İstanbul bilişimden 03.11.2013 tarihinde Dyson dc 37 marka model ile elektrikli süpürge aldım. 17.08.2015 tarihinde süpürgenin kullanımı sırasında, kullanıcı hatasından hortumun boru kısımla birleştiği yerden kırıldı. Konuyu 17.08.2015 tarihinde İstanbul bilişimin çağrı merkezini arayarak parça teminini nasıl yapacağımı sordum. Konu hakkında gayet ciddiyetsiz, şuraya eposta atın vs gibi hiç bir kayıt almadan müşterilerini savuşturuyorlar. Eposta attım ancak dönüş de olmadı. Sonra musterihizmetleri epostasına aynı konuyu ilettim, yine dönüş olmadı. Çağrı merkezi ile uzun konuşmalar sonucu parçanın 6-8 haftada geleceğini söyledi. Süre çok uzun olmakla birlikte bekledim. Süre bitiminde aradığımda parça temininde sıkıntı olduğu, belirsiz bir tarihe kadar beklemem gerektiği iletildi. Sonuç olarak süpürgeyi aylardır kullanamıyorum. İstanbul bilişim de herhangi bir cevap dönmüyor.
Sorum şu arkadaşlar, tüketici hakem heyeti, sanayi bakanlığının teknik servis/garanti işletilmesiyle ilgili farklı birimleri var gözüküyor. Ben garanti süresi kapsamında, ücretini ödeyerek bir yedek parça almak istiyorum ancak herhangi bir servis ve destek alamıyorum. Bu konuyu nereye şikayet etmeliyim, mahkemeye mi vermeliyim. Bu konuda benzer bir tecrübesi bulunan varsa yönlendirirse çok sevinirim. Şikayet var vs gibi yerlere konuyu aktardım, ben hukuki ve resmi olarak sonuç alacak bir girişimde bulunmak istiyorum. Teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme