Şimdi Ara

e60 kasa bmw alınır mı ? 5.20d-5.30d

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
11.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar daha öncede konusunu açmıştım daha sonra vazgeçtim çok sevdiğim bir araç olan e60 kasa(2003-2010) bmw 5.20d ve 5.30d ler hakkında bir kaç sorum olacak

    piyasaya bakınca bu fiyata yeni nesil çok boş ruhsuz araçlar var, dönüp dolaşıp e60 kasa bmw ye geliyorum

    yakın çevremde ve forumda zincir koparma sorunu olduğunu duydum motoru yiyormuş, bu sorun 5.30d de yok diyor kimi bunun doğruluğu nedir ?
    kimiside 5.30 d nin 2004-2005 ni bakım yaptırıp al eski tip şanzıman ve eski tip motor da kronik sorun yok diyolarlar ?
    bu araçlar hakkında bilgisi olan bana tavsiye verecek olan var mıdır ?
    ufak tefek çıkaracağı masraflar önemli değil, hatta tavsiyeye göre alır almaz da önemli yerlere baktırabilirim full ustaya baktırabilirim ama hem dizel hem de parçası pahalı olan bir araçtan motor ve şanzımandan çıkacak masraf çok can sıkar beni sıkıntıya sokar.
    Şimdiden çok teşekkür ediyorum







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    E60 Kasa BMW Alınır Mı? 5.20d-5.30d Motor Seçimi

    BMW'nin E60 kasası, 2003-2010 yılları arasında üretilen orta boy sedan bir otomobildir. Güçlü motor seçenekleri ve keskin tasarımı ile popüler bir tercih haline gelmiştir. Ancak, satın almayı düşünüyorsanız, özellikle motor seçimi konusunda bilinçli olmanız gerekir.

    E60 Kasa BMW'de Hangi Motor Alınmalı?

    E60 kasa BMW'de sunulan iki popüler dizel motor seçeneği 5.20d ve 5.30d'dir. Her iki motor da iyi performans ve yakıt verimliliği sunar, ancak aralarında önemli farklar vardır.

    • 5.20d: 2.0 litrelik dört silindirli bir motordur ve 163 beygir gücü ve 340 Nm tork üretir. Daha düşük yakıt tüketimi sunar ancak daha az güçlüdür.
    • 5.30d: 3.0 litrelik altı silindirli bir motordur ve 235 beygir gücü ve 500 Nm tork üretir. Daha yüksek performans ve çekiş gücü sunar ancak yakıt tüketimi daha fazladır.

    E60 Kasa Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Hangi motoru seçerseniz seçin, E60 kasa BMW satın alırken dikkat etmeniz gereken bazı kronik sorunlar vardır:

    • Yakıt Enjektörü Sorunları: Tüm E60 modellerinde görülebilen bir sorundur ve motor arızasına neden olabilir.
    • Turbo Sorunları: Özellikle 5.30d modellerinde turbo arızası bilinen bir sorundur.
    • Süspansiyon Sorunları: E60'ların süspansiyonu sert olabilir ve zamana bağlı olarak aşınabilir.
    • Elektriksel Sorunlar: E60'lar karmaşık bir elektrik sistemine sahiptir ve zamanla elektriksel arızalar geliştirebilir.

    Sonuç

    Genel olarak, E60 kasa BMW güvenilir ve keyifli bir sürüş deneyimi sunan iyi bir otomobildir. Ancak, satın almadan önce kronik sorunların farkında olmak ve hangi motor seçeneğinin sizin ihtiyaçlarınıza en uygun olduğuna dikkatlice karar vermek önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1000 lerce parçadan oluşan makineler araçlar.Eski araç alıyorsunuz.Her ihtimali göz önünde bulundurmalısınız.Herhangi bir arıza sizi zora sokacaksa hiç bulaşmayın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E60 kasa 5.20d bizim dükkanda yatıyor hocam motoru yapıyoruz yine bozuluyor bir yerden çok temizini bulman gerekiyor, bu arabaların geçmişi sıkıntılı kullanan kişiler yüzünden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    1000 lerce parçadan oluşan makineler araçlar.Eski araç alıyorsunuz.Her ihtimali göz önünde bulundurmalısınız.Herhangi bir arıza sizi zora sokacaksa hiç bulaşmayın...
    herhangi arıza değil hocam motor şanzuman gibi büyük masraflar çıkaracak arızalar zora sokar.. 15 yıllık araçlar sonuçta orta halli masrafalra göz yumulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confather

