Şimdi Ara

E90 Bmw 3 Serisi Alınır Mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
8.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • üniversite 2nci sınıfım allah nasip ederse bu yıl içinde araba alacağım arabayı ailem alacak bütcem 70k[max]
    Kafamda 7 tane araba var fiyat skalası geniş bütce 70 diye 70 e araba alacağım diye bi kural koymadım kendime sonuçta başkasının parası değil kendi paramız ve para kolay kazanılmıyor

    Aklımda olan araçları yazayım bilgili olan abiler bi yorumlasın aldıktan sonra pişman olmayayım

    1-E90 3 serisi 2006-2009 arası ortalama 200-300 bin km aralığında 3.20d dizel otomatikler var 65-70k ya alabilirim.
    2-Opel astra 2006-2008 model 1.3 cdti yine 200-300k arası km ye sahip manueller var 30-40k aralığında.
    3-Opel corsa 2008-2010 model 1.3cdti 150-300k arası km manuel 30-40k aralığında
    4-Alfa Romeo giuletta 2011-2012 1.6jtd manuel 150-300k arası km manuel 55-65k aralığında
    5-Golf 2013-2014 midline plus benzinli manueller 100-200k km arasında 65-70k aralığında
    6-Scirocco otomatik vites bunlarıda alırım 60-70k aralığına
    7-Audi a3 2006-2009 lar otomatik vites 3 kapılı modeller 40-70k arası fiyat skalasına sahip

    Sizin tercihiniz ne olurdu?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW E90 Alınır mı: Kapsamlı Bir İnceleme

    BMW E90, 2005-2012 yılları arasında üretilen 3 Serisinin dördüncü neslidir. En popüler motor seçeneklerinden biri olan 320i, güçlü performansı ve makul yakıt verimliliği sunmasıyla bilinir.

    E90 3 Serisi'nin satın alınıp alınmayacağı, çeşitli faktörlere bağlı kişisel bir karardır. Bununla birlikte, aşağıdaki bilgiler, bilinçli bir karar vermene yardımcı olabilir:

    Artıları:

    • Keskin yol tutuşu ve etkileyici sürüş dinamikleri
    • Geniş ve konforlu kabin
    • Yüksek kaliteli malzemeler ve sağlam işçilik
    • Güçlü ve verimli motor seçenekleri (örneğin 320i)
    • Uzun ömürlülük ve güvenilirlik itibarı

    Eksileri:

    • Bazı modellerde sert süspansiyon
    • Göreceli olarak yüksek bakım maliyetleri
    • Küçük bagaj hacmi
    • Eski modellerde teknolojik özellikler eksikliği olabilir

    E90 320i Kullanıcı Yorumları:

    "E90 320i'mden son derece memnunum. Performansı ve yakıt verimliliği harika ve sürüşü gerçekten keyifli."

    "Arabanın iç mekanı lüks ve konforlu, ancak küçük bagaj hacmi biraz can sıkıcı olabiliyor."

    Önemli Hususlar:

    • Satın almayı düşündüğün E90'ın bakım geçmişini ve durumunu dikkatlice incele.
    • Sert süspansiyonu olan modellerden hoşlanmıyorsan, M Sport olmayan bir versiyonu tercih et.
    • Teknolojik özellikler senin için önemliyse, daha yeni bir model yılı düşün.
    • E90 3 Serisi, düzenli bakım gerektiren pahalı bir araç olabilir.

    Sonuç olarak, BMW E90 3 Serisi, performans, konfor ve güvenilirliğe değer verenler için sağlam bir seçenek olabilir. Bununla birlikte, kişisel ihtiyaçlarını, bütçeni ve bakım maliyetlerini dikkatlice değerlendirmek önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bmwyi falan geç.En mantıklısı corsa

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O arabaların masrafı çok olur ekonomik araçlara bak b sınıfı...corsa clio gibi...maceraya girerim dersen sürprizlere hazır ol derim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    O arabaların masrafı çok olur ekonomik araçlara bak b sınıfı...corsa clio gibi...maceraya girerim dersen sürprizlere hazır ol derim..
    30 40k ya corsa al gec diyorsun yani.
    e90 bmw 3.20d baya hosuma gidiyor arabayi alirken borusanda herseyi kontrol ettirsem ne tur bi sıkıntı yasarim ki ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnterX

    30 40k ya corsa al gec diyorsun yani.
    e90 bmw 3.20d baya hosuma gidiyor arabayi alirken borusanda herseyi kontrol ettirsem ne tur bi sıkıntı yasarim ki ?

