Şimdi Ara

E90 Bmw 3 Serisi Alınır Mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
8.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca

    BMW de 6 silindirden aşağısı alınmaz.
    Yok V10 dan aşağısı alınmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Bir dostumun sıkça kullandığı bir lafı var. Der ki insan olana yeter.3.16 da öyle aslına bakarsanız.Hızlı bi araba isteyen eski yüksek hacimli veyahut modifiyeli araçlara baksın.140-150 km hız bandına kadar bir kaç kez çıkabildim İstanbul trafiğinde.O süratlerde de sürücüsüne güven verebilen bir araba segmentinden ve mühendisliğinden ötürü.Şahsi fikrim b segment araç parasına böyle bir araca binmekten yana ki b segment hatta c segment bazı araçlar ilw 140-150 km bandında giderken kendinizi tatsız hissedersiniz.

    Teknoloji gelişiyor 1.0 hacimli 3 silindirli makinelerden çok iyi değerler alınabiliyor ve hatta bu motorlar gerektiğinde ekonomik gerektiğinde de hızlı olabiliyorlar.Lakin sürüş hissiyatları çok elektronik.Yapay ve keyifsiz a noktasından b noktasına gitmenin en sıradan hali.Lakin bahsettiğimiz e90 lar (özellikle lci kasaları) hala albenisini üzerinde taşıyor.Sürücüsünü mutlu edebiliyor.Otomobil seven her insanın bence hayalinde bi bmw modeli vardır ve kimsenin hayalinde de 3.16i yoktur.Çünkü 3.16i bmw nin en verimsiz araçlarındandır.Lakin o bile b veyahut c segmenti bir çok arabaya göre cazibelidir.Sürekli 150-160-170 gidecekseniz araçtan ani hızlanmalar bekliyenler kesinlikle almayın.Sürekli makas ata ata gidecekseniz kesinlikle almayın.Sürekli yanlayacak bir apaçiyseniz kesinlikle almayın.Bütçeniz kısıtlıysa elinizdeki son para ile kesinlikle almayın.Ama bir BMW sahibi olmak istiyorsanız en cazip en ulaşılabilecek yollardan biri.B segment parasına böyle bir araba alınca bazı eksikleri de göz ardı edebilmeli insan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakooo58 -- 23 Haziran 2020; 8:45:3 >




  • hakooo58 H kullanıcısına yanıt
    Öyle zaten hocam ben şahsen 100-110 bandını sollama dışında geçen biri değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    177liklerde zincir sorunu var. motor tamirleri çok maliyetli...

    e90 kasalarda elektronik direksiyon kilidi var. Bazen bu kilit bozulabiliyor. Yabancı forumlarda okudum.

    Türkiyede en büyük problem ise e90 sahiplerinin forum kültüründe olmaması. Parasını verir yaptırırım kafasında olması. Doğal olarak türkçe içerik yok. İngilizcem iyi olduğu için çoğu şeyi yabancı araştırıyorum. İlk yazdığım sebepten ötürü çoğu tamirat diğer sıradan araçla oranla pahalı...

    Çok yanlanmış ise yani seri köz getir diyen barzoların elinde ise difransiyel sorunları baş gösterebilir.

    Donanımlı alacaksan sunroof, mercekli far, elektrikli koltuk gibi ekipmanların düzgün çalıştığına emin olmasın.

    Bir mühendis olarak biraz zorlanıyorum, öğrenciye göre lüks ve bakımı maliyetli olacaktır. Benim araç 2006 320i, full donanım, sunroof, adaptif mercekli far, elektrikli arka perde vs bir sürü donanım var. Bmw'ci arkadaşımla konuşup aracı incelemiştim. O zaman bütün ekipmanları tek tek test ettim. 1-2 saat aracı inceledim ondan sonra ekspere gittim Ben aracı görünce temiz olduğu için şaşırdım, eksperde de kusur bulunamadı ustalar beğendi ve aldım. yaklaşık 5500-6000 km'dir kullanıyorum yine de ufak tefek masraflar oldu. 18inç jant olduğu için 2 tane ön lastik aldım, arkalar yeniydi umarım arkalar çabuk eskimez tanesi 1000tl çünkü. klima gazı koydurdum, bagaj amortisörleri patlak hala almadım çok fazla alternatif yan sanayi var. hangisi iyi bilemedim. mercek fardı bütün far ekipmanları kontrol edilmeli, sağ sol dönüşü, yükseklik ayarı, mercek durumu.

    Direksiyon pompaları yağ kaçırmaya ve bozulmaya müsait bir araç.
    Katlanan ayna varsa, katlama sisteminde sıkıntı olabiliyor. ama elinle düzeltebiliyorsun :)
    Şaft balansı, difransiyel sesleri kontrol edilmeli. Vites geçişleri kontrol edilmeli.

    Benzinli olanlarda su sistemleri ile ilgili sorun çıkabiliyor. Keza vanos sisteminde de sorun çıkabiliyor.

    Bütün bunlar bmw fanları tarafından normal görülüyor. Yaşı sebebiyle böyle masrafları olması normalmiş...

    Temizini bulursan ve masrafsız olduğu konusunda emin olursan tercih edebilirsin. Ancak bizim cahil insanımız elinde çok kolay sorun yumağına dönebilecek bir araba. Benim gibi küçük sorunları dışında başka sorunu olmayan bir araba denk getirirsen üzmez.

