Şimdi Ara

EFSANE KASA 114 hp TOYOTA COROLLA (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
366
Cevap
1
Favori
288.967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası

    Sizce arkadaşlar efsane yi kaçıncı davirde vites attırırsan az yakar çok merak ediyorum babam bayıltarak sürüyoda....

    Acaba çok mu yaktırıyo.?


    valla ben düz yolda 2500-3000 devire vardığında arttırıyorum vitesi zaten hissedersin hangi devirde nasıl kullanman gerektiğini (bence)

  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası

    Sizce arkadaşlar efsane yi kaçıncı davirde vites attırırsan az yakar çok merak ediyorum babam bayıltarak sürüyoda....

    Acaba çok mu yaktırıyo.?


    valla ben düz yolda 2500-3000 devire vardığında arttırıyorum vitesi zaten hissedersin hangi devirde nasıl kullanman gerektiğini (bence)


    Uygun vites aralığı budur bencede.

    Zaren kullanma klavuzunda aracınızı 2000 ile 4000 devir arasında kullanın der.
  • İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum

    Katılıyorum

    Gerçi ben arabadayken sürekli müzik dinlediğim için ses duyamıyorum ama yola bakarak bile hızımı anlar oldum

    Devir saatine bakıp vites değiştirmekte ayrı bir zevktir tabi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

    Utku hocam sen aşmışın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

    Utku hocam sen aşmışın





    bi de bugün işe giderken baktım devir göstergesine 2500 devirde vites değiştiriyormuşum, sende öyle yap, bu da sana en ekonomik araç kullanımı sağlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 6 Ağustos 2007; 9:08:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

    Utku hocam sen aşmışın





    bi de bugün işe giderken baktım devir göstergesine 2500 devirde vites değiştiriyormuşum, sende öyle yap, bu da sana en ekonomik araç kullanımı sağlar

    Haklısın hocam bende öyle yapıyım bari




  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

    Utku hocam sen aşmışın





    bi de bugün işe giderken baktım devir göstergesine 2500 devirde vites değiştiriyormuşum, sende öyle yap, bu da sana en ekonomik araç kullanımı sağlar

    Haklısın hocam bende öyle yapıyım bari


    tabi öyle yapınca şunuda unutmamak lazım hızlanman çok yavaş ve sakin olacak ama yakıtın ideal konuma gelir (benim lpg bu kullanım ile şehir içi km'de 140 ykr yakıyor)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gs_KuRTuLuS

    İyi bir şöför Vites aralılklarını motorun sesini duyarak ayarlayabilir diye düşünüyorum


    ii bir şöförün motor sesine ihtiyacı yoktur bence, hafif gaza basar ve motorun verdiği tepkiye göre hemen vitesi ayarlar (örn . ben )

    Utku hocam sen aşmışın





    bi de bugün işe giderken baktım devir göstergesine 2500 devirde vites değiştiriyormuşum, sende öyle yap, bu da sana en ekonomik araç kullanımı sağlar

    Haklısın hocam bende öyle yapıyım bari


    tabi öyle yapınca şunuda unutmamak lazım hızlanman çok yavaş ve sakin olacak ama yakıtın ideal konuma gelir (benim lpg bu kullanım ile şehir içi km'de 140 ykr yakıyor)


    Doğrudur babam 150 160 hatta bazende 170 ykr yaktırıyo lpg ile ama abim kullanınca 140 150 ykr yaktırıyo.....

    Çünkü babam bayıltıyo hem öyle çok yaktırıyo bazende ışıkta arabalar gaz verine baktı artitlik yapıyo basıyo geçiyo öylede çok yaktırıyo bi aynı düzende sürmüyo ki




  • valla onceden hep 2500-3000 arası atardım şimdi 3000'den yukarı atmaya başladım. yakarsa yaksın diyorum. keyfimi alayım. zevk versin bana

  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebelli

    valla onceden hep 2500-3000 arası atardım şimdi 3000'den yukarı atmaya başladım. yakarsa yaksın diyorum. keyfimi alayım. zevk versin bana

    Aynen gerçekten maksimum torkun elde edildiği devire yakın (3500-4500) devirlerde kullanıldığında gaz tepkileri insanı mest ediyor tabi sonrasında yajıt değerleride mest edermi bilemem

    sürekli bu devirlerde sürmem ama zaman zamanda 5000-6000 devirleride görmek gerektiğini düşünüyorum.