    Alıntıları Göster
    177liklerde zincir sorunu var. motor tamirleri çok maliyetli...

    e90 kasalarda elektronik direksiyon kilidi var. Bazen bu kilit bozulabiliyor. Yabancı forumlarda okudum.

    Türkiyede en büyük problem ise e90 sahiplerinin forum kültüründe olmaması. Parasını verir yaptırırım kafasında olması. Doğal olarak türkçe içerik yok. İngilizcem iyi olduğu için çoğu şeyi yabancı araştırıyorum. İlk yazdığım sebepten ötürü çoğu tamirat diğer sıradan araçla oranla pahalı...

    Çok yanlanmış ise yani seri köz getir diyen barzoların elinde ise difransiyel sorunları baş gösterebilir.

    Donanımlı alacaksan sunroof, mercekli far, elektrikli koltuk gibi ekipmanların düzgün çalıştığına emin olmasın.

    Bir mühendis olarak biraz zorlanıyorum, öğrenciye göre lüks ve bakımı maliyetli olacaktır. Benim araç 2006 320i, full donanım, sunroof, adaptif mercekli far, elektrikli arka perde vs bir sürü donanım var. Bmw'ci arkadaşımla konuşup aracı incelemiştim. O zaman bütün ekipmanları tek tek test ettim. 1-2 saat aracı inceledim ondan sonra ekspere gittim Ben aracı görünce temiz olduğu için şaşırdım, eksperde de kusur bulunamadı ustalar beğendi ve aldım. yaklaşık 5500-6000 km'dir kullanıyorum yine de ufak tefek masraflar oldu. 18inç jant olduğu için 2 tane ön lastik aldım, arkalar yeniydi umarım arkalar çabuk eskimez tanesi 1000tl çünkü. klima gazı koydurdum, bagaj amortisörleri patlak hala almadım çok fazla alternatif yan sanayi var. hangisi iyi bilemedim. mercek fardı bütün far ekipmanları kontrol edilmeli, sağ sol dönüşü, yükseklik ayarı, mercek durumu.

    Direksiyon pompaları yağ kaçırmaya ve bozulmaya müsait bir araç.
    Katlanan ayna varsa, katlama sisteminde sıkıntı olabiliyor. ama elinle düzeltebiliyorsun :)
    Şaft balansı, difransiyel sesleri kontrol edilmeli. Vites geçişleri kontrol edilmeli.

    Benzinli olanlarda su sistemleri ile ilgili sorun çıkabiliyor. Keza vanos sisteminde de sorun çıkabiliyor.

    Bütün bunlar bmw fanları tarafından normal görülüyor. Yaşı sebebiyle böyle masrafları olması normalmiş...

    Temizini bulursan ve masrafsız olduğu konusunda emin olursan tercih edebilirsin. Ancak bizim cahil insanımız elinde çok kolay sorun yumağına dönebilecek bir araba. Benim gibi küçük sorunları dışında başka sorunu olmayan bir araba denk getirirsen üzmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    177liklerde zincir sorunu var. motor tamirleri çok maliyetli...

    e90 kasalarda elektronik direksiyon kilidi var. Bazen bu kilit bozulabiliyor. Yabancı forumlarda okudum.

    Türkiyede en büyük problem ise e90 sahiplerinin forum kültüründe olmaması. Parasını verir yaptırırım kafasında olması. Doğal olarak türkçe içerik yok. İngilizcem iyi olduğu için çoğu şeyi yabancı araştırıyorum. İlk yazdığım sebepten ötürü çoğu tamirat diğer sıradan araçla oranla pahalı...

    Çok yanlanmış ise yani seri köz getir diyen barzoların elinde ise difransiyel sorunları baş gösterebilir.

    Donanımlı alacaksan sunroof, mercekli far, elektrikli koltuk gibi ekipmanların düzgün çalıştığına emin olmasın.

