< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Egea HB bagajını, 380 lt den 440 lt ye çıkarmak! (Yaptım, oldu) (2. sayfa)
-
-
Daha önce araştırmıştım mini stepne, hem pahalı hem bizim araçlara uygun bulamamıştım. 5*98 olacak bijon aralığı ve maalesef çok zor bu aralıkta olanı bulmak. Ben lastik tamir kiti kullanırım diye düşünüyorum.
-
Anladım hocam. Size kolay gelsin. Ben böyle devam ederim o zaman
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam 8 dakikada lastik yerdeyken mi şişiriyor.Yoksa lastiği kriko ile kaldırıyor musunuz?Bir lastik tam inik vaziyetteyken kriko ile kaldırmadan bunu taksak tam şişirir mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yerdeyken 12psi ye inmiş bir lastiği olması gereken (33psi) 8 dakikada şişiriyor tamamen inmiş janta oturmuş lastikte denemedim ama yine kaldırmaya gerek kalmadan takribi 15 dakikada olması gereken değere getirir gerçekten güzel bir cihaz ben zamanında çok uyguna almıştım 80 tl civarı şimdi 600 tl lere dayanmış malum ekonomiden ama yinede o paraya değer
-
Bu ürünü söktüyseniz ve satmak isterseniz satın almak isterim. Simit LPG nin etrafında kullanmak için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet arkadaşlar, bu hafta sonu (kısmetse inşallah) bir yakınımızı da alarak (her zamanki gibi) yine Ankara-Kemer seyahatimiz olacak. Bu nedenle de bagaj ihtiyacı had safhada olacağından dün akşam 2 adet autokit lastik tamir köpüğü aldım (tanesi 39 tl den) ve bagajdaki stepneyi çıkartıp eve koydum ama stepnenin etrafındaki strafor malzeme benim araçta çırt bantla yapışmış çıkmadı, önda 2 noktadan çift taraflı bantla tutturulmuş, arkada 2 noktada plastik vida ile zemine bağlanmış. Arkadaki plastik vidaları çıkarttım ama ön kısımdaki çift taraflı bantları ancak kaba kuvvetle kaldırarak çıkartabildim ve haliyle strafor, bantla birleşim yerlerinden az da olsa sökülerek ancak çıktı. Ama genel olarak beklediğim gibi bir zarar gelmedi strafor malzemeye.
Tatil dönüşü tekrar eski haline getireceğim stepne alanını, bu işlem sonrası bagajdan neredeyse 15 kg kadar yük azaldı, stepne epey ağırmış. (195/65/15 ölçüleri ve çelik jantlı, goodyer efg marka -aklımda böyle kaldı-)
Ama tabi yedek lastiği çıkardığım için de içim hiç rahat değil ama bir yandan da zaten piyasadaki egea crossların hiç birinde stepne yok diye avutuyorum kendimi.
Tüm bu eziyete değdi mi derseniz, bagaj zemini hemen hemen 7-8 cm kadar aşağıya konuşlandı. Kuvvetle muhtemel faydasını göreceğim ama umarım stepneye ihtiyacım olmaz tatil boyunca, yoksa kafamı hangi taşa vuracağımı bilemem.
Bu vesile ile tüm forumdaşların gelecek bayramını kutlar, kazasız, sıkıntısız, huzurlu bir bayram ve tatil geçirmenizi dilerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 21 Haziran 2023; 10:38:5 >
-
15dk bana çok uzun geliyor.
Lastiğin havasını indirip minik bisiklet pompasıyla deneyeceğim bugün. Bakalım onunla kaç dk da şişirebileceğim.
-
Ayak pompasıyla bile çok zorken el ile nasıl olur bilemiyorum, epey bir zaman alır ve 3-5 gün kollar kalkmaz herhalde.
-
Stepnenin olmamasını çok dert etmeyin. Egea çok satılan model. Stepneye ihtiyaç duyacağınız bir durumda gelip değiştirecek lastikçi bulamazsanız mutlaka yoldan geçen birisini bulursunuz. Söz gelimi benle lastik ihtiyacınız olan bir durumda karşılaşsanız ben stepnemi lastikçiye gidinceye kadar veririm.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok çok çok klişe ama insanlık ölmemiş be..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
tamamen bitik janta oturmuş bir lastik için 15 dakika hiçbir şekilde uzun değil normal 15 civarlarına inmiş bir lastiği 32-34 civarına 4-5 dakikada getiriyor.
-
Benim aracın bagajını biraz depo gibi kullanıyorum. Kilim, yastık, yedek kıyafetler, yedek ayakkabı, 4 tane kamp sandalyesi, kamp masası, modüler mangal, şemsiye, uçurtma + yedek lastik v.s. v.s. Bu malzemeleri çıkartınca olsa gerek sabah dikkat ettim, aracın yerden yüksekliği özellikle arka kısımda 2 cm kadar artmış. Tekerle davlumbaz arası farkedilir derecede açılmış.
-
malzemeden çalıp orayada straforu basmıslar o halde. Zaten ncapte arkadan carpma testlerı de yapmaları lazım işte en buyuk kanıtı. Arkadan motosıklet carpsa ıcıne gırecek egeanın. Japonların kıymetını bılmek lazım adamlar 90 yılında bıle arkadan carpma testlerı yapıp bellı standartlarda araclar uretıyorlardı vay be fark buyuk
-
Arkadan kaza yapan civic görmediniz herhalde? Fd6 kazası gördüm, berbat ötesiydi. Normalde bir araca arkadan çarpınca asıl hasar çarpan aracın önünde oluşur ama bunda durum tam tersiydi. Sembol çok daha diriydi.
-
Bu da benim 2017 yılında açtığım bir konu. Egeayı öpüp başınıza koyarsınız.
https://forum.donanimhaber.com/corolla-da-sasirtan-detay--126629174
-
Orda çok farklı durum arkadan çarpan aracın altına girer genelde sistem budur, darbe emer evet ama belli noktaya kadar. Civice gidin bakın strafor varmı arkada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İtu kampüsü içinde, düşük hızda olan bir kazaydı. Bagaj komple görmüştü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
80 km/sa hızla üstelik yüzde 70 overlap testi var gördüğün gibi bagaj darbeyi emmiş ama iç hacimde 1 cm bile oynama yok. Yani yoruma gerek varmı :)
CarPro1993 - Crash Test ArchiveyoutubeA 50 Mph, 70% overlap rear crash test. Result: Pass - No Fuel Leak. This is a test on the fuel system to ensure there is no fuel leakage in a high-speed rear-end collision. There is no instrumentation in the dummies.https://www.youtube.com/watch?v=PagkUrz1PXE&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X