    Alıntıları Göster
    E90 zaten çok sert 18 jantlar ile böbrek taşı düşürür insan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    E90 zaten çok sert 18 jantlar ile böbrek taşı düşürür insan

    Alıntıları Göster
    Aynen öyle 17 jantlarla zor dayanıyorum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de 18 jant var. Vogtland yaylarla kullaniyorum. Yol tutus zaten normalde bile efsaneyken siz dusunun artik nasil..

    Sertlige gelince evet bindigim en sert araba. Sehirici cok cok az kullandigim icin sorun olmuyor. Otobanda ise inanilmaz guven veriyor.

    Orijinal cikma 17 bulursam lastiklerim bitince 17 ye gecmeyi dusunuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    satam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bende de 18 jant var. Vogtland yaylarla kullaniyorum. Yol tutus zaten normalde bile efsaneyken siz dusunun artik nasil..

    Sertlige gelince evet bindigim en sert araba. Sehirici cok cok az kullandigim icin sorun olmuyor. Otobanda ise inanilmaz guven veriyor.

    Orijinal cikma 17 bulursam lastiklerim bitince 17 ye gecmeyi dusunuyorum.
    M 17 jantlarda Ön arka ofset farkı var alırken dikkat edin lastikleride ona göre almalısınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkat ederim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EnterX kullanıcısına yanıt
    Lastiklerim bitmedi henuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    paran yok yada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnterX kullanıcısına yanıt
    Jant para mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    bedava mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flight Of Icarus F kullanıcısına yanıt
    Zincir değişimi çok zor ve uğraştıran bir mesele değil. İşin ehli bir usta herşeyi bırakıp bu işi yaparsa 1 günde arabayı teslim ediyor. Makyajlı kasa 184hp ler için konuşuyorum çünkü zincir önde. Eski tiplerde zincir motor arkası konumlu olduğu için durum daha sıkıntılı diyorlar. Bu arada yetkili servis değil iyi bir usta bulmak lazim. Benim ustam yetkili servisin 3 te 1 fiyatına 1 günde degişim yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Bende de 18 jant var. Vogtland yaylarla kullaniyorum. Yol tutus zaten normalde bile efsaneyken siz dusunun artik nasil..

    Sertlige gelince evet bindigim en sert araba. Sehirici cok cok az kullandigim icin sorun olmuyor. Otobanda ise inanilmaz guven veriyor.

    Orijinal cikma 17 bulursam lastiklerim bitince 17 ye gecmeyi dusunuyorum.
    18inç m sport süspansiyonlu e90'dan 17inç 225/50r17 rft lastikli f30'a geçtim, dünya varmış. Tamam yol tutsun da bu kadar abartı sert olamaz bir araç. başka bir aracımda eibach pro kit yay ve 225/45r17 lastikle çok mutlu idim hem konforlu hem de yol tutuşu e90a kafa tutacak cinsten bir araba idi. e90la tangır tungur gezdiğim yerde f30la uçan halı modunda gibiyim

    18e geçmeyi bir düşündüm f30da lastikler bitik şekil dursun araba derken konforu için 17de kalacağım belki eibach yay çekerim.




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    F30 sinifina gore sert olmasina ragmen (passat bile daha yumusak) E90 kadar sert degil evet. F30 bence tam kivaminda. Lastik jant olculeriniz de guzelmis hocam fazla kasmaya gerek yok malum yollarimizda bolca kasis var :)

    Aracimi satip 320 ied almayi dusunuyorum bende. Hayirlisi bakalim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kablocu_16 K kullanıcısına yanıt
    Bizde ustalar burnundan kıl aldırmadığı için zor iş,motor yerinden çıkaracağı bir iş yerine az iş yapıp çok para kazanma derdinde oluyor. Siz de bilirsiniz sadece zincir değişmiyor, bir sürü parça değişiyor. Usta bulamazsan bir dünya para harcıyorsunuz.
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    ben de o niyetle çıkıp param yetmeyince 320d f30 aldım. n13'ün bitmek bilmeyen su sorunları ile uğraşana kadar en azından zincir değiştiririm yüksek km de tamam dedim. şimdi 115bin km'de ustam bir sıkıntı yok dedi. abartıldığı kadar bir şey yok arkadaş 2012 f30unda yaklaşık 5000 gibi bir rakama bitirdi işlemi. Turbosu da revize olmuş, bakım zincir turbo hepsi 7000tl tuttu dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 23 Haziran 2020; 22:29:3 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    ben de o niyetle çıkıp param yetmeyince 320d f30 aldım. n13'ün bitmek bilmeyen su sorunları ile uğraşana kadar en azından zincir değiştiririm yüksek km de tamam dedim. şimdi 115bin km'de ustam bir sıkıntı yok dedi. abartıldığı kadar bir şey yok arkadaş 2012 f30unda yaklaşık 5000 gibi bir rakama bitirdi işlemi. Turbosu da revize olmuş, bakım zincir turbo hepsi 7000tl tuttu dedi.
    Bende E90 N47 kullanıyorum aynı motor sizin aracınızla km 150-160 binlerde zincir değişimi gerekecek zincir para değil motor indiği için işçilik çok tutuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alırsan büyük patlarsın böw sahibi olarak söylüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.