    E60 kasa 5.20d bizim dükkanda yatıyor hocam motoru yapıyoruz yine bozuluyor bir yerden çok temizini bulman gerekiyor, bu arabaların geçmişi sıkıntılı kullanan kişiler yüzünden.
    maalesef öyle hocam çok aşırı hor kullanılmışlar var piyasada
    sizin araç motor yapılınca yine mi motordan sorun çıkıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bimin aystiisi

    herhangi arıza değil hocam motor şanzuman gibi büyük masraflar çıkaracak arızalar zora sokar.. 15 yıllık araçlar sonuçta orta halli masrafalra göz yumulur

    Alıntıları Göster
    İşte ondan bahsediyorum zaten.Dunyada hiç bir arabanın motorundan, şanzımanından arıza vermeme garantisi yok.Bunlari kaldıracak maddi gücünüz yoksa aksi durumda sefil olursunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    İşte ondan bahsediyorum zaten.Dunyada hiç bir arabanın motorundan, şanzımanından arıza vermeme garantisi yok.Bunlari kaldıracak maddi gücünüz yoksa aksi durumda sefil olursunuz...

    Alıntıları Göster
    Deliye döndürdü bu piyasa beni oturaklı tipini beğeneceğim konforlu baş ağrıtmayacak araba bulamıyorum en son siyah b6 passat alcam galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    E90 Bmw 3 Serisi Alınır Mı ?
    5 yıl önce açıldı
    BMW E90 3.16i alınır mı
    geçen yıl açıldı
    BMW 3.20D yada 3.20i
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • O donemde cikan M5'in arizalardan gecilmediginden bahseden bir araba inceleme videosu izlemiştim. M3’te de durum ayniydi. Dikkatli olmak lazim

    Doug DeMuroyoutube
    The E60 BMW M5 Is the Best Car You Should Never Own
    https://www.youtube.com/watch?v=bCp_4uVtT-Y&frags=pl%2Cwn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bebeğin annesini emdiği gibi emcükler seni dostum. Süt (para) yetiştiremezsin.
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    bimin aystiisi kullanıcısına yanıt
    e60 ve e90'daki m serilerinin normalleriyle yakından alakası yok. Motordan şanzımanı, difransiyelden fren sistemine kadar herşey farklı. Ben de e90 320i sahibiyim. Temizi bulunursa çok da üzmez.



    @bimin aystiisi
    530d temiz bulunursa sıkıntı çıkarmayabilir. Zira 5 serisini 3 serisine göre daha düzgün tipler kullanıyor. Bu demek değildir ki 5 serisini apaçi kullanmıyor... 5 serisinin bitiğini de bulabilirsin...

    Bulunduğun ilde beğendiğin arabalara bak. İncele, sür. Bir yerden sonra temizini anlayabiliyorsun.

    Benim çevremden duyduğum ve gördüğüm kadarıyla düzgün bakılırsa bmw motoru uzun ömürlü ama bizim millet bi şey bozulana kadar pek bakmıyor. Ayrıca CBS sistemi e90'da düzgün çalışmıyor, e60'da da düzgün çalışmıyor olabilir. Yağ bakımı yapılınca CBS'yi sıfırladım 12bin km dedi. üzerinden 7bin km geçti ama 3bin km eksildi, 9000km kaldı diyor. 20-25bin km'de 12bin km bitecekse bakımsız kalır bu araçlar... Sanmıyorum herkes benim gibi bakım km'sini takip etsin. Bir de yağ çubuğu yok, ne bok yemeye bir sensöre güvenip çubuk koymamışlar aklım almıyor. Zaten bunun bir hata olduğunu kabul edip f serilerinde geri getirdiler...