    Arabaya zaman zaman hatırlatmalı o devirleri unurmasın sonra




  • bugün lastiklerim değişti nokian süper sessiz valla tavsiye edilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taken21

    arkadaslar bende 97 corolla xei var. aracin ikinci sahibiyim. arac cok az kullanilmis. 75000 km de su an. hiç bi vurugu yok arabanin. altta koydugum resimde arabada 4 kisi varken 6000 devirde ancak 200 yapiyo. bu bence yetersiz. cunku biraz daha basarsak 210 a bile gelmeden motor dagilabilirdi(kirmizi bolge). Kuzenimde gli var. gli ile xei arasinda dehset fark var. gli nin kalkislari falan ucak kalkisi gibi ve cok seri araba. sizce benim araba neden bu kadar yavas kaliyo. yorumlarinizi bekliyorum. bu arada arac benzinli


    devam et sen bişey olmaz korkmaa kesiciyede vursa toyota kafan rahat olsun..ayrıca 6800 görüyo ondan sonra kesici ;)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PLAYER_TR


    quote:

    Orjinalden alıntı: TOYOTAM

    arkadaş neye dayanarak bunları söylemiş hayret doğrusu heralde otobanda efsane kasadan bi acısı vardı ondan hazmedememiş olsa gerek.

    ben 99 yılından beri toyota corolla kullanıyorum.2000 yılında izmir aydın otobanında birlikte iki araba tatile çıktığımız arkadaşımında gazına gelerek aracı deneme şansı buldum.daha önceki yazılarımdada (corollacı arkadaşlar bilir) bahsetmiştim.215 km hıza kadar çıktım.ve halada gaz pedalı tabana değmemişti gazı çektim ayağımdan ve durması için allaha dua ettim.ve bidaha tövbe yapmam.benim yerimde daha cesaretli bir şöför olsaydı aracım 225 e kadarda görmüştü iddaa ediyorum.hala inanmıyorsan corolla kullanan bir sürü arkadaş var forumumuzda birine rica edersin sana 200 ün üstüne nasıl çıkılır gösterirler.hatta devrini iyi verdimi 4. viteste bile 200 ü görüp şov bile yapacak manyaklıkta arkadaşlarımız mevcuttur.onun için corollayı kullanmadan kimse 200 üzerine çıkamaz diye konuşmasın.efsane kasaya hakaretten tazminat davası bile açarız.
    arkadaşlar hız iyi bir şey değildir.altınızdaki araçlar oyuncak hiç değildir.anlık hataların telafisi olmaya bilir.kendinizi tehlikeye attığınız gibi bir başka tehlikeye atmaya kimsenin hakkı yoktur.ben bir sefer yukarıda bahsettiğim gibi tabi emniyet kuralları içerisindeilk ve son bir deneyim oldu benim için bir dahada olmiyacak.

    Arkadaşım boş konuşma ben 93 den beri toyota kulanan birisiyim sen düz bir yolda efsane kasa corollayla 200 km yi geçemessin ama yokuş aşagi olur hızını aldrırırsın devirini vs 240 i bile görürsün otoban faresi bile senin dedigin degerleri zar zor yapıyo bende toyotacıyım ama anlamadım yani nedir bukadar bu toyota toyota toyota kaliteli saglam sorunsuz bi araç toplulugudur ama abartmaninda anlami yok bunu 93 den beri toyota kulanan birisi olarak söylüyorum
    arkadaşım yanılıyorsun toyota efsane kasa dediğin 4 le 200 görüyor.yazdıkların şaka gibi.senin kullandığın araçta problem var bence.araç düz yolda 235 görüyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası

    Sizce arkadaşlar efsane yi kaçıncı davirde vites attırırsan az yakar çok merak ediyorum babam bayıltarak sürüyoda....

    Acaba çok mu yaktırıyo.?
    3000 deviri geçmeden attır vitesleri.çok düşük devirde de az yakmaz araba aksine çok yakar.motrun ömrünü kısaltırsın seriliği gider arabanın bi zaman sonra tatmin etmemeye başlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    bugün lastiklerim değişti nokian süper sessiz valla tavsiye edilir

    sorması ayıp ne kadar maal oldu ve hangi markanın yoksa kendine özgübi markamı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corolla hastası


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    bugün lastiklerim değişti nokian süper sessiz valla tavsiye edilir

    sorması ayıp ne kadar maal oldu ve hangi markanın yoksa kendine özgübi markamı


    marka : nokian
    model :h
    hız grubu : h
    fiyat tane 115 ytl
    link :http://www.saglamotomotiv.com/index.php?option=com_ezstore&Itemid=32&func=detail&id=266




  • yaaa bu bizim efsanalerde standartın da herhangi bir ses yalıtımı var mı?
    benim gördüğüm kadarıyla ne tabanda, ne motor kısmında hiçbir yerinde yalıtım yok. benim eski şahinde bile motor kısmında vardı.
    neden koymamışlar bu japonlar ? maliyet açısından mı ? yalıtımın verdiği sonuç önemsenecek kadar ii olmadığı için mi ?
  • dostum şahine yalıtım koymuşlarda ne olmuşki aracın sanki yolda giderken motorla yanyana oturuyormuşsun gibi hissediyorsun.o kadar çok ses yapıyor.toyotada yalıtım olmamasına rağmen sessiz.bide yalıtım koysalarmış hiç ses duymazdıkki
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.