutz -- 12 Eylül 2019; 15:52:15 >







  • Siz sorunlarınızı ilettikten sonra hizmetinizi Network ekiplerimizle birlikte inceledik ve bir sorun olmadığını gözlemledik. Sizin sorunlarınızın ve taleplerinizin devam etmesi nedeniyle bizzat kendi saha ekibimizden bir arkadaşımızı Turk Telekom ekipleriyle birlikte evinize kadar gönderdik. Hattınızın sorunsuz bir şekilde ankastre kutunuza kadar geldiğini cihazlarımızla ölçtük ve birebir olarak gözlemledik...

    Ankastrenizden iç tesisatınıza kadar olan tüm kabloların sorumluluğu size aittir. Biz bu durum için size yardımcı olamıyoruz.

    Tüm sorunlarınızı çözüme ulaştırmak için size yardımcı olduk ve olmaya da devam edeceğiz ancak bu durum için başka bir şey yapamıyoruz. Bundan sonra sorumluluk size ait.

    Farklı bir sorun yaşamanız durumunda bize yine istediğiniz zaman ulaşabilir, sorununuzu belirtebilir ve talepte bulunabilirsiniz.
  • Bina içinde sorun olsa 29 mbps göremezdiniz modem hat değerleri nasıl ?
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Bina içinde sorun yok ki. Gelen ekip reglete direk çakılı iö tesisat kablomu söküp kısaltıp etiketsiz bırakmış ve başka reglete çakmış. Sonra ip alamayınca
    "iç tesisat kaynaklı" dediler.

    Kabloyu kopar, düzgün çakma sonra sorun bende olsun.
    Kablo o kısa ki kapak kapanmıyor.

    Forumdaki arkadaş ekip gönderdi bekliyoruz.
    Gelişmeleri yazarım.

    Düzeltemediniz. Bulduğunuz gibi bırakın değil mi?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yardım etmeye çalışıyorsunuz. Buna söyleyecek söz yok.


    Ama sizin ekibiniz gelip benim eve giden kablomu kısaltıp başka yere düzgün çakamazsa buna iç tesisat sizin sorumluluğunuzda diyemezsiniz üzgünüm.

    Yine de hala düzeltmeye çalıştığınız için teşekkür ederim
  • Taşeron ekip geliyor bakıyor türknet salla gitsin zaten bende zamanında türknet ve netspeed kulladım.

    Netspeed'te hiç bir sorun yaşamazken , Türknet'te müşteri hizmetleri ile akraba oluyorduk sonra sağolsunlar onlar müşteri hizmetleri kapattı bende aboneliği
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Telekom Ekibiyle kendi ekipleri geldi akşam hızım 10mb düşüyor diye.

    Gittiler 5mb daha düştü. Sonra internet tamamen gitti.
    İç tesisatla oynayıp, bozup sorun iç tesisatta demeleri sinirlendiriyor insanı.

    Arkadaş tekrar gelecekmiş bakalım. Bekliyorum.

    Keşke bunlar yaşanmasa. Herkesin vaktine yazık
  • Ben ister ttnet çalışanı olsun ister başka iss apartmanın içine telekomcu gelince hemen kutuya iniyorum. :D Tecrubeyle sabit. Bir ekip kendi başına iş yaparsa o işten hayır gelmez.
  • Sorun türk telekom ekipleri ben de ttnetteyim ulaşılabilir hızım adslde iken bile 24 mbps idi internet bir gün gitti baktım port değiştirmişler kafalarına göre şuan ulaşılabilir hızım 17 mbps sanırım iyi portları başkalarına veriyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.