    Ben de biraz korkuyla aldım. Avantajım benim gibi arabaya bakan birinden almam oldu. Motoru arıza sebebiyle sandık değiştirmişler ve motordan yana en ufak bir sıkıntım yok. BMW süren arkadaşların yönlendirmeleri ile iyice inceledim ettim ekspere soktum vs bir kusur gözükmeyince aldım.

    BMW'yi bir süredir binen adamdan almak lazım. Şurası burası nasıl denildiğinde cevap verebilecek, bilmiyorum veya desteksiz yalanla bakımlı, tamir edildi vs dememesi lazım. Çalışmayan bir aksam için bahane üretiyorsa uzak durmak lazım. Arabaya bakmıyor demektir...

    Aldığım arkadaş iyi bakmış. Ciddi bir mekanik masrafım olmadı. Onun söylediği motor masrafı beni çok üzdü demişti. Titiz bir insanım ufak tefek gözüme çarpan ustaların gördüğü noktaları yaptım. 6ayda 10bin km yaptım, şimdilik baş edebiliyorum. Bu sürede yaptığım masraflar:

    2tane bagaj amortisörü 80tl
    silecek takımı + silecek kolunun ucundaki 1 kapak 90tl
    ön tampon çeki demiri kapağı 100tl
    ön disk torna, el freni ayarı 100tl
    angel ampülü 20tl
    klima gazı 100tl
    sol arka denge kolu 100tl, 40tl işçilik, 40tl rot ayarı
    Satan arkadaş bujileri bakımla beraber değiştirsen iyi olur demişti, 4buji 250tl'ye alıp kendim taktım, o sıra bobinlerin kötü durumda olduğunu gördüm 4bobin 550tl'ye aldım onları da değiştirdim. Buji ve bobinleri NGK aldım.
    Tüpe yol ayarı yapıldı 200tl
    bakım 400tl civarına çıkıyor, 2-3bin km sonra tekrar bakıma girecek. kara cuma indirimleri ile yağ ve filtreleri 300e hallettim. 75 de işçilik versem tamamdır...

    10tane kapı çıtasının klipsi 40tl
    225/40r18 2 tane sıfır lastik 800tl (alırken önler yazlık değildi, satacağım diye kışlıklarla idare ediyordum demişti satan kişi)

    E90'larda hidrolik direksiyon pompa, direksiyon kilidi gibi bazı sıkıntılar var. Bunları yaşamadım. Difransiyelinde şaftında bir sorun yok. Motordan yana bir sorunum yok ne yağ yakıyor ne de suyu eksiliyor. Eski sahibi düzgün baktığı için kafam rahat. Ancak sokak başı yanlanmış bakımları eksik tutulmuş, motoru yağ yakmaya müsait bir araç alsam kesinlikle üzülürdüm.

    E90'nın parçaları beklediğim kadar pahalı değil ve bolca bulabiliyorum. O yüzden eskisi gibi yormuyor. BMW gibi bir aracı bütçenin son demlerine kadar zorlayıp almamak lazım. Kenarda 5-10bin tl olması lazım ki olası masraflarını rahatça yapabilmelisin.

    177beygirlik versiyonun olduğu dönemlerde özellikle 01.03.2007 ile 05.01.2009 arasında üretilen araçlardaki zincirlerin kalite problemleri sebebiyle koptuğu söyleniyordu. O yüzden triger kayışı değiştirir gibi zinciri düzenli değiştirip takip etmek lazım. Şanzıman tarafından zincir sesi geliyorsa beklenmeden değişmeli. Değiştiği sürece bir sıkıntı yok... Zincir problemi N47 genelinde var, hepsine iyi gözetmeli ve bakmalı. Bir problem çıkmayabilir bu durumda...

