Şimdi Ara

Egea cross 1.0 firefly motor tutulmadı mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
18.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • FCA GSE Small FireFly Engine Explained - YouTube


    Güzel motor FireFly T3.. 1000cc 3 silindir... MTV olarak en alt-ucuz dilimde... aslında tam türkiye şartları için...


    otomatik CVT şanzımanla bütünleşik bir renegade olsa binsek mesela...


    ama EGEA tarafında fiyatları çok etkiliyor sanırım ve genelde LPG uyumlu olsun isteniyor 1.4 atmosferik tercih ediliyor...

  • Aracım tam olarak bu kombinasyona sahip, araç değiştirmeyi düşünüyorum (Yine bir egea almamak için bir sebep yok) ama bu motor-şanzıman ikilisini bırakacak olmak çok düşündürüyor, kafam o kadar rahat ki aracı kullanırken, şimdi DCT, Turbo v.s. seçenekler var sedece ve bunlar da tedirginlik yaratıyor düşünürken bile.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Bundan 3-4 ay evvel bütçeme yakın bu kombinasyonda 2018 hb urban egea buldum ama önden kazası olduğu için vazgeçtim. bence motor ve şanzıman kombinasyonu efsane

  • Bu motor neden emisyona kurban gitti anlamadım. Nice dizeller duruyorken bu motor onlardan daha fazla co2, nox mu salıyordu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sahin1001 S kullanıcısına yanıt

    Benim de çok ayrıntılı bilgim yok ama ben Türkiye için en mantıklı motor+ şanzıman kombinasyonu olduğunu düşünüyorum. Motor LPG uyumlu, şanzıman aisin üretimi taş gibi tam otomatik. Fiat servisi yaygın ve fiyatları uygun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaplan261 kullanıcısına yanıt

    Vardı zaten e-torq motor olarak. Otomatik hem de ama emisyona kurban gitti.


    Konuya gelirsek şu anda isteseniz de 1.0 araç yok, tarih de yoktu en son. LPG uyumu ve fiyat sebebiyle 1.4 aşırı tutuldu. Egea ilk çıktığında dizel-benzin makası 7-8 bin liraydı. İlk egea'yı 3 adet olarak 1.3 dizel easy paket 58 bine almıştık şirkete.

  • Genel olarak 3 silindirli motorların uzun vadede dayanıklılık anlamında sorunlar yaratacağını düşünüyorum. Özellikle 1.0 litre hacminde olanları düşünecek olursak. İstisnalar hariç tabii.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.