Şimdi Ara

E270 CDi W211 - 3000 deviri geçememe sorunu(limp modu)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
5.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,
    W211 2002 Model E270 CDi, otomatik, 177 beygir araç.
    Benim araç şu hata kodunu veriyor:
    "0105-001 Check component B5/1 (Charge pressure sensor). The signal voltage is too high"
    EGR temizlettim (bilgisayar kontrolünde hata vermiyor artık),
    Enjektörlerden teki off idi temizlettim, iç takımını değiştirttim,
    Küçük akü (memory battery) değiştirildi..
    Araba motor soğukken atik kullandığımda ekranda herhangi bir uyarı vermiyor ama 3000 devirden yukarı çıkmıyor. Internette araştırıp gördüğüm kadarıyla Sistem kendini otomatik korumaya alıyormuş, limp moduna giriyormuş. Arabayı kenara çekip söndürüp sonra tekrar çalıştırınca sorun geçici olarak çözülüyor; taaki yine agresif kullanana kadar. Aracı bilgisayara takınca da yukarıdaki hata kodu görünüyor. Nedir bunun hikmeti ve nasıl çözüm bulurum acaba?
    Selamlar,
    M.Kemal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capricorn79 -- 15 Nisan 2013; 9:38:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yok mu cevap verebilecek arkadaşlar? Bu Mercedes bölümünün sadece Mercedes'im var yada hangi Mercedes'i alayım demek için olan biryer olduğunu düşünmeye başladım[simage][/simage]

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahminen turbonuzdan kaynaklanıyor olabilir, birden yüklenince turbo kaldıramıyor ve devre dışı kalıyor olabilir.. önerim turbonuzu söktürüp kontrol ettirmeniz ve hazır turbo söküldüğünde enjektörlerinde bir kontrole gidip ayarlarının elden geçmesidir.. unutmadan turbo arızası bazen bilgisayarda görünemiyor..

    usta tavsiyesi olarakta oto güven hüseyin usta derim, orada durmuş usta var usta başı bilirkişi.. sadece araç testine çıkar, arızayı tesbit eder ve ona göre çözümler sunar..
  • Teşekkür ederim. Bu konuyu başka bir forumda takip edeceğim. Burad maalesef yeterli yardım bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capricorn79

    Teşekkür ederim. Bu konuyu başka bir forumda takip edeceğim. Burad maalesef yeterli yardım bulamadım.

    arıza konusunda benide bilgilendirirseniz sevinirim.. Ayırca bir fikrim daha, egzoz katalizörünüzü söktürdüyseniz ondan da olabilir.. Çünki gelen havayı içeride sıkıştırmadan dışarıya attığı için turboda arızaya neden olabiliyor.. Turbo geçerli havayı ve basıncı alamayınca kendisini korumaya alıyor ve devre dışı kalıyor, stop edip tekrar çalıştırıldığında arıza ortadan geçiçi olarak kalkıyor..
  • Eksoz katalizörünü söktürmedim.
    Güncel bilgi olarak yakıta Wurth marka bir katkı koydum bulunduğum ülkedehttp://ehs.wuerth.com/ehs4customers/export/00547737.PDF burdaki ürünü bulup koydum üstüne depoyu fulledim. Uzun yol yapmadım henüz, sonuç uzun vadede ortaya çıkacak sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capricorn79

    Eksoz katalizörünü söktürmedim.
    Güncel bilgi olarak yakıta Wurth marka bir katkı koydum bulunduğum ülkedehttp://ehs.wuerth.com/ehs4customers/export/00547737.PDF burdaki ürünü bulup koydum üstüne depoyu fulledim. Uzun yol yapmadım henüz, sonuç uzun vadede ortaya çıkacak sanırım.

    o koyduğunuz yakıt katkısı çözüm sağlamaz, sağlasa bile anlık çözüm olur diye düşünüyorum.. ama İnşallah çözüm olur, siz benim söylediklerime bir baktırmanızda fayda var.. iletişimde olalım, kolay gelsin kazasız sürüşler..




  • Günceldir. CDi dizel katkı maddeleri denedim işe yaramadım. MAP Sensor değiştirdim, işe yaramadı..maalesef henüz çözüm bulamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capricorn79

    Günceldir. CDi dizel katkı maddeleri denedim işe yaramadım. MAP Sensor değiştirdim, işe yaramadı..maalesef henüz çözüm bulamadım.

    Hocam katki maddeleriyle olmaz, yukarida soyledigim seyleri kontrol ettirmenizde fayda olacaktir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ,Yıllar olmuş ama çözümü nasıl bulmuştunuz acaba,aynı sorun bendede var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egr valfini temizlediler sorunum çözüldü,Ankara siteler arslanlar mercedes nokta atışı halletti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler w212 E220 CDI aracımda aynı sorun var araç 3000 deviri geçmiyor 140 ta sabitleniyor dediğiniz arıza olabilirmi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.