    Ancak sizin baktığınız yıllarda M47 dizel ve M57 3lt dizel üniteler var. M47/M57'nin sıkıntılı olmadığını söylüyorlar. Emme manifoldundaki girdap kapakları(Swirl flaps) sıkıntı çıkarıyormuş. O da tamiri zor olmayan bir şey. Ayrıca krank filtresinde tıkanma olursa duman sorunu olabiliyormuş. crankcase ventilation sanırım, tam detaylarını bilmiyorum. Ancak bunları bmw ustaları kesin biliyordur. Böyle bir makineyi ustaya gösterip alırsan zaten yorumlayacaktır. Onun dışında dizel genelinde olabilecek sıkıntılarla karşılaşabilirsin. EGR tıkanması, turbo sorunları, enjektör sorunları gibi yıpranmaya ve bakımsızlığa bağlı ekipmanlarda uğraşabilirsin...

    Demirdöküm motor olduğu için daha ağır makineler. Arkadaşımın babasında e46 320d sw vardı, çalışınca baya gürültülü oluyordu

    breather filter olarak da geçiyor:
    e60 kasa bmw alınır mı ? 5.20d-5.30d


    Düzenli olarak değiştirilmesi tavsiye ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 14 Ocak 2020; 9:45:25 >




  • Bende e39 hayranıyım bir tane temiz sahibi olmak isterdim amma aramak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    177beygirlik versiyonun olduğu dönemlerde özellikle 01.03.2007 ile 05.01.2009 arasında üretilen araçlardaki zincirlerin kalite problemleri sebebiyle koptuğu söyleniyordu. O yüzden triger kayışı değiştirir gibi zinciri düzenli değiştirip takip etmek lazım. Şanzıman tarafından zincir sesi geliyorsa beklenmeden değişmeli. Değiştiği sürece bir sıkıntı yok... Zincir problemi N47 genelinde var, hepsine iyi gözetmeli ve bakmalı. Bir problem çıkmayabilir bu durumda...


    Şu kısma bir ufak düzeltme yapayım. 177 lik 320D ve 520D lerin zincirleri sorunlu evet. hatta 184 lüklerde iyileştirme yapılsa bile zincirde problem yaşayanlar var.

    Ancak zincirden çok 177 liğin en büyük sorunu. O zincirin değişim işçiliği. 177 Liklerde motorun alt kısmında biryerlerde zincir . Motoru indirmeden zincir değişimi yapamıyorsunuz. Buda işçilik fiyatını 3 katına çıkarıyor ne yazıkki.

    184 lüklerde bu zinciri yukarıya aldılar. Değişim daha kolaylaştı. Yoksa 184 likte aslında aynı nane. Zincir illaki fire veriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bimin aystiisi

    herhangi arıza değil hocam motor şanzuman gibi büyük masraflar çıkaracak arızalar zora sokar.. 15 yıllık araçlar sonuçta orta halli masrafalra göz yumulur

    Alıntıları Göster
    Kenarda 35-40 bin liran, bolca vaktin ve iyi bir ustan yoksa E60'a, özellikle 530d olanına bulaşma.
  • https://forum.donanimhaber.com/bmw-520d-e60-alinir-mi--113484674

    Zamanında şu konuyu okumuştum. Arkadaş da araştırmış, sonra almış. Kendi bilgilerini ve tecrübelerini aktarmış. Belki ulaşabilirsiniz de.

    Ne alırsanız alın kazasız, belasız, arızasız binersiniz inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    e60 ve e90'daki m serilerinin normalleriyle yakından alakası yok. Motordan şanzımanı, difransiyelden fren sistemine kadar herşey farklı. Ben de e90 320i sahibiyim. Temizi bulunursa çok da üzmez.



    @bimin aystiisi
    530d temiz bulunursa sıkıntı çıkarmayabilir. Zira 5 serisini 3 serisine göre daha düzgün tipler kullanıyor. Bu demek değildir ki 5 serisini apaçi kullanmıyor... 5 serisinin bitiğini de bulabilirsin...

    Bulunduğun ilde beğendiğin arabalara bak. İncele, sür. Bir yerden sonra temizini anlayabiliyorsun.