    Bir mühendis olarak biraz zorlanıyorum, öğrenciye göre lüks ve bakımı maliyetli olacaktır. Benim araç 2006 320i, full donanım, sunroof, adaptif mercekli far, elektrikli arka perde vs bir sürü donanım var. Bmw'ci arkadaşımla konuşup aracı incelemiştim. O zaman bütün ekipmanları tek tek test ettim. 1-2 saat aracı inceledim ondan sonra ekspere gittim Ben aracı görünce temiz olduğu için şaşırdım, eksperde de kusur bulunamadı ustalar beğendi ve aldım. yaklaşık 5500-6000 km'dir kullanıyorum yine de ufak tefek masraflar oldu. 18inç jant olduğu için 2 tane ön lastik aldım, arkalar yeniydi umarım arkalar çabuk eskimez tanesi 1000tl çünkü. klima gazı koydurdum, bagaj amortisörleri patlak hala almadım çok fazla alternatif yan sanayi var. hangisi iyi bilemedim. mercek fardı bütün far ekipmanları kontrol edilmeli, sağ sol dönüşü, yükseklik ayarı, mercek durumu.

    Direksiyon pompaları yağ kaçırmaya ve bozulmaya müsait bir araç.
    Katlanan ayna varsa, katlama sisteminde sıkıntı olabiliyor. ama elinle düzeltebiliyorsun :)
    Şaft balansı, difransiyel sesleri kontrol edilmeli. Vites geçişleri kontrol edilmeli.

    Benzinli olanlarda su sistemleri ile ilgili sorun çıkabiliyor. Keza vanos sisteminde de sorun çıkabiliyor.

    Bütün bunlar bmw fanları tarafından normal görülüyor. Yaşı sebebiyle böyle masrafları olması normalmiş...

    Temizini bulursan ve masrafsız olduğu konusunda emin olursan tercih edebilirsin. Ancak bizim cahil insanımız elinde çok kolay sorun yumağına dönebilecek bir araba. Benim gibi küçük sorunları dışında başka sorunu olmayan bir araba denk getirirsen üzmez.

    Alıntıları Göster
    Hocam zincir sorunu BMW'nin tüm dizel motorlarında hala devam ediyor.

    43.000'de G30 520d'de bile şıkır şıkır zincir sesi duyduğumu biliyorum.

    177 sorunlu 184 - 190 temiz gibi bir algı oluşmaması için söyledim.

    Hepsinde zincir değişimi yetkili servisin bizzat dediğine göre 60.000KM'de bir zorunlu değişim ön görülüyor.

    Buna bir sorun değilde benzinli araçlarda yapılan triger değişimi gözüyle bakmak daha mantıklı.

    Değişim maliyeti özel servislerde orijinal parçayla ortalama 7000-8000TL civarlarında.

    Ek olarak zincir motorun arkasında olduğu için motoru salıncağa aldıktan sonra sarkıtılarak değişimi yapılıyor pratik bir işlem değil yüksek fiyat çekilmesinin temel sebebi bu.

    BMW son 20 yıldır eski çizgisinden çok çıktı maalesef benim bile bu yüzden almaktan vazgeçtiğim çok araba oldu.