    Benim çevremden duyduğum ve gördüğüm kadarıyla düzgün bakılırsa bmw motoru uzun ömürlü ama bizim millet bi şey bozulana kadar pek bakmıyor. Ayrıca CBS sistemi e90'da düzgün çalışmıyor, e60'da da düzgün çalışmıyor olabilir. Yağ bakımı yapılınca CBS'yi sıfırladım 12bin km dedi. üzerinden 7bin km geçti ama 3bin km eksildi, 9000km kaldı diyor. 20-25bin km'de 12bin km bitecekse bakımsız kalır bu araçlar... Sanmıyorum herkes benim gibi bakım km'sini takip etsin. Bir de yağ çubuğu yok, ne bok yemeye bir sensöre güvenip çubuk koymamışlar aklım almıyor. Zaten bunun bir hata olduğunu kabul edip f serilerinde geri getirdiler...

    Ben de biraz korkuyla aldım. Avantajım benim gibi arabaya bakan birinden almam oldu. Motoru arıza sebebiyle sandık değiştirmişler ve motordan yana en ufak bir sıkıntım yok. BMW süren arkadaşların yönlendirmeleri ile iyice inceledim ettim ekspere soktum vs bir kusur gözükmeyince aldım.

    BMW'yi bir süredir binen adamdan almak lazım. Şurası burası nasıl denildiğinde cevap verebilecek, bilmiyorum veya desteksiz yalanla bakımlı, tamir edildi vs dememesi lazım. Çalışmayan bir aksam için bahane üretiyorsa uzak durmak lazım. Arabaya bakmıyor demektir...

    Aldığım arkadaş iyi bakmış. Ciddi bir mekanik masrafım olmadı. Onun söylediği motor masrafı beni çok üzdü demişti. Titiz bir insanım ufak tefek gözüme çarpan ustaların gördüğü noktaları yaptım. 6ayda 10bin km yaptım, şimdilik baş edebiliyorum. Bu sürede yaptığım masraflar:

    2tane bagaj amortisörü 80tl
    silecek takımı + silecek kolunun ucundaki 1 kapak 90tl
    ön tampon çeki demiri kapağı 100tl
    ön disk torna, el freni ayarı 100tl
    angel ampülü 20tl
    klima gazı 100tl
    sol arka denge kolu 100tl, 40tl işçilik, 40tl rot ayarı
    Satan arkadaş bujileri bakımla beraber değiştirsen iyi olur demişti, 4buji 250tl'ye alıp kendim taktım, o sıra bobinlerin kötü durumda olduğunu gördüm 4bobin 550tl'ye aldım onları da değiştirdim. Buji ve bobinleri NGK aldım.
    Tüpe yol ayarı yapıldı 200tl
    bakım 400tl civarına çıkıyor, 2-3bin km sonra tekrar bakıma girecek. kara cuma indirimleri ile yağ ve filtreleri 300e hallettim. 75 de işçilik versem tamamdır...

    10tane kapı çıtasının klipsi 40tl
    225/40r18 2 tane sıfır lastik 800tl (alırken önler yazlık değildi, satacağım diye kışlıklarla idare ediyordum demişti satan kişi)

    E90'larda hidrolik direksiyon pompa, direksiyon kilidi gibi bazı sıkıntılar var. Bunları yaşamadım. Difransiyelinde şaftında bir sorun yok. Motordan yana bir sorunum yok ne yağ yakıyor ne de suyu eksiliyor. Eski sahibi düzgün baktığı için kafam rahat. Ancak sokak başı yanlanmış bakımları eksik tutulmuş, motoru yağ yakmaya müsait bir araç alsam kesinlikle üzülürdüm.

    E90'nın parçaları beklediğim kadar pahalı değil ve bolca bulabiliyorum. O yüzden eskisi gibi yormuyor. BMW gibi bir aracı bütçenin son demlerine kadar zorlayıp almamak lazım. Kenarda 5-10bin tl olması lazım ki olası masraflarını rahatça yapabilmelisin.

    177beygirlik versiyonun olduğu dönemlerde özellikle 01.03.2007 ile 05.01.2009 arasında üretilen araçlardaki zincirlerin kalite problemleri sebebiyle koptuğu söyleniyordu. O yüzden triger kayışı değiştirir gibi zinciri düzenli değiştirip takip etmek lazım. Şanzıman tarafından zincir sesi geliyorsa beklenmeden değişmeli. Değiştiği sürece bir sıkıntı yok... Zincir problemi N47 genelinde var, hepsine iyi gözetmeli ve bakmalı. Bir problem çıkmayabilir bu durumda...

    Ancak sizin baktığınız yıllarda M47 dizel ve M57 3lt dizel üniteler var. M47/M57'nin sıkıntılı olmadığını söylüyorlar. Emme manifoldundaki girdap kapakları(Swirl flaps) sıkıntı çıkarıyormuş. O da tamiri zor olmayan bir şey. Ayrıca krank filtresinde tıkanma olursa duman sorunu olabiliyormuş. crankcase ventilation sanırım, tam detaylarını bilmiyorum. Ancak bunları bmw ustaları kesin biliyordur. Böyle bir makineyi ustaya gösterip alırsan zaten yorumlayacaktır. Onun dışında dizel genelinde olabilecek sıkıntılarla karşılaşabilirsin. EGR tıkanması, turbo sorunları, enjektör sorunları gibi yıpranmaya ve bakımsızlığa bağlı ekipmanlarda uğraşabilirsin...

    Demirdöküm motor olduğu için daha ağır makineler. Arkadaşımın babasında e46 320d sw vardı, çalışınca baya gürültülü oluyordu

    breather filter olarak da geçiyor:
    e60 kasa bmw alınır mı ? 5.20d-5.30d


    Düzenli olarak değiştirilmesi tavsiye ediliyor.
    hocam merhaba çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için
    öncelikle ben de aracmın bakımlarına çok özen gösteririm bakım yaptığım km aklımda kalır yıllık 30.0000 civarı km yaparım yılda 3 civarı bakıma girer araçlarım temiz bir araç bulursam aynı şekilde temiz şekilde satarım bakım aksatmam.. bu e60 benim için ayrı bir şey çok seviyorum bu aracı 5-10.000 arası masraf yaparım aldıktan sonra bunlar normal de 30-40.000 konuşuluyor bu rakamlar korkutuyor açıkçası.. Çevremde kullanan bir arkadaşım var 2004 e60 bakım ve ufak tefek şeyler hariç araca bir şey harcamadı biraz da şans meselesi ben megane aracıma daha fazla harcadım ondan
    sanırım en iyisi güveneceğim bir bmw ustası bulup ona danışarak bir araç almam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raxacoricofallapatorian

    https://forum.donanimhaber.com/bmw-520d-e60-alinir-mi--113484674

    Zamanında şu konuyu okumuştum. Arkadaş da araştırmış, sonra almış. Kendi bilgilerini ve tecrübelerini aktarmış. Belki ulaşabilirsiniz de.

    Ne alırsanız alın kazasız, belasız, arızasız binersiniz inşallah.
    eyvallah hocam sağolun hepimiz kazasız bineriz inşallah
    nickinizde 42 yazıyor sizin oralarda çok seviliyor bu e60 galiba baktığım araçların çoğu konyada
  • Bence 5.30i al derim. O yaştaki dizelle uğraşmak büyük risk.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınmaz

    Haşat oldu hepsi 10 senede o arabayı yulaf ezmesi yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bimin aystiisi

    eyvallah hocam sağolun hepimiz kazasız bineriz inşallah
    nickinizde 42 yazıyor sizin oralarda çok seviliyor bu e60 galiba baktığım araçların çoğu konyada

    Alıntıları Göster
    Amin hocam.
    Valla diğer şehirleri bilmem de, Konya'da cidden çok fazla. Yani abartmayayım, her sokakta bir tane siyah E60 görebilirsin. Hem görüntüsü itibariyle, görüntünün klas olmasının yanında ücreti de düşük olduğu için tercih ediliyor. E haliyle iç Anadolu'da zaten Şahin-Doğan, eski BMW ve eski Mercedes çok sevilir.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.