  • EnterX kullanıcısına yanıt
    Üste arkadaşlar yazdı bmw de temiz bilsan masraf çıkabilir sana önerim okul sırasında çok fazla sorun yapmayacak ekonomik modelre yönelmen b sınıfı corsa clio i20 gibi..modeli yüksel alırsan daha iyi olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Eski kasa audi a5 alınır mı?
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • E90 320i vardi 300 km de 2 litre yag yakiyordu. Motor rektefiye oldu sonrasinda sanziman ariza verdi selenoid vaflerle ile sıkıntıli bi durum vardi ondan sonra difransiyel ariza yapti toplamda 32 bin tlye mal oldu bunlarin hepsi. Ayriyetten uzun yola cikmistik devirdaim catlamisti su kaciriyordu iscilik ve parca parasi olarak 1000 tl odemistik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öğrenciysen akbil öneririm, iş güç sahibi olmadan araba işine girme bence.Yakıt parasını, vergisini, gerektiğinde otopark parasını, arıza yaptığında masrafını, tekerin patladığında teker parası vs. say say bitmeyecek bir sürü masrafı olacak ve hepsini ailenden istemek durumunda kalacaksın.Eğer hem okuyup hem çalışıyorum dersen ozaman sana önerim B segmenti küçük ekonomik otomobiller Corsa gibi araçlar olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmişi bilinen az kullanıcı değiştirmiş bir araç ise alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde BMW derim ama senin durumun için BMW seç diyemiyorum. Alacağın aracın geçmişi çok önemli, masraf çıkarttığında bu maliyetleri karşılayabiliyor olman önemli. BMW parçaları çok pahalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk sahibi Bmw'ye biner, sonrakilere Bmw biner derler. Yürütme masrafı çoktur, parça- işçilik olarak listedekilerden pahalıdır. Meşhur zincir değişimi de bir dünya uğraştırır, motoru lifte alıp öyle değiştiriyorlar.
  • Kaç gündür aklımda. 2012 jetta aracımı satıp, 2011 184 hp olanını almayı düşünüyorum. bu arabaya karşı sempati oluştu. 189 bin km'de birtane boyasız buldum. Alırsam acabalarla alacağım. bazen insana rahat batıyor.
  • Mehmetzerecen M kullanıcısına yanıt
    millet çer çöp araba alıp abartıyp hocam ekspertize sok sonra borusanda motor iç aksam baktırt düzgünse al geç
    Kaporta boya değişen önemli değil iç aksamda sorun olmasın tavanda direklerde boya oynama olmasın diğerleri önemli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be demek bu modeller daha 1 sene bile olmadan önce bu fiyatmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 Modelinin , temizini 150 bin TL 'ye bulmak bile mucize.
  • byshakram B kullanıcısına yanıt
    harbi la mal gibi almadım 120k olmuş keşke alaydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk sokağa çıkma yasağının ilan eldildiği Cuma günü 95 bin liraya anlaştığım 2011 model standart paket otomatik vitesli 3.16i aracı ıvırı zıvırı ile 98 e aldım.Tanıdığımdan aldığım içi ucuza düştü zaten satıcı da daha sonra ucuza verdiği için pişman oldu.Araçla Nisan ortasından yani aldığımız günden beri 4 bin km şehir içi yol yapıldı.Km şuanda 134.xxx. Yol bilgisayarı verilerine göre 100 km ortalaması 12l bandında kullanıyorum.Otobanda sakin kullanım ile 9.9 a zar zor düşürdüm bir keresinde.Yakıt olarak fazla olduğunu biliyorum.Performansa gelince alt devirlerde araç çok ölü hissettiriyor.3-4 bin devir bandında yürüyor ve 6 bine kadar çeviriyor.Motorun sesi hoşunuza gidiyor.Özellike 1,5 dizel bi arabadan inip devir çevirmeyi böylesine seven bir atmosferiğe bindiyseniz mutluluktan uçuyor gibisiniz.

    Araç gerektiği kadar sportif çok bişey beklememekte fayda var lakin koşullar uygunsa ve arabayı iyi tanıyorsanız ufak yanlamalar ile kendinizi şımartabilirsiniz.DSC yi kapatın vitesi S konumuna getirin direksiyonu kırın gazı kökleyin ve gaz pedalının altındaki o tuşa basın sonrasında ise istemsizce gülümseyin.Güçsüz diyenlere pek aldırış etmeyin.1.4 dizel 1.5 dizellerden daha iyi bir performans sunuyor ve direksiyondayken güven veriyor.Kullandığınız bir reno değil BMW eleştirilere kulak asmayın edinin ve farkı yaşayın.

    Öneri olarak bütçeniz yetiyorsa 3.20i alın E90 kasasını kullanmadım lakin F30 3.20i yi çok beğendim.Yakıt olarak sürekli sportif kullanımda bile benim tasaruflu kullanışım olan değerleri yakıyor ve çok iyi gidiyor.Lakin 1-2 sene E90 3.16i yi kullanıp F30 3.20i almayı planlıyorum.

    Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya hazırım.




  • hakooo58 H kullanıcısına yanıt
    Sizi üzmek istemem ama piyasadaki 1.5 120+hp araçların çoğu E90 3.16iden hızlı.

    1.5 120 TDCi / Ecoblue
    1.6 TDi
    1.5 BlueHDi
    1.6 CDTi

    Bunların olduğu C segmenti araçlar atmosferik 3.16'dan hızlılar ve yarısını yakıyorlar. E90 D segmenti ve ağır, o motor kasaya uyumlu değil. Zaten Almanya'da satılmıyor sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 22 Haziran 2020; 16:9:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW de 6 silindirden aşağısı alınmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.